Ik moet vanmiddag sporten maar voel me zo beroerdquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe gaat het met jullie op deze zonnige morgen?
Je moet nietsquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag sporten maar voel me zo beroerd
Nee heb afspraakquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet nietsEnkel doen wanneer je geest er ook naar staat.
Ahquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb afspraakze gaan waarschijnlijk trainingsschema in elkaar zetten Ofzo,
Als ik me fit voel wil ik sporten hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AhEven doorzetten, heb zelf ook vaak met sporten dat de eerste weken het vervelendst zijn
Drankflessen versto...quote:
Sporten, sjoelen is al vermoeiendquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AhEven doorzetten, heb zelf ook vaak met sporten dat de eerste weken het vervelendst zijn
Gaat iets te ver inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:00 schreef Fok-it het volgende:
Man, man, man die tweet van Thijs Römer
Niet geslapen. Als in een trance, op zich best lekker soms.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe gaat het met jullie op deze zonnige morgen?
Kan soms fijn zijn, niet te vaak doen, vooral niet als je de volgende dag nog productief moet wezen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet geslapen. Als in een trance, op zich best lekker soms.
hoi Heppie
Edit: Oh. Dit was geen nieuwe post. Desondanks een antwoord
Muziek luisteren als je echt op instorten staat is stiekem zo lekker. Alles klinkt dieper en raakt veel makkelijker in de sfeer van de muziek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan soms fijn zijn, niet te vaak doen, vooral niet als je de volgende dag nog productief moet wezen.
hoi LR.
Niet erg, elk antwoord van jou doet mijn hart harder kloppen.
Klopt, geeft je ook zoveel energie danquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muziek luisteren als je echt op instorten staat is stiekem zo lekker. Alles klinkt dieper en raakt veel makkelijker in de sfeer van de muziek.
En dit doet mij goed, nogmaals bedankt voor het begrip voor mijn lange stilte in jouw leven.
[ afbeelding ]
Beetje lusteloos in elk opzicht. Niks bijzonders. En ik was vannacht zo lekker aan het kloten dat ik geen zin had om te slapen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, geeft je ook zoveel energie dan
Maar wat is er mis?
Ik weet dat je nooit altijd weg zal zijn.![]()
Over het algemeen of gewoon nu even een dipje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje lusteloos in elk opzicht. Niks bijzonders. En ik was vannacht zo lekker aan het kloten dat ik geen zin had om te slapen.
Die Thijsquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
hahahaahhaha
http://www.upcoming.nl/ca(...)te-speech-tot-nu-toe
Wat een debielquote:
En zich daarna snel indekken dat het refereert aan een filmquote:
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef JanCees het volgende:
Kennen jullie dat schilderij van Bennie Jolink nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |