Sorry, maar dit vind ik nogal naiefquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef Nucky het volgende:
Hij had beter 'criminele Marokkanen' kunnen zeggen o.i.d. Ik hoop dat zijn uitspraak helpt de 'schaamtecultuur' te doorbreken en de goede Marokkanen het probleem ook eens te onderkennen.
De Marokkanen die ik ken zijn hoog opgeleid, slim en intelligent. Wanneer het Nederlandse Marokkanenprobleem aan de orde komt in gesprekken verbaast het me echt dat het onderwerp zo vermeden wordt. Argumenten zijn vaak dat de situatie ervoor gezorgd heeft dat er zoveel jongens crimineel gedrag vertonen en dat er meer moet worden gedaan om ze te helpen.
Ik vertel ze altijd dat ik dat de omgekeerde wereld vind. Genoeg kansen en werk in dit land. Voor iedereen.
Dat is toch een totaal ander tijdperk, toen leefden mensen nog met hun gedachte in de Middeleeuwen wat sommige mensen nog steeds doen uit bepaalde bergachtige gebieden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nounou, Hitler had de tijd/situatie gewoon goed met zich mee he. Daarbij, was hij ook niet echt democratisch ofzo.
Die mensen die allemaal de hitlergroet voor hem brachten, waren er best veel. Maar je zou nog schrikken hoeveel mensen er tegen hem waren.
Oh, dat absoluut. Ik denk ook niet dat het met Wilders net zo zal gaan. Greetje wil de Marokkanen op de trein laten zetten door een leger animal copsquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Duitsland is door de eeuwen heen altijd een militair powerhouse geweest. Dat ze dat toen op dat moment niet waren was een gevolg van WO1. Het was best indrukwekkend hoe ze dat in korte tijd hebben weten om te draaien. Binnen een mum van tijd hadden ze het best uitgeruste leger ter wereld.
Kortom, allemaal laaielichters inclusief Wildersquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een politicus kan niet alles doen wat ze beloven of zeggen, dat weet je toch ook wel. Wilders roept ook allerlei onmogelijke dingen waar hij toch mee scoort.
Ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal naief
Toch jammer dat mensen die geen enkel verstand van politiek hebben, wel mogen stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh, het zijn niet allemaal laaielichters? Zij doen alles wat zij beloofd of gezegd hebben?
Tja...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die zijn niet meer relevant natuurlijk, gezegd is gezegd.
''Alle homo's moeten dood''quote:
Door de eeuwen heen? Duitsland als staat zoals we het kennen bestaat toch pas sinds 1871?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Duitsland is door de eeuwen heen altijd een militair powerhouse geweest. Dat ze dat toen op dat moment niet waren was een gevolg van WO1. Het was best indrukwekkend hoe ze dat in korte tijd hebben weten om te draaien. Binnen een mum van tijd hadden ze het best uitgeruste leger ter wereld.
Ja, heel naief!quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal naief
Toch jammer dat mensen die verstand hebben van politiek en die ook mogen stemmen zo in de maling genomen worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Toch jammer dat mensen die geen enkel verstand van politiek hebben, wel mogen stemmen.
Belachelijke vergelijking: zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Alle homo's moeten dood''
*Weerstand vanuit maatschappij
''Ik bedoelde natuurlijk dat homo's met een ongeneeslijke dodelijke ziekte binnenkort dood gaan''
Ik had het meer over het volk, ik reken de Teutonen en Pruisen voor het gemak ook maar even als Duitsers. Het is gewoon altijd een krijgslustig volkje geweest in die contreienquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door de eeuwen heen? Duitsland als staat zoals we het kennen bestaat toch pas sinds 1871?
Dat bewijst mijn punt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ja, heel naief!
http://www.nationalevacat(...)15/page/1/ignore_ids
15634 vacatures gevonden voor deze zoekopdracht
Het was meer verdeeld maar ze hielpen elkaar wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door de eeuwen heen? Duitsland als staat zoals we het kennen bestaat toch pas sinds 1871?
Onzin. Na de dertigjarige oorlog waren de duitse staten anderhalf tot twee eeuwen lang nergens meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
t.o.v. hoeveel werklozen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ja, heel naief!
http://www.nationalevacat(...)15/page/1/ignore_ids
15634 vacatures gevonden voor deze zoekopdracht
Afschaffen dan maar die democratie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef De_Ilias het volgende:
In een Democratie heeft een achterlijke tokkie mongool evenveel kiesrecht als een slim iemand.
En dat is dus onzin. Als je wil dat de criminaliteit daalt, moet je je richten op het absolute getal. Het zal mij namelijk jeuken of mijn fiets is gejat door een Nederlander, een Mocro of een Fin. Echt totaal zinloos, dit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking: zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.
De gevolgtrekking die Wilders dan maakt is dat het goed zou zijn als er minder van deze bevolkingsgroep in Nederland zou zijn. Met kansberekening zou je dan namelijk kunnen concluderen dat er minder criminaliteit in Nederland is.
Wel was het zo sportief geweest van Wilders als hij het woordje crimineel voor het woordje Marokkanen had gezet. Dat was wat duidelijker geweest.
Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.quote:
De PVV'er lijkt te denken dat wanneer je maar genoeg moskeeën sluit, de criminaliteit vanzelf stopt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat is dus onzin. Als je wil dat de criminaliteit daalt, moet je je richten op het absolute getal. Het zal mij namelijk jeuken of mijn fiets is gejat door een Nederlander, een Mocro of een Fin. Echt totaal zinloos, dit.
Dit is pas onzin, veralgemeningen zijn soms juist noodzakelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat is dus onzin. Als je wil dat de criminaliteit daalt, moet je je richten op het absolute getal. Het zal mij namelijk jeuken of mijn fiets is gejat door een Nederlander, een Mocro of een Fin. Echt totaal zinloos, dit.
Vind ik niet.quote:
Klopt, in mijn vorige post had ik je daar al gelijk in gegeven nav de CBS cijfers eerder in dit topic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.
Ja zo kun je alles recht lullen wat krom is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
De gevolgtrekking die Wilders dan maakt is dat het goed zou zijn als er minder van deze bevolkingsgroep in Nederland zou zijn. Met kansberekening zou je dan namelijk kunnen concluderen dat er minder criminaliteit in Nederland is.
Wat denk je dat het hele punt is? Tsjonge jonge....quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
Wel was het zo sportief geweest van Wilders als hij het woordje crimineel voor het woordje Marokkanen had gezet. Dat was wat duidelijker geweest.
Alleen worden Marokkanen niet aangenomen omdat ze luie criminelen zijn.. Deed Hitler ook. Zette alle Joden in een Ghetto, dicht op elkaar onder erbarmelijke omstandigheden, en riep vervolgens " zie je wel, alle Joden zijn vieze zwijnen die zichzelf niet eens schoon kunnen houden"..quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Nucky het volgende:
[..]
Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |