Nee, gewoon even laten wennen. Ik heb ze niet door de sloot gehaald hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen je net begon zat je te kankeren over 2e/3e jaars die shit zaten af te dwingen en "stoer" deden..
Je weet dat je nu precies hetzelfde doet he...
Er is niet echt een eis, je word beoordeeld op doorzettingsvermogen en fysiek. Dat meisje had 4 pushups maar stopte iig niet, en met rennen was ze ook flink naar de klote, GROP werd 't m. LMB wou ze. En er zat ook een uitschieter tussen, een vent rende 3550 op de cooper, hij vertelde de docent dat die gister een flinke atletiek trAining had dus niet 3800 kon rennenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef schedelpax het volgende:
Halen veel de eisen niet? Was namelijk bij ons (met uitzondering van een aantal) om te huilen. Maar dat werd redelijk snel recht getrokken , althans bij ons.
Dit. De tering gast kap eens met dat kijk mij eens goed zijn gedoe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen je net begon zat je te kankeren over 2e/3e jaars die shit zaten af te dwingen en "stoer" deden..
Je weet dat je nu precies hetzelfde doet he...
Wauw ik ben zo geweldig en goed, iedereen buigt voor mijn ervaring en prestaties.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dit. De tering gast kap eens met dat kijk mij eens goed zijn gedoe.
Wat heb je nou helemaal gepresteerd? Precies nog helemaal niks.
Nee dankjewel ^^quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:19 schreef Bouke-p het volgende:
Tuurlijk knul. Denk dat je zelf je posts ff terug moet lezen.
Mwah, het enige postieve zijn de collega's en het werk zelf ondertussen. Dat we al twintig jaar in de kont geneukt worden door Den Haag en ze het verdommen om te vragen of we het lekker vinden dan is de positiviteit er wel een beetje af ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:24 schreef zzzzud het volgende:
Jullie zijn trouwens wel erg negatief over defensie, of is er gewoon niets positiefs te melden?
BredeBaas...quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, gewoon even laten wennen. Ik heb ze niet door de sloot gehaald hoor
Gewoon jullie willen dit toch? Ja? Oke voorligsteun
Tevens hadden ze tijden niet gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben hier nu ook weer de nieuwste truc voor een dienstreis verzonnen... Als jij op dienstreis moet en je gaat daarna door naar huis na einde dienst omdat in de buurt, route oid. Dan moet je zelf de kaart erbij pakken om te kijken hoeveel je van je route afwijkt, vanaf het afwijkpunt naar de bestemming dienstreis wordt dan je dienstreis (heen en terug) omdat de rest je normale vergoeding WWV is...quote:
Push- en situps doe ik makkelijk maar ik hou niet van hardlopen dus dat doe ik ook niet. Bovendien is de maximale afstand die ik kan afleggen op mijn eenheid 200m.quote:
Het berekenen kost meer tijd dan dat ze als geld besparenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hebben hier nu ook weer de nieuwste truc voor een dienstreis verzonnen... Als jij op dienstreis moet en je gaat daarna door naar huis na einde dienst omdat in de buurt, route oid. Dan moet je zelf de kaart erbij pakken om te kijken hoeveel je van je route afwijkt, vanaf het afwijkpunt naar de bestemming dienstreis wordt dan je dienstreis (heen en terug) omdat de rest je normale vergoeding WWV is...![]()
![]()
!
Ja, dat is helemaal lachen...quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef Erasmo het volgende:
Het berekenen kost meer tijd dan dat ze als geld besparen
Moet je voor de grap eens tijdelijk geplaatst worden in België
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |