Het is tegenstrijdig, maar niemand verbiedt het. Je welbewust sexy kleden zorgt voor een ander image dan een je als een nerd kleden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja want je mag alleen feminist zijn in coltrui, zonder bh en met pittig kapsel
Dat wel. Haar act is wel sterk. Maar vind het niet vernieuwend ofzo. Maar ja, het publiek betaalt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Haar zusje doet interessantere dingen, muzikaal ja. Maar Beyoncé is toch wel een ultieme performer.
Ik vind er maar een paar luisterbaar en die zijn van Destinys Child, want dat was mn schooltijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind overigens maar een paar nummers van Beyonce écht goed.
T is ook best wel een ding.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word ook SCHIJTZIEK van dat SXSW gegeil op de publieke.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige wat ik ervan meekrijg zijn de satirische berichten van The Onion.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds de OS-break heb ik nog maar weinig echte toponderwerpen gezien. Wel een paar leuke dingen. Deze week is het wel weer vrij treurig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef thettes het volgende:
Godsamme wat een kutprogramma is het soms ook. Beyonce, Alexander Klopping. Waarom kijk ik dit.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef thettes het volgende:
Godsamme wat een kutprogramma is het soms ook. Beyonce, Alexander Klopping. Waarom kijk ik dit.
Nee hoor. Dit is met afstand het meest boeiende vanavond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Oh dit is leuk. Ben de enige zeker hier die dit leuk vindt
Hij lijkt hier op een kinderlokker.quote:
Dat maken ze zo belangrijk mogelijk in de hoop dat ze zelf naar Austin mogen om verslag te doen op kosten van de belastingbetalerquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zit daar zo'n viesdikke mevrouw van de VPRO van mijn centen bandjes te kijken. Godverdomme.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maken ze zo belangrijk mogelijk in de hoop dat ze zelf naar Austin mogen om verslag te doen op kosten van de belastingbetaler
Ik heb er niks over gehoord, was zeker op 3FM? Daar luister ik niet naarquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maken ze zo belangrijk mogelijk in de hoop dat ze zelf naar Austin mogen om verslag te doen op kosten van de belastingbetaler
Die Turkjes moet je kort houden, dat blijkt maar weer.twitter:Khalaa_ twitterde op woensdag 19-03-2014 om 19:21:00ziek hoor, de turken uit den haag stemmen massaal op de pvv, kk verkaasde mensen joh tfoee reageer retweet
Dat was een Nederlander tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:24 schreef alors het volgende:
Een ernstige noot, ik dacht nu gaat het over die mensen die zijn doodgereden daar.
Tfoeeeequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:24 schreef Grifte het volgende:
Die Turkjes moet je kort houden, dat blijkt maar weer.twitter:Khalaa_ twitterde op woensdag 19-03-2014 om 19:21:00ziek hoor, de turken uit den haag stemmen massaal op de pvv, kk verkaasde mensen joh tfoee reageer retweet
Ja en zo'n kale micromanager gaat interessant doen met een Google glass. Bahquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zit daar zo'n viesdikke mevrouw van de VPRO van mijn centen bandjes te kijken. Godverdomme.
Ja, onder andere. Er is nog iemand overleden in het ziekenhuis later dacht ik.quote:
Wilbertquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en zo'n kale micromanager gaat interessant doen met een Google glass. Bah
Grifte, die ene Jessica gifjes site doet het niet meerquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:24 schreef Grifte het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en zo'n kale micromanager gaat interessant doen met een Google glass. Bah
soort 4chan dus.quote:
Wtf, die met 39-46 Alba gifjes?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grifte, die ene Jessica gifjes site doet het niet meer
Nergens voor, het leven is zinloos geworden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wtf, die met 39-46 Alba gifjes?
Waar moet ik nu nog het broekje voor uit doen, op VI na![]()
(Heb er gelukkig wel een 5-10tal opgeslagen)
Ken je dat niet?quote:
Alexander heeft alleen ooit het hoorcollege bedacht, maar dan in Club Air. Revolutionair is ie toch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
Alexander is jaloers dat hij het niet zelf heeft bedacht.
Wij zijn alleen maar verslaafd aan FOK!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef Stickertje het volgende:
allemaal verslaafd aan smartphones.. spreek voor jezelf trut
quote:
Of we moeten ergens op dit forum iemand bereid vinden haar instagram af te staan, om de leegte van Jessica op te vullen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nergens voor, het leven is zinloos geworden.
daar ben ik wel schuldig aanquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij zijn alleen maar verslaafd aan FOK!
Zonnetraaltjequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef Stickertje het volgende:
allemaal verslaafd aan smartphones.. spreek voor jezelf trut
Okequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Sofie de mol is neem ik een week een Ajax-UI.
quote:
Dat oplezen vond ik wel een faal hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Koning wel leuk. Zijn timing kan wel iets beter.
Nee Freek wintquote:
Immers mistquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee een buitenlands programma, gras is groen
Inderdaad.quote:
Luisteraars van Coen en Sander.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
FenomenaalscholverWie verzint die onzin.
Hoe verzint-ie het.quote:
Mogen 39+1 - 46-1 grappen niet meer?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wtf, die met 39-46 Alba gifjes?
Waar moet ik nu nog het broekje voor uit doen, op VI na![]()
(Heb er gelukkig wel een 5-10tal opgeslagen)
Jij vond het wel grappig om te zien wat iedere koter doet van die leeftijd..?quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fenomenaalscholver snap ik niet.
aalscholver + fenomenaal?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh aalscholverquote:
Dit kon ik nog niet op die leeftijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij vond het wel grappig om te zien wat iedere koter doet van die leeftijd..?
Uiteraard wel, ondanks wat gezeik van De Zand.quote:
Jimmy?quote:
Link van het gezeik van De Zand.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uiteraard wel, ondanks wat gezeik van De Zand.
Maar je moet soms wat variëren, zodat Johannes je niet keihard neersabelt over het overmatig gebruik van gifjes of gezegden.
Zou ik nooit doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uiteraard wel, ondanks wat gezeik van De Zand.
Maar je moet soms wat variëren, zodat Johannes je niet keihard neersabelt over het overmatig gebruik van gifjes of gezegden.
quote:
Alba12345quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen.
Ik ga zelf denk ik proberen de boel te redden.
http://alba-12345.tumblr.com/
lolquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Nic0 zou het gezicht kunnen worden van een laxeermiddel.
Baas, als je de gifs nodig hebt die ik heb opgeslagen moet je maar even een PM sturen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen.
Ik ga zelf denk ik proberen de boel te redden.
http://alba-12345.tumblr.com/
Wie is uberhaupt De Zand? Ambro?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Link van het gezeik van De Zand.
Die zijn erquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik wil een broek die lastige mensen een schok geeft, vooral als ze Nic0 heten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Ik heb op deze man gestempt:
[ afbeelding ]
Leest ie ook de donald duck?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
bijna net zo lelijk als johannes_vermeerquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba12345 blee er al te zijnToen moest ik alba-12345 worden
Nee, de Bijbel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leest ie ook de donald duck?
Het topic is verwijderd, maar hij zeikte nogal over WO II verwijzingen. Danny, GGMM en HMF waren het hier echter faliekant mee oneens, dus dolf hij het onderspit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Link van het gezeik van De Zand.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
bijna net zo lelijk als johannes_vermeer
twitter:
Ik wist niet dat Stefan de Vrij in de Kattukse politiek zat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
In FB of in VBL?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het topic is verwijdert, maar hij zeikte nogal over WO II verwijzingen. Danny, GGMM en HMF waren het hier echter faliekant mee oneens, dus delfde hij het onderspit.
Fijn dat je er even bij vermeldt dat het een man betreft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
En de beste niet-winnaar (Lubach) ooit.quote:
quote:
DOEIquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef Norrage het volgende:
WIDM...ik ga maar eens iets anders kijken
gestomptquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Die vond ik raarder ja, toen was ik al van hem af en toen dacht ik 'tsja'quote:
Dennis vond ik beter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Winnaar of mol? George was de beste mol.
http://kspronk.files.word(...)or-van-de-bijbel.pdfquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat er geen moppentrommel in staat.
Wat? Ik volg het ook helemaal niet dus geen idee wat ik zou moeten horen ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu is het onomstotelijk vastgesteld.
Even snel een accountje gemaakt, voor het geval ze zlata1234 ook inpikken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba12345 blee er al te zijnToen moest ik alba-12345 worden
Je bent de n vergeten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even snel een accountje gemaakt, voor het geval ze zlata1234 ook inpikken.
http://zlata1234.tumblr.com/
Weet ik veel, ik snapte hem niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat? Ik volg het ook helemaal niet dus geen idee wat ik zou moeten horen ook.
In veertig wat?quote:
Waarom weet hij de uitslag, omdat hij moltalk presenteert?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Schemer moet echt goed bedenken wat ie zegt
Zou hij een stuk jonger inschatten. Ze is welquote:
Denk hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom weet hij de uitslag, omdat hij moltalk presenteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |