http://www.telegraph.co.u(...)ines-MH370-live.htmlquote:Timing is issue with claimed Maldives sighting, because 06:15 local (01:15UTC) is 8h after #MH370 loss of contact.
lol nou bij deze dan bedanktquote:
Hier staat wel goede info lijkt het:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vraag ik me idd ook af. Zo'n afstandmeting op basis van een ping lijkt me op zijn minst een behoorlijke foutmarge te moeten hebben. En eerdere pings, daar horen we ook niks over.. Waarom maar 1 ping?
Nee, ging er meer om dat er overlap is tussn de Inmarsat satellieten, dus dat is net even iets anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
lol nou bij deze dan bedankt
Maar je vragen worden daar niet in beantwoord qua nauwkeurigheid etc?
Ik haalde je door de war met Perrinquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ging er meer om dat er overlap is tussn de Inmarsat satellieten, dus dat is net even iets anders.
Ik dacht dat dat de militaire radar was, maar misschien heb je gelijk. Daar kom ik dus niet helemaal achter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik haalde je door de war met Perrin![]()
Maar die overlap is toch juist dat stuk dat weggehaald is in de cirkel omdat er slechts 1 satelliet bereikt werd?
Nou ga je gang, GO:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
de piloot heeft er per definitie mee te maken.
Nog sterker, ik durf te wedden dat er minimaal iemand in het vliegtuig heeft gezeten waarvan de voornaam met een a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o of p begint.
Ook voel ik nattigheid, water kan een belangrijke rol spelen in wat er gebeurd is, eventueel iets anders dat stroomt zoals elektriciteit.
Zo moeilijk is het niet een paragraaf te schrijven die hoe dan ook waar zal blijken te zijn
Kijk je naar GPS dan zijn er sowieso de nodige atmosferische verstoringen maar die zijn bekend en kunnen worden gecorrigeerd. Maar juist de troposfeer (de onderste luchtlaag) is een onbekende factor:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je het dan over afwijkingen van duizende km's?
Ze hadden het over 160km maximale afwijking.
http://www.kowoma.de/en/gps/errors.htmquote:The tropospheric effect is a further factor elongating the runtime of electromagnetic waves by refraction. The reasons for the refraction are different concentrations of water vapour in the troposphere, caused by different weather conditions. The error caused that way is smaller than the ionospheric error, but can not be eliminated by calculation. It can only be approximated by a general calculation model.
Zag gisteren TWA800, een Boeing 747, die had 12,000 liter nodig van JFK naar Parijs. Ben geen expert, maar als jij gelijk hebt, is 50.000 liter nog onmogelijker.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is 12.000 liter niet een beetje weinig, zou dat niet meer richting de 50.000 liter moeten zitten?
Zit wat in... zo te zien is er 2 uur verschil tussen Malediven/Diego Garcia en Maleisie. Maar echt duidelijk wordt het me ook niet om welke tijden het gaat qua meldingen/waarnemingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke tijdzone die 8.11 is, ik ging er vanuit dat alles vanuit Maleisië 's gezichtspunt is gedaan. Maar als je van een lokale 8.11 uitgaat dan is het in Maleisië nog veel later, dan kom je ook niet helemaal uit. Denk ik
Die twee "kwart cirkels" die in de meeste kaarten met rood getekend zijn, zijn op basis van de pings, de militaire radar kon nmlk een (approx) locatie aangeven, de satellieten weten puur alleen lag tussen de ping en de pong op basis waarvan afstand van de satelliet geschat kon worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de militaire radar was, maar misschien heb je gelijk. Daar kom ik dus niet helemaal achter.
Als ik hier kijk heb ik toch het idee dat het rode lijnen kaartje teveel china heeft.
Maar wellicht komt het door de mate waarin je inzoomt op een kaart.
http://www.frequentieland.nl/satelliet/inmarsat.htm
haha die vierde is fantastischquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef RVer het volgende:
[..]
Nou ga je gang, GO:
[5232/8400]
http://www.learnrv.com/data/Template_A.pdf
http://www.learnrv.com/data/Template_B.pdf
http://www.learnrv.com/data/Template_C.pdf
http://www.learnrv.com/data/Template_D.pdf
http://www.learnrv.com/data/Template_E.pdf
Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die twee "kwart cirkels" die in de meeste kaarten met rood getekend zijn, zijn op basis van de pings, de militaire radar kon nmlk een (approx) locatie aangeven, de satellieten weten puur alleen lag tussen de ping en de pong op basis waarvan afstand van de satelliet geschat kon worden.
maar ik kan er helemaal naast zitten, heb een beetje last van information overload.
Ik vermoed dat er intern nog steeds twijfels bestaan of de ping daadwerkelijk van dit toestel kwam.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vraag ik me idd ook af. Zo'n afstandmeting op basis van een ping lijkt me op zijn minst een behoorlijke foutmarge te moeten hebben. En eerdere pings, daar horen we ook niks over.. Waarom maar 1 ping?
Wat ik lees, zoeken de Australiërs de zuidkant, de Chinezen op eigen houtje het chinese deel en de rest niemand, want de Indiers. Pakistani en Afghanen roepen dat ze hem niet hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit wat in... zo te zien is er 2 uur verschil tussen Malediven/Diego Garcia en Maleisie. Maar echt duidelijk wordt het me ook niet om welke tijden het gaat qua meldingen/waarnemingen.
Wordt er uberhaupt gezocht tussen Africa en de Malediven?
Dat zou ook nog een optie zijn ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef eight het volgende:
Ik vermoed dat er intern nog steeds twijfels bestaan of de ping daadwerkelijk van dit toestel kwam.
Er is gisteren een heel erg goed stuk geplaatst over hoe die pings werken....quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
http://www.cnn.com/2014/0(...)?iid=article_sidebar
Deze ging over de manier waarop Inmarsat meet.
quote:It is "virtually impossible" to change an aircraft's identifying code or to confuse one aircraft with another, the Inmarsat official said.
Ik denk eerder dat ze dan de locatie van de ping verkeerd hebben dan dat het van een ander toestel afkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er intern nog steeds twijfels bestaan of de ping daadwerkelijk van dit toestel kwam.
Waarom zou men anders de informatie over de eerdere pings aan ons onthouden?
Ooggetuigen?? Whut, waar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Interessant nieuws weer vandaag![]()
Beetje raar alleen die berichten van ooggetuigen en de Thai anderhalve week na de verdwijning
Op deze (hierboven) staat de roze helemaal aan de linkerkant van indonesie, op die andere staat ie halverwege indonesie (hieronder).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de militaire radar was, maar misschien heb je gelijk. Daar kom ik dus niet helemaal achter.
Als ik hier kijk heb ik toch het idee dat het rode lijnen kaartje teveel china heeft.
Maar wellicht komt het door de mate waarin je inzoomt op een kaart.
http://www.frequentieland.nl/satelliet/inmarsat.htm
http://www.bbc.com/news/world-asia-26629937quote:The aerial search for missing Malaysia Airlines MH370 flight has been hampered by refusal from Indonesia to let planes overfly their territory.
The Boeing 777 flight from Kuala Lumpur to Beijing disappeared on 8 March with 239 people on board.
The BBC's Rupert Wingfield Hayes in Kuala Lumpur said scheduled search flights on Tuesday were abandoned because of the international bureaucracy.
quote:Missing Malaysia MH370: Search planes grounded by 'red tape'
The aerial search for missing Malaysia Airlines MH370 flight has been hampered by refusal from Indonesia to let planes overfly their territory.
The Boeing 777 flight from Kuala Lumpur to Beijing disappeared on 8 March with 239 people on board.
The BBC's Rupert Wingfield Hayes in Kuala Lumpur said scheduled search flights on Tuesday were abandoned because of the international bureaucracy.
http://www.bbc.com/news/world-asia-26629937
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |