Had 'm al een keer eerder verteld idd.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond je kutkindgrap wel geestigOndanks dat ik die al kende.
Is dat nieuwe album wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef Moody22 het volgende:
Zijn er nog mensen die ook naar pinkpop gaan dit jaar?
Ik wilde alle drie de dagen maar dat is me niet gelukt:(
Nu ga ik alleen de zondag en mijn favoriet?
Natuurlijk The Boxer Rebellion!
Majora's Mask en Ocarina of Time: met een bakje chips en een appelsap de hele middag gamen, om daarna op Kindernet, Cartoon Network of Fox Kids nog wat legendarische serietjes mee te pakken. Nostalgie, mooi, man.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Zelda is Majora's denk ik
Dat nieuwe album heb ik om eerlijk te zijn nog niet goed gehoord. Maar de Union, exits en the cold still waren stuk voor stuk top albums!quote:
3FM kondigt momenteel The Rolling Stones aan als nieuw talent.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef Felagund het volgende:
Ik herinner mij een keer een felle discussie met een iets oudere vrouwelijke user die Arcade Fire niet kende. Volgens mij nadat ze een Grammy Award gewonnen hadden. Dus het zou best kunnen dat veel mensen bovenstaande bands niet kennen.
Ik zie Giel op 3FM ook nog wel zo'n soort band aankondigen als nieuw en hippe muziek.
Natuurlijk, het zijn allemaal redelijk alternatieve bands die niet bekend zijn bij het grote publiek. Maar om dan op te gaan scheppen in een topic dat jij ze als enige kentquote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef Felagund het volgende:
Ik herinner mij een keer een felle discussie met een iets oudere vrouwelijke user die Arcade Fire niet kende. Volgens mij nadat ze een Grammy Award gewonnen hadden. Dus het zou best kunnen dat veel mensen bovenstaande bands niet kennen.
Ik zie Giel op 3FM ook nog wel zo'n soort band aankondigen als nieuw en hippe muziek.
Ik stond in een winkel waar een stapel kaarten zo dik als een vuist lag. Had zo kunnen kopen als ik dat wilde.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
3FM kondigt momenteel The Rolling Stones aan als nieuw talent.
Al die prijsvragen en gelul over The Stones. Geen wonder dat niemand kaarten kon kopen dit weekend
Maar hip hoeft niet perse nieuw te zijn natuurlijk. The White Stripes werden ook pas hip bij hun 3e album.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef Felagund het volgende:
Kun je dat bewijzen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
Ik was de eerste Nederlander die het debuutalbum van Peter Adams kocht.
Maar hoor je mij er over opscheppen? Precies.
Nee, ik was aan het bluffen.quote:
quote:Hey Martijn,
I am actually completely sold out of "The Spiral Eyes" at the moment. I should be getting a new small batch of them in the coming weeks though. Do you want to wait for that, or should I just send you "Planets"? I can reimburse you for "The Spiral Eyes" if you wish.
Sorry for the inconvenience!
-Peter
quote:Hey Peter,
Am I speaking to the one and only Peter Adams now?
If so, I want to say I'm a big fan of your 2 cds! I'm speading the word on different communities in The Netherlands, and made some more people known with your music.
About the shipping. It's no problem you send the 2 cds in a few weeks. I'll wait for them.
Thanks a lot.
Kind regards,
Martijn from Holland
Zeker, de eerste 2 albums vind ik hun beste, maar toen kende nog niemand ze (ik ook niet geef ik toe)quote:
Dan kan-ie alleen maar meevallen. En dat zal-ie ook wel doen danquote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dankzij deze TT eindelijk maar eens naar de nieuwe Blood Red Shoes luisteren.
Ik verwacht er niet veel van.
Als je vertelt dat je aan het speading bent, denkt hij misschien heel verkeerde dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |