Ja, Elliott inderdaad. Pijnlijk mooi. Sparklehorse hoort ook in die categorie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind de discografie van Elliott Smith ook best depressief, trouwens. Sommige nummers gaan echt door merg en been.
Oei klassieke muziek. Toch eens aan beginnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:13 schreef DO2 het volgende:
Nou, als je na al die depressiviteit nog niet in een hoekje op de grond in foetushouding ligt te janken,
zal ik er voor de zekerheid nog wat klassieke meesterwerken tegenaangooien:
En toch word ik daar vreemd genoeg altijd weer vrolijk van. Er zit gewoon zoveel energie in die nummers.quote:
De omschrijving alleen al is treurigquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:19 schreef Gehenna het volgende:
Meest depri nummer ooit is denk ik toch wel die treursymfonie van Górecki:
De tekst is ook een teruggevonden gedicht van een klein kind, wetend dat ze gaat sterven in een concentratie kamp gericht aan haar moeder, dat die niet treurig hoeft te zijn, ze gaat naar een betere wereld..
Loodzwaar
Niet mee spotten!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Half dit topic ligt vanavond met opengesneden polsen in de badkuip.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Half dit topic ligt vanavond met opengesneden polsen in de badkuip.
quote:Did I listen to pop music because I was miserable? Or was I miserable because I listened to pop music?
We have 2 winners!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef Moody het volgende:
Depri? Songs: Ohia - The Lioness
En een recente: The Antlers - Hospice
Die ook uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:28 schreef CoJackso het volgende:
[..]
We have 2 winners!
En natuurlijk John Wayne Gacy, Jr. van Sufjan Stevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |