Ja, ik ook The War On Drugs. Handig om in slaap te vallen zodat het wat sneller gaat.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Moody het volgende:
The War On Drugs voor mij dan maar. Omdat ik dat album eigenlijk nog wat luisterbeurten moet geven
De nieuwe Radiohead die later dit jaar uit gaat komenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
Oké.
Je zit op een containerschip van Rotterdam naar Shanghai. Geen fuck te doen onderweg. Geen internet. Je mag één album uit 2014 meenemen. Welke?
Sun Kil Moonquote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
Oké.
Je zit op een containerschip van Rotterdam naar Shanghai. Geen fuck te doen onderweg. Geen internet. Je mag één album uit 2014 meenemen. Welke?
De vraag was 'een album uit 2014', niet 'een album uit 2014 die al te beluisteren is'quote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Stel je voor dat je schip vertrekt voordat die plaat is gelekt. Wat dan?
stel dat je cd lekt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef Moody het volgende:
Stel je voor dat je schip vertrekt voordat die plaat is gelekt. Wat dan?
Je heet eigenlijk Peter Adams?quote:
Interessante tip. Leukquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij interessant Nu-Jazz/Jazz-rock albumpje, met leden van Portishead. Dit is het eerste album dat ik van ze luister, ze hebben schijnbaar in 2008 al een award gewonnen in de categorie Jazz bij de BBC.
Je hebt het goedquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent toch homo. Geeft niets johRespect
Homo's zijn lief.
Het is een variatie op de 'je zit op een onbewoond eiland welke muziek wil je hebben'. Daar krijg ik altijd een gigantische identiteitscrisis van.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef Moody het volgende:
Maar waarom zitten we eigenlijk in een containership naar Shanghai? Wat vergeet je ons te vertellen?
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beck. No doubt. Enige album wat me echt kan bekoren. Een nummer als Blue Moon is gewoon betoverend.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Moody het volgende:
The War On Drugs voor mij dan maar. Omdat ik dat album eigenlijk nog wat luisterbeurten moet geven
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mijn voetbalplaatjesalbum natuurlijk! iksdee!!1!1!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dank. Die heb ik allemaal nog niet gehoord.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sun Kil Moon
Omdat je er mooi bij kan wegdromen en het tegelijkertijd een mooi verhaal vertelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |