Ja en toen vond ik dit op internet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je zei eerst dat je aangifte wilde doen..
twitter:bhutan_partners twitterde op donderdag 20-03-2014 om 11:57:07aangifte gedaan tegen Wilders wegens discriminatie. Kunt u ook doen op:https://t.co/IWx2Kewhzz reageer retweet
Uh het overgrote merendeel komt hier gewoon om keihard te werken, zij die stelen of andere dingen doen die het daglicht niet verdragen moeten aangepakt worden maar dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Trouwens, al die Oost Europeanen he? Die hier massaal komen wonen om te plunderen en te stelen en weet ik veel wat. Zou je de immigratie van Oost Europeanen graag zien toenemen of afnemen? Eerlijk antwoorden.
Nederlanders willen niet eens in die sectoren werken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hard te werken voor een salaris van lik-me-reet waardoor Nederlandse ondernemers failliet gaan en in de WW moeten.
Nou eerlijk? Zou je de immigratie van Oost Europeanen graag willen zien afnemen of toenemen?
Ik hoop echt dat jij aan het trollen bent door dit topic heenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn buren zijn afgelopen zomer ook beroofd door Roemenen ofzo![]()
Hebben nog geluk gehad dat ze hier niet binnen zijn gekomen
Nogmaals... zou je het graag zien toenemen of afnemen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh het overgrote merendeel komt hier gewoon om keihard te werken, zij die stelen of andere dingen doen die het daglicht niet verdragen moeten aangepakt worden maar dat lijkt me duidelijk.
Dat zou inderdaad perfect zijn ja. Maar we hebben nou eenmaal de deuren voor ze opengelaten, nu kan je ze ook niet op laten hoepelen als het een keer misgaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht niet dat ze Nederlands spreken binnen een paar maanden en productief meedoen aan de maatschappij. Maar ik verwacht WEL dat ze niet voor overlast zorgen zoals criminaliteit.
Politie heeft het zelf gezegd, ''zeer waarschijnlijk mensen van Oost Europese afkomst''quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij aan het trollen bent door dit topic heen![]()
Vooral die 'of zo' erachter is mooi.
Niet? Wat dacht je van de transport sector die helemaal kapot is gemaakt door de Oost Europeanen? En het laswerk en dergelijke? Zat mensen die dat willen doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nederlanders willen niet eens in die sectoren werken.
Het maakt me werkelijk geen reet uit of er meer of minder 'komen'.
Al moet je ook wel echt een scheiding maken tussen asielzoekers en immigranten he. Een asielzoeker heeft geen verblijfsvergunning noch rechten eigenlijk. Dat is niet goed geregeld maar het blijft ook een lastig vraagstuk wat je er wel precies mee aanmoet. Je kunt wel miljoenen investeren, maar wat dan? Allemaal een paspoort geven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad perfect zijn ja. Maar we hebben nou eenmaal de deuren voor ze opengelaten, nu kan je ze ook niet op laten hoepelen als het een keer misgaat.
Zoals ik al zei: als ze herhaaldelijk in de fout gaan valt er nog wel wat voor te zeggen.
Ik zie de toestroom graag afnemen omdat we in Nederland honderdduizenden in de WW of andere uitkeringen hebben zitten dus regel daar eerst een baan voor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nogmaals... zou je het graag zien toenemen of afnemen?
Kapot gemaakt door hun? Ze worden toch aangenomen door iemand?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet? Wat dacht je van de transport sector die helemaal kapot is gemaakt door de Oost Europeanen? En het laswerk en dergelijke? Zat mensen die dat willen doen.
Nee, je kunt niet iedereen zomaar even een paspoort geven. Maar dat traject moet gewoon veel sneller. Je kan ze niet jaren laten wachten en dan alsnog terugsturen, dat gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al moet je ook wel echt een scheiding maken tussen asielzoekers en immigranten he. Een asielzoeker heeft geen verblijfsvergunning noch rechten eigenlijk. Dat is niet goed geregeld maar het blijft ook een lastig vraagstuk wat je er wel precies mee aanmoet. Je kunt wel miljoenen investeren, maar wat dan? Allemaal een paspoort geven?
Neequote:
En een land kan ook dat soort mensen niet binnenhalen. Egoïstisch of niet, je kunt niet zomaar duizenden mensen extra erbij nemen om volledig te verzorgen. Het is eigenlijk erger om ze al die tijd die hoop wel te geven om ze er vervolgens alsnog uit te pleuren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet iedereen zomaar even een paspoort geven. Maar dat traject moet gewoon veel sneller. Je kan ze niet jaren laten wachten en dan alsnog terugsturen, dat gaat gewoon niet.
Ja fijn, 4 baantjes moeten hebben om net aan rond te komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:14 schreef Elan het volgende:
Gewoon minimumloon afschaffen net als in Duitsland.
Asielzoekers, jezusquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al moet je ook wel echt een scheiding maken tussen asielzoekers en immigranten he. Een asielzoeker heeft geen verblijfsvergunning noch rechten eigenlijk. Dat is niet goed geregeld maar het blijft ook een lastig vraagstuk wat je er wel precies mee aanmoet. Je kunt wel miljoenen investeren, maar wat dan? Allemaal een paspoort geven?
Ik voorspel wel veel afluisterpraktijken van de NSA aankomend weekend, vooral rond Den Haag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neegelukkig niet, laat Pechtold maar aan de macht komen
Natuurlijk wel. Zoals je zegt WIJ hebben de deuren opengelaten. Als je je dan misdraagt kunnen we ze net zo goed sluiten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad perfect zijn ja. Maar we hebben nou eenmaal de deuren voor ze opengelaten, nu kan je ze ook niet op laten hoepelen als het een keer misgaat.
Zoals ik al zei: als ze herhaaldelijk in de fout gaan valt er nog wel wat voor te zeggen.
Wat zie jij voor oplossing dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een land kan ook dat soort mensen niet binnenhalen. Egoïstisch of niet, je kunt niet zomaar duizenden mensen extra erbij nemen om volledig te verzorgen. Het is eigenlijk erger om ze al die tijd die hoop wel te geven om ze er vervolgens alsnog uit te pleuren.
[..]
Ja fijn, 4 baantjes moeten hebben om net aan rond te komen.
Houd gewoon op ElanVerdiep je er eerst in.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kapot gemaakt door hun? Ze worden toch aangenomen door iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |