Dat zei ik op jouw leeftijd ookquote:
Ik zeg het al bijna negentien jaar jong, überhaupt geheelonthouder.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zei ik op jouw leeftijd ook
Ben pas begonnen ermee op m'n 22e ofzo.
Ik zeg het nog steedsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zei ik op jouw leeftijd ook
Ben pas begonnen ermee op m'n 22e ofzo.
Geheel bier of geheel alcohol?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zeg het al bijna negentien jaar jong, überhaupt geheelonthouder.
Dan ben je net als m'n broertjequote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan ben je net als m'n broertjeDie hield het ook vol tot z'n 21e ofzo... Maar die zal ook nooit veel drinken, hooguit een baco in stad o.i.d.
Maarja, ik rook teveel, ik drink teveel en ik ben te gezellig. Hopelijk word ik ooit nog 40.
Jij verkoopt je wondje achter het stationquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah, ik rook/drink niet en dat houd ik zo
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij verkoopt je wondje achter het station![]()
Daar is ook wat over te zeggen.
Facebook is sóms wel eens handig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb whatsapp sinds kort, en das al heel wat.
Nou... nee. waarom danquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Facebook is sóms wel eens handig.
Soms.
Die mensen blokkeer ik gewoon.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou... nee. waarom dan
Mn vriendin heeft het ook, en als ik dat zo zie is het echt knap waardeloos. Al die dwazen die erop zetten wat ze gegeten hebben of gaan doen. Interesseert mij dat nou
Je weet dat Whatsapp ook van Facebook is he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb whatsapp sinds kort, en das al heel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |