Ik doelde even op je surinaamse gescheld in mijn dm maar dat had je misschien wel door.quote:
Oh die grap was wel erg ver gezocht haha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik doelde even op je surinaamse gescheld in mijn dm maar dat had je misschien wel door.
Hoe was je dag? Leuke mensen gespot in de bus?
Kreng ben je ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
Ik ga ook even in de tuin liggen biertje drinken dit dat. Denkend aan harde werkers als Inso en Tjacka.
Ik ben het met je eens gek. Behalve dat de SP een prima visie heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man man ga je eerst eens fatsoenlijk inlezen in de huidige politieke realiteit.
Er staat in het huidige regeerakkoord al dat de overhevelingstoeslag word afgebouwd.Het minimum loon wordt dus hoe dan ook met 40-50% verlaagd in een tijdsbestek van 25 jaar staat gewoon te lezen op de site van jouw geliefde VVD.
Dus met de komst van de Roemenen, Bulgaren en al die Polen is een minimumloon binnen het huidige bestel niet te handhaven. Soms moet je even realistisch zijn en je idealen laten varen.
De SP heeft een prima visie ook als het gaat om de benadering van Europa en bijvoorbeeld de exportmarkt maar dat gesteggel over minimumloon is vooral symboolpolitiek omdat het feitelijke besluit allang genomen is en vooralsnog onomkeerbaar is..
Idd, lekker in de tuin met een hont die de hele tijd wil dat ik een tennisbal weg gooiquote:
Wat leuk! Waar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
cachie!!!!
ik heb morgen een sollicitatiegesprek
Ach je loopt tenminste niet weg voor de discussie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens gek. Behalve dat de SP een prima visie heeft.
Weglopen van een discussie. Ik vat je post gewoon samen en vervolgens kom je met een geheel lulverhaal waar je het inderdaad enigszins nuanceert maar iets totaal anders stelt dan je eerst deedquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach je loopt tenminste niet weg voor de discussie.
God behoede dat zo'n LR die constant in staat blijkt al zijn domheid en eigenwijsheid hier te etaleren straks een vak als maatschappijleer of geschiedenis moet gaan doceren aan de toekomst van de natie.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weglopen van een discussie. Ik vat je post gewoon samen en vervolgens kom je met een geheel lulverhaal waar je het inderdaad enigszins nuanceert maar iets totaal anders stelt dan je eerst deed
Leuk, maar daar heb ik geen tijd voor.
Wat beeld het shirt eigenlijk uit, of is het gewoon iets willekeurigs?quote:
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |