Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef vigen98 het volgende:
Kan deze kut reeks niet gewoon worden gesloten?
Dus als er 200.000 werklozen zijn, en 15.000 vacatures, kan iedereen aan het werk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Nucky het volgende:
[..]
Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.
Leg dat eens uit?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is pas onzin, veralgemeningen zijn soms juist noodzakelijk.
Wilders doet aan woordspelerij, en jij trapt erin.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
[..]
Klopt, in mijn vorige post had ik je daar al gelijk in gegeven nav de CBS cijfers eerder in dit topic.
[..]
Ja zo kun je alles recht lullen wat krom is.
[..]
Wat denk je dat het hele punt is? Tsjonge jonge....
Kwestie van willen! Als je genoeg kennis hebt om plofkraken te kunnen plegen kan je ook tegelzetter worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat er niet genoeg kansen en werk is voor iedereen. Ik neem aan dat je de werkloosheidscijfers kent?
Gelukkig heb jij alle wijsheid van de wereld en vindt jij dat je niet in de maling wordt genomen door politiek Den Haag, dream on...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je maakt een domme opmerking (nou ja, een stroom van domme opmerkingen eigenlijk), en roept dan "grapje!" wanneer iemand je op je domheid wijst? Helaas, trapt niemand in, op een verdwaalde PVV-stemmer misschien.
Ja hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wilders doet aan woordspelerij, en jij trapt erin.
Helaas wel volgens DonJamesquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef De_Ilias het volgende:
In een Democratie heeft een achterlijke tokkie mongool evenveel kiesrecht als een slim iemand.
Op zich vind ik het uitgevoerde beleid redelijk in lijn met de verkiezingsprogramma's van een paar jaar geleden, ja. Een uitglijder van Rutte die mensen 1000 euro belooft daargelaten. Dat jouw verwende persoon niet op zijn wenken bediend wordt in al zijn individuele wensen is heel iets anders. Maar je kunt moeilijk stellen dat een partij als de PvdA een compleet andere koers vaart dan voor de verkiezingen. Zolang een partij geen absolute meerderheid haalt (en dan nog in beide kamers) zul je moeten overleggen en compromissen moeten sluiten. Daar kun je lang over lullen, daar kun je kort over lullen, maar dat is de realiteit en dat is een realiteit waar meneer Wilders het niet over durft te hebben en waar velen van zijn aanbidders blind aan voorbijgaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh, het zijn niet allemaal laaielichters? Zij doen alles wat zij beloofd of gezegd hebben?
Ga weg johquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Nucky het volgende:
[..]
Is niet relevant. Het is een kwestie van willen. Geen medelijden hebben met het type Marokkaan wat zogenaamd geen kansen heeft.
Als jij je best doet en het wil. Ja! Als je achterover gaat zitten met heel veel zelfmedelijden gebeurt er niet veel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als er 200.000 werklozen zijn, en 15.000 vacatures, kan iedereen aan het werk?
Aanhouden, je bedoelt als controle? Dat is geen aanhouding voor een misdrijf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Verdacht is iets anders dan schuldig bevonden.
Marokkanen worden vaker onterecht aangehouden.
Volgens mij geloof je ook dat het verhaal van Sneeuwwitje en de zeven dwergen echt gebeurd is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Nucky het volgende:
[..]
Als jij je best doet en het wil. Ja! Als je achterover gaat zitten met heel veel zelfmedelijden gebeurt er niet veel.
Echt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Nucky het volgende:
[..]
Als jij je best doet en het wil. Ja!
...
Als je 20 mannen hebt, en 40 vrouwen, komt elke man aan een partner. Als ze maar echt willen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een naieve wereldvreemde troll. Leuk.
2 zelfs. All aboard the rape train! Als ze maar echt willen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 20 mannen hebt, en 40 vrouwen, komt elke man aan een partner. Als ze maar echt willen.
Het gaat mij meer om dit soort onderzoeken wat mij boos maakt, dat is gewoon (belasting)geld over de balk smijten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Op zich vind ik het uitgevoerde beleid redelijk in lijn met de verkiezingsprogramma's van een paar jaar geleden, ja. Een uitglijder van Rutte die mensen 1000 euro belooft daargelaten. Dat jouw verwende persoon niet op zijn wenken bediend wordt in al zijn individuele wensen is heel iets anders. Maar je kunt moeilijk stellen dat een partij als de PvdA een compleet andere koers vaart dan voor de verkiezingen. Zolang een partij geen absolute meerderheid haalt (en dan nog in beide kamers) zul je moeten overleggen en compromissen moeten sluiten. Daar kun je lang over lullen, daar kun je kort over lullen, maar dat is de realiteit en dat is een realiteit waar meneer Wilders het niet over durft te hebben en waar velen van zijn aanbidders blind aan voorbijgaan.
Ja, ik zat te kutten, haha, bedoelde het andersom.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 zelfs. All aboard the rape train! Als ze maar echt willen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik zat te kutten, haha, bedoelde het andersom.
Och, het is geen wedstrijdje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik vind wel dat er te snel en te makkelijk met Hitler wordt gegooid hier. Op dit moment iemand is er iemand op het wereldtoneel bezig die daar veel meer in aanmerking voor komt.
Prima column inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef Luigi het volgende:
Goede column van adjunct-hoofdredacteur RTL nieuws: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)/geert-ga-je-schamen
nog eentje die er in traptquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef Luigi het volgende:
Goede column van adjunct-hoofdredacteur RTL nieuws: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)/geert-ga-je-schamen
En dat rechtvaardigt stemmen op een racist?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om dit soort onderzoeken wat mij boos maakt, dat is gewoon (belasting)geld over de balk smijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |