Welke landen zijn dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
En Europa houdt veel oost Europese landen zelfs af. Terwijl die er zelf maar al te graag bij willen.
Hij heeft gewoon gelijk. Oekraïne en dus de Krim bij de eu verliest Rusland zijn vloot. Lijkt me niks meer dan logisch om daar tegenop te treden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je bent echt compleet achterlijk gozer
Totdat de Russen bij jou op de stoep staan en jij poetin's kont mag schoonlikken, of lijkt je dat stiekem best wel lekker ?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef vigen98 het volgende:
Het is een logische stap van Rusland om zo agressief te praten, hoezo zouden zij steeds accepteren dat de NAVO steeds dichterbij bij Moskou komt? Dat heeft Amerika ook niet geaccepteerd met Cuba, dus nu moet je niet zeuren dat je verdomd wordt tegengehouden door de Russen want ik zou het zelf ook niet accepteren.
Dus hierbij: VS en de EU, flikker op uit het oost blok aub, jullie hebben daar helemaal niks te zoeken
Welke landen houden ze dan af?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die landen willen zelf aansluiten bij de NAVO en EU omdat ze zien dat Rusland een onbetrouwbaar agressor is die ze bij de eerste beste kans weer probeert in te lijven.
En Europa houdt veel oost Europese landen zelfs af. Terwijl die er zelf maar al te graag bij willen.
Mooie kaart. Volgens mij is ook al alleen het roze deel in de De Oekraïne de echte Oekraïne. Dus alles wat hier ten oosten en zuiden ligt, hoort eigenlijk bij Rusland.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:28 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Polen is voor zover ik heb begrepen ook de drijfkracht achter de EU - Ukraine relaties.
Volgens mij hebben zowel Poetin als Polen een historisch rijk te herbouwen.
Het oude Poolse Koninkrijk
Wel riskante move van Polen dit though. Rusland zal niet amused zijn.
Niets hoort eigenlijk ergens. Op welke grond? Primitief 19e eeuws staten-denken gebaseerd op willekeurige eerdere periodes?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 06:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mooie kaart. Volgens mij is ook al alleen het roze deel in de De Oekraïne de echte Oekraïne. Dus alles wat hier ten oosten en zuiden ligt, hoort eigenlijk bij Rusland.
twitter:BBCWorld twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 07:49:53Putin informs Russian parliament of Crimea's request to join Russia, first formal step to absorption http://t.co/6UAZTgbfNQ reageer retweet
De Sovjet-Unie is uit elkaar gevallen en communisme bestaat haast niet meer. Natuurlijk hebben we gewonnen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Never mind, je hebt z'n punt al bevestigd. De man zegt dat het probleem in Oekraine veroorzaakt is door de hautaine, ondankbare en onbetrouwbare manier waarop het Westen met Rusland omgaat, en hij noemt als één van de voorbeelden het pochen dat wij de koude oorlog gewonnen hebben; en als reactie daarop wil jij benadrukken dat het Westen wel degelijk de koude oorlog gewonnen heeft?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:51 schreef RVer het volgende:
Russen lachen om sancties
http://nos.nl/artikel/624684-russen-lachen-om-sancties.html
Wat een G.quote:Het enige dat me interesseert in de VS zijn Tupac Shakur,
En dat bepaal je aan een kaart uit de achttiende eeuw?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 06:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mooie kaart. Volgens mij is ook al alleen het roze deel in de De Oekraïne de echte Oekraïne. Dus alles wat hier ten oosten en zuiden ligt, hoort eigenlijk bij Rusland.
Ach volgens dezelfde redenatie kun je de Krim ook toekennen aan Griekenland of Italië. Het is langer Grieks dan Tataars grondgebied geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:16 schreef Zelva het volgende:
En dat bepaal je aan een kaart uit de achttiende eeuw? Toen de Krim net was geannexeerd door de Russen?
Als de Krim al ergens aan toebehoort, zijn het de Krim-Tataren. Die massaal gedeporteerd zijn naar Siberië, de enige reden dat er nu een kleine Russische meerderheid is.
Er is nog communisme in china cuba Noord Korea en Vietnam.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De Sovjet-Unie is uit elkaar gevallen en communisme bestaat haast niet meer. Natuurlijk hebben we gewonnen.
Haha, lekker voor ze!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Het westen laat haar tyrannieke @#%(&ersmoel weer zien en totalitaire moloch corporatie google heeft via youtube rusland nog een steek toegebracht in hun laffe anti rusland campagnes.
Russia today's kanaal is op grond van complete bullshit redenen verwijderd van youtube, #@$&erpropaganda kanalen als FOX mogen natuurlijk gewoon doorgaan met hun haatzaaiende, polariserende en oorlogstrommelende kutkanalen, maar russia today moet maar snel op zwart zodat mensen op youtube iig niet meer de andere kant kunnen horen, nu kunnen de verdraaiingen weer ietsje weliger tieren.
Heb tevens een feedback klacht naar google gestuurd inzake, en mijn eigen youtube kanaal getermineert in protest. Kan me niet schelen dat het geen effect zou hebben ik ben tenminste integer.
Jij bent een van de eersten die van een brug af gekeild wordt met zo'n instelling, altijd maar met de vrije meningsuiting vlag zwaaien en dan nu oorloghitsend juigen om iets wat exact die meningsuiting blokkeerd.quote:
Vrijheid is niet voor iedereen, nooit geweest en zal het nooit zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent een van de eersten die van een brug af gekeild wordt met zo'n instelling, altijd maar met de vrije meningsuiting vlag zwaaien en dan nu oorloghitsend juigen om iets wat exact die meningsuiting blokkeerd.
Dat ben je niet. Je hebt niet genoeg informatie om integer te zijn in deze kwestie. We blaten nieuwsartikelen na, en zoals je zegt, Fox en RT zijn extreem bevooroordeeld, en dus niet waard om genoemd te worden. Integriteit behaal je niet door het herkauwen van een nieuwsbron.quote:
Nee, duidelijk. Maar dit is pure mindcontrol, in de letterlijke zin van het woord om niet alle kanalen/versies open te laten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:06 schreef waht het volgende:
[..]
Vrijheid is niet voor iedereen, nooit geweest en zal het nooit zijn.
Ik blaat helemaal niks na, ik kijk russia today nieteens het gaat mij om de zaak in het algemeen dat men keer op keer oorlogszuchtig loopt te prikken en zich als een godverdomde goebbels te gedragen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:11 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dat ben je niet. Je hebt niet genoeg informatie om integer te zijn in deze kwestie. We blaten nieuwsartikelen na, en zoals je zegt, Fox en RT zijn extreem bevooroordeeld, en dus niet waard om genoemd te worden. Integriteit behaal je niet door het herkauwen van een nieuwsbron.
Ah! Je bent gewoon aan het trollen.... Hoe durf jij het te hebben over vrijheid van meningsuiting als je zo achter Putin aanloopt. Je bent gewoon de boel in de maling aan het nemen,goeiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent een van de eersten die van een brug af gekeild wordt met zo'n instelling, altijd maar met de vrije meningsuiting vlag zwaaien en dan nu oorloghitsend juigen om iets wat exact die meningsuiting blokkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |