Zo is dat, en ik heb nu al mijn hoop op ECC coin. Ben benieuwd of ik over 30 dagen dan mn 100mhash miner kan aanschaffen ermee ;pquote:
Ik hou ze nog evenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:12 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond mijn BTCS nog heb verkocht. Anders had ik nu verlies gehad.
Same here, ik koop wel weer inquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:12 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik gisterenavond mijn BTCS nog heb verkocht. Anders had ik nu verlies gehad.
quote:
Ik kocht net, op 39. Leek toen een goede deal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat gisteren toch maar niet gekocht. Succes.
Volgensmij had iemand LTC verkocht voor 1 CNY.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:55 schreef roislecxe het volgende:
Wat sloeg die daling van LTC van 17 naar 15 nou weer op
Das duurquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Volgensmij had iemand LTC verkocht voor 1 CNY.
Wanneer is de uitzendng?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Fucking vet, voorstukje gezien waarin ik al zit
1 april (geen grap) maar ik heb net een klein voorstukje gezien dat dinsdag 25 maart aan het eind v.d. aflevering te zien is. En daar zie je mij alquote:
Ben benieuwd, ik ga wel even kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1 april (geen grap) maar ik heb net een klein voorstukje gezien dat dinsdag 25 maart aan het eind v.d. aflevering te zien is. En daar zie je mij al
RTL 4 Pro Deo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik ga wel even kijken
Hoe heette het programma ook weer
Wow in kleur? En dat in 2014?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofdrol in de reconstructie. Tis in kleur trouwens
Je snapt hopelijk dat een reconstructie normaliter in zwart/wit is?quote:
Ik zie zo veel reconstructies in kleur op televisie hoor!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat een reconstructie normaliter in zwart/wit is?
Serieus? Ik dacht meestal in zwart/wit. Zeker Opsporing Verzocht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie zo veel reconstructies in kleur op televisie hoor!
Air Crash Investigation is bijvoorbeeld ook in kleur en is ook een reconstructiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht meestal in zwart/wit. Zeker Opsporing Verzocht.
Maar goed, 1.4 miljoen kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |