Fipo be like: nog maagd en denk dat ik baas benquote:Op maandag 17 maart 2014 16:23 schreef Robbert. het volgende:
TS be like: even laten weten dat ik als vrijgezel iedereen kan bonken.
wauw zo goedquote:Op maandag 17 maart 2014 11:27 schreef imikethat het volgende:
Op hoeveel staat de teller? En wat is nou eigenlijk veel. Laten we zeggen dat je vanaf bijvoorbeeld je 18e seks heb tot je (huidige leeftijd). Hoeveel sekspartners heb je in die tijd verslonden?
Als je je leeftijd niet wilt vertellen kan je ook het aantal jaren zeggen na je eerste seksuele daad.![]()
In 4 jaar tijd 5 partners gehad... waarvan 4 in de laatste 4 maanden( Relatie van 3 jaar en 7 maanden was over )
je-zus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd.
Kom maar op met alle oordelen
Meer de vraag waar je ze vandaan haalt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd.
Kom maar op met alle oordelen
Waarom ben je er niet trots op? Als in je ondertoon klinkt niet positief.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd Waarbij 1 jaar geen seks. Totaal niet trots op, maar wel realiteit.
Oh en ik hoef geen oproepjes in mijn dmbox, mijn wilde haren ben ik nu wel verloren
Elke maand een ander dus ongeveer? Als het maar leuk was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd Waarbij 1 jaar geen seks. Totaal niet trots op, maar wel realiteit.
Oh en ik hoef geen oproepjes in mijn dmbox, mijn wilde haren ben ik nu wel verloren
Niks mis mee, jaloers is!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
Je hoeft ook niet op alles per se trots te moeten kunnen zijn want niet alles hoeft in je CV te staan. Als je maar doet waar je zin in hebt want dan leef je en daar kun je wel een beetje trots op zijn voor jezelf. Niks is waardelozer dan een saai leven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
162 verschillende in 2 jaar, dat is best veel. Wat zijn je geheimen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:23 schreef Broadway het volgende:
Hield m'n seks statistieken bij, de teller stond toen op 162 verschillende chicks en één ladyboy in twee wilde jaren, nu is het een stuk rustiger en het totaal zal ongeveer 200 zijn, vorig jaar bijvoorbeeld maar 5 in totaal inc. twee vaste vriendinnen.
Gewoon een paar jaar in Azië gaan wonen en veel uitgaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef LazyDave het volgende:
[..]
162 verschillende in 2 jaar, dat is best veel. Wat zijn je geheimen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef yats het volgende:
Je zou er bijna een minderwaardigheidscomplex van krijgen als ik die getallen zo zie
Badoo, fok, vroegah Nog wordfeud. Succes ermee.quote:
lol! Via wordfeud? Badoo nog nooit lucky geweest. Onvoorstelbaar eigenlijk...quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Badoo, fok, vroegah Nog wordfeud. Succes ermee.
Waar is de tijd gebleven dat je alleen in de kroeg kon scoren?quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Badoo, fok, vroegah Nog wordfeud. Succes ermee.
Je bent niet de enige...quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lunaste het volgende:
Als ik die getallen mag geloven hier, dan moet ik heel preuts..frigide zijn ofwel kieskeurig.. hehe
Ik hoor er wel eens negatief commentaar over, maar dit is dan wel weer fijn om te lezenquote:Op zondag 6 april 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent niet de enige...
Maar er is niets mis met kieskeurig zijn.
Klinkt bekend :-). Zolang je mensen maar wel een kans geeft, word mij altijd verteld. Maar dat heeft meer met een potentiële relatie te maken dan met seks an sich.quote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef Lunaste het volgende:
[..]
Ik hoor er wel eens negatief commentaar over, maar dit is dan wel weer fijn om te lezen
Dat heb ik dus ook. Ik vraag me echt af of die getallen wel kloppen en of ik nu zo vreemd ben dat ik bij lange na niet bij zulke cijfers in de buurt kom. Overigens is er niets mis met kieskeurig zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lunaste het volgende:
Als ik die getallen mag geloven hier, dan moet ik heel preuts..frigide zijn ofwel kieskeurig.. hehe
Die getallen gelovenquote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lunaste het volgende:
Wellicht is het juist andersom en zoeken ze aandacht/bevestigingquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef yats het volgende:
Je zou er bijna een minderwaardigheidscomplex van krijgen als ik die getallen zo zie
Vrouwen mogen zich melden aan de baliequote:Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht is het juist andersom en zoeken ze aandacht/bevestiging
quote:
1e Tribalwarsquote:
Hoi, Neuken?quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
1e Tribalwars(lange tijd relatie mee gehad)
2e School
3e Datingsite
4e Tinder
5e Counter Strike Source, kende em al 2 jaar
6e Tinder
7e Kroeg
8e Kroeg
9e Tinder
10e Kroeg
Gelijk spel voor Tinder en de Kroeghaha
Haha, inderdaad Fok! staat er niet tussen.. Ik schat de kans ook klein dat Fok! er tussen komt te staanquote:Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Maar FOK! staat er (nog) niet tussen......
Omdat de gemiddelde penis lengte 35 cm is op FOK!?quote:Op maandag 7 april 2014 11:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, inderdaad Fok! staat er niet tussen.. Ik schat de kans ook klein dat Fok! er tussen komt te staan
Haha, het gaat niet om de lengte van een penis maar om de breedtequote:Op maandag 7 april 2014 11:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde penis lengte 35 cm is op FOK!?
Tribalwars, dat is lang geleden. Dat heb ik ook ooit nog een flinke tijd gespeeld (wereld 8). Verder word ik bijna jaloers op hoe makkelijk het blijkbaar voor vrouwen is.quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
2e School
3e Datingsite
4e Tinder
6e Tinder
7e Kroeg
8e Kroeg
9e Tinder
10e Kroeg
Ik speelde in W1, W2, W3, W4 & W6quote:Op maandag 7 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Tribalwars, dat is lang geleden. Dat heb ik ook ooit nog een flinke tijd gespeeld (wereld 8). Verder word ik bijna jaloers op hoe makkelijk het blijkbaar voor vrouwen is.
Haha, ik hield het bij W8. Uiteindelijk de top 20 gehaald met bijna 80 miljoen punten en toen gestopt omdat ik het gekonkel zat was. W16 nog geprobeerd, maar de lol was weg.quote:Op maandag 7 april 2014 11:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik speelde in W1, W2, W3, W4 & W6
Later nog eventjes W12 en W13 maar toen was het niet zo leuk meer..
Ja wanneer je een beetje mee gaat tellen, gaat het spel teveel tijd kostenquote:Op maandag 7 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik hield het bij W8. Uiteindelijk de top 20 gehaald met bijna 80 miljoen punten en toen gestopt omdat ik het gekonkel zat was. W16 nog geprobeerd, maar de lol was weg.
Ik heb er twee keer geld in gestoken, achteraf twee keer teveel. Maar ja, ik was jong en naïefquote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja wanneer je een beetje mee gaat tellen, gaat het spel teveel tijd kosten(of je moet er geld in stoppen maar dat is zonden vind ik
)
Ag als je maar plezier hadquote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er twee keer geld in gestoken, achteraf twee keer teveel. Maar ja, ik was jong en naïef
Mwah, ik had mijn tijd nuttiger kunnen besteden.quote:
Want 10 is een schokkend aantal ofzoquote:Op maandag 7 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Tribalwars, dat is lang geleden. Dat heb ik ook ooit nog een flinke tijd gespeeld (wereld 8). Verder word ik bijna jaloers op hoe makkelijk het blijkbaar voor vrouwen is.
Elke vrouw kan seks hebben wanneer ze wil.quote:Op maandag 7 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Geen schokkend aantal inderdaad, maar ik red het niet.quote:Op maandag 7 april 2014 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Want 10 is een schokkend aantal ofzoDat lukt zelfs een fokker nog wel
11 dus.
Kroeg en festivals 9/10. Internetdaten of tinderen ofzo doe ik niet aan. Verschuil me niet graag achter een telefoonscherm.quote:
Aantal seks partners is een verschil met aantal keren seks gehad.quote:Op maandag 7 april 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen schokkend aantal inderdaad, maar ik red het niet.
Gelukkig wel!quote:Op maandag 7 april 2014 12:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Aantal seks partners is een verschil met aantal keren seks gehad.
Mannen ook.quote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Elke vrouw kan seks hebben wanneer ze wil.
Shit happensquote:Op maandag 7 april 2014 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik had mijn tijd nuttiger kunnen besteden.:D
Tips zijn welkomquote:
Ja want seks heb je ook via je telefoonscherm..quote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Kroeg en festivals 9/10. Internetdaten of tinderen ofzo doe ik niet aan. Verschuil me niet graag achter een telefoonscherm.
Telefoonseksquote:Op maandag 7 april 2014 12:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja want seks heb je ook via je telefoonscherm..
Telefoon seks noem ik ik toch echt geen seks.. Ik noem iets pas seks als er lichamelijk contact is met de geslachtsdelenquote:
No shit sherlockquote:Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
Telefoon seks noem ik ik toch echt geen seks.. Ik noem iets pas seks als er lichamelijk contact is met de geslachtsdelen
Als dat zo zou zijn, kan er in de openingspost een definitie voor seks geplaatst worden zodat ieder op één lijn ligt hierquote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
No shit sherlock![]()
Of moeten een aantal mensen het aantal nu bijstellen naar beneden?
Zoek maar wat posts van me in R&P, ik heb dr al genoeg geprobeerd een zetje in de goede richting te geven.quote:
Ben je nou zo simpel of doe je alsof?quote:Op maandag 7 april 2014 12:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja want seks heb je ook via je telefoonscherm..
Dus ook geen fleshlights, rechter of linkerhand en natte dromen. Duidelijkquote:Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, kan er in de openingspost een definitie voor seks geplaatst worden zodat ieder op één lijn ligt hier
Ieder zijn manier toch, ik vind in de kroeg of discotheek niet het type vrouw waar ik op val en via mijn werk of hobby's werkt ook niet echt goed (alleen maar mannenquote:Op maandag 7 april 2014 13:08 schreef fathank het volgende:
Ik doelde niet op de seks maar op de hossel voorafgaand aan de seks. De een doet het via Tinder of andere social media. Ik ben meer van de oude stempel en doe het liever in ´t echie.
Mooi dan liggen wij op één lijn, nu de rest nogquote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus ook geen fleshlights, rechter of linkerhand en natte dromen. Duidelijk
Wanneer kan je voor "de rest"?quote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mooi dan liggen wij op één lijn, nu de rest nog
Chill, ik zeg ook nergens dat de ene manier beter is dan de andere manier.quote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus ook geen fleshlights, rechter of linkerhand en natte dromen. Duidelijk
[..]
Ieder zijn manier toch, ik vind in de kroeg of discotheek niet het type vrouw waar ik op val en via mijn werk of hobby's werkt ook niet echt goed (alleen maar mannen) dus ik vind internetdaten weer veel fijner.
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Chill, ik zeg ook nergens dat de ene manier beter is dan de andere manier.
Rest alleen nog de vraag of orale seks meetelt.quote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mooi dan liggen wij op één lijn, nu de rest nog
Tenen knagen niet. Kopkaas kluiven wel.quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef yats het volgende:
[..]
Rest alleen nog de vraag of orale seks meetelt.
Gezien het woord 'seks' in 'orale seks' lijkt me dat wel meetellen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef yats het volgende:
[..]
Rest alleen nog de vraag of orale seks meetelt.
Maar ik zie je best veel online op Fok, dus weet je zeker dat je niet graag achter een scherm zit wat dat betreft? Of is dat telefoonscherm zoveel anders dan een computerscherm?quote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef fathank het volgende:
Kroeg en festivals 9/10. Internetdaten of tinderen ofzo doe ik niet aan. Verschuil me niet graag achter een telefoonscherm.
Ik zit hier om m'n mening over van alles en nog wat te geven en mensen op de goeie weg te helpen. Niet om te hosselen of aandacht danwel bevestiging te zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik zie je best veel online op Fok, dus weet je zeker dat je niet graag achter een scherm zit wat dat betreft? Of is dat telefoonscherm zoveel anders dan een computerscherm?
Niet helemaal juiste smilie nee. Maar sta inmiddels dus ongeveer 7 maanden droog, dat is ':{'.quote:
Dat droog staan kan je zo oplossen. Maar als je liefde wilt dan wordt het een ander verhaal.quote:Op maandag 7 april 2014 17:09 schreef Lavander het volgende:
[..]
Niet helemaal juiste smilie nee. Maar sta inmiddels dus ongeveer 7 maanden droog, dat is ':{'.
Ja klopt, maar mijn eigen ervaring is dat zowel het eerste als het tweede forceren niet werktquote:Op maandag 7 april 2014 17:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dat droog staan kan je zo oplossen. Maar als je liefde wilt dan wordt het een ander verhaal.
Echt veel, heb je dan ook het uiterlijk van een God? Wat is je geheim.quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:18 schreef Godshand het volgende:
Stuk of 100? Na 25 stopte ik met tellen.. Overigens alleen vrouwen, in 20 jaar tijd
Niet zoveel toch? 20 jaar laat het 115 zijn, weet ik veel hoe je dat uitrekent, 1 per 2 maand???quote:Op vrijdag 11 april 2014 05:48 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Echt veel, heb je dan ook het uiterlijk van een God? Wat is je geheim.
Gewoon tot de goede sociale klasse behoren..quote:Op vrijdag 11 april 2014 05:48 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Echt veel, heb je dan ook het uiterlijk van een God? Wat is je geheim.
En dat is?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon tot de goede sociale klasse behoren..
Nou, nee. Dat is veel of je moet echt altijd actief met vrouwen bezig zijn en niet 1.70 kort en dik zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 06:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet zoveel toch? 20 jaar laat het 115 zijn, weet ik veel hoe je dat uitrekent, 1 per 2 maand???
Och 1.96 en en normaal postuur, maakt allemaal niet uit jong. Als je tering lelijk bent moet je gewoon binnen blijven fokken en pilsen !!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:43 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat is veel of je moet echt altijd actief met vrouwen bezig zijn en niet 1.70 kort en dik zijn.
quote:
Wanneer je met 2 woorden spreekt..quote:
uitgaande van dat je elke maand 2 verschillende vrouwen heb voor 20 jaar zonder dat je een langere relatie hebt ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 06:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet zoveel toch? 20 jaar laat het 115 zijn, weet ik veel hoe je dat uitrekent, 1 per 2 maand???
Kan toch? Langste relatie duurde maar 3 jaar. Ik ben geen ster in lange relaties...quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
uitgaande van dat je elke maand 2 verschillende vrouwen heb voor 20 jaar zonder dat je een langere relatie hebt ofzo?
Alles kan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan toch? Langste relatie duurde maar 3 jaar. Ik ben geen ster in lange relaties...
Kom nog wel een keer achter hoe ik of zij het langer met elkaar uithouden.
Ok.quote:
Dat zegt dus niets. Neem dat maar van mij aan. Net zomin als een goede opleiding iets zegt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Wanneer je met 2 woorden spreekt..
Oh dat is toevallig, ik heb 25 relaties gehad waarvan 3 met seksquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:30 schreef Lunaticz0r het volgende:
ben 23jaar net (03/03/1991) en ben ontmaagd op...mwah ergesn eind 16 en heb nu zon 25damne gehad o.a. 3mooie relaties
I feel bad for yaquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh dat is toevallig, ik heb 25 relaties gehad waarvan 3 met seks
Dus je staat al bijna 5 jaar droogquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 20 april 2014 18:12 schreef TheMercenary976 het volgende:
Ik weet het exacte getal niet maar minimaal 200
Ik wist dat je een hoer was, maar daaaaammmnnnquote:
Ik hoef het niet via whatsapp gesprekken te doenquote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist dat je een hoer was, maar daaaaammmnnn
...quote:Op zondag 20 april 2014 20:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoef het niet via whatsapp gesprekken te doen![]()
Pff maagdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet je nietquote:Op maandag 21 april 2014 01:19 schreef SpaceTox het volgende:
0 keer, maar als ik eenmaal een meid gescoord heb, 24/7 bezig zijn.
quote:Op maandag 21 april 2014 01:19 schreef SpaceTox het volgende:
0 keer, maar als ik eenmaal een meid gescoord heb, 24/7 bezig zijn.
Neejoh, als jij lekker voor haar hebt gekookt na het zoenen telt dat ook als seks.quote:Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met sekspartners?
Neuken, of alles na zoenen wordt ook al als seks gerekend?
Als het dat eerste is: 4
Als het dat tweede is:8
Dan ben ik nog maagdquote:Op maandag 21 april 2014 16:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neejoh, als jij lekker voor haar hebt gekookt na het zoenen telt dat ook als seks.
Klopt!quote:Op maandag 21 april 2014 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
1
Mensen die meer dan dat hebben zijn per definitie hoeren of players.
De droom van vele FOK!kers hier...quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
De droom van vele FOK!kers hier...
Gefeliciteerd, ik voorspel een DM bom...
quote:
Hahaha alsof het hier vol zit met overgefrustreerde mannetjes die alleen maar achter hun beeldscherm leven....... Ow wacht, Fok! zei je he.....quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
De droom van vele FOK!kers hier...
Gefeliciteerd, ik voorspel een DM bom...
Ja, heb je een schema voor ze uitgepuzzeld?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef eemie het volgende:
In 15 jaar gok ik tussen de 80 en 90, best veel als ik het zo lees, aangezien ik de laatste 5 jaar maar "rouleer" tussen 3 verschillende...
Hahaha nee, eentje zie ik al 5 jaar, maar dat is puur geweldige sex. Toen kreeg ik een relatie, lieve jongen maar de sex is niet hoe ik het graag heb zeg maar zo. Dus af en toe zie ik nr 1 nogquote:Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, heb je een schema voor ze uitgepuzzeld?
Weet "nr 2" van die andere twee af?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:34 schreef eemie het volgende:
[..]
Hahaha nee, eentje zie ik al 5 jaar, maar dat is puur geweldige sex. Toen kreeg ik een relatie, lieve jongen maar de sex is niet hoe ik het graag heb zeg maar zo. Dus af en toe zie ik nr 1 nogEn nr 3 is ook zoeen geval: we hebben allebei een relatie maar betere sex met elkaar, maar dat is soms jaren niet en dan weer opeens wel...
Aan de ene kant snap ik je frustratie, maar aan de andere kant kan ik je beslissing echt helemaal niet respecteren.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef eemie het volgende:
Nee die weet alleen dat ik nr 1 en 3 voor hem heb gehad, maar niet dat ik die nog af en toe zie... Dus dat heet ook eigenlijk gewoon vreemdgaan. Maar we denken zoooo verschillend over sex. Anaal, oraal, beetje hard, ergens anders dan de bank/douche of bed, dat gaat hem al allemaal te verHij zegt dat dat iets is voor pornofilms :S
Dat snap ik, dat je er weinig respect voor kunt opbrengen. Stel je voor hij zou nog met andere meiden afspreken, ik zou helemaal over de zeik gaan... Ik moet wel zeggen met af en toe met andere afspreken bedoel ik eens per 2 maanden ofzo, niet wekelijks. Voor als dat het minder erg maaktquote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik je frustratie, maar aan de andere kant kan ik je beslissing echt helemaal niet respecteren.
Maar dat zal jou een zorg zijn.
Naar mijn mening veranderd dat niets.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef eemie het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat je er weinig respect voor kunt opbrengen. Stel je voor hij zou nog met andere meiden afspreken, ik zou helemaal over de zeik gaan... Ik moet wel zeggen met af en toe met andere afspreken bedoel ik eens per 2 maanden ofzo, niet wekelijks. Voor als dat het minder erg maakt
En toch blijven gaan? Wow...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef eemie het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat je er weinig respect voor kunt opbrengen. Stel je voor hij zou nog met andere meiden afspreken, ik zou helemaal over de zeik gaan... Ik moet wel zeggen met af en toe met andere afspreken bedoel ik eens per 2 maanden ofzo, niet wekelijks. Voor als dat het minder erg maakt
Vraag ik me ook af ja. Maar ach, mensen verschillen nou eenmaal.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
En toch blijven gaan? Wow...
Hoe kan je ermee leven dat je dan vreemdgaat terwijl je er blijkbaar zelf ook helemaal niet tegen kan?
Oh dus als hij seks heeft met andere meisjes zonder gevoel dan vind je het toch niet zo erg dat die vreemdgaat?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:40 schreef eemie het volgende:
Omdat ik mn gevoelens en sex als 2 verschillende dingen ervaar, terwijl ik weet dat hij iets om een meisje moet geven voordat hij ermee sex heeft. Ik ben daar wat makkelijker in
Haha...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh dus als hij seks heeft met andere meisjes zonder gevoel dan vind je het toch niet zo erg dat die vreemdgaat?
Mooi verhaal, Maar je zegt het zelf al: kort samengevat: je hebt een relatie en gaat regelmatig met 2 andere mannen vreemd.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef eemie het volgende:
Nee die weet alleen dat ik nr 1 en 3 voor hem heb gehad, maar niet dat ik die nog af en toe zie... Dus dat heet ook eigenlijk gewoon vreemdgaan. Maar we denken zoooo verschillend over sex. Anaal, oraal, beetje hard, ergens anders dan de bank/douche of bed, dat gaat hem al allemaal te verHij zegt dat dat iets is voor pornofilms :S
Je huidige vaste partner doet dus niet aan beffen (en wordt zelf ook liever niet gepijpt?), neukt (altijd) te lief en alleen vaginaal, en dat alles in het bed of op de bank?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef eemie het volgende:
Precies, of onder de douche. Ja ik zal wel veeleisend zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je huidige vaste partner doet dus niet aan beffen (en wordt zelf ook liever niet gepijpt?), neukt (altijd) te lief en alleen vaginaal, en dat alles in het bed of op de bank?
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef eemie het volgende:
Dat on topic zei ik, maar ik ben geen moderatorquote:Op donderdag 24 april 2014 13:26 schreef eemie het volgende:
[..]
Precies, of onder de douche. Ja ik zal wel veeleisend zijnMaar nu weer on-topic begreep ik
Als het er maar eentje meer is dan is dit een hele omslachtige manier om te zeggen dat je ooit afgetrokken en gepijpt bent door dezelfde dame/heer.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:59 schreef RonnieGardocki het volgende:
3 gehad. 4 als je oraal/handwerk ook meetelt.
Je moet wel je sletmeter bijhouden natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 15:56 schreef RedFoxy het volgende:
Hele goede vraag, waarom zou je dat bijhouden eigenlijk?
Meh, ik ballpark het wel. Zo spannend is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet wel je sletmeter bijhouden natuurlijk
Ballparkquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:55 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Meh, ik ballpark het wel. Zo spannend is dat nou ook weer niet.
And the pallpark estimate is? Nee je hebt gelijk, waarom zou je.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:57 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
http://en.wiktionary.org/wiki/ballpark_estimate
Een grove schatting.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
And the pallpark estimate is? Nee je hebt gelijk, waarom zou je.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:57 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
http://en.wiktionary.org/wiki/ballpark_estimate
Lol idd een beetje een WTF-verhaal. Als ik de naam van die kerel wist had ik het 'm verteld zodat hij een betrouwbaar iemand kan vinden.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, Maar je zegt het zelf al: kort samengevat: je hebt een relatie en gaat regelmatig met 2 andere mannen vreemd.
Blijkbaar geeft je huidige partner je niet wat je wil, dus hou je hem maar voor de gek.
Dan kan je beter uit elkaar gaan, en hem een meisje gunnen die wel genoeg heeft aan wat hij te bieden heeft, en hem trouw kan blijven. Ik wil aardig blijven tegen je, maar wat mij betreft is het onacceptabel gedrag.
nu weer on topic
Dit inderdaad, beetje respect voor je lichaam is ook niet verkeerd. Bovendien als ik de getallen hier zo zie heb ik het idee dat er flink wat internethelden tussen zitten die het echte aantal maal vijf doenquote:Op zondag 6 april 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent niet de enige...
Maar er is niets mis met kieskeurig zijn.
Dan zoek je er toch 1 die daar wel van houdt en knal je hem er uit...quote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef eemie het volgende:
Ik durfde eigenlijk ook niet te reageren,was ook bang voor zo'n soort reactie....ik ben nu 37 jaar en ben in mijn leven(vanaf m,n 18 jaar) in veel parenclubs geweest,dan gaat de teller behoorlijk hard zeg maar!!quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Limez het volgende:
[..]
Dit inderdaad, beetje respect voor je lichaam is ook niet verkeerd. Bovendien als ik de getallen hier zo zie heb ik het idee dat er flink wat internethelden tussen zitten die het echte aantal maal vijf doen
Hoeveel dan?quote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef gustaf het volgende:
[..]
Ik durfde eigenlijk ook niet te reageren,was ook bang voor zo'n soort reactie....ik ben nu 37 jaar en ben in mijn leven(vanaf m,n 18 jaar) in veel parenclubs geweest,dan gaat de teller behoorlijk hard zeg maar!!
heel veel,zou echt niet weten meer precies hoeveel,ging twee keer per maand naar de club en had dan meerdere dames/vrouwen op een avond,en dan loopt het aantal snel op,en daar komen dan ook nog de keren bij van de uitgaans-sex..quote:
Zo'n 1000 minimaal dusquote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef gustaf het volgende:
[..]
heel veel,zou echt niet weten meer precies hoeveel,ging twee keer per maand naar de club en had dan meerdere dames/vrouwen op een avond,en dan loopt het aantal snel op,en daar komen dan ook nog de keren bij van de uitgaans-sex..
en oh ja daar komt bij dat echt niet elke vrouw het met mij wilde doen hoor,ik was vrij afwachtend zelfs.quote:
400 dan?quote:Op zondag 27 april 2014 20:32 schreef gustaf het volgende:
[..]
en oh ja daar komt bij dat echt niet elke vrouw het met mij wilde doen hoor,ik was vrij afwachtend zelfs.
respect!quote:Op zondag 27 april 2014 20:43 schreef gustaf het volgende:
[..]
nee dat ook niet maar zo rond de 150 denk ik,ik was geen konijn of zo...
Niet denigrerend bedoelt, maar wat heb je er eigenlijk aan?quote:Op zondag 27 april 2014 20:32 schreef gustaf het volgende:
en oh ja daar komt bij dat echt niet elke vrouw het met mij wilde doen hoor,ik was vrij afwachtend zelfs.
nou niet veel bijzonders...omdat??quote:Op zondag 27 april 2014 20:59 schreef conso888 het volgende:
[..]
Niet denigrerend bedoelt, maar wat heb je er eigenlijk aan?
helemaal niets,daar heb je een punt,ben er totaal ook niet trots op of zo,maar het is zoals het is.quote:Op zondag 27 april 2014 20:59 schreef conso888 het volgende:
[..]
Niet denigrerend bedoelt, maar wat heb je er eigenlijk aan?
En nu kun je kwartetten met je soa's?quote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef gustaf het volgende:
[..]
helemaal niets,daar heb je een punt,ben er totaal ook niet trots op of zo,maar het is zoals het is.
quote:Op maandag 28 april 2014 07:52 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
En nu kun je kwartetten met je soa's?
Is dat zo erg ja?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Amerikaanse slang gebruiken!
Het is je vergeven als je in de US of A woont of half Amerikaans bent...
nee hoor altijd safe hoor!!quote:Op maandag 28 april 2014 07:52 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
En nu kun je kwartetten met je soa's?
Vind dat zo een "tamme" houding, zo kan je natuurlijk alles verantwoorden.quote:Op zondag 27 april 2014 21:15 schreef gustaf het volgende:
helemaal niets,daar heb je een punt,ben er totaal ook niet trots op of zo,maar het is zoals het is.
Is dat inclusief de sex op je vroegere "bijbaan" cq hobby (of wat het ook was?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef erodome het volgende:
Zit wat over de 100, weet niet precies hoeveel...
De teller gaat vrij hard als je het met stellen doet(en dan met beiden), maar de laatste jaren komt er niet zoveel meer bij. Hebben vooral "vaste" lovers en niet zoveel nieuwe meer erbij.
Want niemand heeft het ooit. Gepresteerd om met meer dan 10 mensen het bed te delenquote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Limez het volgende:
[..]
Dit inderdaad, beetje respect voor je lichaam is ook niet verkeerd. Bovendien als ik de getallen hier zo zie heb ik het idee dat er flink wat internethelden tussen zitten die het echte aantal maal vijf doen
Inc wat ik met porno heb gedaan ja, maar dat zijn eigenlijk bijna alleen maar mensen met wie ik het ook op andere momenten deed(maar 2 met wie dat niet zo was). Het meeste daarvan zelfs met mijn partner gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 11:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is dat inclusief de sex op je vroegere "bijbaan" cq hobby (of wat het ook was?)
Ik ben ook niet heel erg jong meer, 36 inmiddels. Het gaat om vele en vele jaren van... Ook wel een wildere periode gehad, nu is het nog 1 a 2 keer per jaar en dan vaak met mensen die we al kennen.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:42 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Dat ik niet precies weet hoe veel, goed. Maar ik weet zeker dat ik jouw aantallen niet redt.
Dan heb ik nog een paar jaartjes om aan dergelijke cijfers te komen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel erg jong meer, 36 inmiddels. Het gaat om vele en vele jaren van... Ook wel een wildere periode gehad, nu is het nog 1 a 2 keer per jaar en dan vaak met mensen die we al kennen.
Vind het over het algemeen wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 03:34 schreef Geerd het volgende:
Pfff wat een getallen hier, hulde voor jullie![]()
Ik had het ook wel geweten.
Nein man heb 2 jaar droog gestaan en 3 jaar een relatie en dus met een man maar geneukt.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus je staat al bijna 5 jaar droog
Het is dan ook belangrijk om met seksuele voorlichting te beginnen voordat kinderen 14 zijn. Dat blijkt maar weer. Overigens is mijn vermoeden dat de meeste pubers, zelfs (of juist) meisjes op die leeftijd gewoon genieten van seks. Niet meteen verstandig, maar ja. Dat is alcohol drinken en wiet roken ook niet, en dat deden ze in mijn tijd ook wel (te veel) op die leeftijd...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:33 schreef hockeyertje het volgende:
Dit topic deed mij denken aan dit artikel: http://www.nujij.nl/overi(...)e-een.14752939.lynkx
whahaha coolquote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
2e School
3e Datingsite
4e Tinder
6e Tinder
7e Kroeg
8e Kroeg
9e Tinder
10e Kroeg
Je hebt elke dag 1 man, plus 31 in een gangbang erbij gedaan?quote:
Elke donderdag gangbang party.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt elke dag 1 man, plus 31 in een gangbang erbij gedaan?
Hoezo helaas, seks is toch ook gewoon om er van te genieten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Elke donderdag gangbang party.
Nee, in werkelijkheid zou ik 't niet zo goed weten, minder dan twintig, meer dan tien. Vanaf 13-14 actief (helaas nogal taboeloos opgevoed en niet bewust van de waarde van seks), nu bijna 24.
Ik gok op de 12 ofzo, inclusief vrouwen.
Niet als je 13/14 bent en denkt dat het erbij hoort en dan gewoon met random mensen gaat neuken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:57 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Hoezo helaas, seks is toch ook gewoon om er van te genieten?
hmm dit ken ik wel inderdaad, ook echt ziek veel spijt van mijn ''scharrel'' periode, omdat ik nu zoveel meer waarde hecht aan seks.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet als je 13/14 bent en denkt dat het erbij hoort en dan gewoon met random mensen gaat neuken.![]()
Toen ik 13/14 was, was ik niet bezig met seks. Vriendinnen ook niet. Best jong! Het 'hoorde' ook niet om met iedereen seks te hebben, want je was meer met andere dingen bezig en dacht dr niet aan. In mijn omgeving begon het ong rond 16-jarige leeftijd echt 'los' te gaan. Of nouja, toen begon het bij mij en leeftijdsgenoten een beetje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef Limez het volgende:
[..]
hmm dit ken ik wel inderdaad, ook echt ziek veel spijt van mijn ''scharrel'' periode, omdat ik nu zoveel meer waarde hecht aan seks.
Aangepastquote:
Leugensquote:
jij ook?quote:
Neequote:
Jawelquote:Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef complicate het volgende:
[..]
NeeMaar ik denk niet dat u maagd bent.
Gemiddeld 4 per jaar. Geen slechte score.quote:
Hoe oud was je ook alweer? Van 1995 toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
Hoax.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer? Van 1995 toch?
Dacht dat het ooit in haar profiel stond, niks hoax.quote:
Ze is 18.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dacht dat het ooit in haar profiel stond, niks hoax.
Maar alleen zij kan er antwoord op geven niet waar
Ze op je 28e niet eens hebben gehadquote:
Hahaha wauw..quote:Op maandag 19 mei 2014 17:25 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
damn........
en je hebt voor die stagebegeleider vast ook je benen gespreid ?
Welnee, groeien wel weer terug, zeker rond de 30 jaarquote:
dat klopt helemaal jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Voetnoot het volgende:
[..]
Hahaha wauw..
Jij hebt nooit seks zeker?
20 in 2 jaar de tijd is best veel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee, groeien wel weer terug, zeker rond de 30 jaar
Ik heb wel hogere scores dan dat gehoord op die leeftijd. Maar boeit allemaal nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
20 in 2 jaar de tijd is best veel.
Meeste mensen beginnen pas vanaf hun 18e.
Maar goed, wie zijn wij om te oordelen.
Zo lang het maar leuk was. (En veilig)
Ik wou net zeggen, dat valt op zich toch wel mee. Tien in drie jaar tijd, nou nou..quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Voetnoot het volgende:
[..]
Hahaha wauw..
Jij hebt nooit seks zeker?
Haha precies! Niet echt schokkend..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:58 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat valt op zich toch wel mee. Tien in drie jaar tijd, nou nou..
Inderdaad, dat getal mag wel omhoogquote:
We hebben een pua-meisterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:29 schreef fightclubTyler het volgende:
Ik geloof zelf eerlijk gezegd niet dat een gezonde knappe dame minder dan 20 sekspartners heeft gehad. Wat mij verder ook niet boeit, ik ben anti-slet gezeik, maar ik denk dus dat veel dames die reageren liegen.
Maargoed ontmaagd op 13jaar, nu ben ik achttien. Rond de 20 bedpartners gehad. Ik ontmoet actief vrouwen wat je ''pick up artist'' kan noemen. Hoewel deze post vast buiten het bootje en negatief zal vallen, besluit ik toch wat eerlijkheid in dit topic te brengen.
challaz
Oh wacht je zei sekspartners. Dus ook de chicks waarbij het net niet lukte te penetreren. In dat geval wat meer hahaha
Deze manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:29 schreef fightclubTyler het volgende:
Ik geloof zelf eerlijk gezegd niet dat een gezonde knappe dame minder dan 20 sekspartners heeft gehad. Wat mij verder ook niet boeit, ik ben anti-slet gezeik, maar ik denk dus dat veel dames die reageren liegen.
Maargoed ontmaagd op 13jaar, nu ben ik achttien. Rond de 20 bedpartners gehad. Ik ontmoet actief vrouwen wat je ''pick up artist'' kan noemen. Hoewel deze post vast buiten het bootje en negatief zal vallen, besluit ik toch wat eerlijkheid in dit topic te brengen.
challaz
Oh wacht je zei sekspartners. Dus ook de chicks waarbij het net niet lukte te penetreren. In dat geval wat meer hahaha
Respectquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:29 schreef fightclubTyler het volgende:
challaz
Of er zitten gewoon weinig gezonde, knappe dames op Fok.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:29 schreef fightclubTyler het volgende:
Bij knappe vriendinnen van mij zitten we weleens op facebook te kijken en heeft ze echt een hele lijst van random jongens die haar op facebook aanspreken. Dan heb ik het nog niet eens over datingsites waar ze na 2dagen al het overzicht van gesprekken kwijt is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of er zitten gewoon weinig gezonde, knappe dames op Fok.
Jij moet wel dagelijks verzorgd worden, ja...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of er zitten gewoon weinig gezonde, knappe dames op Fok.
Je HOEFT het toch niet te doen met iedereen die zich aanbiedt?quote:, maar in ieder geval liggen voor knappe dames de mannen voor het oprapen
Ja of de mannen doen het met elkaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:41 schreef emma77 het volgende:
Als de mannen duidelijk zoveel meer sexpartners hebben dan de vrouwen: wie is dan die ene vrouw waar al die mannen overheen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |