https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor net dat er een probleem is met Bitcoin dus het kan 24 uur duren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben vervloekt, ik moet altijd veel te lang op blokken wachten
Nouquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er een probleem is met Bitcoin dus het kan 24 uur duren.
Laat ze dan opschietenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat ze nieuwe blokken aan het aanmaken zijn, dus het komt goed.
Mensen die hun winst nemen, geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:21 schreef DaMart het volgende:
Dat BitcoinScrypt daalt ook alweer hard...
Het heeft geen zin om zoveel hashrate los te laten op Bitcoin sCrypt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef peterselieplukkker het volgende:
Er is iets raars met de mining van bitcoinscrypt. Er is nu 2ghash op, soms inene nihil (bijna 0). Ik zie ook dat de main-pool is uitgevallen. Heb het idee dat er een multipool mee bezig is.
Heb 150mhash aan rig gehuurd en heb nu al 150 binnen in 40 minuten.
Edit:
en nu is de diff inene 271 (was net nog 4) en er staan 6ghash op![]()
Dat laatste sowieso. Elke keer als ik uitreken of een rig huren interessant kan zijn, kom ik tot de conclusie dat het verwachte aantal coins dat ik kan minen, minder opbrengt dan de huur van de rig me kost. Dan snap ik wel waarom mensen hun rigs verhurenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om zoveel hashrate los te laten op Bitcoin sCrypt.
Het diff algo is zo responsive dat je de diff al na 2 blokken omhoogdrijft en je eigen winst wegsnoept.
Kopen is goedkoper dan minen.
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar het gaat hier niet op. Af en toe valt er een hele hoop hashrate van het netwerk weg, en door de snelle diff aanpassing kan je daardoor juist nu genieten dat je bij deze "gaten" even snel wat blocks kunt scoren.... Zojuist weer 3ghash wat er wegvalt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om zoveel hashrate los te laten op Bitcoin sCrypt.
Het diff algo is zo responsive dat je de diff al na 2 blokken omhoogdrijft en je eigen winst wegsnoept.
Kopen is goedkoper dan met een hoge hashrate minen, been there, done that![]()
De "ghash" berekening van het netwerk is gebasseerd op de laatst gevonden blocks, aangezien het verder niet echt meetbaar is., door het snelle diff algo fluctueert dat erg.
Ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:48 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar het gaat hier niet op. Af en toe valt er een hele hoop hashrate van het netwerk weg, en door de snelle diff aanpassing kan je daardoor juist nu genieten dat je bij deze "gaten" even snel wat blocks kunt scoren.... Zojuist weer 3ghash wat er wegvalt.
Ik heb inmiddels nu 200btcs erbij. Dus huur van rig heb ik er al uit en ik heb nog 2 uur mining tijd over.
hmmm.. nu herhaalt het zich opnieuw.. snap het niet, maar de blocks blijven binnen komen en zover ik kan zien zit ik wel op de juiste chain. Ik denk dat er een multipool op duikt en nu weer even weg is. Diff is nu 30 en volgende block zou 17 worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik niets gezegdBlijkbaar zat er echt een flinke dip in de difficulty dan
Ja, die diff is gek. Klopt wel hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
hmmm.. nu herhaalt het zich opnieuw.. snap het niet, maar de blocks blijven binnen komen en zover ik kan zien zit ik wel op de juiste chain. Ik denk dat er een multipool op duikt en nu weer even weg is. Diff is nu 30 en volgende block zou 17 worden.
Deze lijkt het beter te doen in de "dips"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, die diff is gek. Klopt wel hoor
Ik stuur ook ff 200Mhash/s naar Cryptominer.net
Kijken of het wat opbrengt.
Ja slecht he, diff faalt, client faalt, alles faalt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Kale het volgende:
Wie van jullie heeft deze faillaunch op zn geweten!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=522661.0;all
hahahaha, ik was het niet - al had ik wel het plan ervoor :pquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Kale het volgende:
Wie van jullie heeft deze faillaunch op zn geweten!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=522661.0;all
Heb m'n hashrate nu verdeeld over 2 poolsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, die diff is gek. Klopt wel hoor
Ik stuur ook ff 200Mhash/s naar Cryptominer.net
Kijken of het wat opbrengt.
Ik zojuist volledig naar die ene die ik net noemde. Ze vinden beide gemiddeld even snel een block, terwijl cryptominer het dubbele aan hashrate heeft. Maar het klopt sowieso niet dat bij cryptominer de pool hash rate veeeeel hoger is dan de net hashrate. volgens mij is er iets mis gegaan na de pool upgrade naar de nieuwe server daar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb m'n hashrate nu verdeeld over 2 pools
gevonden ;-) ik ben anonymous #1quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb m'n hashrate nu verdeeld over 2 pools
Ik ben test123 in de pools.
Ik spreek de pooleigenaar van Cryptominer bijna dagelijks, het is Torszy uit Hongarije en volgens mij heeft hij het allemaal wel voorelkaar. Hij heeft net een upgrade gedaan en z'n load is nu veel lager.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zojuist volledig naar die ene die ik net noemde. Ze vinden beide gemiddeld even snel een block, terwijl cryptominer het dubbele aan hashrate heeft. Maar het klopt sowieso niet dat bij cryptominer de pool hash rate veeeeel hoger is dan de net hashrate. volgens mij is er iets mis gegaan na de pool upgrade naar de nieuwe server daar.
Ik ga je inhalenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
gevonden ;-) ik ben anonymous #1
edit; hoppa weer een paar blokken erbij bij broken-arrow. ff 30 btcs ineen keer erbij voor mij:)
Oh, ik geloof best dat hij alles wel voor elkaar heeft hoor, alleen nu heeft ie iig minder "luck". Had ook mijn workers bij beide gedeeld... en zijn pool leverde 10% dan wat ik nu al bij die andere heb.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik spreek de pooleigenaar van Cryptominer bijna dagelijks, het is Torszy uit Hongarije en volgens mij heeft hij het allemaal wel voorelkaar. Hij heeft net een upgrade gedaan en z'n load is nu veel lager.
[21:53:06] torzsy: yep
[22:06:09] torzsy: ahh
[22:06:12] torzsy: upgrading
[22:06:13] torzsy:
[22:16:06] torzsy: done
[22:16:07] torzsy: yay
[22:29:32] torzsy: mysql eats 33% now
Ik heb nu 300Mhash/s ingehuurd voor 3 uurtjes, verspreid over 2 poolsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best dat hij alles wel voor elkaar heeft hoor, alleen nu heeft ie iig minder "luck". Had ook mijn workers bij beide gedeeld... en zijn pool leverde 10% dan wat ik nu al bij die andere heb.
En je mag me niet inhalenhoewel, hoe meer hash hoe meer blokken voor ons
Ach, het gaat me niet eens meer om de BTCS allemaal te hebben, ik heb gewoon 150hash... voorheen zat ik te zwoegen om mn miners naar de 8 te krijgen. Dit is gewoon leuk
vergeet je niet wat ECC coin in te slaan? hash rate is vandaag wel verdubbelt...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb nu 300Mhash/s ingehuurd voor 3 uurtjes, verspreid over 2 pools
Kwam net een 73Mhash/s rig vrij dus die heb ik ook ff gekaapt.
Lol, als dit niet werkt hebben we iig gelachen. Wel duur grapje
Oh, mooi, van ECC heb ik er nog 4Mquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
vergeet je niet wat ECC coin in te slaan? hash rate is vandaag wel verdubbelt...
[edit] idd duur grapje, maar ach.. .lolletje moet kunnen ;-) Heb je door dat we samen goed zijn voor bijna een halve ghash![]()
wiiihiii, as we speak bedacht ik me dat ik nog een order had van 6M op ECC voor 3sat. Zie ik dat die doorgekomen is en nu voor 5 verkocht wordtquote:
Zondequote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
VVD nog steeds de grootste partij hier![]()
Maarja, het zal me allemaal wat. Ben niet geweest dus mag ook niet zeiken. Er is gewoon geen 1 partij waar ik op zou willen stemmen nu. Dan houdt het op.
Is op huobi gelanceerd. Voor het erop kwam omhoog, toen erop stond gelijk weer omlaag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:09 schreef ulq het volgende:
lol, wtf heeft LTC gedaan vandaag? Even een tripje naar de maan om vervolgens weer terug te keren waar hij al een paar weken was?
Ja ik weet het, maar ja. Wat moet je nou stemmen in hemelsnaam. Pro EU? Nou dat ben ik niet. D66 valt af. VVD krijgt eenquote:
Tja, tijdens de lokale verkiezingen komen kleine partijen die juist goede standpunten hebben niet zo makkelijk aan genoeg stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ja. Wat moet je nou stemmen in hemelsnaam. Pro EU? Nou dat ben ik niet. D66 valt af. VVD krijgt eenPvdA krijgt ook een
SP is ook niks. PVV deed hier niet mee. CDA heb ik echt niks mee, net als de CU en SGP.
Blijft de Partij vd Dieren over zo'n beetje. En geen idee of die hier meedoet, maar das toch een loze stem.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
En overigens: Wie er waar dan ook het grootste wordt, ze maken er een puinhoop van en alles wordt duurder. Opgelost slotje.
In een stad niet, in een dorp zie je her en der nog wel een vage partij 1e of 2e staan. Maar ja, ik zat net weer niet op te letten, zal wel weer VVD 1 en PVDA 2 zijn ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, tijdens de lokale verkiezingen komen kleine partijen die juist goede standpunten hebben niet zo makkelijk aan genoeg stemmen.
Lurker gespot.quote:
VVDquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In een stad niet, in een dorp zie je her en der nog wel een vage partij 1e of 2e staan. Maar ja, ik zat net weer niet op te letten, zal wel weer VVD 1 en PVDA 2 zijn ofzoOf misschien D66 2e plek zelfs.
Ja dat dus. Stemmen is een goed iets, bij de landelijke zal ik waarschijnlijk wel iets kiezen, maar eigenlijk ben ik voorstander van de bezem erdoor, alle 150 hypocrieten eruit flikkeren en sollicitatierondes houden voor 150 nieuwe. Er zitten zoveel gluiperds in de kamer nu bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |