En waarom?quote:
Waarom denk je dat mensen dan op Wilders stemmen wanneer geen enkele andere politicus zegt 'ja hé, waarom zoveel Marokkaanse criminelen?'quote:
Tuurlijk, het is toch een Nederlands staatsburgerquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
waar kan je aangifte doen???? kan dat zomaar
Ja dat los je niet op door je als een xenofoob te gedragen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de cijfers voor criminele Marokkanen níet schrikbarend hoog zijn dan?
Je kunt wel stellen dat je minder overlast wilt in Nederland maar door zo'n opmerking zet je een complete bevolkingsgroep onterecht in een kwaad daglicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zie en hoor niet zoveel schokkends.
Ik zou ook minder Marokkanen willen zien in Nederland. Dat maakt mij toch ook niet gelijk racistisch?
Als er in Nederland heel veel mensen uit Noorwegen zouden wonen, en die zorgen voor heel veel overlast. Dan zou je toch ook willen dat er minder Noren in Nederland zouden zijn? Of ben ik nou gek?
En dat los je ook niet op door het te ontkennen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat los je niet op door je als een xenofoob te gedragen.
ja, maar moet dat gewoon bij de politie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is toch een Nederlands staatsburger
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar moet dat gewoon bij de politie?
Niemand ontkent het? PVV is alleen de enige die er een nare manier van oplossen bij heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dat los je ook niet op door het te ontkennen.
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
Wil je Geert gaan aangeven dan
Je bent niet de enige. Zijn al vaker mensen die dat serieus hebben gedaan alquote:
Waarom? Omdat hij niet zulke lieve dingen zegt over onze Marokkaansche vrinden?quote:
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij niet zulke lieve dingen zegt over onze Marokkaansche vrinden?
Heb jij andere politici horen zeggen dat er iets aan het 'Marokkanen-probleem' moet worden gedaan dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand ontkent het? PVV is alleen de enige die er een nare manier van oplossen bij heeft.
Waar heeft hij het ooit over de cijfers van autochtone criminelen?
Heeft hij zo vaak gezegd.. veel en VEEL harder aanpakken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand ontkent het? PVV is alleen de enige die er een nare manier van oplossen bij heeft.
Waar heeft hij het ooit over de cijfers van autochtone criminelen?
Dan moet je niet op Geertje stemmen makkelijk zat.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef JanCees het volgende:
Eerst een religie aanvallen met een film en nu gewoon letterlijk een geheel volk (bijna altijd in het bezit van een Nederlands paspoort) 'weg' willen hebben.
Wanneer kan ik op hem stemmen dan? Als je het over gisteren hebt dan ben je niet helemaal 100 want je kon niet eens op hem stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan moet je niet op Geertje stemmen makkelijk zat.
Ze hebben gewoon een Nederlands paspoort hoor?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb jij andere politici horen zeggen dat er iets aan het 'Marokkanen-probleem' moet worden gedaan dan?
Criminelen blijf je hebben, je kan niet je eigen burgers uit het land zetten. Ik heb er totaal geen problemen mee om allochtone criminelen het land uit te zetten.
Hoe bedoel je? Ik heb niks met of tegen mensen met Marokkaanse afkomst, laat die mensen toch lekker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
En als je met zulke uitspraken komt Sgt dan lijkt het me beter om geen D66-adoratie topic te maken. Beetje misplaatst.
Hij zegt toch Marokkanen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij wilt de werkende normale Marokkaan helemaal niet weg. Snap dat dan
Landelijke verkiezingen misschienquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Wanneer kan ik op hem stemmen dan? Als je het over gisteren hebt dan ben je niet helemaal 100 want je kon niet eens op hem stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |