Ik moet vanmiddag sporten maar voel me zo beroerdquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe gaat het met jullie op deze zonnige morgen?
Je moet nietsquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag sporten maar voel me zo beroerd
Nee heb afspraakquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet nietsEnkel doen wanneer je geest er ook naar staat.
Ahquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb afspraakze gaan waarschijnlijk trainingsschema in elkaar zetten Ofzo,
Als ik me fit voel wil ik sporten hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AhEven doorzetten, heb zelf ook vaak met sporten dat de eerste weken het vervelendst zijn
Drankflessen versto...quote:
Sporten, sjoelen is al vermoeiendquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AhEven doorzetten, heb zelf ook vaak met sporten dat de eerste weken het vervelendst zijn
Gaat iets te ver inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:00 schreef Fok-it het volgende:
Man, man, man die tweet van Thijs Römer
Niet geslapen. Als in een trance, op zich best lekker soms.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe gaat het met jullie op deze zonnige morgen?
Kan soms fijn zijn, niet te vaak doen, vooral niet als je de volgende dag nog productief moet wezen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet geslapen. Als in een trance, op zich best lekker soms.
hoi Heppie
Edit: Oh. Dit was geen nieuwe post. Desondanks een antwoord
Muziek luisteren als je echt op instorten staat is stiekem zo lekker. Alles klinkt dieper en raakt veel makkelijker in de sfeer van de muziek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan soms fijn zijn, niet te vaak doen, vooral niet als je de volgende dag nog productief moet wezen.
hoi LR.
Niet erg, elk antwoord van jou doet mijn hart harder kloppen.
Klopt, geeft je ook zoveel energie danquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muziek luisteren als je echt op instorten staat is stiekem zo lekker. Alles klinkt dieper en raakt veel makkelijker in de sfeer van de muziek.
En dit doet mij goed, nogmaals bedankt voor het begrip voor mijn lange stilte in jouw leven.
[ afbeelding ]
Beetje lusteloos in elk opzicht. Niks bijzonders. En ik was vannacht zo lekker aan het kloten dat ik geen zin had om te slapen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, geeft je ook zoveel energie dan
Maar wat is er mis?
Ik weet dat je nooit altijd weg zal zijn.![]()
Over het algemeen of gewoon nu even een dipje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje lusteloos in elk opzicht. Niks bijzonders. En ik was vannacht zo lekker aan het kloten dat ik geen zin had om te slapen.
Die Thijsquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
hahahaahhaha
http://www.upcoming.nl/ca(...)te-speech-tot-nu-toe
Wat een debielquote:
En zich daarna snel indekken dat het refereert aan een filmquote:
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef JanCees het volgende:
Kennen jullie dat schilderij van Bennie Jolink nog?
Vind je dat serieus grappig?quote:
. . .quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:37 schreef Fopje het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zoveel problemen met wilders hebben
dijenkletserquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:37 schreef Fopje het volgende:
ik ga hier niet neer zetten wat ik zou willen zeggenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dat serieus grappig?zo'n opmerking is echt niet minder dan die van Wilders
Ik meen het.quote:
Mijn zege heb je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga hier niet neer zetten wat ik zou willen zeggen
Wat hij gisteren deed ging echt te ver, over die Marokkanen. Op FOK! zou je serieus een ban krijgen als je zoiets neerzet wegens discriminatie maar hij doet het "in het echt" .quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:37 schreef Fopje het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hij gisteren deed ging echt te ver, over die Marokkanen. Op FOK! zou je serieus een ban krijgen als je zoiets neerzet wegens discriminatie maar hij doet het "in het echt" .
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga hier niet neer zetten wat ik zou willen zeggen
Wat deed hij dan? Hij vroeg aan de mensen of ze meer of minder Marokkanen in Den Haag in Nederland wilde..? Of wat zei hij nog meer dan? Ik heb niet alles gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hij gisteren deed ging echt te ver, over die Marokkanen. Op FOK! zou je serieus een ban krijgen als je zoiets neerzet wegens discriminatie maar hij doet het "in het echt" .
http://www.nu.nl/algemeen(...)okkanen-in-haag.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? Hij vroeg aan de mensen of ze meer of minder Marokkanen in Den Haag in Nederland wilde..? Of wat zei hij nog meer dan? Ik heb niet alles gezien.
Dat is wel het probleem. Geen enkele andere politicus durft te zeggen dat er daadwerkelijk iets mis is met de Marokkaanse (en Antilliaanse) mensen in Nederland. Op het moment dat anderen dat ook zeggen (maar gematigder dan Wilders) dan zal Wilders echt niet zo groot zijn als dat hij nu is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Geert wat een held is dat toch
Ben het totaal niet eens met zijn politieke opvattingen, maar hij heeft wel de ballen om te zeggen wat ie (en de rest van het plebs) denkt
Ja en daarom woon jij in Emmen,quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben het totaal niet eens met zijn politieke opvattingen, maar hij heeft wel de ballen om te zeggen wat ie (en de rest van het plebs) denkt
Hij discrimineert keer op keer en kamt gehele volken over één kam. Tel daarbij ontelbaar racistische uitingen bij op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? Hij vroeg aan de mensen of ze meer of minder Marokkanen in Den Haag in Nederland wilde..? Of wat zei hij nog meer dan? Ik heb niet alles gezien.
En hij reageerde met: MOOI, dan gaan we dat regelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Idioot.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik loop dan ook met een dikkequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en daarom woon jij in Emmen,
Heb je nog meer van die zwakzinnige debieltjes die Wilders 'cool' vinden omdat hij 'zegt wat andere denken'
Waarom zeg je dit dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik loop dan ook met een dikkeover straat als ik hoor dat mensen op GW zouden stemmen
Hij heeft gewoon de ballen om écht te zeggen wat ie denkt, en daar heb ik wel respect voor, ook al ben ik het er totaal niet mee eens.quote:
amen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en daarom woon jij in Emmen,
Heb je nog meer van die zwakzinnige debieltjes die Wilders 'cool' vinden omdat hij 'zegt wat andere denken'
Hij zegt enkel wat het domme volk wilt horen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de ballen om écht te zeggen wat ie denkt, en daar heb ik wel respect voor, ook al ben ik het er totaal niet mee eens.
Is gewoon discriminatie er zijn 1100 aangiften en dit keer gaan ze hem pakken ook let maar op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:41 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
je gaat toch niet schreeuwen MINDER. en dan zeggen: dan gaan we dat regelen.
Dan ben je echt een mongool.
Ik zie en hoor niet zoveel schokkends.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)okkanen-in-haag.html
Dat ook jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij zegt enkel wat het domme volk wilt horen.
Wil je zeggen dat de cijfers voor criminele Marokkanen níet schrikbarend hoog zijn dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij zegt enkel wat het domme volk wilt horen.
Ja, dan ben je gek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zie en hoor niet zoveel schokkends.
Ik zou ook minder Marokkanen willen zien in Nederland. Dat maakt mij toch ook niet gelijk racistisch?
Als er in Nederland heel veel mensen uit Noorwegen zouden wonen, en die zorgen voor heel veel overlast. Dan zou je toch ook willen dat er minder Noren in Nederland zouden zijn? Of ben ik nou gek?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zou ook minder Marokkanen willen zien in Nederland. Dat maakt mij toch ook niet gelijk racistisch?
Als er in Nederland heel veel mensen uit Noorwegen zouden wonen, en die zorgen voor heel veel overlast. Dan zou je toch ook willen dat er minder Noren in Nederland zouden zijn? Of ben ik nou gek?
Nederlanders kunnen gewoon beter stelenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de cijfers voor criminele Marokkanen níet schrikbarend hoog zijn dan?
Dat ontken ik nergens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de cijfers voor criminele Marokkanen níet schrikbarend hoog zijn dan?
waar kan je aangifte doen???? kan dat zomaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Is gewoon discriminatie er zijn 1100 aangiften en dit keer gaan ze hem pakken ook let maar op.
Pakken in de juridische zin dan wel te verstaan
En waarom?quote:
Waarom denk je dat mensen dan op Wilders stemmen wanneer geen enkele andere politicus zegt 'ja hé, waarom zoveel Marokkaanse criminelen?'quote:
Tuurlijk, het is toch een Nederlands staatsburgerquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
waar kan je aangifte doen???? kan dat zomaar
Ja dat los je niet op door je als een xenofoob te gedragen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kunt wel stellen dat je minder overlast wilt in Nederland maar door zo'n opmerking zet je een complete bevolkingsgroep onterecht in een kwaad daglicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
En dat los je ook niet op door het te ontkennen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat los je niet op door je als een xenofoob te gedragen.
ja, maar moet dat gewoon bij de politie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is toch een Nederlands staatsburger
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar moet dat gewoon bij de politie?
Niemand ontkent het? PVV is alleen de enige die er een nare manier van oplossen bij heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dat los je ook niet op door het te ontkennen.
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
Wil je Geert gaan aangeven dan
Je bent niet de enige. Zijn al vaker mensen die dat serieus hebben gedaan alquote:
Waarom? Omdat hij niet zulke lieve dingen zegt over onze Marokkaansche vrinden?quote:
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij niet zulke lieve dingen zegt over onze Marokkaansche vrinden?
Heb jij andere politici horen zeggen dat er iets aan het 'Marokkanen-probleem' moet worden gedaan dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand ontkent het? PVV is alleen de enige die er een nare manier van oplossen bij heeft.
Waar heeft hij het ooit over de cijfers van autochtone criminelen?
Heeft hij zo vaak gezegd.. veel en VEEL harder aanpakken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand ontkent het? PVV is alleen de enige die er een nare manier van oplossen bij heeft.
Waar heeft hij het ooit over de cijfers van autochtone criminelen?
Dan moet je niet op Geertje stemmen makkelijk zat.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef JanCees het volgende:
Eerst een religie aanvallen met een film en nu gewoon letterlijk een geheel volk (bijna altijd in het bezit van een Nederlands paspoort) 'weg' willen hebben.
Wanneer kan ik op hem stemmen dan? Als je het over gisteren hebt dan ben je niet helemaal 100 want je kon niet eens op hem stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan moet je niet op Geertje stemmen makkelijk zat.
Ze hebben gewoon een Nederlands paspoort hoor?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb jij andere politici horen zeggen dat er iets aan het 'Marokkanen-probleem' moet worden gedaan dan?
Criminelen blijf je hebben, je kan niet je eigen burgers uit het land zetten. Ik heb er totaal geen problemen mee om allochtone criminelen het land uit te zetten.
Hoe bedoel je? Ik heb niks met of tegen mensen met Marokkaanse afkomst, laat die mensen toch lekker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
En als je met zulke uitspraken komt Sgt dan lijkt het me beter om geen D66-adoratie topic te maken. Beetje misplaatst.
Hij zegt toch Marokkanen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij wilt de werkende normale Marokkaan helemaal niet weg. Snap dat dan
Landelijke verkiezingen misschienquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Wanneer kan ik op hem stemmen dan? Als je het over gisteren hebt dan ben je niet helemaal 100 want je kon niet eens op hem stemmen.
Dat is wel wat hij zegt:quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat zegt hij anders niet in zijn speech.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
neeh duh, zieltjes winnen van Henk en Ingrid jwzquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zegt hij anders niet in zijn speech.
En sommige ook van een ander land. Als ze zich hier niet kunnen gedragen dan kunnen ze het daar proberen. Wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een Nederlands paspoort hoor?
Jij begrijpt het echt niet he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
In deze speech is het inderdaad niet echt duidelijk. Maar dat heeft hij de afgelopen jaren zo vaak gezegd...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zegt hij anders niet in zijn speech.
Oh ja, want die zijn er ook echt komende tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Landelijke verkiezingen misschien
Hij heeft de afgelopen jaren nooit expliciet zich gericht tegen een bepaald volk. Hij was altijd tegen de islam als religie. Niet tegen een volk in het bijzonder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
In deze speech is het inderdaad niet echt duidelijk. Maar dat heeft hij de afgelopen jaren zo vaak gezegd...
Dat kan best. 1 motie van wantrouwen erdoorheen en het gebeurt al.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, want die zijn er ook echt komende tijd.
Het is juist heel erg duidelijk. Hij heeft het over Marokkanen, geen uitzonderingen, gewoon Marokkanen als volk moeten er uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
In deze speech is het inderdaad niet echt duidelijk. Maar dat heeft hij de afgelopen jaren zo vaak gezegd...
Duurt nog wel even, dus je moet geduld hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, want die zijn er ook echt komende tijd.
ja oke, maar er is geen sprake van nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan best. 1 motie van wantrouwen erdoorheen en het gebeurt al.
Dus bij een eenmalig delict meteen al het land uit?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En sommige ook van een ander land. Als ze zich hier niet kunnen gedragen dan kunnen ze het daar proberen. Wat is daar vreemd aan?
Hij is een populist. Je pakt nu enkel zijn islam standpunten erbij maar dit kan je een stuk breder trekken naar zorg, bejaarden en de EU.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet he.
Hij wilt ELKE moslim hier weg.
Waarom denk je dat hij Fitna heeft gemaakt?
Waarom denk je dat hij de Koran vergelijkt met Mein Kampf
Waarom denk je dat hij Mohammed een varken noemt?
Waarom denk je dat hij de Islamisering in Europa als een van de grootstse problemen ziet
Hij heeft een haat tegen de Islamistische wereld.
Tuurlijk. Hij wil ook gewoon in de oppositie blijven. Lekker makkelijk scoren en natrapen, net als de SP.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het loze dreigementen van Wilders zijn, als puntje bij paaltje komt, komt er niets van terecht.
Dat zeiden Rutte en Samsom ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
Ach niemand wil zeker nu nog met hem regeren dus over een tijdje is hij toch opgerot .
Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geledenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een populist. Je pakt nu enkel zijn islam standpunten erbij maar dit kan je een stuk breder trekken naar zorg, bejaarden en de EU.
Al ben ik het wel eens dat hij met zijn Marokkanen uitspraken wel voor het eerst ECHT een grens overschreed. Dat zat tegen het walgelijke aan.
Als je binnen een jaar van het betreden van Nederland iets doet mag je van mij wel er gelijk uitgeknikkerd worden. Al helemaal als het gewelddadig is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus bij een eenmalig delict meteen al het land uit?
Is dat hoe de Nederlandse wetgeving in elkaar moet steken?
Als je nou een recidivist bent oke. Maar daar maakt Wilders geen verschil in.
Ja heb je ook wel gelijk in, maar zijn andere standpunten worden door deze acties ook ondergesneeuwd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een populist. Je pakt nu enkel zijn islam standpunten erbij maar dit kan je een stuk breder trekken naar zorg, bejaarden en de EU.
Al ben ik het wel eens dat hij met zijn Marokkanen uitspraken wel voor het eerst ECHT een grens overschreed. Dat zat tegen het walgelijke aan.
Dat vind ik echt extreem hoor, maargoed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je binnen een jaar van het betreden van Nederland iets doet mag je van mij wel er gelijk uitgeknikkerd worden. Al helemaal als het gewelddadig is.
Dat was gewoon slim gespeeld net als kopvoddentaks. Natuurlijk ook verwerpelijk maar niet mensonterend.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geleden
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geleden
Rutte heeft zich gisteren anders redelijk specifiek uitgelaten over Wilders ik geloof echt dat het klaar is nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeiden Rutte en Samsom ook.
Rutte zei laatst nog dat de PVV niet uitgesloten is. Ik weet nu al hoe het gaat
Nee tuurlijk niet, het was puur en alleen een aandachtsactie van GWquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.html
Daar hoor je niemand weer over.
Dat is toch totaal wat anders?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.html
Daar hoor je niemand weer over.
Net tegen de grens aan inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was gewoon slim gespeeld net als kopvoddentaks. Natuurlijk ook verwerpelijk maar niet mensonterend.
Ik probeerde zijn andere acties niet als goed te omschrijven. Ik wilde juist stellen dat al zijn standpunten populistisch zijn en er maar op één wordt ingegaan hier. Wilders moet je gewoon niet serieus nemen. Ik betwijfel of hij dit zelf wel doet namelijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je ook wel gelijk in, maar zijn andere standpunten worden door deze acties ook ondergesneeuwd.
Hoezo? Je komt naar een ander land om je kansen te verbeteren. Als je al binnen een jaar tijd helpt het land te verzieken dan is er toch geen reden om die persoon hier te houden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt extreem hoor, maargoed.
Nah, hij wilt niet elke moslim weg. Ik snap dat je dat wil geloven omdat je zo lekker tegen hem kan zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij de Islamisering in Europa als een van de grootstse problemen ziet
Wilders je politieke dagen zijn geteldquote:Ook Sparta-keeper Sinouh doet aangifte: ’Niet praten, doen’
Overigens koppelde hij zijn uitspraken juist lost van de Islam en richtte hij zich op een bevolkingsgroep. Dit maakt het juist zo verwerpelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leukquote:
Succesquote:
Thanksquote:
Wat makkelijk zegquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nah, hij wilt niet elke moslim weg. Ik snap dat je dat wil geloven omdat je zo lekker tegen hem kan zijn.
Waarom hij die vergelijkingen maakt weet ik toch ook niet? Moet je bij hem zijn
Waarom hij Mohammed een varken noemt? Dat lijkt me toch wel duidelijk, als je de moslims op hun pik kan trappen is het wel als je aan die Mohammed komt. Gewoon makkelijk scoren.
Waarom hij de islamisering van Europa als een van de grootste problemen ziet?
Tja geen idee, misschien omdat de normen en waarden van Nederland nogal botsen met die van de Islam.
Twee te veel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
Waarom deed de PVV eigenlijk maar mee in 2 gemeenten?
Waarom eigenlijk die haat jegens Wilders sofquote:
Omdat je dit gedrag bij immigranten die net aan komen ook kan beperken door betere begeleiding en een sneller traject om ze te integreren in de samenleving. Volgens mij schort het daar ook gewoon veel aan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo? Je komt naar een ander land om je kansen te verbeteren. Als je al binnen een jaar tijd helpt het land te verzieken dan is er toch geen reden om die persoon hier te houden?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die haat jegens Wilders sof
Was 4 jaar geleden ook zo geloof ik. Waarom geen flauw idee inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
Waarom deed de PVV eigenlijk maar mee in 2 gemeenten?
ik kan hier geen antwoord op geven want dit is echt een TE DOMME VRAAGquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die haat jegens Wilders sof
Ik heb niet gestemdquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat makkelijk zegMijn hemel.
Wat heb je gestemd trouwens gister? wel ff benieuwd
Wat nouquote:
Pardon?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan hier geen antwoord op geven want dit is echt een TE DOMME VRAAG
lees heel het topic eens door debiel
Waarom mogen we nu mensen opeens wel over 1 kam scheren? Heel Nederland..quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Elan het volgende:
Wel tof dat heel Nederland nu zo over Wilders valt, trots op m'n landje
Doe maar niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Fopje het volgende:
En er is ook gewoon veel te veel keuze. Beperk het lekker tot 3 a 4 keuzes en laat diegene met de meeste stemmen gewoon regeren zodat er ook daadwerkelijk iets kan gaan gebeuren.
Wel eens ja. Democratische staat is ook gewoon beetje het beste van het slechtste.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemdIk ga een beetje stemmen over of er aan het einde van de straat wel of geen bushokje moet komen
Ze doen maar hier in de gemeente, vind alles prima. Landelijk ga ik wel stemmen, al heb ik vorige keer blanco gestemd omdat ik het gewoon niet eens ben met het hele stemsysteem en de democratie waar wij in leven.
We zijn veel te democratisch hier.
50% van de mensen stemt op piet
50% van de mensen stemt op jan.
Jan en Piet moeten nu samen gaan regeren met beide hele tegenstrijdige punten. Met als gevolg dat er geen fuck gebeurd.
En er is ook gewoon veel te veel keuze. Beperk het lekker tot 3 a 4 keuzes en laat diegene met de meeste stemmen gewoon regeren zodat er ook daadwerkelijk iets kan gaan gebeuren.
Dit jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom mogen we nu mensen opeens wel over 1 kam scheren? Heel Nederland..
Zulk gedrag is overal niet normaal. Op het moment van aankomst zeggen dat dat niet getolereerd wordt en doen ze het wel dat ze dan hun spullen mogen pakken terug mogen gaan waar ze dan vandaan kwamen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je dit gedrag bij immigranten die net aan komen ook kan beperken door betere begeleiding en een sneller traject om ze te integreren in de samenleving. Volgens mij schort het daar ook gewoon veel aan.
Sof... opzouten als je niet normaal kan doen he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan hier geen antwoord op geven want dit is echt een TE DOMME VRAAG
lees heel het topic eens door debiel
Nee gewoon nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat nou
Laat die man lekker populistisch roeptoeteren , anders krijg je daar ook weer gezeik over
Laat geert dan maar opzouten want hij kan ook niet normaal doenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sof... opzouten als je niet normaal kan doen he.
Is Geert een FOK!kerquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat geert dan maar opzouten want hij kan ook niet normaal doen
Tevens een beetje de omgekeerde wereld. Voor immigranten (Niet asielzoekers, dat is vaak wel echt slecht geregeld) liggen er kansen genoeg om zich aan te passen. Maar dit moeten ze dan wel zelf aanpakken. Ik zie niet in waarom de Nederlandse regering ze als een soort basisschool voor vele miljoenen zou moeten begeleiden, graag of niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zulk gedrag is overal niet normaal. Op het moment van aankomst zeggen dat dat niet getolereerd wordt en doen ze het wel dat ze dan hun spullen mogen pakken terug mogen gaan waar ze dan vandaan kwamen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat geert dan maar opzouten want hij kan ook niet normaal doen
Trouwens, al die Oost Europeanen he? Die hier massaal komen wonen om te plunderen en te stelen en weet ik veel wat. Zou je de immigratie van Oost Europeanen graag zien toenemen of afnemen? Eerlijk antwoorden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.
Hij discrimineert en dat is een brug te ver. Staat trouwens ook in de wet.
Het is je PLICHT als Nederlander om dit soort walgelijke opmerkingen af te keuren. Gaat in tegen alles waar Nederland voor staat.
Oke dan hebben we het denk ik niet over Marokkanen maar er zijn genoeg asielzoekers, denk maar aan migratie door oorlog, die getraumatiseerd zijn bijvoorbeeld. Kan je van hun verwachten dat ze zich gewoon maar binnen een paar maanden aangepast hebben aan deze samenleving en doen wat iedereen van hun verwacht?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zulk gedrag is overal niet normaal. Op het moment van aankomst zeggen dat dat niet getolereerd wordt en doen ze het wel dat ze dan hun spullen mogen pakken terug mogen gaan waar ze dan vandaan kwamen.
Ze komen daarnaast ook om hard te werken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Trouwens, al die Oost Europeanen he? Die hier massaal komen wonen om te plunderen en te stelen en weet ik veel wat. Zou je de immigratie van Oost Europeanen graag zien toenemen of afnemen? Eerlijk antwoorden.
Dit is geen aangifte he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
https://www.politie.nl/melden/meldformulier.html
Ingevuld en verzonden
Nee, ik verwacht niet dat ze Nederlands spreken binnen een paar maanden en productief meedoen aan de maatschappij. Maar ik verwacht WEL dat ze niet voor overlast zorgen zoals criminaliteit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke dan hebben we het denk ik niet over Marokkanen maar er zijn genoeg asielzoekers, denk maar aan migratie door oorlog, die getraumatiseerd zijn bijvoorbeeld. Kan je van hun verwachten dat ze zich gewoon maar binnen een paar maanden aangepast hebben aan deze samenleving en doen wat iedereen van hun verwacht?
Staat toch politie en discriminatie melden. Lees.quote:
Hard te werken voor een salaris van lik-me-reet waardoor Nederlandse ondernemers failliet gaan en in de WW moeten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze komen daarnaast ook om hard te werken.
Je zei eerst dat je aangifte wilde doen..quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Staat toch politie en discriminatie melden. Lees.
Ja en toen vond ik dit op internet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je zei eerst dat je aangifte wilde doen..
twitter:bhutan_partners twitterde op donderdag 20-03-2014 om 11:57:07aangifte gedaan tegen Wilders wegens discriminatie. Kunt u ook doen op:https://t.co/IWx2Kewhzz reageer retweet
Uh het overgrote merendeel komt hier gewoon om keihard te werken, zij die stelen of andere dingen doen die het daglicht niet verdragen moeten aangepakt worden maar dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Trouwens, al die Oost Europeanen he? Die hier massaal komen wonen om te plunderen en te stelen en weet ik veel wat. Zou je de immigratie van Oost Europeanen graag zien toenemen of afnemen? Eerlijk antwoorden.
Nederlanders willen niet eens in die sectoren werken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hard te werken voor een salaris van lik-me-reet waardoor Nederlandse ondernemers failliet gaan en in de WW moeten.
Nou eerlijk? Zou je de immigratie van Oost Europeanen graag willen zien afnemen of toenemen?
Ik hoop echt dat jij aan het trollen bent door dit topic heenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn buren zijn afgelopen zomer ook beroofd door Roemenen ofzo![]()
Hebben nog geluk gehad dat ze hier niet binnen zijn gekomen
Nogmaals... zou je het graag zien toenemen of afnemen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh het overgrote merendeel komt hier gewoon om keihard te werken, zij die stelen of andere dingen doen die het daglicht niet verdragen moeten aangepakt worden maar dat lijkt me duidelijk.
Dat zou inderdaad perfect zijn ja. Maar we hebben nou eenmaal de deuren voor ze opengelaten, nu kan je ze ook niet op laten hoepelen als het een keer misgaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht niet dat ze Nederlands spreken binnen een paar maanden en productief meedoen aan de maatschappij. Maar ik verwacht WEL dat ze niet voor overlast zorgen zoals criminaliteit.
Politie heeft het zelf gezegd, ''zeer waarschijnlijk mensen van Oost Europese afkomst''quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij aan het trollen bent door dit topic heen![]()
Vooral die 'of zo' erachter is mooi.
Niet? Wat dacht je van de transport sector die helemaal kapot is gemaakt door de Oost Europeanen? En het laswerk en dergelijke? Zat mensen die dat willen doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederlanders willen niet eens in die sectoren werken.
Het maakt me werkelijk geen reet uit of er meer of minder 'komen'.
Al moet je ook wel echt een scheiding maken tussen asielzoekers en immigranten he. Een asielzoeker heeft geen verblijfsvergunning noch rechten eigenlijk. Dat is niet goed geregeld maar het blijft ook een lastig vraagstuk wat je er wel precies mee aanmoet. Je kunt wel miljoenen investeren, maar wat dan? Allemaal een paspoort geven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad perfect zijn ja. Maar we hebben nou eenmaal de deuren voor ze opengelaten, nu kan je ze ook niet op laten hoepelen als het een keer misgaat.
Zoals ik al zei: als ze herhaaldelijk in de fout gaan valt er nog wel wat voor te zeggen.
Ik zie de toestroom graag afnemen omdat we in Nederland honderdduizenden in de WW of andere uitkeringen hebben zitten dus regel daar eerst een baan voor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nogmaals... zou je het graag zien toenemen of afnemen?
Kapot gemaakt door hun? Ze worden toch aangenomen door iemand?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet? Wat dacht je van de transport sector die helemaal kapot is gemaakt door de Oost Europeanen? En het laswerk en dergelijke? Zat mensen die dat willen doen.
Nee, je kunt niet iedereen zomaar even een paspoort geven. Maar dat traject moet gewoon veel sneller. Je kan ze niet jaren laten wachten en dan alsnog terugsturen, dat gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al moet je ook wel echt een scheiding maken tussen asielzoekers en immigranten he. Een asielzoeker heeft geen verblijfsvergunning noch rechten eigenlijk. Dat is niet goed geregeld maar het blijft ook een lastig vraagstuk wat je er wel precies mee aanmoet. Je kunt wel miljoenen investeren, maar wat dan? Allemaal een paspoort geven?
Neequote:
En een land kan ook dat soort mensen niet binnenhalen. Egoïstisch of niet, je kunt niet zomaar duizenden mensen extra erbij nemen om volledig te verzorgen. Het is eigenlijk erger om ze al die tijd die hoop wel te geven om ze er vervolgens alsnog uit te pleuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet iedereen zomaar even een paspoort geven. Maar dat traject moet gewoon veel sneller. Je kan ze niet jaren laten wachten en dan alsnog terugsturen, dat gaat gewoon niet.
Ja fijn, 4 baantjes moeten hebben om net aan rond te komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:14 schreef Elan het volgende:
Gewoon minimumloon afschaffen net als in Duitsland.
Asielzoekers, jezusquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al moet je ook wel echt een scheiding maken tussen asielzoekers en immigranten he. Een asielzoeker heeft geen verblijfsvergunning noch rechten eigenlijk. Dat is niet goed geregeld maar het blijft ook een lastig vraagstuk wat je er wel precies mee aanmoet. Je kunt wel miljoenen investeren, maar wat dan? Allemaal een paspoort geven?
Ik voorspel wel veel afluisterpraktijken van de NSA aankomend weekend, vooral rond Den Haag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neegelukkig niet, laat Pechtold maar aan de macht komen
Natuurlijk wel. Zoals je zegt WIJ hebben de deuren opengelaten. Als je je dan misdraagt kunnen we ze net zo goed sluiten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad perfect zijn ja. Maar we hebben nou eenmaal de deuren voor ze opengelaten, nu kan je ze ook niet op laten hoepelen als het een keer misgaat.
Zoals ik al zei: als ze herhaaldelijk in de fout gaan valt er nog wel wat voor te zeggen.
Wat zie jij voor oplossing dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een land kan ook dat soort mensen niet binnenhalen. Egoïstisch of niet, je kunt niet zomaar duizenden mensen extra erbij nemen om volledig te verzorgen. Het is eigenlijk erger om ze al die tijd die hoop wel te geven om ze er vervolgens alsnog uit te pleuren.
[..]
Ja fijn, 4 baantjes moeten hebben om net aan rond te komen.
Houd gewoon op ElanVerdiep je er eerst in.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kapot gemaakt door hun? Ze worden toch aangenomen door iemand?
Weet je hoeveel hoeren naar Amsterdam moeten door die nucleaire topquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik voorspel wel veel afluisterpraktijken van de NSA aankomend weekend, vooral rond Den Haag.
Die is er niet. Daarom is het ook zo'n lastig vraagstuk en dat is heel treurig aangezien de asielzoekers er zelf ook helemaal niks aan kunnen doen.quote:
Mijn liberale socialist.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:14 schreef Elan het volgende:
Gewoon minimumloon afschaffen net als in Duitsland.
VVD'erquote:
Ik heb me er in tegenstelling tot jou wel in verdiept want waar we hier lopen te kutten met Oost-Europeanen die onze baantjes inpikken trekken ze in Duitsland het land uit de recessie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een land kan ook dat soort mensen niet binnenhalen. Egoïstisch of niet, je kunt niet zomaar duizenden mensen extra erbij nemen om volledig te verzorgen. Het is eigenlijk erger om ze al die tijd die hoop wel te geven om ze er vervolgens alsnog uit te pleuren.
[..]
Ja fijn, 4 baantjes moeten hebben om net aan rond te komen.
Houd gewoon op ElanVerdiep je er eerst in.
Aha. Nee met deze argumenten blaas je mij echt wegquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb me er in tegenstelling tot jou wel in verdiept want waar we hier lopen te kutten met Oost-Europeanen die onze baantjes inpikken trekken ze in Duitsland het land uit de recessie.
Ga eens met iemand praten die in Duitsland woont en werkt, ik noem een Piet Verdriet die kan je helder uitleggen waarom we in Nederland zoveel hinder ondervinden.
Dus de belastingen moeten om laag zeg maar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:20 schreef Elan het volgende:
Het gaat trouwens wel over het brutoloon, nettoloon moet je wel in stand houden maar de verschillen tussen bruto en netto minimum zijn hier veel te groot.
Zijn er al genoeg in Amsterdam volgens mij?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Weet je hoeveel hoeren naar Amsterdam moeten door die nucleaire top
Moeten ze zelfs van buiten Amsterdam aanslepen om al die lui van hoeren te voorzienquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn er al genoeg in Amsterdam volgens mij?
Je komt zelf met niet één argument, maar loop maar weer weg had niet anders verwacht dit doe je namelijk altijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Nee met deze argumenten blaas je mij echt weg
Echt
Ik ga naar buiten.
Omdat je niet op een partij stemt vanwege 1 issue er zijn genoeg zaken waar ik me totaal niet kan vinden in de koers van de SP maar algemeen komt het wel het dichtste bij waar ik voor sta namelijk een socialer Nederland.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
elan waarom stem jij dan eigenlijk SP
Dus jij stelt eigenlijk voor de onderlaag van de samenleving de tering te laten krijgen zonder hier wat aan te kunnen doen en de mensen die een studie hebben kunnen afronden zich te laten verrijken (Meestal omdat ze al uit een goed milieu komen)?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je komt zelf met niet één argument, maar loop maar weer weg had niet anders verwacht dit doe je namelijk altijd.
Werkgevers nemen meer mensen aan als ze minder hoeven te betalen = goed voor de werkeloosheid, die nog steeds kritiek is in Nederland. Vervolgens wordt de norm bepaald door vraag en aanbod net zoals in de rest van de wereld.
Als je niks kan moet je wellicht 4 baantjes nemen maar als je enige opleiding hebt genoten betekent het meer werk voor jou.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
elan waarom stem jij dan eigenlijk SP
Maar de SP heeft wel een totaal ander economische visie dan jij hier stelt. Het tegenovergestelde zelfs.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je niet op een partij stemt vanwege 1 issue er zijn genoeg zaken waar ik me totaal niet kan vinden in de koers van de SP maar algemeen komt het wel het dichtste bij waar ik voor sta namelijk een socialer Nederland.
`quote:
En de helft van je loon wel moeten weggeven omdat Henk zijn blik pauperpils wel moet kunnen blijven drinkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de SP heeft wel een totaal ander economische visie dan jij hier stelt. Het tegenovergestelde zelfs.
Enfin zo werken tot 7.
Mijn god jij leest echt alleen wat je wil lezenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij stelt eigenlijk voor de onderlaag van de samenleving de tering te laten krijgen zonder hier wat aan te kunnen doen en de mensen die een studie hebben kunnen afronden zich te laten verrijken (Meestal omdat ze al uit een goed milieu komen)?
[..]
Man man man ga je eerst eens fatsoenlijk inlezen in de huidige politieke realiteit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de SP heeft wel een totaal ander economische visie dan jij hier stelt. Het tegenovergestelde zelfs.
Enfin zo werken tot 7.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
https://www.facebook.com/(...)54100&type=2&theater
Wat een ongelooflijke baas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
https://www.facebook.com/(...)54100&type=2&theater
Ik doelde even op je surinaamse gescheld in mijn dm maar dat had je misschien wel door.quote:
Oh die grap was wel erg ver gezocht haha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik doelde even op je surinaamse gescheld in mijn dm maar dat had je misschien wel door.
Hoe was je dag? Leuke mensen gespot in de bus?
Kreng ben je ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
Ik ga ook even in de tuin liggen biertje drinken dit dat. Denkend aan harde werkers als Inso en Tjacka.
Ik ben het met je eens gek. Behalve dat de SP een prima visie heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man man ga je eerst eens fatsoenlijk inlezen in de huidige politieke realiteit.
Er staat in het huidige regeerakkoord al dat de overhevelingstoeslag word afgebouwd.Het minimum loon wordt dus hoe dan ook met 40-50% verlaagd in een tijdsbestek van 25 jaar staat gewoon te lezen op de site van jouw geliefde VVD.
Dus met de komst van de Roemenen, Bulgaren en al die Polen is een minimumloon binnen het huidige bestel niet te handhaven. Soms moet je even realistisch zijn en je idealen laten varen.
De SP heeft een prima visie ook als het gaat om de benadering van Europa en bijvoorbeeld de exportmarkt maar dat gesteggel over minimumloon is vooral symboolpolitiek omdat het feitelijke besluit allang genomen is en vooralsnog onomkeerbaar is..
Idd, lekker in de tuin met een hont die de hele tijd wil dat ik een tennisbal weg gooiquote:
Wat leuk! Waar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
cachie!!!!
ik heb morgen een sollicitatiegesprek
Ach je loopt tenminste niet weg voor de discussie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens gek. Behalve dat de SP een prima visie heeft.
Weglopen van een discussie. Ik vat je post gewoon samen en vervolgens kom je met een geheel lulverhaal waar je het inderdaad enigszins nuanceert maar iets totaal anders stelt dan je eerst deedquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach je loopt tenminste niet weg voor de discussie.
God behoede dat zo'n LR die constant in staat blijkt al zijn domheid en eigenwijsheid hier te etaleren straks een vak als maatschappijleer of geschiedenis moet gaan doceren aan de toekomst van de natie.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weglopen van een discussie. Ik vat je post gewoon samen en vervolgens kom je met een geheel lulverhaal waar je het inderdaad enigszins nuanceert maar iets totaal anders stelt dan je eerst deed
Leuk, maar daar heb ik geen tijd voor.
Wat beeld het shirt eigenlijk uit, of is het gewoon iets willekeurigs?quote:
Nee hoor.quote:
Roofvogel is toch Amerika?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat beeld het shirt eigenlijk uit, of is het gewoon iets willekeurigs?
Edit: Wel leuk overigens
[..]
Nee hoor.
bedanktquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kwam eergisteren op voor het Poolse volk tijdens een discussie in de klas.
Lekker tegenstrijdigquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan de socialist die tegen de minimumlonen is.
Wat een baas toch ook.
Geen dank.quote:
Ik onderbouw mijn lulverhaal tenminste met argumenten. Dat is beter dan iets afdoen als gelul en vervolgens weglopen voor elke vorm van discussie wat jij doet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weglopen van een discussie. Ik vat je post gewoon samen en vervolgens kom je met een geheel lulverhaal waar je het inderdaad enigszins nuanceert maar iets totaal anders stelt dan je eerst deed
Provocateur, maar ik hap nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een baas toch ook.
Dit was echt superieur onderbouwd ja. Stellen dat je je hebt ingelezen om mij vervolgens door te sturen naar een fictieve Duitse werknemer voor uitlegquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb me er in tegenstelling tot jou wel in verdiept want waar we hier lopen te kutten met Oost-Europeanen die onze baantjes inpikken trekken ze in Duitsland het land uit de recessie.
Ga eens met iemand praten die in Duitsland woont en werkt, ik noem een Piet Verdriet die kan je helder uitleggen waarom we in Nederland zoveel hinder ondervinden.
lobiquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
nog 3 en half uur slaven zonder pauze
hvj
Beter dan zonder je in te lezen VVD stemmen terwijl je in Engeland woont omdat je anders de Audi van je schoonpapa niet meer meekrijgt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een baas toch ook.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan zonder je in te lezen VVD stemmen terwijl je in Engeland woont omdat je anders de Audi van je schoonpapa niet meer meekrijgt.
In Arnhemquote:
De discussie ging nog even door. Maar toen was je er alweer vandoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was echt superieur onderbouwd ja. Stellen dat je je hebt ingelezen om mij vervolgens door te sturen naar een fictieve Duitse werknemer voor uitleg
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
De discussie ging nog even door. Maar toen was je er alweer vandoor.
Nogmaals als je niet weet waar je over praat heb ik daar vrede mee maar ga dan ook geen halfbakken discussies aan en loop vervolgens weg.
Joden lopen altijd weg dit dat.
Ik ga niet happen, sorry Elanquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is feit hoor.quote:
Moet ik hem weer even pesten in DM zodat hij rustig wordt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet happen, sorry Elan
Ik note hem wel gewoon.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ik hem weer even pesten in DM zodat hij rustig wordt?
OOooh ik dacht dat ik het erbij had gezet.quote:
Nicequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
OOooh ik dacht dat ik het erbij had gezet.
Bij de subway![]()
Nogmaals en ik vind je in deze kwestie bijzonder flauw en laf, je mag het allemaal onzin vinden of een slecht idee maar ga er dan tenminste inhoudelijk op in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet happen, sorry Elan
Oke, dat zal wel voldoende zijn.quote:
Still smarter than you are.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is feit hoor.
Die man weet niet eens wat er in het partijprogramma/regeerakkoord staat beschreven dat nota-bene door de partij waarop hij zelf stemt is samengesteld
Bitch please, alsof jij in staat bent iemand zijn intellectuele vermogens op waarde te schatten. Ga gewoon je NSDAP-sweater bestellen en paardrijden en hou verder je bekquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, dat zal wel voldoende zijn.
[..]
Still smarter than you are.
Ja schijnbaar wel hè.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Bitch please, alsof jij in staat bent iemand zijn intellectuele vermogens op waarde te schatten. Ga gewoon je NSDAP-sweater bestellen en paardrijden en hou verder je bek
Jullie socialisten moeten elkaar steunen in deze skere tijden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Bitch please, alsof jij in staat bent iemand zijn intellectuele vermogens op waarde te schatten. Ga gewoon je NSDAP-sweater bestellen en paardrijden en hou verder je bek
Inso zijn schoonouders hebben in tegenstelling tot Inso zelf wel geld. Dus hij leent daar een Audi om elke dag mee naar de supermarkt te rijdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:35 schreef xcachet het volgende:
snap dan niet wat die audi er mee te maken had elan?
Dat is toch baasquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso zijn schoonouders hebben in tegenstelling tot Inso zelf wel geld. Dus hij leent daar een Audi om elke dag mee naar de supermarkt te rijden![]()
![]()
VVD'ers <=> rijken?. Never mind jij mag nog niet eens stemmen.
Lekker opscheppen met andermans geld vind jij baas?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toch baas
Nee klopt. Daarom interesseert het mij ook echt geen flikker.
Inso schept daar voor zo ver ik weet niet mee op hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker opscheppen met andermans geld vind jij baas?
Wel hij diste mijn auto omdat hij zelf in Audi rondreed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso schept daar voor zo ver ik weet niet mee op hoor.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel hij diste mijn auto omdat hij zelf in Audi rondreed.
Kom vechten dan joh.
Maar hij is toch een NL'er? Aangezien hij een Nederlands paspoort heeftquote:
Het is een vrouw hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |