Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geledenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een populist. Je pakt nu enkel zijn islam standpunten erbij maar dit kan je een stuk breder trekken naar zorg, bejaarden en de EU.
Al ben ik het wel eens dat hij met zijn Marokkanen uitspraken wel voor het eerst ECHT een grens overschreed. Dat zat tegen het walgelijke aan.
Als je binnen een jaar van het betreden van Nederland iets doet mag je van mij wel er gelijk uitgeknikkerd worden. Al helemaal als het gewelddadig is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus bij een eenmalig delict meteen al het land uit?
Is dat hoe de Nederlandse wetgeving in elkaar moet steken?
Als je nou een recidivist bent oke. Maar daar maakt Wilders geen verschil in.
Ja heb je ook wel gelijk in, maar zijn andere standpunten worden door deze acties ook ondergesneeuwd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een populist. Je pakt nu enkel zijn islam standpunten erbij maar dit kan je een stuk breder trekken naar zorg, bejaarden en de EU.
Al ben ik het wel eens dat hij met zijn Marokkanen uitspraken wel voor het eerst ECHT een grens overschreed. Dat zat tegen het walgelijke aan.
Dat vind ik echt extreem hoor, maargoed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je binnen een jaar van het betreden van Nederland iets doet mag je van mij wel er gelijk uitgeknikkerd worden. Al helemaal als het gewelddadig is.
Dat was gewoon slim gespeeld net als kopvoddentaks. Natuurlijk ook verwerpelijk maar niet mensonterend.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geleden
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geleden
Rutte heeft zich gisteren anders redelijk specifiek uitgelaten over Wilders ik geloof echt dat het klaar is nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeiden Rutte en Samsom ook.
Rutte zei laatst nog dat de PVV niet uitgesloten is. Ik weet nu al hoe het gaat
Nee tuurlijk niet, het was puur en alleen een aandachtsactie van GWquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.html
Daar hoor je niemand weer over.
Dat is toch totaal wat anders?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.html
Daar hoor je niemand weer over.
Net tegen de grens aan inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was gewoon slim gespeeld net als kopvoddentaks. Natuurlijk ook verwerpelijk maar niet mensonterend.
Ik probeerde zijn andere acties niet als goed te omschrijven. Ik wilde juist stellen dat al zijn standpunten populistisch zijn en er maar op één wordt ingegaan hier. Wilders moet je gewoon niet serieus nemen. Ik betwijfel of hij dit zelf wel doet namelijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je ook wel gelijk in, maar zijn andere standpunten worden door deze acties ook ondergesneeuwd.
Hoezo? Je komt naar een ander land om je kansen te verbeteren. Als je al binnen een jaar tijd helpt het land te verzieken dan is er toch geen reden om die persoon hier te houden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt extreem hoor, maargoed.
Nah, hij wilt niet elke moslim weg. Ik snap dat je dat wil geloven omdat je zo lekker tegen hem kan zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet he.
Hij wilt ELKE moslim hier weg.
Waarom denk je dat hij Fitna heeft gemaakt?
Waarom denk je dat hij de Koran vergelijkt met Mein Kampf
Waarom denk je dat hij Mohammed een varken noemt?
Waarom denk je dat hij de Islamisering in Europa als een van de grootstse problemen ziet
Hij heeft een haat tegen de Islamistische wereld.
Wilders je politieke dagen zijn geteldquote:Ook Sparta-keeper Sinouh doet aangifte: ’Niet praten, doen’
Overigens koppelde hij zijn uitspraken juist lost van de Islam en richtte hij zich op een bevolkingsgroep. Dit maakt het juist zo verwerpelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet he.
Hij wilt ELKE moslim hier weg.
Waarom denk je dat hij Fitna heeft gemaakt?
Waarom denk je dat hij de Koran vergelijkt met Mein Kampf
Waarom denk je dat hij Mohammed een varken noemt?
Waarom denk je dat hij de Islamisering in Europa als een van de grootstse problemen ziet
Hij heeft een haat tegen de Islamistische wereld.
Leukquote:
Succesquote:
Thanksquote:
Wat makkelijk zegquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nah, hij wilt niet elke moslim weg. Ik snap dat je dat wil geloven omdat je zo lekker tegen hem kan zijn.
Waarom hij die vergelijkingen maakt weet ik toch ook niet? Moet je bij hem zijn
Waarom hij Mohammed een varken noemt? Dat lijkt me toch wel duidelijk, als je de moslims op hun pik kan trappen is het wel als je aan die Mohammed komt. Gewoon makkelijk scoren.
Waarom hij de islamisering van Europa als een van de grootste problemen ziet?
Tja geen idee, misschien omdat de normen en waarden van Nederland nogal botsen met die van de Islam.
Twee te veel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
Waarom deed de PVV eigenlijk maar mee in 2 gemeenten?
Waarom eigenlijk die haat jegens Wilders sofquote:
Omdat je dit gedrag bij immigranten die net aan komen ook kan beperken door betere begeleiding en een sneller traject om ze te integreren in de samenleving. Volgens mij schort het daar ook gewoon veel aan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo? Je komt naar een ander land om je kansen te verbeteren. Als je al binnen een jaar tijd helpt het land te verzieken dan is er toch geen reden om die persoon hier te houden?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die haat jegens Wilders sof
Was 4 jaar geleden ook zo geloof ik. Waarom geen flauw idee inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
Waarom deed de PVV eigenlijk maar mee in 2 gemeenten?
ik kan hier geen antwoord op geven want dit is echt een TE DOMME VRAAGquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die haat jegens Wilders sof
Ik heb niet gestemdquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat makkelijk zegMijn hemel.
Wat heb je gestemd trouwens gister? wel ff benieuwd
Wat nouquote:
Pardon?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan hier geen antwoord op geven want dit is echt een TE DOMME VRAAG
lees heel het topic eens door debiel
Waarom mogen we nu mensen opeens wel over 1 kam scheren? Heel Nederland..quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Elan het volgende:
Wel tof dat heel Nederland nu zo over Wilders valt, trots op m'n landje
Doe maar niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Fopje het volgende:
En er is ook gewoon veel te veel keuze. Beperk het lekker tot 3 a 4 keuzes en laat diegene met de meeste stemmen gewoon regeren zodat er ook daadwerkelijk iets kan gaan gebeuren.
Wel eens ja. Democratische staat is ook gewoon beetje het beste van het slechtste.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemdIk ga een beetje stemmen over of er aan het einde van de straat wel of geen bushokje moet komen
Ze doen maar hier in de gemeente, vind alles prima. Landelijk ga ik wel stemmen, al heb ik vorige keer blanco gestemd omdat ik het gewoon niet eens ben met het hele stemsysteem en de democratie waar wij in leven.
We zijn veel te democratisch hier.
50% van de mensen stemt op piet
50% van de mensen stemt op jan.
Jan en Piet moeten nu samen gaan regeren met beide hele tegenstrijdige punten. Met als gevolg dat er geen fuck gebeurd.
En er is ook gewoon veel te veel keuze. Beperk het lekker tot 3 a 4 keuzes en laat diegene met de meeste stemmen gewoon regeren zodat er ook daadwerkelijk iets kan gaan gebeuren.
Dit jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom mogen we nu mensen opeens wel over 1 kam scheren? Heel Nederland..
Zulk gedrag is overal niet normaal. Op het moment van aankomst zeggen dat dat niet getolereerd wordt en doen ze het wel dat ze dan hun spullen mogen pakken terug mogen gaan waar ze dan vandaan kwamen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je dit gedrag bij immigranten die net aan komen ook kan beperken door betere begeleiding en een sneller traject om ze te integreren in de samenleving. Volgens mij schort het daar ook gewoon veel aan.
Sof... opzouten als je niet normaal kan doen he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan hier geen antwoord op geven want dit is echt een TE DOMME VRAAG
lees heel het topic eens door debiel
Nee gewoon nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat nou
Laat die man lekker populistisch roeptoeteren , anders krijg je daar ook weer gezeik over
Laat geert dan maar opzouten want hij kan ook niet normaal doenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sof... opzouten als je niet normaal kan doen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |