lol diegene zegt dus bijna helemaal niets in heel erg veel woordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef RVer het volgende:
Nog een andere remote viewer, zegt ongeveer hetzelfde als die Ed Dames:
[..]
Te ver weg als hij op de pinglijn uit moet komen om 8.11quote:
Bovendien: waarzeggersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
lol diegene zegt dus bijna helemaal niets in heel erg veel woorden
Hij heeft het ook over de pilootquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
lol diegene zegt dus bijna helemaal niets in heel erg veel woorden
Afhankelijk van de tijdsverschillen / tijdzones... maar ik kan dat van hier ff niet uitrekenenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Te ver weg als hij op de pinglijn uit moet komen om 8.11
in zekere zin zijn we bij dit mysterie allemaal 'waar?'-zeggersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Speculeren op basis van feiten is wat anders dan de hele boel uit je duim zuigen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
in zekere zin zijn we bij dit mysterie allemaal 'waar?'-zeggers
in elke versie van wat er gebeurd zou kunnen zijn wordt de piloot genoemd neem ik aanquote:
Inmiddels zijn we hier op Fok! allemaal luchtvaartspecialisten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
in zekere zin zijn we bij dit mysterie allemaal 'waar?'-zeggers
Precies, is het dus belangrijk te weten hoe die stromen lopen om de route van het vliegtuig nader te bepalen of is het "och, wat maakt dat nu uit"?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dat is heel wat anders dan de straalstroom.De convergentiezone ontstaat door botsende luchtstromingen uit het noorden en het zuiden waardoor er een verticale luchtbeweging ontstaat. Daar wil je juist van weg blijven met je vliegtuig omdat daar onweerscomplexen op kunnen ontstaan.
Ik weet niet in welke tijdzone die 8.11 is, ik ging er vanuit dat alles vanuit Maleisië 's gezichtspunt is gedaan. Maar als je van een lokale 8.11 uitgaat dan is het in Maleisië nog veel later, dan kom je ook niet helemaal uit. Denk ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afhankelijk van de tijdsverschillen / tijdzones... maar ik kan dat van hier ff niet uitrekenen
dus hij is heel bewust binnen die straal gebleven...?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee het klopt wat je zegt. Trek een cirkel met als middelpunt die blauwe satelliet en onderbreek die cirkel waar 'ie in het gele en roze gebied komt. En dan krijg je die rode bogen zoals op dat plaatje van die nieuwsbron.
maar we vragen ons wel allemaal af waar het vliegtuig nu isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Speculeren op basis van feiten is wat anders dan de hele boel uit je duim zuigen.
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=27&t=10434&start=50quote:Analysis: The primary cause of the crash has to do with a long plan devised by one, or both pilots. Mechanical and celestial/atmospheric problems (white out) also factor in. A fight occurred in or near the passenger cabin where at least one sinister person was located.
Aannemende dat de meting correct is. Atmosferische omstandigheden kunnen echter de nauwkeurigheid daarvan beïnvloeden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef Uccie het volgende:
Te ver weg als hij op de pinglijn uit moet komen om 8.11
Nou je het zegt, het stukje dat je maar door 1 satelliet gepingd kan worden is maar heel klein, het is wel toevallig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus hij is heel bewust binnen die straal gebleven...?
Heb je het dan over afwijkingen van duizende km's?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aannemende dat de meting correct is. Atmosferische omstandigheden kunnen echter de nauwkeurigheid daarvan beïnvloeden.
Dat vraag ik me idd ook af. Zo'n afstandmeting op basis van een ping lijkt me op zijn minst een behoorlijke foutmarge te moeten hebben. En eerdere pings, daar horen we ook niks over.. Waarom maar 1 ping?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aannemende dat de meting correct is. Atmosferische omstandigheden kunnen echter de nauwkeurigheid daarvan beïnvloeden.
de piloot heeft er per definitie mee te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:57 schreef RVer het volgende:
Ze hebben een project gemaakt, meerdere zeggen dat de piloot ermee te maken heeft,lees het zelf, denk niet dat we het vliegtuig ooit terug vinden, mocht die in de oceaan zijn gevallen
[..]
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=27&t=10434&start=50
Daarbij, het grootste gedeelte van de vlucht, moet hij door 2 satellieten gepingd zijn, als je naar het kaartje van Inmarsat kijkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vraag ik me idd ook af. Zo'n afstandmeting op basis van een ping lijkt me op zijn minst een behoorlijke foutmarge te moeten hebben. En eerdere pings, daar horen we ook niks over.. Waarom maar 1 ping?
Oke, op die fiets.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, is het dus belangrijk te weten hoe die stromen lopen om de route van het vliegtuig nader te bepalen of is het "och, wat maakt dat nu uit"?
Is 12.000 liter niet een beetje weinig, zou dat niet meer richting de 50.000 liter moeten zitten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
21 minuten met de juiste druk ja. Maar waar haal jij ongezien 12.000 liter kerosine?
Ik heb hem niet gesaved / niet meer openstaan maar gisteren laat in de avond had iemand een heel goed en duidelijk stuk over de pings gepost, ik heb die opnieuw gepost rond 1, zou terug te vinden moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarbij, het grootste gedeelte van de vlucht, moet hij door 2 satellieten gepingd zijn, als je naar het kaartje van Inmarsat kijkt.
Ja, dat was ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesaved / niet meer openstaan maar gisteren laat in de avond had iemand een heel goed en duidelijk stuk over de pings gepost, ik heb die opnieuw gepost rond 1, zou terug te vinden moeten zijn.
http://www.telegraph.co.u(...)ines-MH370-live.htmlquote:Timing is issue with claimed Maldives sighting, because 06:15 local (01:15UTC) is 8h after #MH370 loss of contact.
lol nou bij deze dan bedanktquote:
Hier staat wel goede info lijkt het:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vraag ik me idd ook af. Zo'n afstandmeting op basis van een ping lijkt me op zijn minst een behoorlijke foutmarge te moeten hebben. En eerdere pings, daar horen we ook niks over.. Waarom maar 1 ping?
Nee, ging er meer om dat er overlap is tussn de Inmarsat satellieten, dus dat is net even iets anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
lol nou bij deze dan bedankt
Maar je vragen worden daar niet in beantwoord qua nauwkeurigheid etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |