Jij begrijpt het echt niet he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij wilt de werkende normale Marokkaan helemaal niet weg. Snap dat dan
In deze speech is het inderdaad niet echt duidelijk. Maar dat heeft hij de afgelopen jaren zo vaak gezegd...quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zegt hij anders niet in zijn speech.
Oh ja, want die zijn er ook echt komende tijd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Landelijke verkiezingen misschien
Hij heeft de afgelopen jaren nooit expliciet zich gericht tegen een bepaald volk. Hij was altijd tegen de islam als religie. Niet tegen een volk in het bijzonder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
In deze speech is het inderdaad niet echt duidelijk. Maar dat heeft hij de afgelopen jaren zo vaak gezegd...
Dat kan best. 1 motie van wantrouwen erdoorheen en het gebeurt al.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, want die zijn er ook echt komende tijd.
Het is juist heel erg duidelijk. Hij heeft het over Marokkanen, geen uitzonderingen, gewoon Marokkanen als volk moeten er uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
In deze speech is het inderdaad niet echt duidelijk. Maar dat heeft hij de afgelopen jaren zo vaak gezegd...
Duurt nog wel even, dus je moet geduld hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, want die zijn er ook echt komende tijd.
ja oke, maar er is geen sprake van nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan best. 1 motie van wantrouwen erdoorheen en het gebeurt al.
Dus bij een eenmalig delict meteen al het land uit?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En sommige ook van een ander land. Als ze zich hier niet kunnen gedragen dan kunnen ze het daar proberen. Wat is daar vreemd aan?
Hij is een populist. Je pakt nu enkel zijn islam standpunten erbij maar dit kan je een stuk breder trekken naar zorg, bejaarden en de EU.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet he.
Hij wilt ELKE moslim hier weg.
Waarom denk je dat hij Fitna heeft gemaakt?
Waarom denk je dat hij de Koran vergelijkt met Mein Kampf
Waarom denk je dat hij Mohammed een varken noemt?
Waarom denk je dat hij de Islamisering in Europa als een van de grootstse problemen ziet
Hij heeft een haat tegen de Islamistische wereld.
Tuurlijk. Hij wil ook gewoon in de oppositie blijven. Lekker makkelijk scoren en natrapen, net als de SP.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het loze dreigementen van Wilders zijn, als puntje bij paaltje komt, komt er niets van terecht.
Dat zeiden Rutte en Samsom ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
Ach niemand wil zeker nu nog met hem regeren dus over een tijdje is hij toch opgerot .
Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geledenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een populist. Je pakt nu enkel zijn islam standpunten erbij maar dit kan je een stuk breder trekken naar zorg, bejaarden en de EU.
Al ben ik het wel eens dat hij met zijn Marokkanen uitspraken wel voor het eerst ECHT een grens overschreed. Dat zat tegen het walgelijke aan.
Als je binnen een jaar van het betreden van Nederland iets doet mag je van mij wel er gelijk uitgeknikkerd worden. Al helemaal als het gewelddadig is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus bij een eenmalig delict meteen al het land uit?
Is dat hoe de Nederlandse wetgeving in elkaar moet steken?
Als je nou een recidivist bent oke. Maar daar maakt Wilders geen verschil in.
Ja heb je ook wel gelijk in, maar zijn andere standpunten worden door deze acties ook ondergesneeuwd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een populist. Je pakt nu enkel zijn islam standpunten erbij maar dit kan je een stuk breder trekken naar zorg, bejaarden en de EU.
Al ben ik het wel eens dat hij met zijn Marokkanen uitspraken wel voor het eerst ECHT een grens overschreed. Dat zat tegen het walgelijke aan.
Dat vind ik echt extreem hoor, maargoed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je binnen een jaar van het betreden van Nederland iets doet mag je van mij wel er gelijk uitgeknikkerd worden. Al helemaal als het gewelddadig is.
Dat was gewoon slim gespeeld net als kopvoddentaks. Natuurlijk ook verwerpelijk maar niet mensonterend.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geleden
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook nog dat Polenmeldpunt van een aantal jaar geleden
Rutte heeft zich gisteren anders redelijk specifiek uitgelaten over Wilders ik geloof echt dat het klaar is nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeiden Rutte en Samsom ook.
Rutte zei laatst nog dat de PVV niet uitgesloten is. Ik weet nu al hoe het gaat
Nee tuurlijk niet, het was puur en alleen een aandachtsactie van GWquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.html
Daar hoor je niemand weer over.
Dat is toch totaal wat anders?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)teuropeanen_aan.html
Daar hoor je niemand weer over.
Net tegen de grens aan inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was gewoon slim gespeeld net als kopvoddentaks. Natuurlijk ook verwerpelijk maar niet mensonterend.
Ik probeerde zijn andere acties niet als goed te omschrijven. Ik wilde juist stellen dat al zijn standpunten populistisch zijn en er maar op één wordt ingegaan hier. Wilders moet je gewoon niet serieus nemen. Ik betwijfel of hij dit zelf wel doet namelijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb je ook wel gelijk in, maar zijn andere standpunten worden door deze acties ook ondergesneeuwd.
Hoezo? Je komt naar een ander land om je kansen te verbeteren. Als je al binnen een jaar tijd helpt het land te verzieken dan is er toch geen reden om die persoon hier te houden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt extreem hoor, maargoed.
Nah, hij wilt niet elke moslim weg. Ik snap dat je dat wil geloven omdat je zo lekker tegen hem kan zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij de Islamisering in Europa als een van de grootstse problemen ziet
Wilders je politieke dagen zijn geteldquote:Ook Sparta-keeper Sinouh doet aangifte: ’Niet praten, doen’
Overigens koppelde hij zijn uitspraken juist lost van de Islam en richtte hij zich op een bevolkingsgroep. Dit maakt het juist zo verwerpelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leukquote:
Succesquote:
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |