Dromen over posts op Fok. Ik kan de juiste smilie niet vinden.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef Norrage het volgende:
Dat jij in het topic hebt opgebiecht dat je een meisje bent![]()
echt, ik werd zelf ook wakker van wtf heb ik daar gedroomd.
Dan zou ik de persoon zijn die flauw doet bij dit soort vragen en een boxset (The Beatles Remasters) of zo meeneemt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
Maar mensen, stel, je bent niet gebonden aan 2014. Wélk album zou je DAN meenemen naar een onbewoond eiland?
Ik weet wel dat de kaarten op de zwarte markt dan nog meer waard worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: de vriendin van Mick Jagger is overleden, waarschijnlijk zelfmoord. Of dat invloed heeft op de tour is nog niet bekend maar wel waarschijnlijk.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: de vriendin van Mick Jagger is overleden, waarschijnlijk zelfmoord. Of dat invloed heeft op de tour is nog niet bekend maar wel waarschijnlijk.
Die wilde ik dus nietquote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
Maar mensen, stel, je bent niet gebonden aan 2014. Wélk album zou je DAN meenemen naar een onbewoond eiland?
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan zou ik de persoon zijn die flauw doet bij dit soort vragen en een boxset (The Beatles Remasters) of zo meeneemt.
Niet erg dat er 4 cd's inzitten he?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben in dit topic nog nooit onze eigen Desert Island Discs (8 nummers om te beluisteren op een onbewoond eiland, een boek en een luxury item) gedaan, dat welquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef Norrage het volgende:
ik vind het altijd wel een rare vvraag. Alsof ze op een onbewoond eiland een cd-speler hebben
Daarom nu de versie met een containerschip die platenspelers vervoertquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef Norrage het volgende:
ik vind het altijd wel een rare vvraag. Alsof ze op een onbewoond eiland een cd-speler hebben
Die nummers weet ik niet, boek is een boek met survivaltips en luxury item is een gitaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
We hebben in dit topic nog nooit onze eigen Desert Island Discs (8 nummers om te beluisteren op een onbewoond eiland, een boek en een luxury item) gedaan, dat wel
Aah dat is dus het doel van die mp3-speler van Neil Young. Volgens mij kan je ermee tijdreizenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daarom nu de versie met een containerschip die platenspelers vervoert
Ik zou iig een album met een mooie hoes meenemen. Zoals Andrew Bird - The Mysterious production of Eggs. Als ze geen platenspeler/cd-speler hebben kun je dan altijd nog naar de hoes kijken.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef Norrage het volgende:
Naar een tijd waarin Neil Young nog relevant was? Dan moeten we ver terug gaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah dat is dus het doel van die mp3-speler van Neil Young. Volgens mij kan je ermee tijdreizen
Ja, fijn. Dat je de rest van je leven kunt kijken naar muziek die je niet kunt luisterenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou iig een album met een mooie hoes meenemen. Zoals Andrew Bird - The Mysterious production of Eggs. Als ze geen platenspeler/cd-speler hebben kun je dan altijd nog naar de hoes kijken.
Even serieus. De Pono gaat echt een flop worden. Qua hardware is het niet meer dan een iPad Nano, terwijl het ding 3x zoveel ruimte in neemtquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah dat is dus het doel van die mp3-speler van Neil Young. Volgens mij kan je ermee tijdreizen
Maar zonder muziek ben je... muziekloos.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zou op een onbewoond eiland geen enkele plaat willen hebben. Dat zou namelijk al snel uitmonden in een regelrechte hel van repetitie.
Ja, ik wou eerst posten dat ik mijn favoriete albums niet zou willen meenemen, als ik dan gered word (quote:Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zou op een onbewoond eiland geen enkele plaat willen hebben. Dat zou namelijk al snel uitmonden in een regelrechte hel van repetitie.
Dan maar Electric Ladyland met een stel ontblote dames erop.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, fijn. Dat je de rest van je leven kunt kijken naar muziek die je niet kunt luisteren
Ja, eens. En die 'superkwaliteit' is ook onzin. Alleen de allerbeste oren kunnen op een normale hoofdtelefoon FLAC onderscheiden van 320 kbps MP3, en dan is het nog de vraag of dat daadwerkelijk veel toegevoegde waarde heeft.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Even serieus. De Pono gaat echt een flop worden. Qua hardware is het niet meer dan een iPad Nano, terwijl het ding 3x zoveel ruimte in neemt
Liever koesteren wat je hebt gehad, dan haten wat je hebt bemind.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar zonder muziek ben je... muziekloos.
Loveless van My Bloody Valentinequote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Norrage het volgende:
Geen woord van medeleven of zo ook verderquote:Pinkpopbaas Jan Smeets heeft nog geen idee of er gevolgen zijn voor het optreden van de Rolling Stones op Pinkpop.
Maandag werd bekend dat de vriendin van Mick Jagger, L'Wrenn Scott, dood gevonden is in haar appartement in New York. Smeets heeft nog geen officieel bericht ontvangen van het management van de Stones. Hij verwacht niet dat de rouwperiode drie maanden zal duren. Het wordt volgens Smeets dus 'lijdzaam afwachten' tot er meer bekend is.
Het optreden van de Rolling Stones op Pinkpop is gepland op zaterdag 7 juni.
Eens. En maar doen alsof er geen goede flac spelers bestaan. De markt wordt er momenteel door overspoelt; iBasso, Astell & Kern, Fiio....etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, eens. En die 'superkwaliteit' is ook onzin. Alleen de allerbeste oren kunnen op een normale hoofdtelefoon FLAC onderscheiden van 320 kbps MP3, en dan is het nog de vraag of dat daadwerkelijk veel toegevoegde waarde heeft.
Ja, beetje gênant dat iedereen zich blindstaart op "gaat het optreden door" bij zo een tragedie.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen woord van medeleven of zo ook verder
Plus dat iPods en iPhones ook hele hoge kwaliteit bestanden kunnen afspelen. Alles wat ik van Other People krijg elke week is in 1411 kbps AIFF, dat is ook ongecomprimeerd. En het is eerder irritant qua formaat dan tof qua kwaliteit, eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Eens. En maar doen alsof er geen goede flac spelers bestaan. De markt wordt er momenteel door overspoelt; iBasso, Astell & Kern, Fiio....etc.
Ik snap Neil Young echt niet. Het groepje nerds om hem heen wel trouwens.
Tering, al die mensen die kaartjes voor hen hebben gekochtquote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Moody het volgende:
Het zou wat zou als The Stones niet zouden komen
Erg nare vent vind ik. Heb hem nog nooit op iets sympathieks kunnen betrappen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat 'lijdzaam afwachten' is nog wel 't meest pijnlijk. Nee, wacht, Smeets is 't meest pijnlijk natuurlijk.
Dan heb ik 90 euro door de plee gespoeldquote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Moody het volgende:
Het zou wat zou als The Stones niet zouden komen
Er waren al extra verpleegsters ingehuurd om prostaatklachten ter plekke te kunnen verhelpen. Die hebben dan vrij.
Apple speelt geen flac, dat is hun zwakte. AIFF speelt nog geen rol helaas.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus dat iPods en iPhones ook hele hoge kwaliteit bestanden kunnen afspelen. Alles wat ik van Other People krijg elke week is in 1411 kbps AIFF, dat is ook ongecomprimeerd. En het is eerder irritant qua formaat dan tof qua kwaliteit, eigenlijk.
Precies. De Pono is voor een gat in de markt dat er helemaal niet is. Misschien dat wat Neil Young-fans zo'n ding willen hebben om te kunnen claimen hoe goed het wel niet is, maar verderquote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Apple speelt geen flac, dat is hun zwakte. AIFF speelt nog geen rol helaas.
Veel gebruikers weten niet dat ze dopjes van tenminste ¤500,- of een koptelefoon van minimaal ¤250,- nodig hebben om het verschil te kunnen horen tussen lossless en een V0-MP3. Dat is he voordeel van de markt op het moment. Hetzelfde geldt voor al die portable versterkers/dacs. Een iPhone heeft echt een prima dac.
Mwah. Ik kan niet voor alle festivals spreken maar hier in België zijn er al een paar keer schandalige dingen gebeurd met festival headliners die cancelen en organisators die een brakke vervanging regelen zonder refund optie.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Tchock het volgende:
Een normaal festival doet aan een terugkoopactie als de Stones echt niet komen. Met Smeets weet ik het nog niet zo.
Pukkelpop vorig jaar deed toen Neil Young (wat is er toch met die vent) afzegde aan een terugkoopactie. Vond ik erg schappelijk van ze. Waar heb jij slechte ervaringen mee dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah. Ik kan niet voor alle festivals spreken maar hier in België zijn er al een paar keer schandalige dingen gebeurd met festival headliners die cancelen en organisators die een brakke vervanging regelen zonder refund optie.
Kun je dit trouwens eens uitleggen?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Moody het volgende:
Een iPhone heeft echt een prima dac. Ik heb flink dure in-ears, maar ik prefereer de iPhone dac boven meerdere portable amps/dacs die ik heb geprobeerd.
Pukkelpop heeft toen het hele festival geannuleerd was (weliswaar wegens een ramp) niemand geld teruggeven, enkel 50 euro aan drank en eetbonnetjes, dat kon echt niet. En vorig jaar cancelde Motorhead op de Lokerse Feesten, de rest van die dag line-up waren gewoon c-namen, en niemand kreeg hun geld terug. Hetzelfde was het geval voor Beady Eye, maar dat is dan een wat kleinere naam.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pukkelpop vorig jaar deed toen Neil Young (wat is er toch met die vent) afzegde aan een terugkoopactie. Vond ik erg schappelijk van ze. Waar heb jij slechte ervaringen mee dan?
Check dit: https://www.kickstarter.c(...)ul-rediscovers-musicquote:Op maandag 17 maart 2014 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. De Pono is voor een gat in de markt dat er helemaal niet is. Misschien dat wat Neil Young-fans zo'n ding willen hebben om te kunnen claimen hoe goed het wel niet is, maar verder
Tof hèquote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Norrage het volgende:
Jezus, Francis Harris nu vol met koptelefoon op aan het luisterne. Verdomme, wat is dit mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |