Uh-huh, je hebt gelijk jongen, blijf jij maar lekker op het platteland met je laptop zitten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit trouwens met mijn dure laptop buiten in de zon in een mocro vrije omgeving, als ik in Den Haag zo erbij zat was mijn laptop gejat en had ik een mes in mijn rug.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit trouwens met mijn dure laptop buiten in de zon in een mocro vrije omgeving, als ik in Den Haag zo erbij zat was mijn laptop gejat en had ik een mes in mijn rug.
Dus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
Ik durf dat in mijn multiculturele buurt in Utrecht ook wel.
Nee joh, levensgevaarlijk man!!!!!111onequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uh-huh, je hebt gelijk jongen, blijf jij maar lekker op het platteland met je laptop zitten.
Dus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef JAM het volgende:
Ik zit trouwens met mijn vast een stuk minder dure laptop in de zon in een omgeving waar het werkelijk stikt van de Marokkanen, zo ook nog in Den Haag, en kan je zeggen dat ik nog steeds geen mes in mijn rug heb gekregen en mijn laptop ook nog niet gestolen is.
Dus is het een domme uitspraak van die plattelands-neusquote:
Ik ook, maar ik zie het nut er alleen niet zo van in om buiten te gaan zitten terwijl ik hier van alle luxe, inclusief een koud biertje, voorzien ben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
Aha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus is het een domme uitspraak van die plattelands-neus
Dat kan buiten niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zie het nut er alleen niet zo van in om buiten te gaan zitten terwijl ik hier van alle luxe, inclusief een koud biertje, voorzien ben.
Als Wilders gaat regeren wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wordt tijd om te emigreren....
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geert Wilders:
Hitler:
Onthoud goed dat Adolf Hitler in zijn eerste jaren als leider nog relatief rustig was. Pas daarna escaleerde hij. De wereldoorlog begon niet met de winst op verkiezingen van Adolf Hitler.
Vergeet de geschiedenis niet.
IK heb effe voor de zekerheid gekeken, maar ik zie buiten nergens een koelkast staan, en ook geen bureaustoel.quote:
Ja, dat was in reactie op kurk_droog. Wat ik zeggen wil, veel van dit soort sentimenten en veronderstelde problemen komen voornamelijk voort uit de monden van mensen die er danwel geen reet mee te maken hebben, dan wel geen idee hebben van de daadwerkelijk situatie.quote:
Het is tamelijk onzinnig om te denken dat iets niet kan alleen maar omdat het nu nog niet gebeurd is. Nogmaals, Hitler heeft alle landen niet binnen 1 dag aangevallen na het winnen van verkiezingen. Het was een opbouw van gebeurtenissen die alles mogelijk heeft gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]Geert gaat de wereld veroveren
Ik waardeer fok! toch altijd om de humor van de users
Andere tijden, andere omstandigheden, totaal niet met elkaar vergelijkbaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geert Wilders:
Hitler:
Onthoud goed dat Adolf Hitler in zijn eerste jaren als leider nog relatief rustig was. Pas daarna escaleerde hij. De wereldoorlog begon niet met de winst op verkiezingen van Adolf Hitler.
Vergeet de geschiedenis niet.
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is D66 ook de grootste geworden in Den Haag eigenlijk? De PVV niet?
Verdacht is iets anders dan schuldig bevonden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:16 schreef baaart het volgende:
[..]
En dat is volledig willekeurig?
Volgens CBS, in 2012:
Aangehouden verdachten autochtoon per 10.000: 83
Aangehouden verdachten marokkaan per 10.000: 431
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |