abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:05:16 #101
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137887586
Die Afrika kant is idd veel te ver.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137887749
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Uccie het volgende:
Is er daar niet een jetstream alleen als het vliegtuig zo laag vloog zou hij die niet gepakt hebben.
Hebben mensen al nagedacht over het scenario dat het vliegtuig onderweg ergens geland is en volgetankt is en onnodige lading gedumpt heeft op een verlaten luchthaven dan zou range heel anders uit kunnen pakken
..
pi_137887787
Wat ook nog kan is dat uitzonderlijke atmosferische omstandigheden voor een afwijking in het signaal tussen de satelliet en het vliegtuig hebben gezorgd. En dat hoeft niet slecht weer te zijn, dat kan ook een inversie zijn bijvoorbeeld. Sneller zal het signaal niet gegaan zijn maar het kan wel trager gaan zodat het vliegtuig in werkelijkheid dichter bij de satelliet moet zijn geweest.
  Moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 16:09:39 #104
8781 crew  Frutsel
pi_137887791
Ik zeg dat de Co-Piloot de vlucht heeft ingezet naar Zuid-Afrika om zijn chickie te bezoeken...
  Moderator dinsdag 18 maart 2014 @ 16:10:41 #105
8781 crew  Frutsel
pi_137887829
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Uccie het volgende:
Even de tijdsmomenten doorgronden... want 8.15 uur op de cirkel was misschien 04.15 uur in Malediven... dan heb je dus 4 uur de tijd gehad en dan wordt het wel degelijk mogelijk...
pi_137887837
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

Is er daar niet een jetstream alleen als het vliegtuig zo laag vloog zou hij die niet gepakt hebben.
Straalstroom loopt eerder op 50 graden NB en ZB. Bovendien loopt de straalstroom west > oost.
pi_137887848
Aanval op de luchtmachtbasis van de V.S. Amerikanen zijn bang om dat toe te geven. Eigenlijk is de basis al weg!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:11:24 #108
211040 Uccie
pi_137887862
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

Maar kan zo'n afstand überhaupt gehaald worden?
Hij heeft 7u gevlogen op 900 km/u?
Dat is maar 6.300 km
pi_137887884
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 07:27 schreef niels0 het volgende:

[..]

Dacht ik ook al gelijk.
Trouwens. Exacte positie van de Inmarsat IOR (Indian Ocean Region) is 0 graden noorderbreedte - 64 graden oosterlengte.
Ik ben namelijk benieuwd waar die bogen boven Afrika langsgaan.
[ afbeelding ]

[..]

Via ACARS.
niels0, is dit het bereik van de Inmarsat satellieten?
Als hij alleen door de paarse satelliet is gepingd dan zou het gedeelte van de cirkel waar hij gepingd is toch veel kleiner moeten zijn? Voor de kust van Australië zou hij ook door de roze satelliet gepingd moeten zijn (en dus zou het mogelijk zijn om tot twee exacte locaties te komen).
Ten westen van India zou hij bovendien alweer snel door de gele satelliet opgepikt moeten worden.
Ben erg benieuwd naar de informatie die ze achterhouden momenteel.
In the coolest little capital of the world
pi_137888008
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:10 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Straalstroom loopt eerder op 50 graden NB en ZB. Bovendien loopt de straalstroom west > oost.
dat hangt van het seizoen af maar is een van de sleutelpunten die niet zijn langsgekomen in al die "wetenschappelijke" :') analyses van CNN.

De OP toont de gemiddelde situatie in juli en januari. als jij een kaartje voor 8 maart kan vinden; heeel graag!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137888010
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef Uccie het volgende:

[..]

Maar kan zo'n afstand überhaupt gehaald worden?
Hij heeft 7u gevlogen op 900 km/u?
Dat is maar 6.300 km
Vandaar mijn kleine edit als ze ergens gestopt zijn om bij te tanken hoelang zou dat duren want met volle tanks kan je er weer vol tegenaan en hoef je niet op te letten op je bereik
..
pi_137888102
Waarom zou je zo lang wachten met melden dat je zo'n jet laag over hebt zien vliegen. Het domineert het nieuws pas tien dagen.
Misschien dat ze lering hebben getrokken uit die reactie van Thailand en komen ze er nu achter dat ze iedereen eerst persoonlijk moeten vragen of ze een vliegtuig gezien hebben. Kan nog wel even duren dan, voor ze iedereen gehad hebben. :')
In the coolest little capital of the world
pi_137888114
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:14 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

Vandaar mijn kleine edit als ze ergens gestopt zijn om bij te tanken hoelang zou dat duren want met volle tanks kan je er weer vol tegenaan en hoef je niet op te letten op je bereik
Ja joh, even ongezien een 777 voltanken, hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137888199
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:16 schreef Drebbelman het volgende:
Waarom zou je zo lang wachten met melden dat je zo'n jet laag over hebt zien vliegen. Het domineert het nieuws pas tien dagen.
Misschien dat ze lering hebben getrokken uit die reactie van Thailand en komen ze er nu achter dat ze iedereen eerst persoonlijk moeten vragen of ze een vliegtuig gezien hebben. Kan nog wel even duren dan, voor ze iedereen gehad hebben. :')
Dat zat ik me nu dus ook af te vragen. Ontvangen die mensen daar geen nieuws ofzo? :')
pi_137888242
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja joh, even ongezien een 777 voltanken, hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Effe opgezocht het duurt 21 minuten als het goed gepland is zouden ze hem op een verlaten luchthaven kunnen landen voltanken en dan weer opstijgen zo te zien is het vliegtuig goed gepland vermist dus waarom zou het niet kunnen.
..
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:20:16 #116
211040 Uccie
pi_137888267
Met een beetje geluk komt India en Pakistsn er snel achter dat het toch een vliegtuig was op de radar
pi_137888325
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:19 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

Effe opgezocht het duurt 21 minuten als het goed gepland is zouden ze hem op een verlaten luchthaven kunnen landen voltanken en dan weer opstijgen zo te zien is het vliegtuig goed gepland vermist dus waarom zou het niet kunnen.
21 minuten met de juiste druk ja. Maar waar haal jij ongezien 12.000 liter kerosine? :?

pi_137888336
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

dat hangt van het seizoen af maar is een van de sleutelpunten die niet zijn langsgekomen in al die "wetenschappelijke" :') analyses van CNN.

De OP toont de gemiddelde situatie in juli en januari. als jij een kaartje voor 8 maart kan vinden; heeel graag!
Volgens mij verandert de positie van de straalstroom nauwelijks gedurende het jaar maar wisselt alleen de kracht er van (wat weer samenhangt met het temperatuurverschil tussen pool en sub-tropen, en dat hangt dan weer af van het seizoen) en de mate van meandering.
pi_137888393
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Volgens mij verandert de positie van de straalstroom nauwelijks gedurende het jaar maar wisselt alleen de kracht er van (wat weer samenhangt met het temperatuurverschil tussen pool en sub-tropen) en de mate van meandering.
Kowloon, kijk die plaatjes even na. Die intertropical convergence zone verandert gedurende het jaar.

pi_137888405
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

21 minuten met de juiste druk ja. Maar waar haal jij ongezien 12.000 liter kerosine? :?
Zeker nooit airplane repo gezien....
Gewoon ff slotje doorknippen en voltanken....
pi_137888488
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In sommige landen kan je jetfuel kopen en als ik me goed herriner had ik ergens gelezen dat de piloot zelf ook een klein vliegtuigje had. Waarom zou hij dan niet elke keer kleine hoeveelheid gekocht hebben en ergens opgeslagen hebben
..
pi_137888495
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef aegir_de_viking het volgende:

[..]

Zeker nooit airplane repo gezien....
Gewoon ff slotje doorknippen en voltanken....
Niet gezien nee.

Sure, het meestgezochte vliegtuig ter wereld doet dat eventjes. _O-

pi_137888517
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

niels0, is dit het bereik van de Inmarsat satellieten?
Als hij alleen door de paarse satelliet is gepingd dan zou het gedeelte van de cirkel waar hij gepingd is toch veel kleiner moeten zijn? Voor de kust van Australië zou hij ook door de roze satelliet gepingd moeten zijn (en dus zou het mogelijk zijn om tot twee exacte locaties te komen).
Ten westen van India zou hij bovendien alweer snel door de gele satelliet opgepikt moeten worden.
Ben erg benieuwd naar de informatie die ze achterhouden momenteel.
Ja dat klopt. Als 'ie alleen opgevangen zou zijn door de Inmarsat Indian Ocean Region en niet door die van de Atlantic Ocean Region East of de Pacific Ocean Region moet 'ie ook exclusief in dat gebied hebben gezeten.
pi_137888661
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zei van de week al dat Afrika zo maar een optie zou kunnen zijn als je koers door trekt en die bogen een cirkel konden zijn. Maar dat was niet zo volgens iemand hier.
Somalie ;)
quote:
Missing Malaysian Plane

At the start of the first hour, remote viewing teacher Major Ed Dames shared a map which he believes shows the location of the missing Malaysian jet. He suggested that the airliner's pilot, Zaharie Ahmad Shah, committed an act of piracy, planning to take the jet to Somalia. He ended up struggling with the co-pilot, and the plane was inadvertently downed after it went through a rapid uncontrolled decompression, said Dames.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:29:23 #125
211040 Uccie
pi_137888666
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:25 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Als 'ie alleen opgevangen zou zijn door de Inmarsat Indian Ocean Region en niet door die van de Atlantic Ocean Region East of de Pacific Ocean Region moet 'ie ook exclusief in dat gebied hebben gezeten.
Obv het CNN filmpje is het alleen Indian Ocean.
Maar dan zou je pacific ook weg moeten strepen en blijft Pakistan Himalaya stukje of oceaan over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')