Ja, werd breed geaccepteerd als terechte uitspraak.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
Val net binnen, is deze al langs geweest?
Wilders laat publiek scanderen: 'Wij willen minder Marokkanen'
Wilders
http://www.washingtonpost(...)1d1cd4c1f_story.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
Wilders
Dat zei hij NIET:quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef watheet het volgende:
[..]
Criminele Marokkanen ja. Dat is een serieus issue, wat is jouw aanpak daarvan?
Penage,quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
Wilders
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wij hebben de Washington Post al langs laten komen.
At Your Servicequote:
PEUNAGE: Altijd de eerste. Altijd, Overal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
Wilders
En dan gooi je nog wat FOK! boys en girls in de mix en dan heb je een dolle boel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Blijft ook op de universiteit altijd fascinerend om te zien.
Al die schijnheilig naïeve, schattige gristenmeisjes, tegenover de lossere atheïsten. En helemaal dat contrast met allochtoonse meisjes in Rotterdam.
Doet ie altijd toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rutte is moe en brabbelt wat
In DIE zaal ja..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, werd breed geaccepteerd als terechte uitspraak.
Die komen niet van hun zolderquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan gooi je nog wat FOK! boys en girls in de mix en dan heb je een dolle boel.
Lol, de druiven zijn blijkbaar zuur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van jou. Maar laat lekker, geen zin in die onzin van jou.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:23 schreef Peunage het volgende:
Ja dit valt gewoon onder cyperpesten nu, hou op
Jammer genoeg hebben wij nog niet van die colleges waarbij je gewoon thuis kan blijven, anders kwam ik nooit van mijn zolder af natuurlijk.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:23 schreef Klummie het volgende:
[..]
Lol, de druiven zijn blijkbaar zuur.
Dude, wat lul je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef watheet het volgende:
[..]
Criminele Marokkanen ja. Dat is een serieus issue, wat is jouw aanpak daarvan?
Ik heb hem dit vandaag al tig keer horen toelichten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zei hij NIET:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)der-marokkanen-video
Grapjas, beetje op de hoogte blijven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zei hij NIET:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)der-marokkanen-video
Valt wel mee. Zwolle 120000, Ede 110000. Qua oppervlakte is Ede zeker veel groter dan Zwolle.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ede is een aardige stad maar toch nog een flink aantal inwoners kleiner dan Zwolle toch? Same voor Vlissingen.
Dat benadrukte hij wel in een interview.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dude, wat lul je.
In zijn uitspraak had hij het dus NIET over 'criminele'. Dat woord is juist niet voorgekomen in die, overigens gruwelijke, uitspraak.
Dat dat iets af aan wat hij daadwerkelijk zei dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef watheet het volgende:
[..]
Ik heb hem dit vandaag al tig keer horen toelichten.
Gemeente Zwolle is ook alleen maar de stad Zwolle.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zwolle 120000, Ede 110000. Qua oppervlakte is Ede zeker veel groter dan Zwolle.
natuurlijk compleet buiten proporties, maar weglopen voor de kern vind ik eigenlijk nog zieliger dan ervoor uitkomen dat er wel een kern in zit....quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, werd breed geaccepteerd als terechte uitspraak.
En een Marokkaanse PvdA-burgemeester die het prima doetquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Een Turk voor de PvdA in de tweede stad van Nederland
Beide, als het hem maar in de publiciteit brengtquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Fierce. het volgende:
Ik vraag me oprecht af: is Wilders wel helemaal 100%? Of is hij gewoon aan het rellen?
Dan zei hij het toch, of niet dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Grapjas, beetje op de hoogte blijven.
Hij heeft het later toegelicht.
Ohja, die had vorige week nog een hele drugsbende opgerold.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En een Marokkaanse PvdA-burgemeester die het prima doet
Hij kan ook gewoon zeggen dat hij de probleem Marokkanen bedoeld, maar dat doet hij dus bewust niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat benadrukte hij wel in een interview.
Nee, hij is niet helemaal 100%quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Fierce. het volgende:
Ik vraag me oprecht af: is Wilders wel helemaal 100%? Of is hij gewoon aan het rellen?
mag ik per maand 1% van het belastinggeld dat naar dat land gaat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dude, wat lul je.
In zijn uitspraak had hij het dus NIET over 'criminele'. Dat woord is juist niet voorgekomen in die, overigens gruwelijke, uitspraak.
Hij wil niet dat de PVV in Almere of Den Haag in het college komt, dus doet even een paar keer een uitspraak die voor andere partijen niet acceptabel is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Fierce. het volgende:
NVU = NSBquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Friek_ het volgende:
NVU.Die zegt ook waar het op staat met de Marokkanen.
Ja, dat het om de criminele Marokkanen gaat ja. En dat het juist de lieve Marokkanen ten goede zou komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zei hij het toch, of niet dan?
In dat interview wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zeggen dat hij de probleem Marokkanen bedoeld, maar dat doet hij dus bewust niet.
Maar 400 stemmenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Friek_ het volgende:
NVU.Die zegt ook waar het op staat met de Marokkanen.
Paul huilt dit jaar niet meer, Utrecht - Ajax eindigde in een gelijkspelquote:
Inderdaad. En later snel nuanceren...quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zeggen dat hij de probleem Marokkanen bedoeld, maar dat doet hij dus bewust niet.
Wat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zei hij het toch, of niet dan?
Ja dat wel. Ik dacht dat Ede 90k was. Vlissingen is wel veel kleiner.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zwolle 120000, Ede 110000. Qua oppervlakte is Ede zeker veel groter dan Zwolle.
Gewoon een lijpe gozer, dit is in relatief veel landen doodnormaal hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Fierce. het volgende:
De 'grap' is ook dat hij de uitspraak al eens eerder precies zo heeft gedaan, om vervolgens toe te lichten dat 'ie het niet zo bedoeld. Om dan toch weer het op die manier te brengen, en daarna uit te leggen dat 'ie het niet zo bedoeld. Oftewel: hij doet het bewust.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Gute nacht Feundquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Grifte het volgende:
Zo Rotterdam en De Eerd geweest, ik ga pitten.
[ afbeelding ]
Laat gaan joh, kan jou dat nou schelen.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Grifte het volgende:
Zo Rotterdam en De Eerd geweest, ik ga pitten.
[ afbeelding ]
Het is ook een eind om al die stemmen van Heerjansdam naar het gemeentehuis te brengen. En dat in het donker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef OProg het volgende:
Mijn dorp verwachten ze over een uur al constateer ik op nu.nl.
Amsterdam is al geweestquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog even op 'mijn' uitslag.
Dit is echt onbeschoft man. Gewoon RTL journalisten en je collega's van de NPO afkappen. Lekker doorheen lullenquote:
Nope.. Blijf zelf eens bij..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, dat het om de criminele Marokkanen gaat ja. En dat het juist de lieve Marokkanen ten goede zou komen.
Dan moet hij - nogmaals - zeggen 'probleem Marokkanen', maar dat doet hij bewust niet omdat zo'n uitspraak wel lekker scoort en verontwaardiging oplevert bij het publiek. En de dommere mensen vinden het geweldig 'want hij is zo lekker eerlijk'.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, dat het om de criminele Marokkanen gaat ja. En dat het juist de lieve Marokkanen ten goede zou komen.
Als je alle probleem Marokkanen het land uitzet hou je toch een stuk minder Marokkanen over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Goed opgeleid door Spekman en Cohen dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef Specularium het volgende:
Hilhorst kan er ook geen apekut van.
"Jongens... hey jongens wacht even we zijn live op de televisie".quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef Paul het volgende:
Leuk ook om te zien steeds de ruzie tussen NOS radio en NOS TV. NOS TV vindt zichzelf belangrijker
Ach joh, geef het maar op.. De NVU wordt al opgehemeldquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Peunage het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ters_gonna_help.html
Hier zegt Wilders het nog een keer heel duidelijk. "Bedoelt u CRIMINELE Marokkanen?" "Nee, hoe minder Marokkanen hoe beter".
Bert Maalderink als politiek verslaggeverquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef Zaktabak het volgende:
NOS houd je bek eens en laat die man uitpraten verdomme
Kijk dit maar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef watheet het volgende:
[..]
Als je alle probleem Marokkanen het land uitzet hou je toch een stuk minder Marokkanen over.
Overduidelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De 'grap' is ook dat hij de uitspraak al eens eerder precies zo heeft gedaan, om vervolgens toe te lichten dat 'ie het niet zo bedoeld. Om dan toch weer het op die manier te brengen, en daarna uit te leggen dat 'ie het niet zo bedoeld. Oftewel: hij doet het bewust.
Je moet dit topic niet al te serieus gaan nemen snorhaartje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach joh, geef het maar op.. De NVU wordt al opgehemeld
Snap ik, denk ook wel dat zo'n uitspraak enorm goed scoort bij zijn stemmers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De 'grap' is ook dat hij de uitspraak al eens eerder precies zo heeft gedaan, om vervolgens toe te lichten dat 'ie het niet zo bedoeld. Om dan toch weer het op die manier te brengen, en daarna uit te leggen dat 'ie het niet zo bedoeld. Oftewel: hij doet het bewust.
Die Whiskers moet lekker in de keuken blijvenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet dit topic niet al te serieus gaan nemen snorhaartje.
Dat is ook overdreven. We moeten #hermandeschermman nog even behouden he?quote:
Ik denk dat hij het beter zou doen, als hij zijn punten op een diplomatiekere manier zou verwoorden inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:29 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dan moet hij - nogmaals - zeggen 'probleem Marokkanen', maar dat doet hij bewust niet omdat zo'n uitspraak wel lekker scoort en verontwaardiging oplevert bij het publiek. En de dommere mensen vinden het geweldig 'want hij is zo lekker eerlijk'.
Of hij is gewoon een beetje gek, dat kan ook nog.
Doet de pvda hier niet vrijwillig aan mee?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker doorgaan met het desastreuze beleid wat ze nu voeren. Zei hij net.
"Hij zegt precies wat ik denkquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Snap ik, denk ook wel dat zo'n uitspraak enorm goed scoort bij zijn stemmers.
Kon je nog wel eens tegenvallen..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef watheet het volgende:
[..]
Als je alle probleem Marokkanen het land uitzet hou je toch een stuk minder Marokkanen over.
Wilde net zeggen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Ed van Tijn invliegennee dan komt het goed.
en als het aan Wilders ligt: per ajaccies 10.000 Marokkanen mee om uitgeleide te doenquote:
Subsidieslurpers. En maar stoer doen met hun CL-bezetting met 2 presentatoren, 2 ter plaatse, 2 analisten en dikke Sjek met zn veel te volle Studio Voetbal-tafelquote:
de cijfers liegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kon je nog wel eens tegenvallen..
Struisvogel is zo lekker met een wijnsausjequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer voor jequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die Whiskers moet lekker in de keuken blijven
Volgend jaar niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Subsidieslurpers. En maar stoer doen met hun CL-bezetting met 2 presentatoren, 2 ter plaatse, 2 analisten en dikke Sjek met zn veel te volle Studio Voetbal-tafel
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Chillingen op school chillingen op straat, dat is waar het deze chicks om gaat.quote:
Ik heb al een heel treetje schultenbrau halve liters achter de kiezen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef Paul het volgende:
PVV-stemmers drinken liever bier op de bank
eensquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Halen het niet bij Daisyquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chillingen op school chillingen op straat, dat is waar het deze chicks om gaat.
Tegen de haters zeggen wij laters.
Wat een top hit
Ik heb al een lading pizza's achter die kiezen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb al een heel treetje schultenbrau halve liters achter de kiezen.
ah nu snap ik hetquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef Paul het volgende:
PVV-stemmers drinken liever bier op de bank
Joh, kom je nu pas achter?quote:
Dit wil ik meemakenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als niet snel Groningen komt dan ga ik gillen.
Dan voel je je lekker , als je z,on kist op hebtquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit ook maar te wachten en te wachten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als niet snel Groningen komt dan ga ik gillen.
Je bent aan het afkicken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doei marcodej.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef marcodej het volgende:
Uitslag Katwijk:
CDA 7
CU 7
SGP 6
GB 4
HvK 3
VVD 2
PvdA 2
D66 1
OPA 0
JezusLeeft 0
Doei.
'JezusLeeft'quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef marcodej het volgende:
Uitslag Katwijk:
CDA 7
CU 7
SGP 6
GB 4
HvK 3
VVD 2
PvdA 2
D66 1
OPA 0
JezusLeeft 0
Doei.
Ik verwacht de D66 victorie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ook maar te wachten en te wachten.
Kom snel naar de zeehelden buurtquote:
Was 4 jaar geleden ook zo...quote:
Oh ja dat gaat me niet zo snel lukkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht de D66 victorie.
[..]
Kom snel naar de zeehelden buurt
Zij hadden mijn stem.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Niets mis mee overigens.
Eentje die doet duiden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was dat voor een excuus allochtoon?
Ik moest lachen, ik haat mezelf.quote:
Ja nee, dan mis je het.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja dat gaat me niet zo snel lukken
Waar hebben ze zetels dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:39 schreef Ties02 het volgende:
Communisten! Afstoten die hele provincie
kom sprinte danquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
Waarop zou Willems hebben gestemd? #durftevragen #gr2014
Omdat ik het liefste de PvdA groot wil zien in mijn stad maar dat zat er toch niet in. SP zou ik normaal gestemd hebben, maar ik heb een hekel aan een bepaalde wethouder van die partij die een paar jaar terug heeft gezorgd voor bezuinigingen op mijn werk.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:39 schreef Peunage het volgende:
Lelystad doet er natuurlijk weer 3 weken over
JezusLeeft.. Echt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:40 schreef marcodej het volgende:
CDA 7
CU 6
SGP 6
GB 4
HvK 3
VVD 2
PvdA 2
D66 1
KK 2
OPA 0
JezusLeeft 0
Forum Opties | |