Dromen over posts op Fok. Ik kan de juiste smilie niet vinden.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef Norrage het volgende:
Dat jij in het topic hebt opgebiecht dat je een meisje bent![]()
echt, ik werd zelf ook wakker van wtf heb ik daar gedroomd.
Dan zou ik de persoon zijn die flauw doet bij dit soort vragen en een boxset (The Beatles Remasters) of zo meeneemt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
Maar mensen, stel, je bent niet gebonden aan 2014. Wélk album zou je DAN meenemen naar een onbewoond eiland?
Ik weet wel dat de kaarten op de zwarte markt dan nog meer waard worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: de vriendin van Mick Jagger is overleden, waarschijnlijk zelfmoord. Of dat invloed heeft op de tour is nog niet bekend maar wel waarschijnlijk.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: de vriendin van Mick Jagger is overleden, waarschijnlijk zelfmoord. Of dat invloed heeft op de tour is nog niet bekend maar wel waarschijnlijk.
Die wilde ik dus nietquote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
Maar mensen, stel, je bent niet gebonden aan 2014. Wélk album zou je DAN meenemen naar een onbewoond eiland?
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan zou ik de persoon zijn die flauw doet bij dit soort vragen en een boxset (The Beatles Remasters) of zo meeneemt.
Niet erg dat er 4 cd's inzitten he?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben in dit topic nog nooit onze eigen Desert Island Discs (8 nummers om te beluisteren op een onbewoond eiland, een boek en een luxury item) gedaan, dat welquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef Norrage het volgende:
ik vind het altijd wel een rare vvraag. Alsof ze op een onbewoond eiland een cd-speler hebben
Daarom nu de versie met een containerschip die platenspelers vervoertquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef Norrage het volgende:
ik vind het altijd wel een rare vvraag. Alsof ze op een onbewoond eiland een cd-speler hebben
Die nummers weet ik niet, boek is een boek met survivaltips en luxury item is een gitaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
We hebben in dit topic nog nooit onze eigen Desert Island Discs (8 nummers om te beluisteren op een onbewoond eiland, een boek en een luxury item) gedaan, dat wel
Aah dat is dus het doel van die mp3-speler van Neil Young. Volgens mij kan je ermee tijdreizenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daarom nu de versie met een containerschip die platenspelers vervoert
Ik zou iig een album met een mooie hoes meenemen. Zoals Andrew Bird - The Mysterious production of Eggs. Als ze geen platenspeler/cd-speler hebben kun je dan altijd nog naar de hoes kijken.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef Norrage het volgende:
Naar een tijd waarin Neil Young nog relevant was? Dan moeten we ver terug gaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah dat is dus het doel van die mp3-speler van Neil Young. Volgens mij kan je ermee tijdreizen
Ja, fijn. Dat je de rest van je leven kunt kijken naar muziek die je niet kunt luisterenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou iig een album met een mooie hoes meenemen. Zoals Andrew Bird - The Mysterious production of Eggs. Als ze geen platenspeler/cd-speler hebben kun je dan altijd nog naar de hoes kijken.
Even serieus. De Pono gaat echt een flop worden. Qua hardware is het niet meer dan een iPad Nano, terwijl het ding 3x zoveel ruimte in neemtquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah dat is dus het doel van die mp3-speler van Neil Young. Volgens mij kan je ermee tijdreizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |