Net over de grens bedoel jequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
Oh Rutte loopt hier ergens rond in de stad
Komt zeker goedkoop tanken![]()
Uiteraard. Tanken in NLquote:
ah klote, had ik ff moeten verkopen -.- zijn die chinese exchanges nog steeds niet dicht trouwens?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is op huobi gelanceerd. Voor het erop kwam omhoog, toen erop stond gelijk weer omlaag.
Ach, sommige Belgen en Duitsers doen ook weer boodschappen in Nederlandquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Tanken in NL
Prachtig om te lezen hoe ze bij elke verhoging meer verlies gaan draaien.
Moeten ze maar eens oplossingen zoeken die de kosten niet omhoog drijven. En das verdomd moeilijk schijnbaar. De Belgen en Duitsers lachen zich een ongeluk, gratis geld dankzij NL
Ja kanquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ach, sommige Belgen en Duitsers doen ook weer boodschappen in Nederland.
Ja geen idee, dacht dat dat weken geleden al wasquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:32 schreef ulq het volgende:
[..]
ah klote, had ik ff moeten verkopen -.- zijn die chinese exchanges nog steeds niet dicht trouwens?
Voor de Belgen is het sowieso goedkoper, boodschappen zijn hier echt teringduurquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja kanMaar of het slim is. Misschien als je op de reclames let.
Ik ga altijd naar Baarle Nassau, En de boodschappen doen we daar bij de AH, waarschijnlijk is die wel Nederlands trouwens. Maar goed, door de hele binnenstad stad lopen kruisjes die de grens aangeven. Verschilt van huis tot huis.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Voor de Belgen is het sowieso goedkoper, boodschappen zijn hier echt teringduur. Voor de Duitsers zal het inderdaad om specifieke producten gaan.
'feest'quote:
Is al opquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moest je je eitje over de grens gaan halen?
PVV=quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ja. Wat moet je nou stemmen in hemelsnaam. Pro EU? Nou dat ben ik niet. D66 valt af. VVD krijgt eenPvdA krijgt ook een
SP is ook niks. PVV deed hier niet mee. CDA heb ik echt niks mee, net als de CU en SGP.
Blijft de Partij vd Dieren over zo'n beetje. En geen idee of die hier meedoet, maar das toch een loze stem.
Je krijgt toch geen 150 betere hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat dus. Stemmen is een goed iets, bij de landelijke zal ik waarschijnlijk wel iets kiezen, maar eigenlijk ben ik voorstander van de bezem erdoor, alle 150 hypocrieten eruit flikkeren en sollicitatierondes houden voor 150 nieuwe. Er zitten zoveel gluiperds in de kamer nu bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |