Nee, maar volgens Brabants Dagblad:quote:
conclusie: Jezus is dood?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:40 schreef marcodej het volgende:
CDA 7
CU 6
SGP 6
GB 4
HvK 3
VVD 2
PvdA 2
D66 1
KK 2
OPA 0
JezusLeeft 0
twitter:christiaanpe twitterde op donderdag 20-03-2014 om 00:30:13D66 opeens voor in Den Haag: 15%. PVV heeft 14,1%., PvdA 12,9%. Bij 90,6% van de stembureaus. reageer retweet
Al een tijdje niet meer.quote:
Lekker geld schenken aan die pisclubquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme weer die kut PvdA met die idioten Depla.
http://lijstpimfortuyn-eindhoven.nl/quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:40 schreef Grifte het volgende:
Dat in Eindhoven is Lokale Politieke Federatie
Wel slimme afkorting
Foei!.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit gaan ze niet redden voor 1 uur...
Aight.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:41 schreef Friek_ het volgende:
twitter:christiaanpe twitterde op donderdag 20-03-2014 om 00:30:13D66 opeens voor in Den Haag: 15%. PVV heeft 14,1%., PvdA 12,9%. Bij 90,6% van de stembureaus. reageer retweet
PSVquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker geld schenken aan die pisclub
Eindhovuh de gulste
sappen?quote:
Ik zou dat graag doen.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Halbe vind ik een van de grootste engerds van de VVD.. kan die vent niet zien of horen.. klinische bureacraat
Zijn dat de enige echte communisten? NCPN had in Amersfoort vorige verkiezingen echt 150 stemmen van de 120.000 ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:42 schreef Vasilevski het volgende:
Over communisten gesproken: NCPN Heiloo van 1 naar 2, VCP Pekela nieuw met 1, en Oldambt moet nog.
Net als bij Holly.gif?quote:
Marianne schijnt het alleen niet zo op worst te hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Welke gezonde kerel wil daar niet achter staan?
En Esther Ouwehand?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Marianne schijnt het alleen niet zo op worst te hebben.
Waarom zie ik zo een gekke vlag?quote:
Ik zie ze telkens een beetje dalenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:44 schreef watheet het volgende:
Is het CDA nu de grootste partij qua zetels landelijk gezien!?
Niet de enigen in ieder geval, want het gaat hier om twee verschillende partijen. Ingewikkeld verhaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn dat de enige echte communisten? NCPN had in Amersfoort vorige verkiezingen echt 150 stemmen van de 120.000 ofzo
Omdat het een mrstylo production is.quote:
lama danquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Die stinkt naar vis.
http://www.ouwehand.com/
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Is het de bedoeling dat geertje nog langs gaat komen in dit debat?
Dan kan het nog leuk worden.
iets met kettingenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:45 schreef Shreyas het volgende:
De SGP is de enige partij in Nederland die nog weet hoe om te gaan met vrouwen
Jij snapt hetquote:
Alweer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:44 schreef Janneke141 het volgende:
SGP Vlissingen haalt een zetel. Ruimschoots.
Ik vind de SGP een enge sektequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:46 schreef Mani89 het volgende:
SGP is eurokritisch en buitenlanderkritisch, dus heeft mijn sympathie.
Daarom verbaasde het me ook zo. Volgens de nos site, meer als 1000 zetels.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie ze telkens een beetje dalen
Behalve dat hebben ze altijd wel zinnige teksten.quote:
weer 2 nieuwe termen voor geschift geleerd vandaagquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:46 schreef Mani89 het volgende:
SGP is eurokritisch en buitenlanderkritisch, dus heeft mijn sympathie.
Ze laten zich leiden door een gedateerd sprookjesboekquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Behalve dat hebben ze altijd wel zinnige teksten.
Hadden ze niet. Uitslag staat nu pas op NOS, als het eerder is gepost dan kwam het wschl uit een andere bron.quote:
Saar kriebelt hem kraag over het koppetje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:47 schreef Specularium het volgende:
Hij kan beter zijn schedel een keer gaan scheren.
Dit ziet er inderdaad niet uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:47 schreef Specularium het volgende:
Hij kan beter zijn schedel een keer gaan scheren.
goed gifjequote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die uitspraak van Kees kwam vast ergens uit een Hooglied.
Zijn geestelijke zoon Richard de Mos wel.quote:
Als je bovenop een leeglopende gasbel zit heb je natuurlijk geen verkiezingen nodig voor een aardverschuivingquote:Geen verrassing in Loppersum
DVHN | Gepubliceerd op 20 maart 2014, 00:07 Laatst bijgewerkt op 20 maart 2014, 00:20
LOPPERSUM - De verkiezingen in Loppersum hebben niet geleid tot aardverschuivingen. Het CDA is wederom de grootste partij geworden.
Het opkomstpercentage was 63,61 procent.
die had beter een zangcarriere kunnen beginnenquote:
http://nos.nl/artikel/625(...)raad-vlissingen.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hadden ze niet. Uitslag staat nu pas op NOS, als het eerder is gepost dan kwam het wschl uit een andere bron.
Live was hij zo mogelijk nog beterquote:
Het kan eerlijker, nee het moet eerlijker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:49 schreef Friek_ het volgende:
Ergens lijkt Samsom me wel een eerlijk politicus.
quote:Einduitslag: Liberale Volkspartij Roermond de grootste in Roermond
De partij van Jos van Rey heeft de VVD gedecimeerd in Roermond. Die partij ging terug van 11 naar 3 zetels. De LVR komt direct de raad binnen met 11 zetels.
Het blijkt dat z'n ex vrouw dit betwijfeltquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:49 schreef Friek_ het volgende:
Ergens lijkt Samsom me wel een eerlijk politicus.
Hmm, ok. Ik kijk alleen in de lijst met uitslagen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/625(...)raad-vlissingen.html
4 over 12.
dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live was hij zo mogelijk nog beter
Vertel..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:50 schreef watheet het volgende:
[..]
Het blijkt dat z'n ex vrouw dit betwijfelt
Damn.quote:
Is altijd hetzelfdequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:50 schreef Szura het volgende:
Leeft GroenLinks in een andere wereld ofzo.
Doodengquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat de secularisatie definitief had ingetreden maar SGP en CU groeien gewoon
Dat was ooit minister.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live was hij zo mogelijk nog beter
Niet van die moeilijke woorden gebruiken blaagquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat de secularisatie definitief had ingetreden maar SGP en CU groeien gewoon
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Godspeed. het volgende:
Uit het partij programma van Jezus Leeft (http://www.jezusleeft.nl/programma):
Weet je dat alle verkiezingsprogramma’s heel uitgebreid en heel vaag zijn?
Daarom kun je er geen wijs meer uit worden.
Weet je dat te veel kiezers uit gewoonte stemmen zonder dat er iets verandert?
Daarom moet je eens op JEZUS LEEFT stemmen.
Weet je dat miljoenen mensen depressief zijn?
Daarom roken en drugs verbieden. Forse (cel)straffen voor handelaren.
Weet je dat er over alles wat je koopt al belasting wordt betaald?
Daarom BTW afschaffen.
Weet je dat het onderwijs de maatschappij vormt?
Daarom geen evolutieleer en alleen onderwijs gebaseerd op Bijbelse waarheden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Godspeed. het volgende:
Daarom BTW afschaffen.
Meer of minder gelovigen!?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Godspeed. het volgende:
Daarom BTW afschaffen.
Hoe zou jij eea definiëren?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken blaag
Ik ben dan ook tegen de PvdA, mijn stem hebben ze verloren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doet de pvda hier niet vrijwillig aan mee?
Ze hadden toch in het begin al de kans voet bij stuk te houden, of zie ik dat verkeerd?
Op deelgebieden zekerquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eensch, net zoals de islamitidche partij...
zijn we het toch eens
secularie watte? Waar heb da ventje het over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken blaag
Betjequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook tegen de PvdA, mijn stem hebben ze verloren.
QFTquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:53 schreef OProg het volgende:
Dat is niet erg.
Als je mensen die geen nieuws volgen, niks weten en zich nergens voor interesseren niet komen stemmen is dat alleen maar goed.
De PvdA lijkt zijn plaats in het politieke spectrum te zijn verloren aan de SP, was een kwestie van tijd voor dat zou gaan gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook tegen de PvdA, mijn stem hebben ze verloren.
Ik ben al meerdere mensen tegen gekomen die verbaasd waren omdat Wilders en Samson niet op de kandidatenlijst stondenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:53 schreef OProg het volgende:
Dat is niet erg.
Als je mensen die geen nieuws volgen, niks weten en zich nergens voor interesseren niet komen stemmen is dat alleen maar goed.
Soms denk ik echt dat die politici van een andere planeet komen.. ze gaan tijdens de campagne bij 5 deuren langs en dan denken ze meteen dat de hele stad op hen gaat stemmenquote:
Ik weet niet of ik hier nog om kan lachenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere mensen tegen gekomen die verbaasd waren omdat Wilders en Samson niet op de kandidatenlijst stonden
Ik heb blanco gestemd, ik kan het niet hebben dat Samsom met mijn stem er vandoor gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betje
Nog wakker??? Deed jij ook mee ofzo?
Als de SP hier actief was had ik daar op gestemd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De PvdA lijkt zijn plaats in het politieke spectrum te zijn verloren aan de SP, was een kwestie van tijd voor dat zou gaan gebeuren natuurlijk.
De meeste heten Achmed, Ali of Mohammed dus dat is niet lastig te onthoudenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:55 schreef matthijst het volgende:
Samsom is in heel Den Haag langs de deur geweest. Kent ook iedereen bij naam.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De meeste heten Achmed, Ali of Mohammed dus dat is niet lastig te onthouden
Thermostaat op 40 graden, niks aan de hand.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is zo lekker gewoon gebleven met zijn range rover.
Dat soort namen als Sterretje en Jokertje zijn wat lastiger om te onthouden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De meeste heten Achmed, Ali of Mohammed dus dat is niet lastig te onthouden
Even gedart met Barney.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:55 schreef Ties02 het volgende:
Heeft Roemer de 10 km gelopen ofzo? Wat een gehijg
Geen SP in jouw gemeente? Of vind je dat ook niks?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb blanco gestemd, ik kan het niet hebben dat Samsom met mijn stem er vandoor gaat.
René Froger heeft trouwens tweehonderd miljoen stemmen ontvangen, alleen al in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thermostaat op 40 graden, niks aan de hand.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:57 schreef Szura het volgende:
Heeft Buma gelijk in, is flink bijgetrokken voor het CDA in de avond
Twee procentquote:Het CDA is in zetels gemeten de grootste verliezer van de gemeenteraadsverkiezingen. Volgens de definitieve prognose van Ipsos levert de partij ruim 500 zetels in. Ipsos benadrukt dat het om een prognose gaat en dat er rekening moet worden gehouden met een foutmarge van 2 procent.
SPquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen SP in jouw gemeente? Of vind je dat ook niks?
Je verwacht het niet.quote:
Nope. Geen SP hier.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen SP in jouw gemeente? Of vind je dat ook niks?
Het is dat hij al in de wachtkamer zit om de Dalai Lama op te volgen, anders had hij zo even 5 miljard marokkanen de grens over gejaagd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René Froger heeft trouwens tweehonderd miljoen stemmen ontvangen, alleen al in Amsterdam.
2000 % van de stemmen.
Ik zie een Marokkaanse beveiliger achter Wilders. Die moet dan ook maar wegquote:
Dat was echt een kut programmaquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geert wil ook meedoen aan Bobo's in de Bush
Gemeentefusie dan maar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Alsof ik ooit mijn ons huis te koop zet.![]()
![]()
Ik vraag iets dat gerelateerd is aan hem he, slimmerd..quote:
FLOPSHOWquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou kunnen dat Groningen met Herman de Schermman niet meer gaat komen
Ja toch? Geert = geschiftquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zie een Marokkaanse beveiliger achter Wilders. Die moet dan ook maar weg
Geert vs. een stevige Marokkaanse uitsmijterquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:01 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Geertje het pand niet inkomt
Russische annexatie dan maar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever niet, dat betekent of Vught of Den Bosch.
Die staan nu op 18?quote:Het CDA van partijleider Sybrand Buma moet een verlies incasseren. Ten opzichte van de vorige raadsverkiezingen moeten de christendemocraten landelijk wederom 4,4 procentpunt inleveren: van 15,3 naar 10,9 procent.
Vind hem wel goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)54100&type=2&theater
Goede imitatie van Goedemondt die Wilders imiteert.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)54100&type=2&theater
De winnaar is tegen fusies de komende 4 jaar dus dat scheelt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever niet, dat betekent of Vught of Den Bosch.
Een lichte obessie. Ik denkt dat ze stiekem verliefd is op Geert.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:02 schreef watheet het volgende:
[..]
Ik begin langzaam de indruk te krijgen dat jij het niet echt op de PVV hebt.
Stem is wel goed gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die staan nu op 18?
http://app.nos.nl/datavis(...)ngen-2014/index.html
Alle blonde mannen die dachten te kunnen scoren bij Whiskas kunnen het wel shaken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een lichte obessie. Ik denkt dat ze stiekem verliefd is op Geert.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:04 schreef Shreyas het volgende:
Niet mis met D66 alleen ze mogen wel een stapje naar rechts maken.
Alcohol...quote:
Dus je zit al topics off topic te schreeuwen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:04 schreef marcodej het volgende:
Hoe heeft het CDA het eigenlijk gedaan? Heb eigenlijk helemaal niet naar die NOS gekeken.
Hoezo ineens, ze bestaan al sinds 1966quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:04 schreef Elvi het volgende:
D66 in Gouda ook de grootste. Waar komt D66 ineens vandaan?!
Het Pechtold effectquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:04 schreef Elvi het volgende:
Ha dat is grappig want 66 zit ook in de partijnaamquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo ineens, ze bestaan al sinds 1966
Ze werden rustig gebracht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen snappen echt nietsquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ha dat is grappig want 66 zit ook in de partijnaam
Niet uit een waterkraanquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:04 schreef Elvi het volgende:
Johquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
SP wel veel winst tegenover 2010, PvdA veel verlies.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:05 schreef -0- het volgende:
Nijmegen de klassiek linkse stad blijft heel erg links maar de winsten daarvan konden niet groot zijn en daardoor blijft de stad nu juist wat verdeeld onder meerdere linkse partijen.
Veel studenten geïndoctrineerd niet wetende dat de mensen na hun een nog grotere schuld en stress voor de kiezen krijgen wat betreft studeren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:04 schreef Elvi het volgende:
Onder welke steen heb jij geleefd dan? Dat zat er al weken aan te komenquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Joh
Ik bedoel dat ik niet had verwacht dat ze zo'n winst zouden behalen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
D66 vergelijken met De Zankquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze werden rustig gebracht.
D66 is de Zanka van het politiek bestel.
Heb juist het idee dat Pechtold een nog sterkere groei in de weg staat. Veel mensen vinden hem toch een beetje gladjes etc.quote:
Ja Gouda is een echte studentenstad....oh wachtquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veel studenten geïndoctrineerd niet wetende dat de mensen na hun een nog grotere schuld en stress voor de kiezen krijgen wat betreft studeren.
Uit de kut van tante Sjaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:04 schreef Elvi het volgende:
Wat zit je te haten op mijn partijquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D66 vergelijken met De Zank
Ze was netjes in de keukenquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd dan? Dat zat er al weken aan te komen
twitter:gem_Nijmegen twitterde op donderdag 20-03-2014 om 00:51:51(100/100 stemb. geteld) GL:18,5%, PvdA:10,7%, D66:17,9%, SP:18,8%, VVD:10,5%, CDA:4,9%, VSP:4,0%, GWNG:5,3%, DNF:4,8%, CPN20:2,1% [00:51:51] reageer retweet
quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zit je te haten op mijn partij
Ik bedoelde het andersom. De Zankquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ok, nee dan is het goed.quote:
Groenlinks wtfquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:07 schreef Friek_ het volgende:
twitter:gem_Nijmegen twitterde op donderdag 20-03-2014 om 00:51:51(100/100 stemb. geteld) GL:18,5%, PvdA:10,7%, D66:17,9%, SP:18,8%, VVD:10,5%, CDA:4,9%, VSP:4,0%, GWNG:5,3%, DNF:4,8%, CPN20:2,1% [00:51:51] reageer retweet
4,8% is niet gefinished?quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:07 schreef Friek_ het volgende:
SP gewonnen!quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:07 schreef Friek_ het volgende:
Standaard in Nijmegen: http://www.nlverkiezingen.com/GR_GL.htmlquote:
Ben je PSV fan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ongelofelijk VVD is groter dan PvdA geworden in Leiden, dat is ook historisch te noemen zegquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:07 schreef Godshand het volgende:
Uitslag Leiden is binnen.
Mijn stem op de Stadspartij telt niet meer, komt niet in de raad
Die Leefbaren komen wel de Raad in...
Gelukkig niet dat enge rechtenstudentje...
Maar SP heeft nu 0,3% meerquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Standaard in Nijmegen: http://www.nlverkiezingen.com/GR_GL.html
Veel van PvdA naar SP? GL was en blijft daar groot.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
SP gewonnen!Was normaal toch Groen Linkserig?
of PVVquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Benieuwd naar DH, heeft 66 daar gewonnen?
Ome Greet denk ik. Althans, zijn partij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Benieuwd naar DH, heeft 66 daar gewonnen?
Die hebben volgens mij veel te stedelijk gepeild.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:09 schreef ruudbackus het volgende:
Volgens mij zijn ze bij de NOS niet helemaal op de hoogte dat de peilingen van ipsos echt nergens op slaan. Cda is na de lokale partijen met 18 procent de grootste, VVD de derde met 13 procent en dan komen PVDA en D66 met 10 procent.
Daarom. Als D66 heeft gewonnenquote:
PvdA en VVD kloppen nog wel een beetje, dat CDA wijkt veel af joh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:09 schreef ruudbackus het volgende:
Volgens mij zijn ze bij de NOS niet helemaal op de hoogte dat de peilingen van ipsos echt nergens op slaan. Cda is na de lokale partijen met 18 procent de grootste, VVD de derde met 13 procent en dan komen PVDA en D66 met 10 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |