En toch word ik daar vreemd genoeg altijd weer vrolijk van. Er zit gewoon zoveel energie in die nummers.quote:
De omschrijving alleen al is treurigquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:19 schreef Gehenna het volgende:
Meest depri nummer ooit is denk ik toch wel die treursymfonie van Górecki:
De tekst is ook een teruggevonden gedicht van een klein kind, wetend dat ze gaat sterven in een concentratie kamp gericht aan haar moeder, dat die niet treurig hoeft te zijn, ze gaat naar een betere wereld..
Loodzwaar
Niet mee spotten!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Half dit topic ligt vanavond met opengesneden polsen in de badkuip.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Half dit topic ligt vanavond met opengesneden polsen in de badkuip.
quote:Did I listen to pop music because I was miserable? Or was I miserable because I listened to pop music?
We have 2 winners!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef Moody het volgende:
Depri? Songs: Ohia - The Lioness
En een recente: The Antlers - Hospice
Die ook uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef CoJackso het volgende:
[..]
We have 2 winners!
En natuurlijk John Wayne Gacy, Jr. van Sufjan Stevens.
Ik vind Holland altijd zieliger klinken, maar geen idee waar het over gaat eigenlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef CoJackso het volgende:
[..]
We have 2 winners!
En natuurlijk John Wayne Gacy, Jr. van Sufjan Stevens.
quote:
Ik ook. Tenzij je al helemaal naar de tering was. Dan zit je nog dag extra in foetushoudingquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Trollscience het volgende:
deprimerende muziek???? hou ik wel van
vooral als ik een drugskater heb en ik luister dat soort muziek, wil ik het liefst gewoon in foetushouding onder de dekens liggen zonder te denken of te bewegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij je al helemaal naar de tering was. Dan zit je nog dag extra in foetushouding
Recordje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een bepaalde user deze week: Freddie Gibbs & Madlib - 212
Elvisquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
Meteen 'n mooi bruggetje voor 'n vrolijker noot:
Mijn favo album ooit.quote:
Komt nog wel, ga je vanzelf waarderen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hip hop doet het nog niet zo voor mij helaasProbeer wel af en toe te luisteren en het is zeker niet vervelend, maar het wow-gevoel ontbreekt praktisch altijd
Kijk voor pop luister ik gewoon Justin Timberlake, dus dat is niet echt een issuequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Komt nog wel, ga je vanzelf waarderen.
Heb het mensen eerder horen zeggen, veranderde ook.
Avril Lavigne op hier trouwens, steengoede plaat blijft Complicated ook.
Beetje Pop af en toe is ook heerlijk.
Vrouwenstemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk voor pop luister ik gewoon Justin Timberlake, dus dat is niet echt een issue
Dan ga ik voor Lily Allen denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vrouwenstemmen.
Al helemaal in catchy muziek, behalve Elvis Costello dan.
Waar staat ze bij jou niet hoog dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Norrage het volgende:
Lily![]()
Qua pop staat zij bij mij wel hoog.
Meh die vind ik niet zo. Mijn favoriet blijft Janelle Monáe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Lily Allen denk ik
Oh, die vind ik ook echt heel leukquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh die vind ik niet zo. Mijn favoriet blijft Janelle Monáe.
Ik bedoel, als je in dat genre kijkt. Janelle vind ik ook fantastisch, maar dat vind ik geen popquote:
Hmm begrijp het wel, maar ik zie Pop niet per se als populaire muziek, maar gewoon als een genre. Hetzelfde met Indie Rock. Daar kijk ik niet of iets onafhankelijk opgenomen is, maar gewoon hoe het klonk, het heeft namelijk vaak bij beiden een distinctive sound.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je in dat genre kijkt. Janelle vind ik ook fantastisch, maar dat vind ik geen popZe moeten om als pop te gelden toch tenminste de HMH uitverkopen, of groter
Telt Tori Amos?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je in dat genre kijkt. Janelle vind ik ook fantastisch, maar dat vind ik geen popZe moeten om als pop te gelden toch tenminste de HMH uitverkopen, of groter
Nah. En ik zie Pop echt niet als een genre, ik zit het als een populair genre, waar gewoon het publiek in grote getale op af komt en er dan dus ook een enorme live-productie wordt gedaan. Bijvoorbeeld. Maar het blijven lastige definitie-kwesties hoor.quote:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik wil geen genrediscussie opstarten maar dan is iets als Radiohead ook volgens deze definitie pop. Wat mij betreft kunnen acts die in zaaltjes van 100 man staan ook pop zijn, en gaat het meer om het geluid (radiovriendelijk is een term die je kan gebruiken denk ik) dan de populariteit. (Lily Allen reken ik er zeker onder)quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Al zijn deze wel allen redelijk bekend hoor, Cidade de Deus top 10 op imdb en My Sassy Girl zeker top 100.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Arn0 het volgende:
Haha, je filmsmaak is alvast wel in lijn met je muzieksmaak.
Heb pas 2 series afgekeken, houd dat niet vol, al wil ik wel al een maand aan True Detective beginnen, maar luister liever albums.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Norrage het volgende:
Once Upon A Time In The West, 2001 A Space Odyssey, en Star Wars
Zoiets
Maar ik ben niet zo van films. Eerder van series.
quote:
quote:2001 A Space Odyssey
quote:en Star Wars
Ik vond hem geweldig, echt allerlei verschillende dingen door elkaar heen. Wil hem binnenkort herkijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef ranja het volgende:
A Tale of 2 Sisters heb ik wel gezien, is ook wel ok geloof ik.
Mijn top 3: 1. Dr Strangelove, 2. Amelie, 3. Amores Perros.
Ook een meerderheid niet-amerikaans
Nostalgie jonguh!quote:
Je moet het beetje goed gebruikenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een gare site dat MuMeEcht totaal geen mooie overzichtjes van je stemmen
Zo raak je toch hele overzicht kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |