Aha U geeft het dus toe?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, jij bent dat die telkens stiekem vanuit zijn kamer in mijn doucheruimte kijkt.
Ranzig knaapje van me.
Ahja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 12:34:44Poetin: 'We worden in de hoek gedreven. Maar alles heeft een grens. Onze westerse partners zijn daar inzake Oekraïne overheen gegaan.' reageer retweet
Behoorlijk dreigende taal.twitter:ChristopherJM twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 12:35:09Putin: West always trying to put us in corner. They are irresponsible and unprofessional. If you push a spring too hard, it will recoil. reageer retweet
De lengte van mijn penis in erectie is ongeveer 16 cm.quote:
I rest my case.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De lengte van mijn penis in erectie is ongeveer 16 cm.
In het echt zit ik dan ongeveer bij het gemiddelde, op fok daarentegen er ver onder.
Dat heeft niemand ooit beweerd hoewel we in de 20e eeuw niet helemaal onszelf waren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
"The answer given by Western governments when confronted with the "Kosovo precedent" is that each case is different and indeed, unique, and must therefore be treated on its separate merits. But this, too, is a slightly spurious argument, akin to the hypothesis which states that my invasion of a country (Iraq or Afghanistan, for example) is legally and morally justified, whereas your invasion is not."
Interressante verklaring. Jammer alleen dat men niet erbij vertelt dat de Kosovo oorlog gearrangeerd is vanuit de USA. De KLA (Kosovo Liberation Army) werd al getrained VOORDAT de oorlog daar uitbarste. Ook weten de meeste mensen niet dat er terreurcellen aktief waren in Kosovo die vanuit Albanie wapens binnen smokkelden en aanslagen pleegden op burgerdoelen, waardoor veel Serviers om het leven zijn gekomen wo. kinderen.
Jammer dat men ook niet vermeld dat deze zaken keer op keer door de internationale waarnemers werden gerraporteerd maar alles terzijde werd geschoven.
Ach ja......het Westen....de engeltjes van deze wereld...
Uiteraard, Russische hoertjes lachen altijd. Zelfs wanneer er een dierbare van hun overleden is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
I rest my case.
Maar ik moet je verklappen dat een Russisch hoertje hier hartelijk om zal lachen....
Ja, ik denk dat zo'n sentiment bij velen een rol speelt, het gevoel dat niet iedereen evenveel recht heeft om gehoord te worden. de Maidan betogers vechten voor een "goed" doel, dus tillen we niet te zwaar aan het geweld, de brandbommen, de extreem-rechtse elementen in de nieuwe regering, het feit dat ze slechts een deel van de bevolking vertegenwoordigen, dat het parlement z'n goedkeuring gaf omringd door gewapende betogers. De inwoners van de Krim daarentegen hebben door hun acceptatie van de "bezetting" hun recht gehoord te worden opgegeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrijheid is er alleen voor hen die het verdienen.
En alcoholistische oostblokkers horen daar niet bij.
Word je daar nu niet enorm opgewonden van??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, Russische hoertjes lachen altijd. Zelfs wanneer er een dierbare van hun overleden is.
Men kan ze dan ook onmogelijk verkrachten. Een Vodka fles in hun anus beschouwen ze als een geschenk.
Je bedoelt Limburg?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:43 schreef Onnoman het volgende:
Stel voor dat een gedeelte van Nederland wordt opgeëist door Duitsland waar veel Duitsers wonen die graag willen toetreden tot duitsland...
zou jij als Nederlander dan blij zijn?
1815, congres van Wenen? Nederland en België als buffer tegen Frankrijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is een offensieve maatregel, wat als wij belgie zouden annexeren als buffer tegen frankrijk
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
"The answer given by Western governments when confronted with the "Kosovo precedent" is that each case is different and indeed, unique, and must therefore be treated on its separate merits. But this, too, is a slightly spurious argument, akin to the hypothesis which states that my invasion of a country (Iraq or Afghanistan, for example) is legally and morally justified, whereas your invasion is not."
Interressante verklaring. Jammer alleen dat men niet erbij vertelt dat de Kosovo oorlog gearrangeerd is vanuit de USA. De KLA (Kosovo Liberation Army) werd al getrained VOORDAT de oorlog daar uitbarste. Ook weten de meeste mensen niet dat er terreurcellen aktief waren in Kosovo die vanuit Albanie wapens binnen smokkelden en aanslagen pleegden op burgerdoelen, waardoor veel Serviers om het leven zijn gekomen wo. kinderen.
Jammer dat men ook niet vermeld dat deze zaken keer op keer door de internationale waarnemers werden gerraporteerd maar alles terzijde werd geschoven.
Ach ja......het Westen....de engeltjes van deze wereld...
twitter:AlpineBV_Miller twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 15:50:13Unconfirmed, but RT @euromaidanpr: BREAKING #Ukrainian military unit in #Simferopol under attack. #Russian snipers on the scene, one injured reageer retweet
twitter:buritomexicano1 twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 15:53:25In #Simferopol photogrammetric storm center: Shooting continues. #Ukraine #Russia # # #Crimea #War http://t.co/bpgcBp4dTX reageer retweet
Heeft Nederland zo'n gebied? In België hebben we de Duitse gemeenschap, en als die bij een referendum voor Duitsland zouden kiezen dan zou ik daar geen probleem mee hebben. Wettelijk gezien heeft de rest van België het recht om hun veto te stellen, maar moreel gezien niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:43 schreef Onnoman het volgende:
Stel voor dat een gedeelte van Nederland wordt opgeëist door Duitsland waar veel Duitsers wonen die graag willen toetreden tot duitsland...
zou jij als Nederlander dan blij zijn?
Wel eerst Duitse soldaten. En vervolgens een referendum.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:55 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Heeft Nederland zo'n gebied? In België hebben we de Duitse gemeenschap, en als die bij een referendum voor Duitsland zouden kiezen dan zou ik daar geen probleem mee hebben. Wettelijk gezien heeft de rest van België het recht om hun veto te stellen, maar moreel gezien niet.
Nee, Elten is in 1963 al gevoegd bij Duitslandquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:55 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Heeft Nederland zo'n gebied? In België hebben we de Duitse gemeenschap, en als die bij een referendum voor Duitsland zouden kiezen dan zou ik daar geen probleem mee hebben. Wettelijk gezien heeft de rest van België het recht om hun veto te stellen, maar moreel gezien niet.
Mooi altijd hoe ze daar vermelden dat Putin de strijdt aangaat tegen de oligarchenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:44 schreef popolon het volgende:
Mooi voor elkaar zo.
Putin: Crimea similar to Kosovo, West is rewriting its own rule book
Altijd leuk de comments op RT.
Dat schept een geweldig precedent. Ik stel voor dat wij duizenden Nederlanders naar een grondstofrijke provincie sturen en hen vervolgens voor aansluiting bij Nederland te laten pleiten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:55 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat België bij een opstoot van separatisme de Duitstalige gemeenschapsregering zou afzetten en vervangen door bestuur vanuit Brussel, zoals in de krim jaren geleden gebeurde. Als Kiev niet had ingegrepen zou het toen misschien reeds gebeurd zijn, zonder Russische troepen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wel eerst Duitse soldaten. En vervolgens een referendum.
Echt democratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |