wow, tof.. wat was je motivatie om voor dit bedrijf/type te kiezen? Zelf denk ik ook om zoiets te bestellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef MaGNeT het volgende:
Net deze besteld:
https://www.kncminer.com/products/titan
100Mhash/s Scrypt miner
magnet die van al zijn 30k munten af wil :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jij nog BTC op Allcrypt hebt staan, iemand dumpt BTCS tegen een belachelijk laag tarief.
Dan mag hij ze ook wel direct overmaken naar mijquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
magnet die van al zijn 30k munten af wil :p
KNCminer heeft tot nu toe altijd "overdelivered" met hun SHA miners, daarnaast zitten ze in Zweden en ik ben gek op Volvo en Ikeaquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
wow, tof.. wat was je motivatie om voor dit bedrijf/type te kiezen? Zelf denk ik ook om zoiets te bestellen.
Haha, ok. Jij hebt m al besteld? Zou voor mij iig wel ideaal zijn..... zou al mijn videokaarten in de verkoop doen, die warmte die deze dingen leveren... ongelooflijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
KNCminer heeft tot nu toe altijd "overdelivered" met hun SHA miners, daarnaast zitten ze in Zweden en ik ben gek op Volvo en Ikea
Status: 52 confirmations, broadcast through 3 nodesquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Haha, ok. Jij hebt m al besteld? Zou voor mij iig wel ideaal zijn..... zou al mijn videokaarten in de verkoop doen, die warmte die deze dingen leveren... ongelooflijk.
Hoeveel BTC heb je exact betaald ervoor?
maar dan is ie via BTC veel duurder dan dat je via USD betaald? 20.66 BTC == 11970.14 USD !quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Status: 52 confirmations, broadcast through 3 nodes
Date: 20-3-2014 13:36
To: x
Debit: -20.6672 BTC
Transaction fee: -0.0001 BTC
Net amount: -20.6673 BTC
Transaction ID: x
Je vergeet de BTW en "next businessday" verzendkosten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
maar dan is ie via BTC veel duurder dan dat je via USD betaald? 20.66 BTC == 11970.14 USD !
quote:Subtotal: $ 9,995.00
Shipping cost: $ 120.40
Netherlands VAT: +$ 2,124.23
Total: $ 12,239.63
Ohja, daar doen ze ook nog eens aan dus...quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je vergeet de BTW en "next businessday" verzendkosten.
Daar doet de overheid aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ohja, daar doen ze ook nog eens aan dus...
Pluuuh, ik twijfel! En je hebt gelijk, hier ook met 8mhash heb ik ruim alles terug verdient. Alleen Q3, dat is nog 6 maanden maximaal... ik zie nu al een flinke verschuiving met altcoins... als ik m volgende maand kon ophalen had ik het direct gedaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar doet de overheid aan
Maar goed, het ding moet zich wel terugverdienen. Met 6Mhash/s lukt het me zelfs om dat terug te verdienen. Maar het gaat wel weer veel vrije tijd kosten: coins uitzoeken, switchen, dumpen, etc.
Ik moest snel beslissen, dat wist ik al toen ik het zag. Ik was al ergens in de 300 met het bestelnummer en ze nemen geen oneindige pre-orders aan zoals Butterflylabs doet.
YOLO!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Pluuuh, ik twijfel! En je hebt gelijk, hier ook met 8mhash heb ik ruim alles terug verdient. Alleen Q3, dat is nog 6 maanden maximaal... ik zie nu al een flinke verschuiving met altcoins... als ik m volgende maand kon ophalen had ik het direct gedaan
YOLO, truequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
YOLO!
Maar het is wel een hoop geld idd. Mij kost het alleen maar BTC dus ik voel het niet direct in m'n spaarrekening. Stel dat alles crasht of dat er andere scrypt miners nog véél eerder zijn dan ben ik het bokje. Maar dat is het risico.
twitter:MintPalExchange twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:02:02Congrats to Bitcoinscrypt for winning tonights vote. Market will be up shortly. reageer retweet
quote:
quote:
HOU NOU EENS OP MET HET UITMELKEN VAN DAT PROGRAMMAquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
HOU NOU EENS OP MET HET UITMELKEN VAN DAT PROGRAMMA![]()
![]()
!!!!!!
quote:
quote:
Geef ons een kansquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door deze muur kom je niet heen.
Je hamster staat vast.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
Zou Cryptorush gehackt zijn?
edit: oh nee, ze zijn er alweer
Hamster = kaputtquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, http://Coinedup.com heeft nu een mBTC market, speciaal voor alle kutcoins die anders alleen maar op de LTC markt kunnen
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Druk eens CTRL+F4, dan gaat hij weer bewegen.
Laten we conservatief zijn en uitgaan van een levering in Q3. Ik geloof het niet, dat je het gaat terugverdien op korte termijn...zelfs middellangtermijn gaat moeilijk worden. De huidige coins zijn tegen die tijd al lang dood, Ik vermoed een zeer hoge diff voor LTC en het ergste: veel nieuwe Scryptcoins gaan we niet meer zien imo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
YOLO!
Maar het is wel een hoop geld idd. Mij kost het alleen maar BTC dus ik voel het niet direct in m'n spaarrekening. Stel dat alles crasht of dat er andere scrypt miners nog véél eerder zijn dan ben ik het bokje. Maar dat is het risico.
En ik was net een paar seconden te laat om de hoge buy orders mee te pakkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef peterselieplukkker het volgende:
Note: mintpal heeft nu BTCS toegevoegd!
Juist wel, op het moment dat de SHA256 ASIC's meer in opmars kwamen, waren er ineens een hele hoop meer SHA256 coins.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Bowny het volgende:
[..]
Laten we conservatief zijn en uitgaan van een levering in Q3. Ik geloof het niet, dat je het gaat terugverdien op korte termijn...zelfs middellangtermijn gaat moeilijk worden. De huidige coins zijn tegen die tijd al lang dood, Ik vermoed een zeer hoge diff voor LTC en het ergste: veel nieuwe Scryptcoins gaan we niet meer zien imo.
Ben ik ook wel mee eens, ik acht een grote kans dat je deze miner binnen aanzienlijke tijd terug gaat verdienen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist wel, op het moment dat de SHA256 ASIC's meer in opmars kwamen, waren er ineens een hele hoop meer SHA256 coins.
Waarom? Mensen die coins "developen" zijn vaak ook miners en willen graag verdienen aan hun mining rigs. Dus ze maken een coin die geschikt is voor hun ASIC.
AsicCoin lijkt me daar wel het beste voorbeeld van
wil je aub ff waarschuwen als jij je btcs dumpt, want dan zal er wel flinke dip komen :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist wel, op het moment dat de SHA256 ASIC's meer in opmars kwamen, waren er ineens een hele hoop meer SHA256 coins.
Waarom? Mensen die coins "developen" zijn vaak ook miners en willen graag verdienen aan hun mining rigs. Dus ze maken een coin die geschikt is voor hun ASIC.
AsicCoin lijkt me daar wel het beste voorbeeld van
Dat is de grap, ik dump ze niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
wil je aub ff waarschuwen als jij je btcs dumpt, want dan zal er wel flinke dip komen :p
Hmm, ik heb dat gevoelertje niet ;-) . Alleen bij DogeCoin had ik die :p maar ook bij EarthCoin, DigiByte...en die zijn geen reet meer waard :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is de grap, ik dump ze niet.
Ik heb hetzelfde gevoel bij die dingen als bij LTC toen het ineens opkwam, precies een jaar geleden.
DIe heb ik ook gehold en zie daar...
Wat niet is dat kan nog komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:45 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dat gevoelertje niet ;-) . Alleen bij DogeCoin had ik die :p maar ook bij EarthCoin, DigiByte...en die zijn geen reet meer waard :p
Ik voel jequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die 0.00739 ¤ zie ik nooit meer terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |