Zeg, je bent zelf een visser.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is echt niet SuzanneDan had je wel meer vissers gezien.
Dat was zien jullie mij en wegquote:
is een aanwijzingquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
Dat was heel even het afscheidsmuziekje tussendoor
Spannend.quote:
Is die opdracht met het abseilen van de stuwdam al voorbij gekomen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er zoveel overgeslagen wordt. Hopelijk zien we nog iets over die Kantonese opera, anders sloeg dat echt NERGENS op.
Moet je nagaan. In de opdrachten die worden overgeslagen is al niet gemold, we zien nu al alle molactiesquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er zoveel overgeslagen wordt. Hopelijk zien we nog iets over die Kantonese opera, anders sloeg dat echt NERGENS op.
Vandaar dat bijna heel Fok hem verdachtquote:
neequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Is die opdracht met het abseilen van de stuwdam al voorbij gekomen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vandaar dat bijna heel Fok hem verdacht
Ze durfden niet meer, na dat debacle met Kees is the mole.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Yaku het volgende:
Volgens mij hebben ze heel weinig materiaal om mee te werken dit jaar. Alle aanwijzigingen zijn wel ERUG vergezocht.
Behalve de vissers.
De leader.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Yaku het volgende:
Volgens mij hebben ze heel weinig materiaal om mee te werken dit jaar. Alle aanwijzigingen zijn wel ERUG vergezocht.
Behalve de vissers.
nee, ook al niet. Jammer zeg. Vorig jaar was toch wel een stuk leuker qua ontknoping.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Is die opdracht met het abseilen van de stuwdam al voorbij gekomen?
achteraf bedenkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zoiets voorspellen?
Hij is de mol!quote:
Hoeft toch niet, die titels worden achteraf verzonnen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zoiets voorspellen?
Daar heb je er eenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Ook jammer dat we nog geen sneaky on-camera dingetjes gezien hebben :\
Doorgestoken kaart dus!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
http://now.3fm.nl/user/coen3fm/view/16689466
Wow... Mind blown. WIDM deed promotie tijdens Glazen Huis eind vorig jaar en de winnaar en de mol kwamen op bezoek, toen nog helemaal niet bekend
Oh dat is wel 'erg'quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
Wow... Mind blown. WIDM deed promotie tijdens Glazen Huis eind vorig jaar en de winnaar en de mol kwamen op bezoek, toen nog helemaal niet bekend
Joah...quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
grappig dat men toen zei dat ze er vroeg uit zouden gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
Dat ze dat waren uiteraard. Het leken gewoon 2 willekeurige deelnemers...quote:
Volgens mij komt de presentator het gedurende het seizoen te weten.quote:
Wanneer waren de opnames dan?quote:
ok, dank jequote:
Je bent nu meer van karelquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:20 schreef Anoonumos het volgende:
M'n crush op Dirkje is wel verdwenen nu.
Er zijn presentatoren geweest die het weleens een seizoen niet wilden weten, volgens mij in ieder geval Pieter Janquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volgens mij komt de presentator het gedurende het seizoen te weten.
verbaasd me hoe hij zo ver is gekomenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:22 schreef Szura het volgende:
Freek is wel de faalhaas van het seizoen eigenlijk
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nu uitzetten jongens, dit gedeelte valt altijd tegen.
Uh, nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef geindoctrineerd het volgende:
je kan veel zeggen, maar de verborgen hints zijn gewoon goed
Volgens mij wel.quote:
niet echt want Freek kon niet in de toekomst kijkenquote:
Die is ook vaak gezien.quote:
Te veel. Veels te veel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
heel veel opdrachten overgeslagen, dus waar niet in gemold is..
Ze doet hetzelfde als heel veel kandidaten zouden doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef Mansjester het volgende:
Die topo actie is eigenlijk die eerste echte goede molactie vind ik
nu pas?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:24 schreef AF_ het volgende:
En er nu achter komen dat het eigenlijk gewoon een faalseizoen is
Bij Annemarie ging de pot leeg door een fout van een kandidaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef rubbereend het volgende:
De slechtste mollen (volgens velen) hebben dus in al die jaren wel de laagste groepsopbrengst gehadAnnemarie en nu dus
misschien waren het gewoon de slechtste groepen
deel komt op internet volgens mijquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef Stickertje het volgende:
heel veel opdrachten overgeslagen, dus waar niet in gemold is..
Ik denk dat elke kandidaat meer molacties heeft uitgevoerd dan de mol zelfquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze doet hetzelfde als heel veel kandidaten zouden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |