Het is tegenstrijdig, maar niemand verbiedt het. Je welbewust sexy kleden zorgt voor een ander image dan een je als een nerd kleden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja want je mag alleen feminist zijn in coltrui, zonder bh en met pittig kapsel
Dat wel. Haar act is wel sterk. Maar vind het niet vernieuwend ofzo. Maar ja, het publiek betaalt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Haar zusje doet interessantere dingen, muzikaal ja. Maar Beyoncé is toch wel een ultieme performer.
Ik vind er maar een paar luisterbaar en die zijn van Destinys Child, want dat was mn schooltijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind overigens maar een paar nummers van Beyonce écht goed.
T is ook best wel een ding.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word ook SCHIJTZIEK van dat SXSW gegeil op de publieke.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige wat ik ervan meekrijg zijn de satirische berichten van The Onion.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds de OS-break heb ik nog maar weinig echte toponderwerpen gezien. Wel een paar leuke dingen. Deze week is het wel weer vrij treurig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef thettes het volgende:
Godsamme wat een kutprogramma is het soms ook. Beyonce, Alexander Klopping. Waarom kijk ik dit.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef thettes het volgende:
Godsamme wat een kutprogramma is het soms ook. Beyonce, Alexander Klopping. Waarom kijk ik dit.
Nee hoor. Dit is met afstand het meest boeiende vanavond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Oh dit is leuk. Ben de enige zeker hier die dit leuk vindt
Hij lijkt hier op een kinderlokker.quote:
Dat maken ze zo belangrijk mogelijk in de hoop dat ze zelf naar Austin mogen om verslag te doen op kosten van de belastingbetalerquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |