Gute nacht Feundquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Grifte het volgende:
Zo Rotterdam en De Eerd geweest, ik ga pitten.
[ afbeelding ]
Laat gaan joh, kan jou dat nou schelen.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Grifte het volgende:
Zo Rotterdam en De Eerd geweest, ik ga pitten.
[ afbeelding ]
Het is ook een eind om al die stemmen van Heerjansdam naar het gemeentehuis te brengen. En dat in het donker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef OProg het volgende:
Mijn dorp verwachten ze over een uur al constateer ik op nu.nl.
Amsterdam is al geweestquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog even op 'mijn' uitslag.
Dit is echt onbeschoft man. Gewoon RTL journalisten en je collega's van de NPO afkappen. Lekker doorheen lullenquote:
Nope.. Blijf zelf eens bij..quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, dat het om de criminele Marokkanen gaat ja. En dat het juist de lieve Marokkanen ten goede zou komen.
Dan moet hij - nogmaals - zeggen 'probleem Marokkanen', maar dat doet hij bewust niet omdat zo'n uitspraak wel lekker scoort en verontwaardiging oplevert bij het publiek. En de dommere mensen vinden het geweldig 'want hij is zo lekker eerlijk'.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef watheet het volgende:
[..]
Ja, dat het om de criminele Marokkanen gaat ja. En dat het juist de lieve Marokkanen ten goede zou komen.
Als je alle probleem Marokkanen het land uitzet hou je toch een stuk minder Marokkanen over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:26 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zeggen dat hij de probleem Marokkanen bedoeld, maar dat doet hij dus bewust niet.
Goed opgeleid door Spekman en Cohen dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef Specularium het volgende:
Hilhorst kan er ook geen apekut van.
"Jongens... hey jongens wacht even we zijn live op de televisie".quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef Paul het volgende:
Leuk ook om te zien steeds de ruzie tussen NOS radio en NOS TV. NOS TV vindt zichzelf belangrijker
Ach joh, geef het maar op.. De NVU wordt al opgehemeldquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:27 schreef Peunage het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ters_gonna_help.html
Hier zegt Wilders het nog een keer heel duidelijk. "Bedoelt u CRIMINELE Marokkanen?" "Nee, hoe minder Marokkanen hoe beter".
Bert Maalderink als politiek verslaggeverquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef Zaktabak het volgende:
NOS houd je bek eens en laat die man uitpraten verdomme
Kijk dit maar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef watheet het volgende:
[..]
Als je alle probleem Marokkanen het land uitzet hou je toch een stuk minder Marokkanen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |