abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:25:09 #26
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_137964122
Ik zit trouwens met mijn vast een stuk minder dure laptop in de zon in een omgeving waar het werkelijk stikt van de Marokkanen, zo ook nog in Den Haag, en kan je zeggen dat ik nog steeds geen mes in mijn rug heb gekregen en mijn laptop ook nog niet gestolen is.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_137964125
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit trouwens met mijn dure laptop buiten in de zon in een mocro vrije omgeving, als ik in Den Haag zo erbij zat was mijn laptop gejat en had ik een mes in mijn rug.
Uh-huh, je hebt gelijk jongen, blijf jij maar lekker op het platteland met je laptop zitten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:25:45 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_137964138
Ik durf dat in mijn multiculturele buurt in Utrecht ook wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137964139
Ruim 25.000 mensen zeggen: 'Doe aangifte tegen Wilders'
Er lijkt een hausse te ontstaan in aangiftes tegen Wilders. Op Twitter en Facebook laten honderden mensen weten aangifte te doen tegen Wilders of roepen op om aangifte te gaan doen. Hoeveel aangiftes er tot dusver daadwerkelijk zijn gedaan, kan de politie nog niet zeggen. .

Veel mensen, onder wie het Amersfoortse PvdA-raadslid Youssef el Messaoudi, het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders en Sparta-keeper Khalid Sinouh zeggen aangifte te hebben gedaan en roepen anderen op dit ook te doen. Al ruim 25.000 mensen hebben de 'Ik doe aangifte tegen Wilders'-pagina geliked op Facebook. Op Instagram en Twitter worden foto's geplaatst van aangiftes. Ook spreken Nederlanders van Marokkaanse origine zich uit met selfies met hun Nederlandse paspoort en de hashtag #bornhere. .

Het Openbaar Ministerie in Den Haag verzamelt alle aangiftes uit het hele land. 'Het OM kan pas later vanmiddag een beeld geven van de aangiftes van vandaag', laat een woordvoerder weten. 'Er zijn diverse aangiftes binnen in Den Haag maar ook elders in het land wordt aangifte gedaan. We hebben nu nog geen goed beeld hoeveel dat er zijn'.

In Amstelveen was het in ieder geval zo druk met aangiftes tegen Wilders, dat het bureau besloot de aangiftes te bundelen, zo ontdekte Marjan Lambregt toen ze vanmorgen aangifte deed. 'Er waren veel meer aangiftes, dus de politie in Amstelveen heeft besloten er één grote aangifte van te maken om de stroom te kunnen handhaven. Ze namen de zaak zeer serieus. Dat geeft de burger moed', aldus Lambregt.

Voor Lambregt waren de uitspraken van Wilders tijdens de verkiezingsbijeenkomst gisteravond doorslaggevend. 'Hij gaat maar door en de politiek doet er niets aan. Het moet nu stoppen. Er wordt zoveel haat gezaaid. Ook onderling in gemeentes. In Amstelveen zijn ook PVV-stemmers, het kan zomaar je buurman zijn'. .
http://www.volkskrant.nl/(...)-tegen-Wilders.dhtml

29000 nu!
-
pi_137964141
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit trouwens met mijn dure laptop buiten in de zon in een mocro vrije omgeving, als ik in Den Haag zo erbij zat was mijn laptop gejat en had ik een mes in mijn rug.
:')
pi_137964145
Ik zit in de zon, maar zonder laptop. Die is onlangs gestolen.
pi_137964149
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
Dus?

Ik ook wel, wat stoer zijn wij ! :')
pi_137964152
quote:
Nee joh, levensgevaarlijk man!!!!!111one
pi_137964154
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Uh-huh, je hebt gelijk jongen, blijf jij maar lekker op het platteland met je laptop zitten.
_O-
pi_137964164
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:25 schreef JAM het volgende:
Ik zit trouwens met mijn vast een stuk minder dure laptop in de zon in een omgeving waar het werkelijk stikt van de Marokkanen, zo ook nog in Den Haag, en kan je zeggen dat ik nog steeds geen mes in mijn rug heb gekregen en mijn laptop ook nog niet gestolen is.
Dus?
pi_137964174
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?
Dus is het een domme uitspraak van die plattelands-neus
pi_137964180
Het wordt tijd om te emigreren....
pi_137964182
quote:
Ik ook, maar ik zie het nut er alleen niet zo van in om buiten te gaan zitten terwijl ik hier van alle luxe, inclusief een koud biertje, voorzien ben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137964194
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dus is het een domme uitspraak van die plattelands-neus
Aha.
pi_137964203
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik zie het nut er alleen niet zo van in om buiten te gaan zitten terwijl ik hier van alle luxe, inclusief een koud biertje, voorzien ben.
Dat kan buiten niet? :?
pi_137964217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wordt tijd om te emigreren....
Als Wilders gaat regeren wel.
pi_137964220

Geert Wilders:

Hitler:

Onthoud goed dat Adolf Hitler in zijn eerste jaren als leider nog relatief rustig was. Pas daarna escaleerde hij. De wereldoorlog begon niet met de winst op verkiezingen van Adolf Hitler.

Vergeet de geschiedenis niet.
#freefrederike
pi_137964250
quote:
4s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geert Wilders:

Hitler:

Onthoud goed dat Adolf Hitler in zijn eerste jaren als leider nog relatief rustig was. Pas daarna escaleerde hij. De wereldoorlog begon niet met de winst op verkiezingen van Adolf Hitler.

_O- Geert gaat de wereld veroveren _O- Ik waardeer fok! toch altijd om de humor van de users :D
pi_137964251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dat kan buiten niet? :?
IK heb effe voor de zekerheid gekeken, maar ik zie buiten nergens een koelkast staan, en ook geen bureaustoel.
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:30:50 #45
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_137964280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?
Ja, dat was in reactie op kurk_droog. Wat ik zeggen wil, veel van dit soort sentimenten en veronderstelde problemen komen voornamelijk voort uit de monden van mensen die er danwel geen reet mee te maken hebben, dan wel geen idee hebben van de daadwerkelijk situatie.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_137964294
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

_O- Geert gaat de wereld veroveren _O- Ik waardeer fok! toch altijd om de humor van de users :D
Het is tamelijk onzinnig om te denken dat iets niet kan alleen maar omdat het nu nog niet gebeurd is. Nogmaals, Hitler heeft alle landen niet binnen 1 dag aangevallen na het winnen van verkiezingen. Het was een opbouw van gebeurtenissen die alles mogelijk heeft gemaakt.

Daarnaast heeft Hitler de wereld helemaal niet veroverd, hij kwam amper verder dan Europa. Wilders richt zich vooral op Nederland, hij kan hier best schade aanrichten.

En een vergelijking is niet precies hetzelfde. Het gaat om het onderliggende, en dat is wat wilders wel gemeen heeft met Hitler. Of je het nou wil of niet.
#freefrederike
pi_137964306
quote:
4s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geert Wilders:

Hitler:

Andere tijden, andere omstandigheden, totaal niet met elkaar vergelijkbaar.
pi_137964307
Is D66 ook de grootste geworden in Den Haag eigenlijk? De PVV niet?
pi_137964319
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is D66 ook de grootste geworden in Den Haag eigenlijk? De PVV niet?
Ja.
pi_137964331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:16 schreef baaart het volgende:

[..]

En dat is volledig willekeurig?

Volgens CBS, in 2012:
Aangehouden verdachten autochtoon per 10.000: 83
Aangehouden verdachten marokkaan per 10.000: 431
Verdacht is iets anders dan schuldig bevonden.

Marokkanen worden vaker onterecht aangehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')