quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:
[..]
En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transpondersZwak punt is natuurlijk dat die piloot dan op eigen houtje omkeert zonder te communiceren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik had eerst moeten verversen, spuit elf![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:
[..]
En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transpondersDit klinkt best aannemelijk inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Man man man. De kans dat Elvis leeft is nog groterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:19 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Vergezocht, maar klinkt nog niet eens zo heel debiel. Stel het vliegtuig is daadwerkelijk geland door iemand met kwade bedoelingen, dan heeft er dus iemand ergens een vliegtuig paraat staan om voor wat dan ook te misbruiken.
Wat zou zoiets kunnen opleveren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef niels0 het volgende:
Lijkt erop dat ze bij malaysian wat tests aan het doen zijn. Alle MAS-vluchten die het bewuste gebied doorkruisen vandaag zetten in het bewuste gebied hun transponder uit.
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/10:00/12x/MAS766/2ea875d
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/11:17/12x/MAS360/2ea9c20
behalve dat een brand in de cockpit zoals gezegd waarschijnlijk alle systemen zou laten uitvallen.. inclusief de motoren, autopilot, throttles, benzine pompen... dus hoe dat ding dan nog even een paar uur in de lucht blijft op een hele andere koers is de grote vraag..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit klinkt best aannemelijk inderdaad.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:
[..]
En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transpondersTe snel gereageerd dacht dat het een ander stuk wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Nouja, als het een klein brandje was in weet-ik-veel de digitale horizon waardoor kortsluiting ontstond en de motoren bleven werken maar de rest van de stoppen kapot gingen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
behalve dat een brand in de cockpit zoals gezegd waarschijnlijk alle systemen zou laten uitvallen.. inclusief de motoren, autopilot, throttles, benzine pompen... dus hoe dat ding dan nog even een paar uur in de lucht blijft op een hele andere koers is de grote vraag..
't zou wat zijn zeg dat nr 2 en 3 ook spoorloos zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef niels0 het volgende:
Lijkt erop dat ze bij malaysian wat tests aan het doen zijn. Alle MAS-vluchten die het bewuste gebied doorkruisen vandaag zetten in het bewuste gebied hun transponder uit.
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/10:00/12x/MAS766/2ea875d
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/11:17/12x/MAS360/2ea9c20
Dit is die map:quote:Missing Malaysian Plane
At the start of the first hour, remote viewing teacher Major Ed Dames shared a map which he believes shows the location of the missing Malaysian jet. He suggested that the airliner's pilot, Zaharie Ahmad Shah, committed an act of piracy, planning to take the jet to Somalia. He ended up struggling with the co-pilot, and the plane was inadvertently downed after it went through a rapid uncontrolled decompression, said Dames.
http://www.straitstimes.c(...)his-relative-2014031quote:Opposition leader Anwar Ibrahim has admitted that Malaysia Airlines MH370 pilot Captain Zaharie Ahmad Shah is related to his son’s in-laws.
“I am not denying that he ( Zaharie) is related to one of my in-laws and that I have met him on several occasions.
“In fact, he is a close friend of (PKR supreme council member and Subang MP) R. Sivarasa, as we said before,” Mr Anwar told reporters at the Parliament lobby here on Tuesday.
Earlier, Mr Anwar was quoted by South China Morning Post as saying: “I don’t recollect the name (Zaharie), but when the photographs were shown, I remembered I had seen him at party meetings,” he said.
He also said they had had no personal contact, but Mr Zaharie was a follower of his Twitter account.
http://www.theguardian.co(...)ng-plane-search-livequote:Hishamuddin (transport minister die de persconferenties doet, Drb) was almost lost for words when he was asked to confirm whether he was related to Malaysia’s prime minister Najib Razak and whether he was being protected by the premier.
“I can confirm Najib is my cousin,” he said with a smile. “I don’t know what I’m supposed to be protected from. I do not want to go down this line of questioning.”
Ik wuif niks zomaar weg; ik neem het met flinke korrels zout, wat oncontroleerbaar. Oh en ook The New York Times Company is van een baasje dat meer geinteresseerd is in geld verdienen dan in goed nieuws maken. Dus ik snap even niet waarom NYTimes iets publiceert, dat het dan klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat bronnen heel vaak anoniem zijn en blijven in de journalistiek? Als ze bij de krant zelf wel bekend zijn en zij ze betrouwbaar achten wordt het op deze manier de wereld ingebracht. Zou het niet zomaar wegwuiven als een NYTimes het publiceert.
Bronnen kunnen hele goede redenen hebben om anoniem te blijven.
zoiets?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
behalve dat een brand in de cockpit zoals gezegd waarschijnlijk alle systemen zou laten uitvallen.. inclusief de motoren, autopilot, throttles, benzine pompen... dus hoe dat ding dan nog even een paar uur in de lucht blijft op een hele andere koers is de grote vraag..
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:
Eén van de nieuwste updates in de OP:
17 maart - 20:34
MH370 A different point of view. Pulau Langkawi 13,000 runway.Ik geloof niet zo in die "brand". Het verklaart niet alle "feiten".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb sympathie voor iemand die buiten de box denkt, zeker als het een piloot met ervaring is.
Toch heb ik een paar prangende vragen bij dit scenario:
• als er brand uitgebroken was boven de Golf van Thailand, waarom landt de zeer ervaren Zaharie dan niet op Ho Chi Minh (Vietnam)? Dat is een goeie 45 minuten vliegen, veel korter dan de 1,5 uur naar een of ander vliegveld in het uiterste noorden van Maleisië
• het zou kunnen dat Zaharie niet het Vietnamese luchtruim al brandend en zonder communicatie (de latere communicatie zou later door brand of kortsluiting eraan gegaan kunnen zijn, dus Zaharie zou -hoewel ie nog wel communicatie had-) zou willen betreden en kunnen denken dat ie daar uit de lucht geschoten zou worden of om een andere reden niet zou kunnen landen en dan is ie nog verder van huis (letterlijk)
• het verklaart ook niet de rare bocht in de Straat van Malakka, alleen als die bocht als aanvliegroute voor een vliegveld gezien kan worden. Daarvoor hebben we een piloot hier (The_stranger) of een ervaren flightsimmer (niels?) nodig, om dit een beetje op te helderen?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niet alleen de MAS vluchten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef niels0 het volgende:
Lijkt erop dat ze bij malaysian wat tests aan het doen zijn. Alle MAS-vluchten die het bewuste gebied doorkruisen vandaag zetten in het bewuste gebied hun transponder uit.
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/10:00/12x/MAS766/2ea875d
http://www.flightradar24.com/2014-03-18/11:17/12x/MAS360/2ea9c20
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:
[..]
En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transpondersDat zou betekenen dat ie ergens zo voor de Seychellen en Magagaskar ligt te bubbelen en wordt er dus totaal op de verkeerde plek gezocht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dit net op Businessinsider.com. De optie dat er helemaal geen kwade opzet is:
[..]
En het wijdt dan nog wat verder uit:
Belangrijk/interessant stukje in bold, waarin uitleg over gebrek aan communicatie en uitval van transponders2 dingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Dat er in dit scenario totaal geen communicatie met de grond is vind ik nogal ver gezocht. Het kán, maar ik acht de kans klein.
2. de 8.11 ping. Wanneer het vliegtuig rechtdoor zou zijn gevlogen na de bocht richting Langkawi dan kan het vliegtuig nooit op de 'arc' zij gepingd om 8.11
En waar blijven de resultaten van die eerdere pings? Als die uitblijven dan ga ik die 8.11 ping ook in twijfel trekken.“To destroy a people you must first sever their roots.”
Precies.....maar ja, die 8.11 ping he....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Tware het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ie ergens zo voor de Seychellen en Magagaskar ligt te bubbelen en wordt er dus totaal op de verkeerde plek gezocht...
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in die "brand". Het verklaart niet alle "feiten".
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 06:09 schreef niels0 het volgende:
Gisteravond heb ik ook de theorie opgevat dat ze hebben geprobeerd een noodlanding te maken op Palau Langkawi. Een goede keus voor een noodlanding lijkt me, lange landingsbaan (13.000ft) en geen obstakels tijdens aanvliegen, slechts zee.
Echter, VAMPI - GIVAL, wat gevlogen zou zijn, ligt niet in het verlengde van de landingsbaan. Hadden ze echt daar willen landen dan hadden ze een andere maneuvre gedaan, namelijk een bocht over bakboord, en ook op een vroeger tijdstip, om zo uit te komen in het verlengde van de baan.
Dat ze daarna in noord-westelijke richting zijn gevlogen zou er op kunnen wijzen dat ze de Luchthaven van Port Blair op de Andaman Islands hebben willen bereiken maar dat is wel honderden mijlen verderop, niet erg logisch vind ik.
idemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in die "brand". Het verklaart niet alle "feiten".
Wat bedoel je met "waven"?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:16 schreef Marrije het volgende:
idem
ook dat het geen kaping is omdat die niet zo naar links zouden gaan maar zouden 'waven' om te bepalen waar ze naartoe zouden gaan. Alsof die dat niet al uitgedokterd kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |