Had 'm al een keer eerder verteld idd.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond je kutkindgrap wel geestigOndanks dat ik die al kende.
Is dat nieuwe album wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef Moody22 het volgende:
Zijn er nog mensen die ook naar pinkpop gaan dit jaar?
Ik wilde alle drie de dagen maar dat is me niet gelukt:(
Nu ga ik alleen de zondag en mijn favoriet?
Natuurlijk The Boxer Rebellion!
Majora's Mask en Ocarina of Time: met een bakje chips en een appelsap de hele middag gamen, om daarna op Kindernet, Cartoon Network of Fox Kids nog wat legendarische serietjes mee te pakken. Nostalgie, mooi, man.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Zelda is Majora's denk ik
Dat nieuwe album heb ik om eerlijk te zijn nog niet goed gehoord. Maar de Union, exits en the cold still waren stuk voor stuk top albums!quote:
3FM kondigt momenteel The Rolling Stones aan als nieuw talent.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef Felagund het volgende:
Ik herinner mij een keer een felle discussie met een iets oudere vrouwelijke user die Arcade Fire niet kende. Volgens mij nadat ze een Grammy Award gewonnen hadden. Dus het zou best kunnen dat veel mensen bovenstaande bands niet kennen.
Ik zie Giel op 3FM ook nog wel zo'n soort band aankondigen als nieuw en hippe muziek.
Natuurlijk, het zijn allemaal redelijk alternatieve bands die niet bekend zijn bij het grote publiek. Maar om dan op te gaan scheppen in een topic dat jij ze als enige kentquote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef Felagund het volgende:
Ik herinner mij een keer een felle discussie met een iets oudere vrouwelijke user die Arcade Fire niet kende. Volgens mij nadat ze een Grammy Award gewonnen hadden. Dus het zou best kunnen dat veel mensen bovenstaande bands niet kennen.
Ik zie Giel op 3FM ook nog wel zo'n soort band aankondigen als nieuw en hippe muziek.
Ik stond in een winkel waar een stapel kaarten zo dik als een vuist lag. Had zo kunnen kopen als ik dat wilde.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
3FM kondigt momenteel The Rolling Stones aan als nieuw talent.
Al die prijsvragen en gelul over The Stones. Geen wonder dat niemand kaarten kon kopen dit weekend
Maar hip hoeft niet perse nieuw te zijn natuurlijk. The White Stripes werden ook pas hip bij hun 3e album.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef Felagund het volgende:
Kun je dat bewijzen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
Ik was de eerste Nederlander die het debuutalbum van Peter Adams kocht.
Maar hoor je mij er over opscheppen? Precies.
Nee, ik was aan het bluffen.quote:
quote:Hey Martijn,
I am actually completely sold out of "The Spiral Eyes" at the moment. I should be getting a new small batch of them in the coming weeks though. Do you want to wait for that, or should I just send you "Planets"? I can reimburse you for "The Spiral Eyes" if you wish.
Sorry for the inconvenience!
-Peter
quote:Hey Peter,
Am I speaking to the one and only Peter Adams now?
If so, I want to say I'm a big fan of your 2 cds! I'm speading the word on different communities in The Netherlands, and made some more people known with your music.
About the shipping. It's no problem you send the 2 cds in a few weeks. I'll wait for them.
Thanks a lot.
Kind regards,
Martijn from Holland
Zeker, de eerste 2 albums vind ik hun beste, maar toen kende nog niemand ze (ik ook niet geef ik toe)quote:
Dan kan-ie alleen maar meevallen. En dat zal-ie ook wel doen danquote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dankzij deze TT eindelijk maar eens naar de nieuwe Blood Red Shoes luisteren.
Ik verwacht er niet veel van.
Als je vertelt dat je aan het speading bent, denkt hij misschien heel verkeerde dingen.quote:
Toen stond ik al bekend om mijn typfouten. Al waren ninja-edits vrij lastig nadat je op de send-knop had gedruktquote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als je vertelt dat je aan het speading bent, denkt hij misschien heel verkeerde dingen.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het bluffen.
Heb wel wekenlang mailverkeer met Peter gehad in 2008/2009, maar of dat nou zo interessant is
[..]
En dan mijn antwoord:
[..]
Het nummertje klopt nog steeds niet, maar voor de rest is hij wel OK.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Moody het volgende:
Oh en nu zijn we allemaal weer enthousiast over de tt?
Zal kijken of ik de tt-chance nog kan terugdraaien
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het bluffen.
Heb wel wekenlang mailverkeer met Peter gehad in 2008/2009, maar of dat nou zo interessant is
[..]
En dan mijn antwoord:
[..]
Je had een argument, als je toen 16 was geweestquote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Vergeet niet Norrage, het was 2008, ik was een schamele 26 jaren jong. Hoe kon ik weten van de hoed en de rand?
Hij bedrukte zijn cd's ook zelfquote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..], je verwacht het niet hé. Dat een grote artiest als Peter Adams zelf zijn mail moet beantwoorden. Je verwacht dat hij daar wel een mannetje/vrouwtje voor heeft.
Beetje overdreven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef Norrage het volgende:
Ik zie de TT change nu pasSorry hoor, ik begin me ondertussen wel erg te ergeren aan het offtopic gehalte van dit topic. Alle spam die hier was, ging tenminste indirect nog over de muziek. Maar dat is nu ook voorbij vrees ik
Maar ik zal me er wel bij neerleggen, het moet natuurlijk wel gezellig blijven.
Die hadden zelf ook de macht kunnen pakken en met de vuist op tafel kunnen slaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het zelf nog niet eens zó erg...maar zo jaag je gewoon bepaalde (vaste) users weg....ik kan me voorstellen dat helden als Grobbel, brooklyndodger en zo het topic hierdoor links laten liggen.
Ik zal serieus proberen on-topic te blijven. Anders is de charme er ook wel snel af.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Die hadden zelf ook de macht kunnen pakken en met de vuist op tafel kunnen slaan.
Als iemand al jaren zinnige dingen post, wordt er meestal wel naar geluisterd. En terecht.
Norrage, aan jou de taak.
Ze hebben er volgens mij al een paar keer wat over gezegd hoor...ik zeg maar hoor. Maar ik hou er over op, als het maar gezellig is he! ik heb mijn mening ondertussen wel verkondigd.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Die hadden zelf ook de macht kunnen pakken en met de vuist op tafel kunnen slaan.
Als iemand al jaren zinnige dingen post, wordt er meestal wel naar geluisterd. En terecht.
Norrage, aan jou de taak.
Ja, er zijn een paar oude vaste users die ook al een paar keer subtiel gezegd hebben dat we wat teveel spammen, en terecht. Het gaat hier wel heel hard aan toe somsquote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het zelf nog niet eens zó erg...maar zo jaag je gewoon bepaalde (vaste) users weg....ik kan me voorstellen dat helden als Grobbel, brooklyndodger en zo het topic hierdoor links laten liggen.
Echt fantastisch ja. Die subtiele saxen die erdoorheen steken, die lagen. Fantastisch.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Francis Harris - Minutes of Sleep
Echte aanrader. Heel gelaagd, elk nummer is anders, verveelt geen moment. Volgens RA is het een 4,5 uit 5 - daar sluit ik me wel bij aan. Goed mogelijk dat dit het beste album is dat ik dit jaar gehoord heb. Het album voelt vrij bedrukt en onheilspellend aan - vooral in de titeltrack - maar nooit overdreven. Elk nummer is opgebouwd rond een vrij simpele beat die hij uit verschillende genres lijkt te lenen. Lean Back lijkt bijvoorbeeld geïnspireerd op wat recent werk van Burial. Een ander hoogtepunt is Dangerdream, wat me een beetje doet denken alsof je in het steegje achter de jazz-club stiekem naar de optredens luistert..
Beste nummer:
Hoofdtelefoon aanbevolen.
Ik zag al jullie geklaag en dacht ik zal eens wat vertellen over de muziek die mij toevallig bezig hield.quote:
Tsja muziek negeren is niet zo raar. Je bent toch niet altijd in staat om youtubejes op te zetten...ik niet iig. Ik sla wel alles op in playlists hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
Ik ben bereid om mee te werken hoor
Minder sport en geneuzel?
Al heb ik het idee dat dat iets is van de laatste maanden.
Anderzijds plaats ik (en sommigen met mij) vaak nieuwe muziek die compleet genegeerd wordt. Dat staat ook weer haaks op de bedoeling van dit topic.
Mijn downloadsite catalogeert het als "House", maar dat zal niet kloppen veronderstel ik? Even checken, ben wel benieuwd nu.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Francis Harris - Minutes of Sleep
Echte aanrader. Heel gelaagd, elk nummer is anders, verveelt geen moment. Volgens RA is het een 4,5 uit 5 - daar sluit ik me wel bij aan. Goed mogelijk dat dit het beste album is dat ik dit jaar gehoord heb. Het album voelt vrij bedrukt en onheilspellend aan - vooral in de titeltrack - maar nooit overdreven. Elk nummer is opgebouwd rond een vrij simpele beat die hij uit verschillende genres lijkt te lenen. Lean Back lijkt bijvoorbeeld geïnspireerd op wat recent werk van Burial. Een ander hoogtepunt is Dangerdream, wat me een beetje doet denken alsof je in het steegje achter de jazz-club stiekem naar de optredens luistert..
Beste nummer:
Hoofdtelefoon aanbevolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |