abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137964853
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat klopt, maar Duitsland is door de eeuwen heen altijd een militair powerhouse geweest. Dat ze dat toen op dat moment niet waren was een gevolg van WO1. Het was best indrukwekkend hoe ze dat in korte tijd hebben weten om te draaien. Binnen een mum van tijd hadden ze het best uitgeruste leger ter wereld.
Door de eeuwen heen? Duitsland als staat zoals we het kennen bestaat toch pas sinds 1871?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_137964866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik nogal naief :')
Ja, heel naief!

http://www.nationalevacat(...)15/page/1/ignore_ids

15634 vacatures gevonden voor deze zoekopdracht
pi_137964889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

Toch jammer dat mensen die geen enkel verstand van politiek hebben, wel mogen stemmen.
Toch jammer dat mensen die verstand hebben van politiek en die ook mogen stemmen zo in de maling genomen worden.
pi_137964908
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''Alle homo's moeten dood''

*Weerstand vanuit maatschappij

''Ik bedoelde natuurlijk dat homo's met een ongeneeslijke dodelijke ziekte binnenkort dood gaan''
Belachelijke vergelijking: zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.

De gevolgtrekking die Wilders dan maakt is dat het goed zou zijn als er minder van deze bevolkingsgroep in Nederland zou zijn. Met kansberekening zou je dan namelijk kunnen concluderen dat er minder criminaliteit in Nederland is.

Wel was het zo sportief geweest van Wilders als hij het woordje crimineel voor het woordje Marokkanen had gezet. Dat was wat duidelijker geweest.
pi_137964913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Door de eeuwen heen? Duitsland als staat zoals we het kennen bestaat toch pas sinds 1871?
Ik had het meer over het volk, ik reken de Teutonen en Pruisen voor het gemak ook maar even als Duitsers. Het is gewoon altijd een krijgslustig volkje geweest in die contreien
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137964914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Nucky het volgende:

[..]

Ja, heel naief!

Dat bewijst mijn punt.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_137964919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het was meer verdeeld maar ze hielpen elkaar wel. :)
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_137964923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat klopt, maar Duitsland is door de eeuwen heen altijd een militair powerhouse geweest. Dat ze dat toen op dat moment niet waren was een gevolg van WO1. Het was best indrukwekkend hoe ze dat in korte tijd hebben weten om te draaien. Binnen een mum van tijd hadden ze het best uitgeruste leger ter wereld.
Onzin. Na de dertigjarige oorlog waren de duitse staten anderhalf tot twee eeuwen lang nergens meer.
pi_137964928
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat bewijst mijn punt.
Which is?
pi_137964929
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Nucky het volgende:

[..]

Ja, heel naief!

t.o.v. hoeveel werklozen?
pi_137964934
In een Democratie heeft een achterlijke tokkie mongool evenveel kiesrecht als een slim iemand.
pi_137964954
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef De_Ilias het volgende:
In een Democratie heeft een achterlijke tokkie mongool evenveel kiesrecht als een slim iemand.
Afschaffen dan maar die democratie?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137964972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Belachelijke vergelijking: zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.

De gevolgtrekking die Wilders dan maakt is dat het goed zou zijn als er minder van deze bevolkingsgroep in Nederland zou zijn. Met kansberekening zou je dan namelijk kunnen concluderen dat er minder criminaliteit in Nederland is.

Wel was het zo sportief geweest van Wilders als hij het woordje crimineel voor het woordje Marokkanen had gezet. Dat was wat duidelijker geweest.
En dat is dus onzin. Als je wil dat de criminaliteit daalt, moet je je richten op het absolute getal. Het zal mij namelijk jeuken of mijn fiets is gejat door een Nederlander, een Mocro of een Fin. Echt totaal zinloos, dit.
pi_137964978
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

t.o.v. hoeveel werklozen?
Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.
pi_137965007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

En dat is dus onzin. Als je wil dat de criminaliteit daalt, moet je je richten op het absolute getal. Het zal mij namelijk jeuken of mijn fiets is gejat door een Nederlander, een Mocro of een Fin. Echt totaal zinloos, dit.
De PVV'er lijkt te denken dat wanneer je maar genoeg moskeeën sluit, de criminaliteit vanzelf stopt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137965013
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dit is pas onzin, veralgemeningen zijn soms juist noodzakelijk.
pi_137965028
Kan deze kut reeks niet gewoon worden gesloten?
pi_137965038
quote:

[..]

Belachelijke vergelijking
Vind ik niet.

quote:
zoals ik al zei, Marokkanen, en dan vooral Marokkaans jeugd komt relatief vaak in aanraking met justitie/politie.
Klopt, in mijn vorige post had ik je daar al gelijk in gegeven nav de CBS cijfers eerder in dit topic.

quote:
Ja zo kun je alles recht lullen wat krom is.

quote:
Wat denk je dat het hele punt is? Tsjonge jonge....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137965041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Nucky het volgende:

[..]

Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.
Alleen worden Marokkanen niet aangenomen omdat ze luie criminelen zijn.. Deed Hitler ook. Zette alle Joden in een Ghetto, dicht op elkaar onder erbarmelijke omstandigheden, en riep vervolgens " zie je wel, alle Joden zijn vieze zwijnen die zichzelf niet eens schoon kunnen houden"..
pi_137965043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef Nucky het volgende:

[..]

Which is?
Dat er niet genoeg kansen en werk is voor iedereen. Ik neem aan dat je de werkloosheidscijfers kent?
pi_137965046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef vigen98 het volgende:
Kan deze kut reeks niet gewoon worden gesloten?
Nee.
pi_137965049
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Nucky het volgende:

[..]

Dus als er 200.000 werklozen zijn, en 15.000 vacatures, kan iedereen aan het werk?
pi_137965053
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is pas onzin, veralgemeningen zijn soms juist noodzakelijk.
Leg dat eens uit?
pi_137965058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vind ik niet.

[..]

Klopt, in mijn vorige post had ik je daar al gelijk in gegeven nav de CBS cijfers eerder in dit topic.

[..]

Ja zo kun je alles recht lullen wat krom is.

[..]

Wat denk je dat het hele punt is? Tsjonge jonge....
Wilders doet aan woordspelerij, en jij trapt erin.
pi_137965059
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat er niet genoeg kansen en werk is voor iedereen. Ik neem aan dat je de werkloosheidscijfers kent?
Kwestie van willen! Als je genoeg kennis hebt om plofkraken te kunnen plegen kan je ook tegelzetter worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')