DEF / Who the fuck is Frans van Esquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.scribd.com/mobile/doc/23206113
Hieroquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Is er nog aan zijn boekje te komen? Op het linkje niet beschikbaar.
lekker de intakers motiveren tijdens 't rennen en drukkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:53 schreef Rave_NL het volgende:
Juist, een zestienjarige faalhaas 'autoriteit' geven... Dat kan alleen maar goed gaan...
Wat jij dus vergeet te melden is dat sportinstructeurs de intakers laten rennen en drukken. En jij als sportzeuntje misbruikt wordt..quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
lekker de intakers motiveren tijdens 't rennen en drukken
Uiteraard nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:32 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh.
Niet jullie burgerplicht vergeten vandaag
Slecht te krijgen, marktplaats etc. zul je moeten zoeken. Ben er zelf ook naar op zoek geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:47 schreef WWolfy het volgende:
Valt ie ook ergens te kopen? Ik weet iemand die ik namelijk heel gelukkig kan maken met dat boekje
Echt? Wat toevallig dat er geen SPI's aanwezig zijn en niv.3 over de sport gaatquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat jij dus vergeet te melden is dat sportinstructeurs de intakers laten rennen en drukken. En jij als sportzeuntje misbruikt wordt..
Maar goed, wij slikken jouw verhaaltjes wel als zoete koek. Het is niet zo dat wij weten hoe het systeem in elkaar steekt.
Antiqbook al geprobeerd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Slecht te krijgen, marktplaats etc. zul je moeten zoeken. Ben er zelf ook naar op zoek geweest.
Intakers voor V&V? Daar doe ik geen zaken mee maar met jou als posterboy zullen ze een goede hebben...quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Echt? Wat toevallig dat er geen SPI's aanwezig zijn en niv.3 over de sport gaat
Nee intakers voor het KCT, even nadenken hequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Intakers voor V&V? Daar doe ik geen zaken mee maar met jou als posterboy zullen ze een goede hebben...
Ja, we zijn nou eenmaal geen SPI's he... Maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef Rave_NL het volgende:
'Spelen' dus, zoals je in je originele post al aangaf. Helder.
Niets positiefsquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:24 schreef zzzzud het volgende:
Jullie zijn trouwens wel erg negatief over defensie, of is er gewoon niets positiefs te melden?
Het is leuk en mooi werk maar de alles wat in Den Haag bedacht wordt is om te janken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:24 schreef zzzzud het volgende:
Jullie zijn trouwens wel erg negatief over defensie, of is er gewoon niets positiefs te melden?
Op het stembiljet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:07 schreef schedelpax het volgende:
Eerste keer voor mij ; geen idee waarop ik moet stemmen.
Kijk maar uit. Stemmen kan levensgevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:07 schreef schedelpax het volgende:
Eerste keer voor mij ; geen idee waarop ik moet stemmen.
veters strikken?quote:
even voorligsteun, buikspieren en staan fuck upquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:40 schreef schedelpax het volgende:
Een mentex op Veva is sowieso al lachwekkend , mini mentex is 10pushups boven de minimale eis scoren?
Er zat een wijf tussen joh, shiiit.quote:
Toen je net begon zat je te kankeren over 2e/3e jaars die shit zaten af te dwingen en "stoer" deden..quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
even voorligsteun, buikspieren en staan fuck up, 3 mensen gestopt like seriously
Nee, gewoon even laten wennen. Ik heb ze niet door de sloot gehaald hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen je net begon zat je te kankeren over 2e/3e jaars die shit zaten af te dwingen en "stoer" deden..
Je weet dat je nu precies hetzelfde doet he...
Er is niet echt een eis, je word beoordeeld op doorzettingsvermogen en fysiek. Dat meisje had 4 pushups maar stopte iig niet, en met rennen was ze ook flink naar de klote, GROP werd 't m. LMB wou ze. En er zat ook een uitschieter tussen, een vent rende 3550 op de cooper, hij vertelde de docent dat die gister een flinke atletiek trAining had dus niet 3800 kon rennenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef schedelpax het volgende:
Halen veel de eisen niet? Was namelijk bij ons (met uitzondering van een aantal) om te huilen. Maar dat werd redelijk snel recht getrokken , althans bij ons.
Dit. De tering gast kap eens met dat kijk mij eens goed zijn gedoe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen je net begon zat je te kankeren over 2e/3e jaars die shit zaten af te dwingen en "stoer" deden..
Je weet dat je nu precies hetzelfde doet he...
Wauw ik ben zo geweldig en goed, iedereen buigt voor mijn ervaring en prestaties.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dit. De tering gast kap eens met dat kijk mij eens goed zijn gedoe.
Wat heb je nou helemaal gepresteerd? Precies nog helemaal niks.
Nee dankjewel ^^quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:19 schreef Bouke-p het volgende:
Tuurlijk knul. Denk dat je zelf je posts ff terug moet lezen.
Mwah, het enige postieve zijn de collega's en het werk zelf ondertussen. Dat we al twintig jaar in de kont geneukt worden door Den Haag en ze het verdommen om te vragen of we het lekker vinden dan is de positiviteit er wel een beetje af ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:24 schreef zzzzud het volgende:
BredeBaas...quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, gewoon even laten wennen. Ik heb ze niet door de sloot gehaald hoor
Gewoon jullie willen dit toch? Ja? Oke voorligsteun
Tevens hadden ze tijden niet gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben hier nu ook weer de nieuwste truc voor een dienstreis verzonnen... Als jij op dienstreis moet en je gaat daarna door naar huis na einde dienst omdat in de buurt, route oid. Dan moet je zelf de kaart erbij pakken om te kijken hoeveel je van je route afwijkt, vanaf het afwijkpunt naar de bestemming dienstreis wordt dan je dienstreis (heen en terug) omdat de rest je normale vergoeding WWV is...quote:
Push- en situps doe ik makkelijk maar ik hou niet van hardlopen dus dat doe ik ook niet. Bovendien is de maximale afstand die ik kan afleggen op mijn eenheid 200m.quote:
Het berekenen kost meer tijd dan dat ze als geld besparenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hebben hier nu ook weer de nieuwste truc voor een dienstreis verzonnen... Als jij op dienstreis moet en je gaat daarna door naar huis na einde dienst omdat in de buurt, route oid. Dan moet je zelf de kaart erbij pakken om te kijken hoeveel je van je route afwijkt, vanaf het afwijkpunt naar de bestemming dienstreis wordt dan je dienstreis (heen en terug) omdat de rest je normale vergoeding WWV is...![]()
![]()
!
Ja, dat is helemaal lachen...quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef Erasmo het volgende:
Het berekenen kost meer tijd dan dat ze als geld besparen
Moet je voor de grap eens tijdelijk geplaatst worden in België
NSS, al twee weken, wel niet wel niet wel niet wel niet... Uiteindelijk, NIET, punt, beslissing van de baas!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Vrijdag een telefoontje, ''die en die cursus zit vol'' Ja maar ik heb alles al geregeld enzo''Tsjah vol is vol''
Vandaag een telefoontje; ''Waarom ben je niet op de cursus?!''∞
Bon voyage.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
NSS, al twee weken, wel niet wel niet wel niet wel niet... Uiteindelijk, NIET, punt, beslissing van de baas!
Okee, dan niet. Net vlak voor einde dienst, telefoontje van aocs Nieuw Milligen, uhm, wij overrulen jouw bazen (kolonel enzo) en jullie gaan toch, spullen pakken en morgenochtend melden in Den Haag...
Ik heb het ooit in Hengelo gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef schedelpax het volgende:
Zat , was verhuisd naar Enschede. En ben inmiddels klaar met V&V. Jij wel?
edit: school was verhuisd naar Enschede , niet ik.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb mijn eigen tijdsbalk allang klaar... Ben het weekend gewoon thuis, wees maar niet bang.
martelingquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
DCP is met stip het domste trucje... Mijn god, dom rondjes rennen op een sippe baan...
Groot gelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Obama en co passen zich maar aan aan de opper.
Mag je ook wel verwachten hoor....want zwaar is het niet. En zelfs al denk je van wel kun je alsnog 800x uit een mars stappen en in de MB zitten, ze trappen je er toch niet uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Purmerend zitten de ekte ekte. Die school heeft 90% slagingspercentage
Goed bezig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:08 schreef Pumatje het volgende:
vandaag kwam er bij ons ook iemand tijdens de pauze de eetkamer inlopen.
Of we even wilden oplijnen hoeveel man er binnen zijn tijdens de nss. ( veel zijn op oefening van 13x ).
SM ter plaatse ( hoogste in rang op dat moment ) reageerde met dat ie maar de BC moet bellen, want aan zulke zaken ging ie niet meewerken... Afspraken maken via de BC, want iedereen zit hier met een reden.
Grmrmblbl
in de opleiding? Ik doelde op het slagingspercentage V&V militairen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Mag je ook wel verwachten hoor....want zwaar is het niet. En zelfs al denk je van wel kun je alsnog 800x uit een mars stappen en in de MB zitten, ze trappen je er toch niet uit.
amo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef schedelpax het volgende:
Dat ze Veva halen of gewoon de AMO? Ik bedoel dat ze veva makkelijk kunnen halen.
Ik had twee weken geleden de kutzooi al geregeld en voorbereid. Toen ze begonnen met "misschien" wist ik wel hoe laat het was, ik ken defensie al wat langer dan vandaag. Dus vandaag iedereen op het laatste moment paniek zaaien...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Pumatje het volgende:
Zelfde geintje hebben ze hier ook gedopaan. Wel/niet/wel/niet... op een gegeven moment ga je plannen maken. Klojo's.
Krijg je trouwens na je VMFO en PFO een aantal cursussen aangeboden? Of moet je dat zelf aangeven?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had twee weken geleden de kutzooi al geregeld en voorbereid. Toen ze begonnen met "misschien" wist ik wel hoe laat het was, ik ken defensie al wat langer dan vandaag. Dus vandaag iedereen op het laatste moment paniek zaaien...![]()
Allang klaar leute... Ik ga koffie drinken...
Enige waar we als Nederlandse krijgsmacht nog om bekend staan in de Navo zijn onze uitzonderlijk realistische MT'squote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had twee weken geleden de kutzooi al geregeld en voorbereid. Toen ze begonnen met "misschien" wist ik wel hoe laat het was, ik ken defensie al wat langer dan vandaag. Dus vandaag iedereen op het laatste moment paniek zaaien...![]()
Allang klaar leute... Ik ga koffie drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |