quote:Het Openbaar Ministerie in Den Haag heeft vandaag een aantal aangiftes tegen PVV-leider Geert Wilders binnengekregen. Dat zei een woordvoerder tegen het ANP. Het OM moet nog inventariseren hoeveel aangiftes er precies zijn gedaan tegen Wilders. Dat wordt later op de dag bekend.
Godverquote:
Want jij hebt het zo slecht he? Zo vanachter je toetsenbord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sowieso, of het nou Wilders, Rutte, Buma, Pechtold enz.... het zijn allemaal laaielichters
Nee, dat doet hij helemaal niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt.
Wat niet klopt is dat alle Marokkanen slecht zijn, sterker nog, volgens die eerder genoemde CBS cijfers is ruim 95% nog nooit in aanraking gekomen met justitie.
En toch scheert Geertje ze allemaal over 1 kam.
Door fora als deze, en de gelegenheid met elkaar van mening en opinie te wisselen, is de kans op een tweede Adolf al een stuk kleiner geworden. De tijden zijn nu heel anders als in de jaren 20 en 30.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef De_Ilias het volgende:
Hoe kan je Wilders (een domme populist in het algemeen) vergelijken met een mastermind als Hitler die de gehele wereld aankon?
Dat doet hij wel, misschien nog even een keer die toespraak beluisteren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij helemaal niet.
Hij zegt gewoon dat het goed zou zijn als er minder mensen waren van een bevolkingsgroep die relatief vaak in aanraking komt met justitie.
Jawel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat doet hij helemaal niet.
Nahh je heb een veel te hoge pet op van wilders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het is tamelijk onzinnig om te denken dat iets niet kan alleen maar omdat het nu nog niet gebeurd is. Nogmaals, Hitler heeft alle landen niet binnen 1 dag aangevallen na het winnen van verkiezingen. Het was een opbouw van gebeurtenissen die alles mogelijk heeft gemaakt.
Daarnaast heeft Hitler de wereld helemaal niet veroverd, hij kwam amper verder dan Europa. Wilders richt zich vooral op Nederland, hij kan hier best schade aanrichten.
En een vergelijking is niet precies hetzelfde. Het gaat om het onderliggende, en dat is wat wilders wel gemeen heeft met Hitler. Of je het nou wil of niet.
Dat klopt, maar Duitsland is door de eeuwen heen altijd een militair powerhouse geweest. Dat ze dat toen op dat moment niet waren was een gevolg van WO1. Het was best indrukwekkend hoe ze dat in korte tijd hebben weten om te draaien. Binnen een mum van tijd hadden ze het best uitgeruste leger ter wereld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
De opbouw van de Wehrmacht begon pas goed toen Hitler aan de macht was..
Oh, het zijn niet allemaal laaielichters? Zij doen alles wat zij beloofd of gezegd hebben?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Want jij hebt het zo slecht he? Zo vanachter je toetsenbord.
Nounou, Hitler had de tijd/situatie gewoon goed met zich mee he. Daarbij, was hij ook niet echt democratisch ofzo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef De_Ilias het volgende:
Hoe kan je Wilders (een domme populist in het algemeen) vergelijken met een mastermind als Hitler die de gehele wereld aankon?
Jaja, die toespraak...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, misschien nog even een keer die toespraak beluisteren?
Die zijn niet meer relevant natuurlijk, gezegd is gezegd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, die toespraak...
Maar kijk eens de interviewen die hij na die uitspraak heeft gegeven.
Een politicus kan niet alles doen wat ze beloven of zeggen, dat weet je toch ook welquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh, het zijn niet allemaal laaielichters? Zij doen alles wat zij beloofd of gezegd hebben?
Sorry, maar dit vind ik nogal naiefquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef Nucky het volgende:
Hij had beter 'criminele Marokkanen' kunnen zeggen o.i.d. Ik hoop dat zijn uitspraak helpt de 'schaamtecultuur' te doorbreken en de goede Marokkanen het probleem ook eens te onderkennen.
De Marokkanen die ik ken zijn hoog opgeleid, slim en intelligent. Wanneer het Nederlandse Marokkanenprobleem aan de orde komt in gesprekken verbaast het me echt dat het onderwerp zo vermeden wordt. Argumenten zijn vaak dat de situatie ervoor gezorgd heeft dat er zoveel jongens crimineel gedrag vertonen en dat er meer moet worden gedaan om ze te helpen.
Ik vertel ze altijd dat ik dat de omgekeerde wereld vind. Genoeg kansen en werk in dit land. Voor iedereen.
Dat is toch een totaal ander tijdperk, toen leefden mensen nog met hun gedachte in de Middeleeuwen wat sommige mensen nog steeds doen uit bepaalde bergachtige gebieden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nounou, Hitler had de tijd/situatie gewoon goed met zich mee he. Daarbij, was hij ook niet echt democratisch ofzo.
Die mensen die allemaal de hitlergroet voor hem brachten, waren er best veel. Maar je zou nog schrikken hoeveel mensen er tegen hem waren.
Oh, dat absoluut. Ik denk ook niet dat het met Wilders net zo zal gaan. Greetje wil de Marokkanen op de trein laten zetten door een leger animal copsquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Duitsland is door de eeuwen heen altijd een militair powerhouse geweest. Dat ze dat toen op dat moment niet waren was een gevolg van WO1. Het was best indrukwekkend hoe ze dat in korte tijd hebben weten om te draaien. Binnen een mum van tijd hadden ze het best uitgeruste leger ter wereld.
Kortom, allemaal laaielichters inclusief Wildersquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een politicus kan niet alles doen wat ze beloven of zeggen, dat weet je toch ook wel. Wilders roept ook allerlei onmogelijke dingen waar hij toch mee scoort.
Ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal naief
Toch jammer dat mensen die geen enkel verstand van politiek hebben, wel mogen stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh, het zijn niet allemaal laaielichters? Zij doen alles wat zij beloofd of gezegd hebben?
Tja...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die zijn niet meer relevant natuurlijk, gezegd is gezegd.
''Alle homo's moeten dood''quote:
Door de eeuwen heen? Duitsland als staat zoals we het kennen bestaat toch pas sinds 1871?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Duitsland is door de eeuwen heen altijd een militair powerhouse geweest. Dat ze dat toen op dat moment niet waren was een gevolg van WO1. Het was best indrukwekkend hoe ze dat in korte tijd hebben weten om te draaien. Binnen een mum van tijd hadden ze het best uitgeruste leger ter wereld.
Ja, heel naief!quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal naief
Toch jammer dat mensen die verstand hebben van politiek en die ook mogen stemmen zo in de maling genomen worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Toch jammer dat mensen die geen enkel verstand van politiek hebben, wel mogen stemmen.
Belachelijke vergelijking: zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Alle homo's moeten dood''
*Weerstand vanuit maatschappij
''Ik bedoelde natuurlijk dat homo's met een ongeneeslijke dodelijke ziekte binnenkort dood gaan''
Ik had het meer over het volk, ik reken de Teutonen en Pruisen voor het gemak ook maar even als Duitsers. Het is gewoon altijd een krijgslustig volkje geweest in die contreienquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door de eeuwen heen? Duitsland als staat zoals we het kennen bestaat toch pas sinds 1871?
Dat bewijst mijn punt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ja, heel naief!
http://www.nationalevacat(...)15/page/1/ignore_ids
15634 vacatures gevonden voor deze zoekopdracht
Het was meer verdeeld maar ze hielpen elkaar wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door de eeuwen heen? Duitsland als staat zoals we het kennen bestaat toch pas sinds 1871?
Onzin. Na de dertigjarige oorlog waren de duitse staten anderhalf tot twee eeuwen lang nergens meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
t.o.v. hoeveel werklozen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ja, heel naief!
http://www.nationalevacat(...)15/page/1/ignore_ids
15634 vacatures gevonden voor deze zoekopdracht
Afschaffen dan maar die democratie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef De_Ilias het volgende:
In een Democratie heeft een achterlijke tokkie mongool evenveel kiesrecht als een slim iemand.
En dat is dus onzin. Als je wil dat de criminaliteit daalt, moet je je richten op het absolute getal. Het zal mij namelijk jeuken of mijn fiets is gejat door een Nederlander, een Mocro of een Fin. Echt totaal zinloos, dit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking: zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.
De gevolgtrekking die Wilders dan maakt is dat het goed zou zijn als er minder van deze bevolkingsgroep in Nederland zou zijn. Met kansberekening zou je dan namelijk kunnen concluderen dat er minder criminaliteit in Nederland is.
Wel was het zo sportief geweest van Wilders als hij het woordje crimineel voor het woordje Marokkanen had gezet. Dat was wat duidelijker geweest.
Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.quote:
De PVV'er lijkt te denken dat wanneer je maar genoeg moskeeën sluit, de criminaliteit vanzelf stopt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat is dus onzin. Als je wil dat de criminaliteit daalt, moet je je richten op het absolute getal. Het zal mij namelijk jeuken of mijn fiets is gejat door een Nederlander, een Mocro of een Fin. Echt totaal zinloos, dit.
Dit is pas onzin, veralgemeningen zijn soms juist noodzakelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat is dus onzin. Als je wil dat de criminaliteit daalt, moet je je richten op het absolute getal. Het zal mij namelijk jeuken of mijn fiets is gejat door een Nederlander, een Mocro of een Fin. Echt totaal zinloos, dit.
Vind ik niet.quote:
Klopt, in mijn vorige post had ik je daar al gelijk in gegeven nav de CBS cijfers eerder in dit topic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.
Ja zo kun je alles recht lullen wat krom is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
De gevolgtrekking die Wilders dan maakt is dat het goed zou zijn als er minder van deze bevolkingsgroep in Nederland zou zijn. Met kansberekening zou je dan namelijk kunnen concluderen dat er minder criminaliteit in Nederland is.
Wat denk je dat het hele punt is? Tsjonge jonge....quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
Wel was het zo sportief geweest van Wilders als hij het woordje crimineel voor het woordje Marokkanen had gezet. Dat was wat duidelijker geweest.
Alleen worden Marokkanen niet aangenomen omdat ze luie criminelen zijn.. Deed Hitler ook. Zette alle Joden in een Ghetto, dicht op elkaar onder erbarmelijke omstandigheden, en riep vervolgens " zie je wel, alle Joden zijn vieze zwijnen die zichzelf niet eens schoon kunnen houden"..quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Nucky het volgende:
[..]
Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.
Dat er niet genoeg kansen en werk is voor iedereen. Ik neem aan dat je de werkloosheidscijfers kent?quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef vigen98 het volgende:
Kan deze kut reeks niet gewoon worden gesloten?
Dus als er 200.000 werklozen zijn, en 15.000 vacatures, kan iedereen aan het werk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Nucky het volgende:
[..]
Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.
Leg dat eens uit?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is pas onzin, veralgemeningen zijn soms juist noodzakelijk.
Wilders doet aan woordspelerij, en jij trapt erin.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
[..]
Klopt, in mijn vorige post had ik je daar al gelijk in gegeven nav de CBS cijfers eerder in dit topic.
[..]
Ja zo kun je alles recht lullen wat krom is.
[..]
Wat denk je dat het hele punt is? Tsjonge jonge....
Kwestie van willen! Als je genoeg kennis hebt om plofkraken te kunnen plegen kan je ook tegelzetter worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat er niet genoeg kansen en werk is voor iedereen. Ik neem aan dat je de werkloosheidscijfers kent?
Gelukkig heb jij alle wijsheid van de wereld en vindt jij dat je niet in de maling wordt genomen door politiek Den Haag, dream on...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je maakt een domme opmerking (nou ja, een stroom van domme opmerkingen eigenlijk), en roept dan "grapje!" wanneer iemand je op je domheid wijst? Helaas, trapt niemand in, op een verdwaalde PVV-stemmer misschien.
Ja hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wilders doet aan woordspelerij, en jij trapt erin.
Helaas wel volgens DonJamesquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef De_Ilias het volgende:
In een Democratie heeft een achterlijke tokkie mongool evenveel kiesrecht als een slim iemand.
Op zich vind ik het uitgevoerde beleid redelijk in lijn met de verkiezingsprogramma's van een paar jaar geleden, ja. Een uitglijder van Rutte die mensen 1000 euro belooft daargelaten. Dat jouw verwende persoon niet op zijn wenken bediend wordt in al zijn individuele wensen is heel iets anders. Maar je kunt moeilijk stellen dat een partij als de PvdA een compleet andere koers vaart dan voor de verkiezingen. Zolang een partij geen absolute meerderheid haalt (en dan nog in beide kamers) zul je moeten overleggen en compromissen moeten sluiten. Daar kun je lang over lullen, daar kun je kort over lullen, maar dat is de realiteit en dat is een realiteit waar meneer Wilders het niet over durft te hebben en waar velen van zijn aanbidders blind aan voorbijgaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ga weg johquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Nucky het volgende:
[..]
Als jij je best doet en het wil. Ja! Als je achterover gaat zitten met heel veel zelfmedelijden gebeurt er niet veel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als er 200.000 werklozen zijn, en 15.000 vacatures, kan iedereen aan het werk?
Aanhouden, je bedoelt als controle? Dat is geen aanhouding voor een misdrijf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Verdacht is iets anders dan schuldig bevonden.
Marokkanen worden vaker onterecht aangehouden.
Volgens mij geloof je ook dat het verhaal van Sneeuwwitje en de zeven dwergen echt gebeurd is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Nucky het volgende:
[..]
Als jij je best doet en het wil. Ja! Als je achterover gaat zitten met heel veel zelfmedelijden gebeurt er niet veel.
Echt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Nucky het volgende:
[..]
Als jij je best doet en het wil. Ja!
...
Als je 20 mannen hebt, en 40 vrouwen, komt elke man aan een partner. Als ze maar echt willen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een naieve wereldvreemde troll. Leuk.
2 zelfs. All aboard the rape train! Als ze maar echt willen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 20 mannen hebt, en 40 vrouwen, komt elke man aan een partner. Als ze maar echt willen.
Het gaat mij meer om dit soort onderzoeken wat mij boos maakt, dat is gewoon (belasting)geld over de balk smijten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Op zich vind ik het uitgevoerde beleid redelijk in lijn met de verkiezingsprogramma's van een paar jaar geleden, ja. Een uitglijder van Rutte die mensen 1000 euro belooft daargelaten. Dat jouw verwende persoon niet op zijn wenken bediend wordt in al zijn individuele wensen is heel iets anders. Maar je kunt moeilijk stellen dat een partij als de PvdA een compleet andere koers vaart dan voor de verkiezingen. Zolang een partij geen absolute meerderheid haalt (en dan nog in beide kamers) zul je moeten overleggen en compromissen moeten sluiten. Daar kun je lang over lullen, daar kun je kort over lullen, maar dat is de realiteit en dat is een realiteit waar meneer Wilders het niet over durft te hebben en waar velen van zijn aanbidders blind aan voorbijgaan.
Ja, ik zat te kutten, haha, bedoelde het andersom.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 zelfs. All aboard the rape train! Als ze maar echt willen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik zat te kutten, haha, bedoelde het andersom.
Och, het is geen wedstrijdje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik vind wel dat er te snel en te makkelijk met Hitler wordt gegooid hier. Op dit moment iemand is er iemand op het wereldtoneel bezig die daar veel meer in aanmerking voor komt.
Prima column inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef Luigi het volgende:
Goede column van adjunct-hoofdredacteur RTL nieuws: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)/geert-ga-je-schamen
nog eentje die er in traptquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef Luigi het volgende:
Goede column van adjunct-hoofdredacteur RTL nieuws: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)/geert-ga-je-schamen
En dat rechtvaardigt stemmen op een racist?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om dit soort onderzoeken wat mij boos maakt, dat is gewoon (belasting)geld over de balk smijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |