quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ah! Je bent gewoon aan het trollen.... Hoe durf jij het te hebben over vrijheid van meningsuiting als je zo achter Putin aanloopt. Je bent gewoon de boel in de maling aan het nemen,goeie
He, jij begint over vrijheid van meningsuiting...Veel hypocrieter kan ik het niet bedenken voor iemand die hier baadt in vrijheid in vergelijking met Rusland.quote:
quote:Russia Could ‘Turn the U.S. Into Radioactive Ash,' News Anchor Says
The man hand-picked by Russian President Vladimir Putin to lead the country's state media appeared on a nightly news program on Sunday to say his country could "turn the U.S. into radioactive dust."
In the clip, Dmitry Kiselyov, the recently installed head of Russia Today, stood before a giant mushroom cloud and proclaimed, "Russia is the only country in the world realistically capable of turning the United States into radioactive dust," or ash, depending on the translation.
He then spoke of the country's "dead hand" defense system, saying, "Even if people in all our command posts after an enemy atomic attack cannot be contacted, the system will automatically fire our missiles from mines and submarines in the right direction," he said as an image of a Russian missile headed to the United States appeared on the screen.
Kiselyov is not just your average TV anchor. He is a Kremlin loyalist who was chosen to lead the new iteration of Russia Today after Putin dissolved the previous state-owned media organization RIA Novosti last December.
Tja, benieuwd hoeveel klachten voor spam de maidan channels nu zullen krijgen...quote:YouTube Blocks Kremlin-Funded Russia Today Channel
http://www.ibtimes.co.uk/(...)oday-channel-1440729
En in meer dan 100 landen niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:42 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Er is nog communisme in china cuba Noord Korea en Vietnam.
Ga toch verhuizen, als een echte man ipv als een klein jochie te schreeuwen op een forum dat je het niet eens bent.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Het westen laat haar tyrannieke @#%(&ersmoel weer zien en totalitaire moloch corporatie google heeft via youtube rusland nog een steek toegebracht in hun laffe anti rusland campagnes.
Russia today's kanaal is op grond van complete bullshit redenen verwijderd van youtube, #@$&erpropaganda kanalen als FOX mogen natuurlijk gewoon doorgaan met hun haatzaaiende, polariserende en oorlogstrommelende kutkanalen, maar russia today moet maar snel op zwart zodat mensen op youtube iig niet meer de andere kant kunnen horen, nu kunnen de verdraaiingen weer ietsje weliger tieren.
Heb tevens een feedback klacht naar google gestuurd inzake, en mijn eigen youtube kanaal getermineert in protest. Kan me niet schelen dat het geen effect zou hebben ik ben tenminste integer.
Die zijn niet geblokt ik heb er nog toegang op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Tja, benieuwd hoeveel klachten voor spam de maidan channels nu zullen krijgen...
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb tevens een feedback klacht naar google gestuurd inzake, en mijn eigen youtube kanaal getermineert in protest. Kan me niet schelen dat het geen effect zou hebben ik ben tenminste integer.
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 10:57:55MORE: No comment from @YouTube yet as to why RT's YouTube channel was blocked for 3 hours, now back online http://t.co/4FOe6p887k reageer retweet
Dat is natuurlijk wel hypocriet. Poetin beroept zich mbt. de Krim op het door de VN erkende recht van volkeren om hun eigen lot te bepalen, nou, dan gaat dat natuurlijk voor Kosovo ook op. Maar dat erkent hij niet als soeverein land.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:30 schreef Idisrom het volgende:
Poetin nu in de persconferentie: "Het is goed dat er nog landen zijn die zich wel aan het internationale recht houden, zoals Rusland".![]()
Verder weer een uithaal naar de VS en de EU vanwege Kosovo, waar klaarblijkelijk andere maatstaven golden.
Maar ook hypocriet van het Westen. Maar misschien is Poetin nu wel tot het voortschrijdend inzicht gekomen, dat de Kosovaren nu wel zelfbeschikkingsrecht mogen hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel hypocriet. Poetin beroept zich mbt. de Krim op het door de VN erkende recht van volkeren om hun eigen lot te bepalen, nou, dan gaat dat natuurlijk voor Kosovo ook op. Maar dat erkent hij niet als soeverein land.
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 12:34:44Poetin: 'We worden in de hoek gedreven. Maar alles heeft een grens. Onze westerse partners zijn daar inzake Oekraïne overheen gegaan.' reageer retweet
Behoorlijk dreigende taal.twitter:ChristopherJM twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 12:35:09Putin: West always trying to put us in corner. They are irresponsible and unprofessional. If you push a spring too hard, it will recoil. reageer retweet
Het zou hem sieren als hij dat officieel zou erkennen. Anders blijft het een verhaaltje van twee grootmachten die elkaar de les lezen over moraliteit en legaliteit terwijl ze beiden zo hypocriet als wat zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar ook hypocriet van het Westen. Maar misschien is Poetin nu wel tot het voortschrijdend inzicht gekomen, dat de Kosovaren nu wel zelfbeschikkingsrecht mogen hebben.
Google heeft geen idee waarover je het hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:50 schreef ellevehC86 het volgende:
Zolang de Karelische Ischtmus geen referendum mag houden voor terugkeer naar Finland wat in 1939/1944 is geannexeerd..........
Fuck Rusland!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Karelische_Landengtequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Google heeft geen idee waarover je het hebt.
Goedzo jongen, niks opkroppen, dat is slecht voor je hartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Het westen laat haar tyrannieke @#%(&ersmoel weer zien en totalitaire moloch corporatie google heeft via youtube rusland nog een steek toegebracht in hun laffe anti rusland campagnes.
Russia today's kanaal is op grond van complete bullshit redenen verwijderd van youtube, #@$&erpropaganda kanalen als FOX mogen natuurlijk gewoon doorgaan met hun haatzaaiende, polariserende en oorlogstrommelende kutkanalen, maar russia today moet maar snel op zwart zodat mensen op youtube iig niet meer de andere kant kunnen horen, nu kunnen de verdraaiingen weer ietsje weliger tieren.
Het Westen onderschat hoe belangrijk die buffer van landen is voor de Russen, dat is een trauma dat al terug gaat naar de Tsaristische tijd. Vanuit Russisch perspectief zijn dit uitermate bedreigende ontwikkelingen en hij reageert op die bedreigingen. Poetin is bereid dit op de spits te drijven. Dus of het Westen druipt af (met alle bijzonder negatieve precedentwerking van dien) of iemand moet zijn money gaan putten waar zijn mouth is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 12:34:44Poetin: 'We worden in de hoek gedreven. Maar alles heeft een grens. Onze westerse partners zijn daar inzake Oekraïne overheen gegaan.' reageer retweet
Behoorlijk dreigende taal.twitter:ChristopherJM twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 12:35:09Putin: West always trying to put us in corner. They are irresponsible and unprofessional. If you push a spring too hard, it will recoil. reageer retweet
Vergeet het maar. Asymmetrie van belangen and such.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:14 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het Westen onderschat hoe belangrijk die buffer van landen is voor de Russen, dat is een trauma dat al terug gaat naar de Tsaristische tijd. Vanuit Russisch perspectief zijn dit uitermate bedreigende ontwikkelingen en hij reageert op die bedreigingen. Poetin is bereid dit op de spits te drijven. Dus of het Westen druipt af (met alle bijzonder negatieve precedentwerking van dien) of iemand moet zijn money gaan putten waar zijn mouth is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |