Fipo be like: nog maagd en denk dat ik baas benquote:Op maandag 17 maart 2014 16:23 schreef Robbert. het volgende:
TS be like: even laten weten dat ik als vrijgezel iedereen kan bonken.
wauw zo goedquote:Op maandag 17 maart 2014 11:27 schreef imikethat het volgende:
Op hoeveel staat de teller? En wat is nou eigenlijk veel. Laten we zeggen dat je vanaf bijvoorbeeld je 18e seks heb tot je (huidige leeftijd). Hoeveel sekspartners heb je in die tijd verslonden?
Als je je leeftijd niet wilt vertellen kan je ook het aantal jaren zeggen na je eerste seksuele daad.![]()
In 4 jaar tijd 5 partners gehad... waarvan 4 in de laatste 4 maanden( Relatie van 3 jaar en 7 maanden was over )
je-zus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd.
Kom maar op met alle oordelen
Meer de vraag waar je ze vandaan haalt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd.
Kom maar op met alle oordelen
Waarom ben je er niet trots op? Als in je ondertoon klinkt niet positief.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd Waarbij 1 jaar geen seks. Totaal niet trots op, maar wel realiteit.
Oh en ik hoef geen oproepjes in mijn dmbox, mijn wilde haren ben ik nu wel verloren
Elke maand een ander dus ongeveer? Als het maar leuk was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
20 in 3 jaar tijd Waarbij 1 jaar geen seks. Totaal niet trots op, maar wel realiteit.
Oh en ik hoef geen oproepjes in mijn dmbox, mijn wilde haren ben ik nu wel verloren
Niks mis mee, jaloers is!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |