abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:23:51 #276
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137878904
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:

[..]

En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transponders

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwak punt is natuurlijk dat die piloot dan op eigen houtje omkeert zonder te communiceren.

Edit: ik had eerst moeten verversen, spuit elf :P
pi_137878932
Het eerste wat je doet in elke emergency checklist aangaande rook in de cockpit is alletwee je zuurstofmaskers op. Behalve dat, is het plausibel. Zeker als er koolstofmonoxide oid is vrijgekomen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137878969
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:

[..]

En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transponders

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt best aannemelijk inderdaad.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:27:09 #279
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137879019
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:19 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Vergezocht, maar klinkt nog niet eens zo heel debiel. Stel het vliegtuig is daadwerkelijk geland door iemand met kwade bedoelingen, dan heeft er dus iemand ergens een vliegtuig paraat staan om voor wat dan ook te misbruiken.
Man man man. De kans dat Elvis leeft is nog groter :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_137879033
Lijkt erop dat ze bij malaysian wat tests aan het doen zijn. Alle MAS-vluchten die het bewuste gebied doorkruisen vandaag zetten in het bewuste gebied hun transponder uit.
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/10:00/12x/MAS766/2ea875d
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/11:17/12x/MAS360/2ea9c20
pi_137879041
Overigens, was de route niet al aangepast voor de laatste communicatie vanuit de cockpit? Dat spreekt dit wel een beetje tegen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:28:31 #282
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137879055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef niels0 het volgende:
Lijkt erop dat ze bij malaysian wat tests aan het doen zijn. Alle MAS-vluchten die het bewuste gebied doorkruisen vandaag zetten in het bewuste gebied hun transponder uit.
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/10:00/12x/MAS766/2ea875d
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/11:17/12x/MAS360/2ea9c20
Wat zou zoiets kunnen opleveren?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:28:32 #283
54408 Parzival
Where it happens
pi_137879056
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dit klinkt best aannemelijk inderdaad.
behalve dat een brand in de cockpit zoals gezegd waarschijnlijk alle systemen zou laten uitvallen.. inclusief de motoren, autopilot, throttles, benzine pompen... dus hoe dat ding dan nog even een paar uur in de lucht blijft op een hele andere koers is de grote vraag..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:29:48 #284
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_137879099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:

[..]

En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transponders

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te snel gereageerd dacht dat het een ander stuk was :'(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_137879142
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Parzival het volgende:

[..]

behalve dat een brand in de cockpit zoals gezegd waarschijnlijk alle systemen zou laten uitvallen.. inclusief de motoren, autopilot, throttles, benzine pompen... dus hoe dat ding dan nog even een paar uur in de lucht blijft op een hele andere koers is de grote vraag..
Nouja, als het een klein brandje was in weet-ik-veel de digitale horizon waardoor kortsluiting ontstond en de motoren bleven werken maar de rest van de stoppen kapot gingen...

Ik ben blij dat ik geen aircraft crash investigator ben :+
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:38:40 #286
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137879410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef niels0 het volgende:
Lijkt erop dat ze bij malaysian wat tests aan het doen zijn. Alle MAS-vluchten die het bewuste gebied doorkruisen vandaag zetten in het bewuste gebied hun transponder uit.
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/10:00/12x/MAS766/2ea875d
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/11:17/12x/MAS360/2ea9c20
't zou wat zijn zeg dat nr 2 en 3 ook spoorloos zijn

Benieuwd wat eruit komt.
pi_137879469
quote:
Missing Malaysian Plane

At the start of the first hour, remote viewing teacher Major Ed Dames shared a map which he believes shows the location of the missing Malaysian jet. He suggested that the airliner's pilot, Zaharie Ahmad Shah, committed an act of piracy, planning to take the jet to Somalia. He ended up struggling with the co-pilot, and the plane was inadvertently downed after it went through a rapid uncontrolled decompression, said Dames.
Dit is die map:

pi_137879621
We gooien nog wat drama op het vuur:

quote:
Opposition leader Anwar Ibrahim has admitted that Malaysia Airlines MH370 pilot Captain Zaharie Ahmad Shah is related to his son’s in-laws.

I am not denying that he ( Zaharie) is related to one of my in-laws and that I have met him on several occasions.

“In fact, he is a close friend of (PKR supreme council member and Subang MP) R. Sivarasa, as we said before,” Mr Anwar told reporters at the Parliament lobby here on Tuesday.

Earlier, Mr Anwar was quoted by South China Morning Post as saying: “I don’t recollect the name (Zaharie), but when the photographs were shown, I remembered I had seen him at party meetings,” he said.

He also said they had had no personal contact, but Mr Zaharie was a follower of his Twitter account.
http://www.straitstimes.c(...)his-relative-2014031

en:
quote:
Hishamuddin (transport minister die de persconferenties doet, Drb) was almost lost for words when he was asked to confirm whether he was related to Malaysia’s prime minister Najib Razak and whether he was being protected by the premier.

“I can confirm Najib is my cousin,” he said with a smile. “I don’t know what I’m supposed to be protected from. I do not want to go down this line of questioning.”
http://www.theguardian.co(...)ng-plane-search-live
In the coolest little capital of the world
pi_137879643
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:43 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat bronnen heel vaak anoniem zijn en blijven in de journalistiek? Als ze bij de krant zelf wel bekend zijn en zij ze betrouwbaar achten wordt het op deze manier de wereld ingebracht. Zou het niet zomaar wegwuiven als een NYTimes het publiceert.
Bronnen kunnen hele goede redenen hebben om anoniem te blijven.
Ik wuif niks zomaar weg; ik neem het met flinke korrels zout, wat oncontroleerbaar. Oh en ook The New York Times Company is van een baasje dat meer geinteresseerd is in geld verdienen dan in goed nieuws maken. Dus ik snap even niet waarom NYTimes iets publiceert, dat het dan klopt.

Het is geen FOX, domme shit, nee. Maar dat maakt het valselijk "betrouwbaarder".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137879737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Parzival het volgende:

[..]

behalve dat een brand in de cockpit zoals gezegd waarschijnlijk alle systemen zou laten uitvallen.. inclusief de motoren, autopilot, throttles, benzine pompen... dus hoe dat ding dan nog even een paar uur in de lucht blijft op een hele andere koers is de grote vraag..
zoiets? :9

pi_137880026
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:
Eén van de nieuwste updates in de OP:

17 maart - 20:34
MH370 A different point of view. Pulau Langkawi 13,000 runway.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sympathie voor iemand die buiten de box denkt, zeker als het een piloot met ervaring is.

Toch heb ik een paar prangende vragen bij dit scenario:
• als er brand uitgebroken was boven de Golf van Thailand, waarom landt de zeer ervaren Zaharie dan niet op Ho Chi Minh (Vietnam)? Dat is een goeie 45 minuten vliegen, veel korter dan de 1,5 uur naar een of ander vliegveld in het uiterste noorden van Maleisië
• het zou kunnen dat Zaharie niet het Vietnamese luchtruim al brandend en zonder communicatie (de latere communicatie zou later door brand of kortsluiting eraan gegaan kunnen zijn, dus Zaharie zou -hoewel ie nog wel communicatie had-) zou willen betreden en kunnen denken dat ie daar uit de lucht geschoten zou worden of om een andere reden niet zou kunnen landen en dan is ie nog verder van huis (letterlijk :+ )
• het verklaart ook niet de rare bocht in de Straat van Malakka, alleen als die bocht als aanvliegroute voor een vliegveld gezien kan worden. Daarvoor hebben we een piloot hier (The_stranger) of een ervaren flightsimmer (niels?) nodig, om dit een beetje op te helderen?
Ik geloof niet zo in die "brand". Het verklaart niet alle "feiten".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137880282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef niels0 het volgende:
Lijkt erop dat ze bij malaysian wat tests aan het doen zijn. Alle MAS-vluchten die het bewuste gebied doorkruisen vandaag zetten in het bewuste gebied hun transponder uit.
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/10:00/12x/MAS766/2ea875d
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/11:17/12x/MAS360/2ea9c20
Niet alleen de MAS vluchten.
Zonet ook een airbus A321 HVN680
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137880636
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:

[..]

En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transponders

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou betekenen dat ie ergens zo voor de Seychellen en Magagaskar ligt te bubbelen en wordt er dus totaal op de verkeerde plek gezocht...
#winning
pi_137880747
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:

[..]

En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transponders

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 dingen:

1. Dat er in dit scenario totaal geen communicatie met de grond is vind ik nogal ver gezocht. Het kán, maar ik acht de kans klein.

2. de 8.11 ping. Wanneer het vliegtuig rechtdoor zou zijn gevlogen na de bocht richting Langkawi dan kan het vliegtuig nooit op de 'arc' zij gepingd om 8.11

En waar blijven de resultaten van die eerdere pings? Als die uitblijven dan ga ik die 8.11 ping ook in twijfel trekken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137880790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Tware het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat ie ergens zo voor de Seychellen en Magagaskar ligt te bubbelen en wordt er dus totaal op de verkeerde plek gezocht...
Precies.....maar ja, die 8.11 ping he....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137880812
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in die "brand". Het verklaart niet alle "feiten".
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 06:09 schreef niels0 het volgende:
Gisteravond heb ik ook de theorie opgevat dat ze hebben geprobeerd een noodlanding te maken op Palau Langkawi. Een goede keus voor een noodlanding lijkt me, lange landingsbaan (13.000ft) en geen obstakels tijdens aanvliegen, slechts zee.
Echter, VAMPI - GIVAL, wat gevlogen zou zijn, ligt niet in het verlengde van de landingsbaan. Hadden ze echt daar willen landen dan hadden ze een andere maneuvre gedaan, namelijk een bocht over bakboord, en ook op een vroeger tijdstip, om zo uit te komen in het verlengde van de baan.
Dat ze daarna in noord-westelijke richting zijn gevlogen zou er op kunnen wijzen dat ze de Luchthaven van Port Blair op de Andaman Islands hebben willen bereiken maar dat is wel honderden mijlen verderop, niet erg logisch vind ik.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:16:50 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137880887
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in die "brand". Het verklaart niet alle "feiten".
idem
ook dat het geen kaping is omdat die niet zo naar links zouden gaan maar zouden 'waven' om te bepalen waar ze naartoe zouden gaan. Alsof die dat niet al uitgedokterd kunnen hebben.
Maar goed, die laatste ping is er ook niet mee verklaard.
pi_137880935
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:16 schreef Marrije het volgende:
idem
ook dat het geen kaping is omdat die niet zo naar links zouden gaan maar zouden 'waven' om te bepalen waar ze naartoe zouden gaan. Alsof die dat niet al uitgedokterd kunnen hebben.
Wat bedoel je met "waven"?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:18:11 #299
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137880943
Nouja ik geloof dat verhaal met die brand wel. Sluit ook mooi bij mijn eilandjes theorie aan :7
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:19:06 #300
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137880970
Pak 'm maar Mata :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')