Fipo be like: nog maagd en denk dat ik baas benquote:Op maandag 17 maart 2014 16:23 schreef Robbert. het volgende:
TS be like: even laten weten dat ik als vrijgezel iedereen kan bonken.
wauw zo goedquote:Op maandag 17 maart 2014 11:27 schreef imikethat het volgende:
Op hoeveel staat de teller? En wat is nou eigenlijk veel. Laten we zeggen dat je vanaf bijvoorbeeld je 18e seks heb tot je (huidige leeftijd). Hoeveel sekspartners heb je in die tijd verslonden?
Als je je leeftijd niet wilt vertellen kan je ook het aantal jaren zeggen na je eerste seksuele daad.![]()
In 4 jaar tijd 5 partners gehad... waarvan 4 in de laatste 4 maanden( Relatie van 3 jaar en 7 maanden was over )
je-zus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd.
Kom maar op met alle oordelen
Meer de vraag waar je ze vandaan haalt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd.
Kom maar op met alle oordelen
Waarom ben je er niet trots op? Als in je ondertoon klinkt niet positief.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd Waarbij 1 jaar geen seks. Totaal niet trots op, maar wel realiteit.
Oh en ik hoef geen oproepjes in mijn dmbox, mijn wilde haren ben ik nu wel verloren
Elke maand een ander dus ongeveer? Als het maar leuk was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd Waarbij 1 jaar geen seks. Totaal niet trots op, maar wel realiteit.
Oh en ik hoef geen oproepjes in mijn dmbox, mijn wilde haren ben ik nu wel verloren
Niks mis mee, jaloers is!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
Je hoeft ook niet op alles per se trots te moeten kunnen zijn want niet alles hoeft in je CV te staan. Als je maar doet waar je zin in hebt want dan leef je en daar kun je wel een beetje trots op zijn voor jezelf. Niks is waardelozer dan een saai leven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
162 verschillende in 2 jaar, dat is best veel. Wat zijn je geheimen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:23 schreef Broadway het volgende:
Hield m'n seks statistieken bij, de teller stond toen op 162 verschillende chicks en één ladyboy in twee wilde jaren, nu is het een stuk rustiger en het totaal zal ongeveer 200 zijn, vorig jaar bijvoorbeeld maar 5 in totaal inc. twee vaste vriendinnen.
Gewoon een paar jaar in Azië gaan wonen en veel uitgaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef LazyDave het volgende:
[..]
162 verschillende in 2 jaar, dat is best veel. Wat zijn je geheimen?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef yats het volgende:
Je zou er bijna een minderwaardigheidscomplex van krijgen als ik die getallen zo zie
Badoo, fok, vroegah Nog wordfeud. Succes ermee.quote:
lol! Via wordfeud? Badoo nog nooit lucky geweest. Onvoorstelbaar eigenlijk...quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Badoo, fok, vroegah Nog wordfeud. Succes ermee.
Waar is de tijd gebleven dat je alleen in de kroeg kon scoren?quote:Op zondag 6 april 2014 17:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Badoo, fok, vroegah Nog wordfeud. Succes ermee.
Je bent niet de enige...quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lunaste het volgende:
Als ik die getallen mag geloven hier, dan moet ik heel preuts..frigide zijn ofwel kieskeurig.. hehe
Ik hoor er wel eens negatief commentaar over, maar dit is dan wel weer fijn om te lezenquote:Op zondag 6 april 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent niet de enige...
Maar er is niets mis met kieskeurig zijn.
Klinkt bekend :-). Zolang je mensen maar wel een kans geeft, word mij altijd verteld. Maar dat heeft meer met een potentiële relatie te maken dan met seks an sich.quote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef Lunaste het volgende:
[..]
Ik hoor er wel eens negatief commentaar over, maar dit is dan wel weer fijn om te lezen
Dat heb ik dus ook. Ik vraag me echt af of die getallen wel kloppen en of ik nu zo vreemd ben dat ik bij lange na niet bij zulke cijfers in de buurt kom. Overigens is er niets mis met kieskeurig zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lunaste het volgende:
Als ik die getallen mag geloven hier, dan moet ik heel preuts..frigide zijn ofwel kieskeurig.. hehe
Die getallen gelovenquote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lunaste het volgende:
Wellicht is het juist andersom en zoeken ze aandacht/bevestigingquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef yats het volgende:
Je zou er bijna een minderwaardigheidscomplex van krijgen als ik die getallen zo zie
Vrouwen mogen zich melden aan de baliequote:Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht is het juist andersom en zoeken ze aandacht/bevestiging
quote:
1e Tribalwarsquote:
Hoi, Neuken?quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
1e Tribalwars(lange tijd relatie mee gehad)
2e School
3e Datingsite
4e Tinder
5e Counter Strike Source, kende em al 2 jaar
6e Tinder
7e Kroeg
8e Kroeg
9e Tinder
10e Kroeg
Gelijk spel voor Tinder en de Kroeghaha
Haha, inderdaad Fok! staat er niet tussen.. Ik schat de kans ook klein dat Fok! er tussen komt te staanquote:Op maandag 7 april 2014 11:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Maar FOK! staat er (nog) niet tussen......
Omdat de gemiddelde penis lengte 35 cm is op FOK!?quote:Op maandag 7 april 2014 11:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, inderdaad Fok! staat er niet tussen.. Ik schat de kans ook klein dat Fok! er tussen komt te staan
Haha, het gaat niet om de lengte van een penis maar om de breedtequote:Op maandag 7 april 2014 11:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde penis lengte 35 cm is op FOK!?
Tribalwars, dat is lang geleden. Dat heb ik ook ooit nog een flinke tijd gespeeld (wereld 8). Verder word ik bijna jaloers op hoe makkelijk het blijkbaar voor vrouwen is.quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
1e Tribalwars(lange tijd relatie mee gehad)
2e School
3e Datingsite
4e Tinder
5e Counter Strike Source, kende em al 2 jaar
6e Tinder
7e Kroeg
8e Kroeg
9e Tinder
10e Kroeg
Gelijk spel voor Tinder en de Kroeghaha
Ik speelde in W1, W2, W3, W4 & W6quote:Op maandag 7 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Tribalwars, dat is lang geleden. Dat heb ik ook ooit nog een flinke tijd gespeeld (wereld 8). Verder word ik bijna jaloers op hoe makkelijk het blijkbaar voor vrouwen is.
Haha, ik hield het bij W8. Uiteindelijk de top 20 gehaald met bijna 80 miljoen punten en toen gestopt omdat ik het gekonkel zat was. W16 nog geprobeerd, maar de lol was weg.quote:Op maandag 7 april 2014 11:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik speelde in W1, W2, W3, W4 & W6
Later nog eventjes W12 en W13 maar toen was het niet zo leuk meer..
Ja wanneer je een beetje mee gaat tellen, gaat het spel teveel tijd kostenquote:Op maandag 7 april 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik hield het bij W8. Uiteindelijk de top 20 gehaald met bijna 80 miljoen punten en toen gestopt omdat ik het gekonkel zat was. W16 nog geprobeerd, maar de lol was weg.
Ik heb er twee keer geld in gestoken, achteraf twee keer teveel. Maar ja, ik was jong en naïefquote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja wanneer je een beetje mee gaat tellen, gaat het spel teveel tijd kosten(of je moet er geld in stoppen maar dat is zonden vind ik
)
Ag als je maar plezier hadquote:Op maandag 7 april 2014 11:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er twee keer geld in gestoken, achteraf twee keer teveel. Maar ja, ik was jong en naïef
Mwah, ik had mijn tijd nuttiger kunnen besteden.quote:
Want 10 is een schokkend aantal ofzoquote:Op maandag 7 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Tribalwars, dat is lang geleden. Dat heb ik ook ooit nog een flinke tijd gespeeld (wereld 8). Verder word ik bijna jaloers op hoe makkelijk het blijkbaar voor vrouwen is.
Elke vrouw kan seks hebben wanneer ze wil.quote:Op maandag 7 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Geen schokkend aantal inderdaad, maar ik red het niet.quote:Op maandag 7 april 2014 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Want 10 is een schokkend aantal ofzoDat lukt zelfs een fokker nog wel
11 dus.
Kroeg en festivals 9/10. Internetdaten of tinderen ofzo doe ik niet aan. Verschuil me niet graag achter een telefoonscherm.quote:
Aantal seks partners is een verschil met aantal keren seks gehad.quote:Op maandag 7 april 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen schokkend aantal inderdaad, maar ik red het niet.
Gelukkig wel!quote:Op maandag 7 april 2014 12:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Aantal seks partners is een verschil met aantal keren seks gehad.
Mannen ook.quote:Op maandag 7 april 2014 12:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Elke vrouw kan seks hebben wanneer ze wil.
Shit happensquote:Op maandag 7 april 2014 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik had mijn tijd nuttiger kunnen besteden.:D
Tips zijn welkomquote:
Ja want seks heb je ook via je telefoonscherm..quote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Kroeg en festivals 9/10. Internetdaten of tinderen ofzo doe ik niet aan. Verschuil me niet graag achter een telefoonscherm.
Telefoonseksquote:Op maandag 7 april 2014 12:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja want seks heb je ook via je telefoonscherm..
Telefoon seks noem ik ik toch echt geen seks.. Ik noem iets pas seks als er lichamelijk contact is met de geslachtsdelenquote:
No shit sherlockquote:Op maandag 7 april 2014 12:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
Telefoon seks noem ik ik toch echt geen seks.. Ik noem iets pas seks als er lichamelijk contact is met de geslachtsdelen
Als dat zo zou zijn, kan er in de openingspost een definitie voor seks geplaatst worden zodat ieder op één lijn ligt hierquote:Op maandag 7 april 2014 12:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
No shit sherlock![]()
Of moeten een aantal mensen het aantal nu bijstellen naar beneden?
Zoek maar wat posts van me in R&P, ik heb dr al genoeg geprobeerd een zetje in de goede richting te geven.quote:
Ben je nou zo simpel of doe je alsof?quote:Op maandag 7 april 2014 12:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja want seks heb je ook via je telefoonscherm..
Dus ook geen fleshlights, rechter of linkerhand en natte dromen. Duidelijkquote:Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, kan er in de openingspost een definitie voor seks geplaatst worden zodat ieder op één lijn ligt hier
Ieder zijn manier toch, ik vind in de kroeg of discotheek niet het type vrouw waar ik op val en via mijn werk of hobby's werkt ook niet echt goed (alleen maar mannenquote:Op maandag 7 april 2014 13:08 schreef fathank het volgende:
Ik doelde niet op de seks maar op de hossel voorafgaand aan de seks. De een doet het via Tinder of andere social media. Ik ben meer van de oude stempel en doe het liever in ´t echie.
Mooi dan liggen wij op één lijn, nu de rest nogquote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus ook geen fleshlights, rechter of linkerhand en natte dromen. Duidelijk
Wanneer kan je voor "de rest"?quote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mooi dan liggen wij op één lijn, nu de rest nog
Chill, ik zeg ook nergens dat de ene manier beter is dan de andere manier.quote:Op maandag 7 april 2014 13:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus ook geen fleshlights, rechter of linkerhand en natte dromen. Duidelijk
[..]
Ieder zijn manier toch, ik vind in de kroeg of discotheek niet het type vrouw waar ik op val en via mijn werk of hobby's werkt ook niet echt goed (alleen maar mannen) dus ik vind internetdaten weer veel fijner.
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 7 april 2014 13:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Chill, ik zeg ook nergens dat de ene manier beter is dan de andere manier.
Rest alleen nog de vraag of orale seks meetelt.quote:Op maandag 7 april 2014 13:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mooi dan liggen wij op één lijn, nu de rest nog
Tenen knagen niet. Kopkaas kluiven wel.quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef yats het volgende:
[..]
Rest alleen nog de vraag of orale seks meetelt.
Gezien het woord 'seks' in 'orale seks' lijkt me dat wel meetellen.quote:Op maandag 7 april 2014 13:19 schreef yats het volgende:
[..]
Rest alleen nog de vraag of orale seks meetelt.
Maar ik zie je best veel online op Fok, dus weet je zeker dat je niet graag achter een scherm zit wat dat betreft? Of is dat telefoonscherm zoveel anders dan een computerscherm?quote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef fathank het volgende:
Kroeg en festivals 9/10. Internetdaten of tinderen ofzo doe ik niet aan. Verschuil me niet graag achter een telefoonscherm.
Ik zit hier om m'n mening over van alles en nog wat te geven en mensen op de goeie weg te helpen. Niet om te hosselen of aandacht danwel bevestiging te zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik zie je best veel online op Fok, dus weet je zeker dat je niet graag achter een scherm zit wat dat betreft? Of is dat telefoonscherm zoveel anders dan een computerscherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |