Hij wil niet dat de PVV in Almere of Den Haag in het college komt, dus doet even een paar keer een uitspraak die voor andere partijen niet acceptabel is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Fierce. het volgende:
Ik vraag me oprecht af: is Wilders wel helemaal 100%? Of is hij gewoon aan het rellen?
NVU = NSBquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Friek_ het volgende:
NVU.Die zegt ook waar het op staat met de Marokkanen.
Ja, dat het om de criminele Marokkanen gaat ja. En dat het juist de lieve Marokkanen ten goede zou komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zei hij het toch, of niet dan?
In dat interview wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zeggen dat hij de probleem Marokkanen bedoeld, maar dat doet hij dus bewust niet.
Maar 400 stemmenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Friek_ het volgende:
NVU.Die zegt ook waar het op staat met de Marokkanen.
Paul huilt dit jaar niet meer, Utrecht - Ajax eindigde in een gelijkspelquote:
Inderdaad. En later snel nuanceren...quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zeggen dat hij de probleem Marokkanen bedoeld, maar dat doet hij dus bewust niet.
Wat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zei hij het toch, of niet dan?
Ja dat wel. Ik dacht dat Ede 90k was. Vlissingen is wel veel kleiner.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zwolle 120000, Ede 110000. Qua oppervlakte is Ede zeker veel groter dan Zwolle.
Gewoon een lijpe gozer, dit is in relatief veel landen doodnormaal hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Fierce. het volgende:
Ik vraag me oprecht af: is Wilders wel helemaal 100%? Of is hij gewoon aan het rellen?
De 'grap' is ook dat hij de uitspraak al eens eerder precies zo heeft gedaan, om vervolgens toe te lichten dat 'ie het niet zo bedoeld. Om dan toch weer het op die manier te brengen, en daarna uit te leggen dat 'ie het niet zo bedoeld. Oftewel: hij doet het bewust.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |