My point exactly.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank.
Maar CNN, dus ik heb er grote vraagtekens bij.
Als Zaharie écht goed was, zou ie met behulp van hacks ook iets hiermee gedaan kunnen hebben.
En als deze metingen elk uur gedaan zijn, waarom hebben we dan alleen die van 08:11 en niet van 07:11, 06:11, 05:11, 04:11, 03:11, 02:11 en 01:11 toen het vliegtuig nog op de secundaire radar te zien was?? Dan kan je zo een vluchtroute uitstippelen.
Dit stinkt.
Had Malaysia Airlines nu ACARS of niet?quote:ACARS can be used to send messages and data of all types, including text messages from pilots to dispatchers, or automatically generated data on the health of the plane.
When a plane is over land, ACARS messages typically are sent via VHF radio. But when a plane is in remote regions, or over water and out of range of VHF radio, the signal is seamlessly switched to satellite. "The pilot doesn't have to do anything," Coiley said.
Ja dat is datgene dat waarschijnlijk als eerste uit is gezet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:11 schreef eight het volgende:
[..]
My point exactly.
Dit is ook wel interessant:
[..]
Had Malaysia Airlines nu ACARS of niet?
Idd. Kwam dit net tegen:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat is datgene dat waarschijnlijk als eerste uit is gezet.
quote:Uit de vrijgegeven informatie blijkt dat het ACARS-systeem van MH370 werd afgezet toen het toestel de kust van Maleisië bereikte voor het begon aan de oversteek van de Zuid-Chinese Zee. Dat systeem kan heel simpel vanuit de cockpit worden afgezet. Dit gebeurde nog voor het radio- en radarcontact met het toestel verdween. Maar het ‘systeem’ dat de gegevens doorstuurt naar de satelliet blijft wel werken, ongeacht of ACARS is uitgeschakeld of niet. En die zendt normaal de gegevens door via het Inmarsat 3-netwerk.bron: http://www.flightlevel.be(...)-acars-en-inmarsat-3
quote:Kazachstan: Vlucht MH370 doorkruiste ons luchtruim niet
Op de dag van de verdwijning van de Boeing 777-200 van Malaysia Airlines zijn negen vluchten van de luchtvaartmaatschappij door het luchtruim van Kazachstan gevlogen. Ongeïdentificeerde toestellen zaten er niet bij, zo laten de autoriteiten vandaag weten. Dit voedt speculaties over het bewust lager vliegen door het spooktoestel om de radar te ontwijken.
Nouja, daar zaten niet dik 200 passagiers in. Maakt het allemaal net wat minder erg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek eigenlijk dat men in Nieuwsuur niet en aanverwante shows niet rept over dat andere eerder verdwenen vliegtuig.
http://www.dutchcowboys.nl/nieuws/31251
Al stapt Gordon naakt met een stel Chinezen dat vliegtuig uit in de achtertuin van Poetin, ik kijk nergens meer van op...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nouja, daar zaten niet dik 200 passagiers in. Maakt het allemaal net wat minder erg.
Wel een goede truc though, 'gewoon' een vliegtuig laten verdwijnen
Zou wel mooi uitkomen als dat zou gebeuren, niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 04:21 schreef TLC het volgende:
Volgens CNN heeft Israel zijn beveiliging van het luchtruim verhoogt omdat ze bang zijn dat dit vliegtuig tegen hun gebruikt gaat worden bij een aanval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Leuk stukje. Ik zeg ontmanteld en doorverkocht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek eigenlijk dat men in Nieuwsuur niet en aanverwante shows niet rept over dat andere eerder verdwenen vliegtuig.
http://www.dutchcowboys.nl/nieuws/31251
De link werkt niet. Ik heb ook wel sympathie voor deze lezing zoals die in de spoiler staat. Maar er dringt zich bij dit scenario nog een andere vraag op: aangezien de landing op Langkawi blijkbaar mislukt is, zou het wrak dan niet vrij snel gevonden moeten zijn ? Dit is vlak bij de kust van Maleisie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:25 schreef El_Matador het volgende:
Eén van de nieuwste updates in de OP:
17 maart - 20:34
MH370 A different point of view. Pulau Langkawi 13,000 runway.
En hoe ze dat in hemelsnaam weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het zou wel interessant zijn om te weten welke waypoints dit dan zouden zijn.
Dacht ik ook al gelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:21 schreef El_Matador het volgende:
Dat vertellen anonieme Amerikaanse functionarissen dinsdag tegen The New York Times.
Sja, zo kan ik ook nieuws maken...
Oncontroleerbaar dus.
Via ACARS.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En hoe ze dat in hemelsnaam weten.
Die zijn toch geostationair? Die hangen dan altijd boven de zelfde plekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al gelijk.
Trouwens. Exacte positie van de Inmarsat IOR is 0 graden noorderbreedte - 69 graden oosterlengte.
Ik ben namelijk benieuwd waar die bogen boven Afrika langsgaan.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die zijn toch geostationair? Die hangen dan altijd boven de zelfde plek
Klopt, daarom zijn het er vier.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die zijn toch geostationair? Die hangen dan altijd boven de zelfde plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |