https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor net dat er een probleem is met Bitcoin dus het kan 24 uur duren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben vervloekt, ik moet altijd veel te lang op blokken wachten
Nouquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er een probleem is met Bitcoin dus het kan 24 uur duren.
Laat ze dan opschietenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat ze nieuwe blokken aan het aanmaken zijn, dus het komt goed.
Mensen die hun winst nemen, geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:21 schreef DaMart het volgende:
Dat BitcoinScrypt daalt ook alweer hard...
Het heeft geen zin om zoveel hashrate los te laten op Bitcoin sCrypt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef peterselieplukkker het volgende:
Er is iets raars met de mining van bitcoinscrypt. Er is nu 2ghash op, soms inene nihil (bijna 0). Ik zie ook dat de main-pool is uitgevallen. Heb het idee dat er een multipool mee bezig is.
Heb 150mhash aan rig gehuurd en heb nu al 150 binnen in 40 minuten.
Edit:
en nu is de diff inene 271 (was net nog 4) en er staan 6ghash op![]()
Dat laatste sowieso. Elke keer als ik uitreken of een rig huren interessant kan zijn, kom ik tot de conclusie dat het verwachte aantal coins dat ik kan minen, minder opbrengt dan de huur van de rig me kost. Dan snap ik wel waarom mensen hun rigs verhurenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om zoveel hashrate los te laten op Bitcoin sCrypt.
Het diff algo is zo responsive dat je de diff al na 2 blokken omhoogdrijft en je eigen winst wegsnoept.
Kopen is goedkoper dan minen.
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar het gaat hier niet op. Af en toe valt er een hele hoop hashrate van het netwerk weg, en door de snelle diff aanpassing kan je daardoor juist nu genieten dat je bij deze "gaten" even snel wat blocks kunt scoren.... Zojuist weer 3ghash wat er wegvalt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om zoveel hashrate los te laten op Bitcoin sCrypt.
Het diff algo is zo responsive dat je de diff al na 2 blokken omhoogdrijft en je eigen winst wegsnoept.
Kopen is goedkoper dan met een hoge hashrate minen, been there, done that![]()
De "ghash" berekening van het netwerk is gebasseerd op de laatst gevonden blocks, aangezien het verder niet echt meetbaar is., door het snelle diff algo fluctueert dat erg.
Ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:48 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar het gaat hier niet op. Af en toe valt er een hele hoop hashrate van het netwerk weg, en door de snelle diff aanpassing kan je daardoor juist nu genieten dat je bij deze "gaten" even snel wat blocks kunt scoren.... Zojuist weer 3ghash wat er wegvalt.
Ik heb inmiddels nu 200btcs erbij. Dus huur van rig heb ik er al uit en ik heb nog 2 uur mining tijd over.
hmmm.. nu herhaalt het zich opnieuw.. snap het niet, maar de blocks blijven binnen komen en zover ik kan zien zit ik wel op de juiste chain. Ik denk dat er een multipool op duikt en nu weer even weg is. Diff is nu 30 en volgende block zou 17 worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niets gezegdBlijkbaar zat er echt een flinke dip in de difficulty dan
Ja, die diff is gek. Klopt wel hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
hmmm.. nu herhaalt het zich opnieuw.. snap het niet, maar de blocks blijven binnen komen en zover ik kan zien zit ik wel op de juiste chain. Ik denk dat er een multipool op duikt en nu weer even weg is. Diff is nu 30 en volgende block zou 17 worden.
Deze lijkt het beter te doen in de "dips"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, die diff is gek. Klopt wel hoor
Ik stuur ook ff 200Mhash/s naar Cryptominer.net
Kijken of het wat opbrengt.
Ja slecht he, diff faalt, client faalt, alles faalt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Kale het volgende:
Wie van jullie heeft deze faillaunch op zn geweten!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=522661.0;all
hahahaha, ik was het niet - al had ik wel het plan ervoor :pquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Kale het volgende:
Wie van jullie heeft deze faillaunch op zn geweten!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=522661.0;all
Heb m'n hashrate nu verdeeld over 2 poolsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, die diff is gek. Klopt wel hoor
Ik stuur ook ff 200Mhash/s naar Cryptominer.net
Kijken of het wat opbrengt.
Ik zojuist volledig naar die ene die ik net noemde. Ze vinden beide gemiddeld even snel een block, terwijl cryptominer het dubbele aan hashrate heeft. Maar het klopt sowieso niet dat bij cryptominer de pool hash rate veeeeel hoger is dan de net hashrate. volgens mij is er iets mis gegaan na de pool upgrade naar de nieuwe server daar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb m'n hashrate nu verdeeld over 2 pools
gevonden ;-) ik ben anonymous #1quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb m'n hashrate nu verdeeld over 2 pools
Ik ben test123 in de pools.
Ik spreek de pooleigenaar van Cryptominer bijna dagelijks, het is Torszy uit Hongarije en volgens mij heeft hij het allemaal wel voorelkaar. Hij heeft net een upgrade gedaan en z'n load is nu veel lager.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zojuist volledig naar die ene die ik net noemde. Ze vinden beide gemiddeld even snel een block, terwijl cryptominer het dubbele aan hashrate heeft. Maar het klopt sowieso niet dat bij cryptominer de pool hash rate veeeeel hoger is dan de net hashrate. volgens mij is er iets mis gegaan na de pool upgrade naar de nieuwe server daar.
Ik ga je inhalenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
gevonden ;-) ik ben anonymous #1
edit; hoppa weer een paar blokken erbij bij broken-arrow. ff 30 btcs ineen keer erbij voor mij:)
Oh, ik geloof best dat hij alles wel voor elkaar heeft hoor, alleen nu heeft ie iig minder "luck". Had ook mijn workers bij beide gedeeld... en zijn pool leverde 10% dan wat ik nu al bij die andere heb.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik spreek de pooleigenaar van Cryptominer bijna dagelijks, het is Torszy uit Hongarije en volgens mij heeft hij het allemaal wel voorelkaar. Hij heeft net een upgrade gedaan en z'n load is nu veel lager.
[21:53:06] torzsy: yep
[22:06:09] torzsy: ahh
[22:06:12] torzsy: upgrading
[22:06:13] torzsy:
[22:16:06] torzsy: done
[22:16:07] torzsy: yay
[22:29:32] torzsy: mysql eats 33% now
Ik heb nu 300Mhash/s ingehuurd voor 3 uurtjes, verspreid over 2 poolsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best dat hij alles wel voor elkaar heeft hoor, alleen nu heeft ie iig minder "luck". Had ook mijn workers bij beide gedeeld... en zijn pool leverde 10% dan wat ik nu al bij die andere heb.
En je mag me niet inhalenhoewel, hoe meer hash hoe meer blokken voor ons
Ach, het gaat me niet eens meer om de BTCS allemaal te hebben, ik heb gewoon 150hash... voorheen zat ik te zwoegen om mn miners naar de 8 te krijgen. Dit is gewoon leuk
vergeet je niet wat ECC coin in te slaan? hash rate is vandaag wel verdubbelt...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb nu 300Mhash/s ingehuurd voor 3 uurtjes, verspreid over 2 pools
Kwam net een 73Mhash/s rig vrij dus die heb ik ook ff gekaapt.
Lol, als dit niet werkt hebben we iig gelachen. Wel duur grapje
Oh, mooi, van ECC heb ik er nog 4Mquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
vergeet je niet wat ECC coin in te slaan? hash rate is vandaag wel verdubbelt...
[edit] idd duur grapje, maar ach.. .lolletje moet kunnen ;-) Heb je door dat we samen goed zijn voor bijna een halve ghash![]()
wiiihiii, as we speak bedacht ik me dat ik nog een order had van 6M op ECC voor 3sat. Zie ik dat die doorgekomen is en nu voor 5 verkocht wordtquote:
Zondequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
VVD nog steeds de grootste partij hier![]()
Maarja, het zal me allemaal wat. Ben niet geweest dus mag ook niet zeiken. Er is gewoon geen 1 partij waar ik op zou willen stemmen nu. Dan houdt het op.
Is op huobi gelanceerd. Voor het erop kwam omhoog, toen erop stond gelijk weer omlaag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:09 schreef ulq het volgende:
lol, wtf heeft LTC gedaan vandaag? Even een tripje naar de maan om vervolgens weer terug te keren waar hij al een paar weken was?
Ja ik weet het, maar ja. Wat moet je nou stemmen in hemelsnaam. Pro EU? Nou dat ben ik niet. D66 valt af. VVD krijgt eenquote:
Tja, tijdens de lokale verkiezingen komen kleine partijen die juist goede standpunten hebben niet zo makkelijk aan genoeg stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ja. Wat moet je nou stemmen in hemelsnaam. Pro EU? Nou dat ben ik niet. D66 valt af. VVD krijgt eenPvdA krijgt ook een
SP is ook niks. PVV deed hier niet mee. CDA heb ik echt niks mee, net als de CU en SGP.
Blijft de Partij vd Dieren over zo'n beetje. En geen idee of die hier meedoet, maar das toch een loze stem.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
En overigens: Wie er waar dan ook het grootste wordt, ze maken er een puinhoop van en alles wordt duurder. Opgelost slotje.
In een stad niet, in een dorp zie je her en der nog wel een vage partij 1e of 2e staan. Maar ja, ik zat net weer niet op te letten, zal wel weer VVD 1 en PVDA 2 zijn ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, tijdens de lokale verkiezingen komen kleine partijen die juist goede standpunten hebben niet zo makkelijk aan genoeg stemmen.
Lurker gespot.quote:
VVDquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In een stad niet, in een dorp zie je her en der nog wel een vage partij 1e of 2e staan. Maar ja, ik zat net weer niet op te letten, zal wel weer VVD 1 en PVDA 2 zijn ofzoOf misschien D66 2e plek zelfs.
Ja dat dus. Stemmen is een goed iets, bij de landelijke zal ik waarschijnlijk wel iets kiezen, maar eigenlijk ben ik voorstander van de bezem erdoor, alle 150 hypocrieten eruit flikkeren en sollicitatierondes houden voor 150 nieuwe. Er zitten zoveel gluiperds in de kamer nu bah.quote:
Net over de grens bedoel jequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
Oh Rutte loopt hier ergens rond in de stad
Komt zeker goedkoop tanken![]()
Uiteraard. Tanken in NLquote:
ah klote, had ik ff moeten verkopen -.- zijn die chinese exchanges nog steeds niet dicht trouwens?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is op huobi gelanceerd. Voor het erop kwam omhoog, toen erop stond gelijk weer omlaag.
Ach, sommige Belgen en Duitsers doen ook weer boodschappen in Nederlandquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Tanken in NL
Prachtig om te lezen hoe ze bij elke verhoging meer verlies gaan draaien.
Moeten ze maar eens oplossingen zoeken die de kosten niet omhoog drijven. En das verdomd moeilijk schijnbaar. De Belgen en Duitsers lachen zich een ongeluk, gratis geld dankzij NL
Ja kanquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ach, sommige Belgen en Duitsers doen ook weer boodschappen in Nederland.
Ja geen idee, dacht dat dat weken geleden al wasquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef ulq het volgende:
[..]
ah klote, had ik ff moeten verkopen -.- zijn die chinese exchanges nog steeds niet dicht trouwens?
Voor de Belgen is het sowieso goedkoper, boodschappen zijn hier echt teringduurquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja kanMaar of het slim is. Misschien als je op de reclames let.
Ik ga altijd naar Baarle Nassau, En de boodschappen doen we daar bij de AH, waarschijnlijk is die wel Nederlands trouwens. Maar goed, door de hele binnenstad stad lopen kruisjes die de grens aangeven. Verschilt van huis tot huis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Voor de Belgen is het sowieso goedkoper, boodschappen zijn hier echt teringduur. Voor de Duitsers zal het inderdaad om specifieke producten gaan.
'feest'quote:
Is al opquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moest je je eitje over de grens gaan halen?
PVV=quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ja. Wat moet je nou stemmen in hemelsnaam. Pro EU? Nou dat ben ik niet. D66 valt af. VVD krijgt eenPvdA krijgt ook een
SP is ook niks. PVV deed hier niet mee. CDA heb ik echt niks mee, net als de CU en SGP.
Blijft de Partij vd Dieren over zo'n beetje. En geen idee of die hier meedoet, maar das toch een loze stem.
Je krijgt toch geen 150 betere hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat dus. Stemmen is een goed iets, bij de landelijke zal ik waarschijnlijk wel iets kiezen, maar eigenlijk ben ik voorstander van de bezem erdoor, alle 150 hypocrieten eruit flikkeren en sollicitatierondes houden voor 150 nieuwe. Er zitten zoveel gluiperds in de kamer nu bah.
WTF... gisterenavond nog 45 BTCS kunnen kopen.... nu al meer dan 100% winstquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:12 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, als Bitcoin sCrypt in dit tempo blijft doorstijgen hou ik er straks >100 BTC aan over
Op dit moment 14,7 BTC, omgerekend naar hoogste bod maar de vraagprijs ligt veel hoger.
Op Cryptorush lijkt er weer een koopmoment aan te komen. Prijs zakt weer ietsquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Mijn order niet aangetikt, nee
Verkeerde exchange gekozen![]()
![]()
geen slecht idee geweest om ff te minen dus vannacht ;-) Ruim dubbele mining kosten eruitquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:12 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, als Bitcoin sCrypt in dit tempo blijft doorstijgen hou ik er straks >100 BTC aan over
Op dit moment 14,7 BTC, omgerekend naar hoogste bod maar de vraagprijs ligt veel hoger.
Ik wordt hier niet wijs van, gewoon 0 volume.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Cryptorush lijkt er weer een koopmoment aan te komen. Prijs zakt weer iets.
Ik zet mijn 400 KH/s er vanavond ook maar op, denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
geen slecht idee geweest om ff te minen dus vannacht ;-) Ruim dubbele mining kosten eruit
Jij ook goede mine-nacht gehad?
Allcrypt? Daar ligt de prijs sowieso iets hoger. Van de week ook. Toen wilde ik wat arbitrage gaan doen, door op Cryptorush goedkoop in te kopen en te verkopen op Allcrypt. Alleen duurde mijn BTC-deposit zo lang dat tegen de tijd dat ik kon kopen, de prijzen alweer gelijk warenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wordt hier niet wijs van, gewoon 0 volume.
maar vannacht waren er fouten met de mining denk ik... geregeld was er inene minder dan 500mhash op het netwerk (wat magnet en ik voor 80% warenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet mijn 400 KH/s er vanavond ook maar op, denk ik.
Mja, iedereen zal in de gaten hebben dat het best interessant is om deze coin te hebben nuquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
maar vannacht waren er fouten met de mining denk ik... geregeld was er inene minder dan 500mhash op het netwerk (wat magnet en ik voor 80% waren). Nu staat er al tijdje stabiel 7000 mhash erop
Ik twijfel om het zo te verkopen, ben bang dat dit een pump is. Als ik nu verkoop heb ik iig weer een BTC'tje erbij. Wat denken jullie?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, iedereen zal in de gaten hebben dat het best interessant is om deze coin te hebben nu.
BTCS mag trouwens best nog een factor 100 duurder worden, heb ik ook een keer hele bitcoins.
Voor een pump gaat het niet snel genoeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik twijfel om het zo te verkopen, ben bang dat dit een pump is. Als ik nu verkoop heb ik iig weer een BTC'tje erbij. Wat denken jullie?
en bedanktquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:28 schreef roislecxe het volgende:
Zo, de koers heeft ontdekt dat ik wakker ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door roislecxe op 20-03-2014 12:00:05 ]Forcefield City Bewoner
denk omdat gewoon één persoon ff cash nodig hadquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als er geen reden tot stijgen is daalt het toch altijd alleen maar
Ik zit er al inquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
denk omdat gewoon één persoon ff cash nodig haden toen kwamen panic sellers. inkopen...
Dus je denkt dat het niet zal stijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
ik verkoop net 2000btcs :p
te koop op https://cryptorush.in
Ik neem mijn winstquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:52 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het niet zal stijgen?
Die prijsquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef MaGNeT het volgende:
Net deze besteld:
https://www.kncminer.com/products/titan
100Mhash/s Scrypt miner
Koopjequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef MaGNeT het volgende:
Net deze besteld:
100Mhash/s Scrypt miner
Vanavond wordt BTCS mogelijk ook toegevoegd op Mintpal, dat kan voor een al dan niet tijdelijke stijging zorgen. Of de prijs stort in omdat de coin makkelijker verkrijgbaar wordtquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:52 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het niet zal stijgen?
Je stopt met stoppen met minen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef MaGNeT het volgende:
Net deze besteld:
100Mhash/s Scrypt miner
Voor van de winterquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je stopt met stoppen met minen?.
Of was dat iemand anders?
Verkeerde topicquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan. Limburg heeft de eerste 22er alweer aangetikt. Hier maar 21.5
Tering... dat is het nog waard ook... mijn hemel wat een prijs, maar such hashratequote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef MaGNeT het volgende:
Net deze besteld:
100Mhash/s Scrypt miner
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan. Limburg heeft de eerste 22er alweer aangetikt. Hier maar 21.5
Dit is ook geen miningtopic en geen topic over hoe de series op ABC ofzo verlopenquote:
"Net besteld"quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef MaGNeT het volgende:
Net deze besteld:
100Mhash/s Scrypt miner
Nee, nog genoeg nattigheid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent bang dat je opdroogt door dit weer zeker?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar kun je verdomd veel kratjes bier van halen.
Dat zei ik op jouw leeftijd ookquote:
Ik zeg het al bijna negentien jaar jong, überhaupt geheelonthouder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zei ik op jouw leeftijd ook
Ben pas begonnen ermee op m'n 22e ofzo.
Ik zeg het nog steedsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zei ik op jouw leeftijd ook
Ben pas begonnen ermee op m'n 22e ofzo.
Geheel bier of geheel alcohol?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zeg het al bijna negentien jaar jong, überhaupt geheelonthouder.
Dan ben je net als m'n broertjequote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan ben je net als m'n broertjeDie hield het ook vol tot z'n 21e ofzo... Maar die zal ook nooit veel drinken, hooguit een baco in stad o.i.d.
Maarja, ik rook teveel, ik drink teveel en ik ben te gezellig. Hopelijk word ik ooit nog 40.
Jij verkoopt je wondje achter het stationquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah, ik rook/drink niet en dat houd ik zo
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij verkoopt je wondje achter het station![]()
Daar is ook wat over te zeggen.
Facebook is sóms wel eens handig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb whatsapp sinds kort, en das al heel wat.
Nou... nee. waarom danquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Facebook is sóms wel eens handig.
Soms.
Die mensen blokkeer ik gewoon.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou... nee. waarom dan
Mn vriendin heeft het ook, en als ik dat zo zie is het echt knap waardeloos. Al die dwazen die erop zetten wat ze gegeten hebben of gaan doen. Interesseert mij dat nou
Je weet dat Whatsapp ook van Facebook is he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb whatsapp sinds kort, en das al heel wat.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:11 schreef roislecxe het volgende:
Oh, en daarbij, volgens mij heeft ze meer dan de helft ooit 1x gezien in stad ofzo, maar gelukkig heeft ze wel 238946239576 vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dom.
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:12 schreef roislecxe het volgende:
Hoe kan een nattekat nou droog staan.
Moet ik nog doen eigenlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:15 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben verveeld. Genoeg in de zon gezeten.
Dat is dan nog excl. BTW en "next business day" verzendenquote:
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:00 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Tering... dat is het nog waard ook... mijn hemel wat een prijs, maar such hashrate
Wat zijn de stroomkosten van zo een scryptminer, hoeveel kW vraagt deze?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
JaHuur maar eens 30 dagen lang die hashrate bij Betarigs
Heb net buiten gezeten. Heerlijk even.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laatste kans vandaag bij deze temperaturen deze maand.
Hij zou met 1 standaard ATX voeding toe moeten kunnen, dus ik verwacht tussen de 500 en 1200 Watt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef smiths het volgende:
[..]
Wat zijn de stroomkosten van zo een scryptminer, hoeveel kW vraagt deze?
Ga jij zeker doen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
JaHuur maar eens 30 dagen lang die hashrate bij Betarigs, ben je het ook kwijt
Enige jammer is dat het zo hard waait. Vorige week voelde het veel warmer.quote:
Je moeder op facebook hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef Toto69 het volgende:
Al lijkt het op mijn nieuwe Facebook foto wel alsof ik drugs op heb, zei mijn moeder.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
Bitcoin2 Scrypt to the moon![]()
Staat nu bovenaan op Mintpal, verwacht er veel van.
Is een sluimerende munt, bestaat al sinds september 2013 maar wint langzaam aan terrein
Of het wordt niets.
Kijk en vergelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoogste buy order was gisteren 0.00006
Nu is dat 0.00015
https://www.allcrypt.com/market?id=145
Met een investering van 1 BTC had je nu 20 BTC gehadquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:47 schreef Scorpie het volgende:
Als je meer van zulke tips hebt. Volgende keer ga ik wel all in
Ninjajeditquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met een investering van 1 BTC had je nu 20 BTC gehad![]()
Creatieve manier om gratis bitcoins te krijgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef MaGNeT het volgende:
Doe een wens!
http://bitcoinwishingwell.wordpress.com
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Creatieve manier om gratis bitcoins te krijgen.
Heb na 1 jaar eindelijk 1x iemand die een wens heeft gedaanquote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb een nieuwe Bitcoin service geopend
http://bitcoinwishingwell.wordpress.com
Dat moet wel een succes worden!
Was jij datquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Heb na 1 jaar eindelijk 1x iemand die een wens heeft gedaan
Ja je bent godverdomme nog niet rijk genoeg zekerquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, ik heb een echte put om de hoek
Wel laten uitkomen hequote:Op donderdag 20 maart 2014 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Heb na 1 jaar eindelijk 1x iemand die een wens heeft gedaan
Ik heb een kilozak met 1 cent muntjes dus ik loop iedere dag even langs die put, werkt perfectquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja je bent godverdomme nog niet rijk genoeg zeker?!!?!
Er zit poep op je wensputquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb een kilozak met 1 cent muntjes dus ik loop iedere dag even langs die put, werkt perfect
Dierenbeulquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, ik gooi er af en toe ook een duif in.
heeft er iemand ff een dump gedaan ofzo...?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Kijk en vergelijk
https://www.allcrypt.com/market?id=145
wow, tof.. wat was je motivatie om voor dit bedrijf/type te kiezen? Zelf denk ik ook om zoiets te bestellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef MaGNeT het volgende:
Net deze besteld:
100Mhash/s Scrypt miner
magnet die van al zijn 30k munten af wil :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jij nog BTC op Allcrypt hebt staan, iemand dumpt BTCS tegen een belachelijk laag tarief.
Dan mag hij ze ook wel direct overmaken naar mijquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
magnet die van al zijn 30k munten af wil :p
KNCminer heeft tot nu toe altijd "overdelivered" met hun SHA miners, daarnaast zitten ze in Zweden en ik ben gek op Volvo en Ikeaquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
wow, tof.. wat was je motivatie om voor dit bedrijf/type te kiezen? Zelf denk ik ook om zoiets te bestellen.
Haha, ok. Jij hebt m al besteld? Zou voor mij iig wel ideaal zijn..... zou al mijn videokaarten in de verkoop doen, die warmte die deze dingen leveren... ongelooflijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
KNCminer heeft tot nu toe altijd "overdelivered" met hun SHA miners, daarnaast zitten ze in Zweden en ik ben gek op Volvo en Ikea
Status: 52 confirmations, broadcast through 3 nodesquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Haha, ok. Jij hebt m al besteld? Zou voor mij iig wel ideaal zijn..... zou al mijn videokaarten in de verkoop doen, die warmte die deze dingen leveren... ongelooflijk.
Hoeveel BTC heb je exact betaald ervoor?
maar dan is ie via BTC veel duurder dan dat je via USD betaald? 20.66 BTC == 11970.14 USD !quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Status: 52 confirmations, broadcast through 3 nodes
Date: 20-3-2014 13:36
To: x
Debit: -20.6672 BTC
Transaction fee: -0.0001 BTC
Net amount: -20.6673 BTC
Transaction ID: x
Je vergeet de BTW en "next businessday" verzendkosten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
maar dan is ie via BTC veel duurder dan dat je via USD betaald? 20.66 BTC == 11970.14 USD !
quote:Subtotal: $ 9,995.00
Shipping cost: $ 120.40
Netherlands VAT: +$ 2,124.23
Total: $ 12,239.63
Ohja, daar doen ze ook nog eens aan dus...quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je vergeet de BTW en "next businessday" verzendkosten.
Daar doet de overheid aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ohja, daar doen ze ook nog eens aan dus...
Pluuuh, ik twijfel! En je hebt gelijk, hier ook met 8mhash heb ik ruim alles terug verdient. Alleen Q3, dat is nog 6 maanden maximaal... ik zie nu al een flinke verschuiving met altcoins... als ik m volgende maand kon ophalen had ik het direct gedaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar doet de overheid aan
Maar goed, het ding moet zich wel terugverdienen. Met 6Mhash/s lukt het me zelfs om dat terug te verdienen. Maar het gaat wel weer veel vrije tijd kosten: coins uitzoeken, switchen, dumpen, etc.
Ik moest snel beslissen, dat wist ik al toen ik het zag. Ik was al ergens in de 300 met het bestelnummer en ze nemen geen oneindige pre-orders aan zoals Butterflylabs doet.
YOLO!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Pluuuh, ik twijfel! En je hebt gelijk, hier ook met 8mhash heb ik ruim alles terug verdient. Alleen Q3, dat is nog 6 maanden maximaal... ik zie nu al een flinke verschuiving met altcoins... als ik m volgende maand kon ophalen had ik het direct gedaan
YOLO, truequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
YOLO!
Maar het is wel een hoop geld idd. Mij kost het alleen maar BTC dus ik voel het niet direct in m'n spaarrekening. Stel dat alles crasht of dat er andere scrypt miners nog véél eerder zijn dan ben ik het bokje. Maar dat is het risico.
twitter:MintPalExchange twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:02:02Congrats to Bitcoinscrypt for winning tonights vote. Market will be up shortly. reageer retweet
quote:
quote:
HOU NOU EENS OP MET HET UITMELKEN VAN DAT PROGRAMMAquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
HOU NOU EENS OP MET HET UITMELKEN VAN DAT PROGRAMMA![]()
![]()
!!!!!!
quote:
quote:
Geef ons een kansquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door deze muur kom je niet heen.
Je hamster staat vast.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
Zou Cryptorush gehackt zijn?
edit: oh nee, ze zijn er alweer
Hamster = kaputtquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, http://Coinedup.com heeft nu een mBTC market, speciaal voor alle kutcoins die anders alleen maar op de LTC markt kunnen
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Druk eens CTRL+F4, dan gaat hij weer bewegen.
Laten we conservatief zijn en uitgaan van een levering in Q3. Ik geloof het niet, dat je het gaat terugverdien op korte termijn...zelfs middellangtermijn gaat moeilijk worden. De huidige coins zijn tegen die tijd al lang dood, Ik vermoed een zeer hoge diff voor LTC en het ergste: veel nieuwe Scryptcoins gaan we niet meer zien imo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
YOLO!
Maar het is wel een hoop geld idd. Mij kost het alleen maar BTC dus ik voel het niet direct in m'n spaarrekening. Stel dat alles crasht of dat er andere scrypt miners nog véél eerder zijn dan ben ik het bokje. Maar dat is het risico.
En ik was net een paar seconden te laat om de hoge buy orders mee te pakkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef peterselieplukkker het volgende:
Note: mintpal heeft nu BTCS toegevoegd!
Juist wel, op het moment dat de SHA256 ASIC's meer in opmars kwamen, waren er ineens een hele hoop meer SHA256 coins.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Bowny het volgende:
[..]
Laten we conservatief zijn en uitgaan van een levering in Q3. Ik geloof het niet, dat je het gaat terugverdien op korte termijn...zelfs middellangtermijn gaat moeilijk worden. De huidige coins zijn tegen die tijd al lang dood, Ik vermoed een zeer hoge diff voor LTC en het ergste: veel nieuwe Scryptcoins gaan we niet meer zien imo.
Ben ik ook wel mee eens, ik acht een grote kans dat je deze miner binnen aanzienlijke tijd terug gaat verdienen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist wel, op het moment dat de SHA256 ASIC's meer in opmars kwamen, waren er ineens een hele hoop meer SHA256 coins.
Waarom? Mensen die coins "developen" zijn vaak ook miners en willen graag verdienen aan hun mining rigs. Dus ze maken een coin die geschikt is voor hun ASIC.
AsicCoin lijkt me daar wel het beste voorbeeld van
wil je aub ff waarschuwen als jij je btcs dumpt, want dan zal er wel flinke dip komen :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist wel, op het moment dat de SHA256 ASIC's meer in opmars kwamen, waren er ineens een hele hoop meer SHA256 coins.
Waarom? Mensen die coins "developen" zijn vaak ook miners en willen graag verdienen aan hun mining rigs. Dus ze maken een coin die geschikt is voor hun ASIC.
AsicCoin lijkt me daar wel het beste voorbeeld van
Dat is de grap, ik dump ze niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
wil je aub ff waarschuwen als jij je btcs dumpt, want dan zal er wel flinke dip komen :p
Hmm, ik heb dat gevoelertje niet ;-) . Alleen bij DogeCoin had ik die :p maar ook bij EarthCoin, DigiByte...en die zijn geen reet meer waard :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is de grap, ik dump ze niet.
Ik heb hetzelfde gevoel bij die dingen als bij LTC toen het ineens opkwam, precies een jaar geleden.
DIe heb ik ook gehold en zie daar...
Wat niet is dat kan nog komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat gevoelertje niet ;-) . Alleen bij DogeCoin had ik die :p maar ook bij EarthCoin, DigiByte...en die zijn geen reet meer waard :p
Ik voel jequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die 0.00739 ¤ zie ik nooit meer terug![]()
Zo is dat, en ik heb nu al mijn hoop op ECC coin. Ben benieuwd of ik over 30 dagen dan mn 100mhash miner kan aanschaffen ermee ;pquote:
Ik hou ze nog evenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:12 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond mijn BTCS nog heb verkocht. Anders had ik nu verlies gehad.
Same here, ik koop wel weer inquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:12 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond mijn BTCS nog heb verkocht. Anders had ik nu verlies gehad.
quote:
Ik kocht net, op 39. Leek toen een goede deal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat gisteren toch maar niet gekocht. Succes.
Volgensmij had iemand LTC verkocht voor 1 CNY.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:55 schreef roislecxe het volgende:
Wat sloeg die daling van LTC van 17 naar 15 nou weer op
Das duurquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Volgensmij had iemand LTC verkocht voor 1 CNY.
Wanneer is de uitzendng?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Fucking vet, voorstukje gezien waarin ik al zit
1 april (geen grap) maar ik heb net een klein voorstukje gezien dat dinsdag 25 maart aan het eind v.d. aflevering te zien is. En daar zie je mij alquote:
Ben benieuwd, ik ga wel even kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1 april (geen grap) maar ik heb net een klein voorstukje gezien dat dinsdag 25 maart aan het eind v.d. aflevering te zien is. En daar zie je mij al
RTL 4 Pro Deo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik ga wel even kijken
Hoe heette het programma ook weer
Wow in kleur? En dat in 2014?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofdrol in de reconstructie. Tis in kleur trouwens
Je snapt hopelijk dat een reconstructie normaliter in zwart/wit is?quote:
Ik zie zo veel reconstructies in kleur op televisie hoor!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat een reconstructie normaliter in zwart/wit is?
Serieus? Ik dacht meestal in zwart/wit. Zeker Opsporing Verzocht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie zo veel reconstructies in kleur op televisie hoor!
Air Crash Investigation is bijvoorbeeld ook in kleur en is ook een reconstructiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht meestal in zwart/wit. Zeker Opsporing Verzocht.
Maar goed, 1.4 miljoen kijkers.
Ja true, maar ik bedoel toch met bijv. een scooterongeluk en zoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Air Crash Investigation is bijvoorbeeld ook in kleur en is ook een reconstructie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |