SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2014 11:24:11 ]
Lol nee. Lijkt me sterk dat er zulke foto's van mij op internet rondzwerven. En als ze er toch zijn ben ik dit iig niet. Ik mis wel wat kenmerkenquote:
Gewoon kaaskop hiero.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
Is Weissman Turks? Zitten hier überhaupt mensen die niet Turks zijn?
Ik ben veel, maar geen greintje Turks!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
Geloof er niks van FatFatih.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee. Lijkt me sterk dat er zulke foto's van mij op internet rondzwerven. En als ze er toch zijn ben ik dit iig niet. Ik mis wel wat kenmerken
[..]
Gewoon kaaskop hiero.
Don't even go there.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben veel, maar geen greintje Turks!
Jij bent ook soort van Turks toch, bedoel grieken en turken is bijna hetzelfde toch?
Lekker jong kaasje ben je hequote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee. Lijkt me sterk dat er zulke foto's van mij op internet rondzwerven. En als ze er toch zijn ben ik dit iig niet. Ik mis wel wat kenmerken
[..]
Gewoon kaaskop hiero.
100% niet Turks hierquote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
Progressiepic dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wel goed om die foto te zien, vergeleken daar ben ik echt een god nu.
nu kunnen de pics niet achterwege blijven ethaquote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wel goed om die foto te zien, vergeleken daar ben ik echt een god nu.
als je body hot is maakt niet uit toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Wel precies de reden dat ik hier nooit foto's zal posten - die shit blijft nog jaren online staan en elke Weissman kan ze opzoeken.
Krijg de vinketering joh. Met mijn uiterlijk hoef ik iig niet bang te zijn om fout herkend te worden bij opsporing verzochtquote:
Mwah, ouder dan de meesten hier volgens mij.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:19 schreef fathank het volgende:
Krijg de vinketering joh. Met mijn uiterlijk hoef ik iig niet bang te zijn om fout herkend te worden bij opsporing verzocht
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zou je sowieso mirin papadopulos!
Dit ja, bezint eer ge begint. Al is dit bij mannen nog wel minder denk ik, je kan echt nog jaren lang ermee doodgestalkt worden, believe mequote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Wel precies de reden dat ik hier nooit foto's zal posten - die shit blijft nog jaren online staan en elke Weissman kan ze opzoeken.
Ik geloof je.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, bezint eer ge begint. Al is dit bij mannen nog wel minder denk ik, je kan echt nog jaren lang ermee doodgestalkt worden, believe me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die klb slowchat gast hehehh... Staat je hoofd ook op die foto's dan... Dat is wel minder nice.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, bezint eer ge begint. Al is dit bij mannen nog wel minder denk ik, je kan echt nog jaren lang ermee doodgestalkt worden, believe me
Welke kloonquote:Op maandag 17 maart 2014 11:23 schreef Ethanolic het volgende:
Weisman stalkt mij nu ook. Deed hij voorheen ook met zijn kloon.
Whahha mod die even langs komt om Susteren te quotenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:19 schreef kanovinnie het volgende:
FOT / [FOT SC] #356 Nieuw topic, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Nee haha, eigenlijk had ik gewoon een kloon aan moeten maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die klb slowchat gast hehehh... Staat je hoofd ook op die foto's dan... Dat is wel minder nice.
Ik denk dat henk te gewoon is voor tattoosquote:Op maandag 17 maart 2014 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat fathank een zieke hardcore4life-tattooage op zijn chest heeft
Ik kon het niet latenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha mod die even langs komt om Susteren te quoten
nee, heeft een hele lelijke, een zeemans tatoo. Heeft i zelf gezegd een keerquote:Op maandag 17 maart 2014 11:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik denk dat henk te gewoon is voor tattoos
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
tattoos zijn heel gewoonquote:Op maandag 17 maart 2014 11:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik denk dat henk te gewoon is voor tattoos
True.quote:
heaye die broek wel eens gezien lol.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
Susteren past nu al niet meer in zijn skinny. Groeit als kool die man!!
wow onze true detective is weer wakker gewordenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, heeft een hele lelijke, een zeemans tatoo. Heeft i zelf gezegd een keer
Wil je nou echt zo graag dat ik een sleeve neem?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:28 schreef JackieBrown het volgende:
Heeft iemand hier een sleeve? Of het van plan als ze hun bb doelen bereiken?
Zoals je in programma's zoals the valleys etc wel kan zien, als je eenmaal spieren hebt, moet je een sleeve nemen
Mag niet van m'n meisjequote:Op maandag 17 maart 2014 11:28 schreef JackieBrown het volgende:
Zoals je in programma's zoals the valleys etc wel kan zien, als je eenmaal spieren hebt, moet je een sleeve nemen
een anker hebtiequote:Op maandag 17 maart 2014 11:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wow onze true detective is weer wakker geworden
nice
Heeft m'n opa ook op zijn pols, vanuit de na-oorlogse tijd op zee. Zeer baas dat ding.quote:
gezet aan boord met een balpen ofzo zekerquote:Op maandag 17 maart 2014 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heeft m'n opa ook op zijn pols, vanuit de na-oorlogse tijd op zee. Zeer baas dat ding.
Is er zelf niet zo blij mee geweest.
echte mannen hebben een sleeve.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je nou echt zo graag dat ik een sleeve neem?
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
echte mannen hebben een sleeve.
Kijk naar deze twee buffe mannen uit de serie the Valleys
[ afbeelding ]
ken heel die serie niet, maar te dom om te schijten dat zie ik nou alquote:Op maandag 17 maart 2014 11:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
echte mannen hebben een sleeve.
Kijk naar deze twee buffe mannen uit de serie the Valleys
[ afbeelding ]
Precies dat. Helemaal lichtblauw geworden dat ding.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
gezet aan boord met een balpen ofzo zeker
dankjewel awesome voor je serieuze reactiequote:Op maandag 17 maart 2014 11:33 schreef Awesome_ het volgende:
Hier JB
http://www.droogtrainen.com/trainingsschema/
Dat dacht ik ook srs... Dat plaatje van.die gast met zijn twee vuisten in de lucht... Lijpquote:Op maandag 17 maart 2014 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
De Move is mooi op woensdag. Wodka Woensdag. En Platinum is wel een beetje kuttent hoor tenzij er een fatsoenlijk feestje is. Ben daar nog nooit nuchter geweest volgens mijquote:Op maandag 17 maart 2014 11:36 schreef Fanta-stick het volgende:
@Yuri- ongedwongen sfeer niets moet, alles mag.
@fathank- het helpt dat ik bij vrienden zit die bevriend zijn met een technofeestjes organisator/dj. Ben tot nu toe alleen in the move en platinum geweest. En ze hadden het idd ook over doornroosje, heb gehoord dat die gaat verhuizen trouwens..
dude srsquote:Op maandag 17 maart 2014 11:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook srs... Dat plaatje van.die gast met zijn twee vuisten in de lucht... Lijp
Het doet geen pijn bb.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je nou echt zo graag dat ik een sleeve neem?
lol raven is leven vriend vergeet dat nietquote:Op maandag 17 maart 2014 11:55 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker techno en deephouse toch. Beetje konijnendansje doen op mn vans.
quote:
Bij Jesse natuurlijk, waar anders!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:
LIF / Waar koop ik hoge kwaliteit voedingssupplementen?
?quote:
- lelijke/onesthetische rugquote:
handen en vlecht. zie je ik dacht het al...quote:Op maandag 17 maart 2014 12:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
- lelijke/onesthetische rug
- geen taille
- vlecht zit schuin
- handen te dicht bij elkaar
- huid glanst niet
Hahah wodka woensdag..die hoorde ik ook al voorbij komenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De Move is mooi op woensdag. Wodka Woensdag. En Platinum is wel een beetje kuttent hoor tenzij er een fatsoenlijk feestje is. Ben daar nog nooit nuchter geweest volgens mij. Gaan ook regelmatig door tot 10:00 uur sochtends zondagochtend
Doornroosje gaat idd verhuizen, komen om de hoek bij het station te zitten. Is wel beter, nu is 't 20 minuten lopen vanaf station. Wel jammer van de locatie, het is een toffe tent met goeie sfeer.
Ik vind haar vlecht ook niet mooi gedaan. Te dik elastiek.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
- lelijke/onesthetische rug
- geen taille
- vlecht zit schuin
- handen te dicht bij elkaar
- huid glanst niet
- middel is witter dan schouders (??)
sleeve is ziek pauperquote:Op maandag 17 maart 2014 11:28 schreef JackieBrown het volgende:
Wel in een GYM topic.quote:
Chubby vrouwen komen ook in de gym. Gelukkig, kan ik ze mooi hosselen daar. Van die meisjes die net beginnen en lekker dikkig zijn.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]Hier ook zeker een halve minuut. Daarna zag ik eerst de jaloerse blik van die dame rechtsachter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Je "traint" in Jesse's bio-wellness-je-moet-wel-blijven-genieten-wellness-center?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chubby vrouwen komen ook in de gym. Gelukkig, kan ik ze mooi hosselen daar. Van die meisjes die net beginnen en lekker dikkig zijn.
Die dan 1x in de week een keertje append op de crosstrainer staan 20 minuten en vervolgens hip adducter en abducter doen en weer naar huis gaanquote:Op maandag 17 maart 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chubby vrouwen komen ook in de gym. Gelukkig, kan ik ze mooi hosselen daar. Van die meisjes die net beginnen en lekker dikkig zijn.
beetje chubby is niet erg hmmquote:Op maandag 17 maart 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha idd. Hele tijd telefoon in de hand en op tempo 1 cardio doen. Daarna nog ff kwartier op buikspiermatje liggen en ondertussen op je telefoon kijken.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die dan 1x in de week een keertje append op de crosstrainer staan 20 minuten en vervolgens hip adducter en abducter doen en weer naar huis gaan
Dit, ja. Zo wordt het natuurlijk nooit wat. Ik denk dat hij ze hosselt in de sauna na afloop.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die dan 1x in de week een keertje append op de crosstrainer staan 20 minuten en vervolgens hip adducter en abducter doen en weer naar huis gaan
^^quote:
Nee gewoon buiten, ga ik in mn golfje zitten, deur open, muziek aan enz.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit, ja. Zo wordt het natuurlijk nooit wat. Ik denk dat hij ze hosselt in de sauna na afloop.
Oh, dus zo maak je indruk op de vrouwtjes? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gewoon buiten, ga ik in mn golfje zitten, petje op, deur open, muziek aan enz.
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, dus zo maak je indruk op de vrouwtjes? Weer wat geleerd.
(+fixed, btw)
Welke BF was/is dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
Bij basic fit hebben ze geen sauna meer. En het was ook niet gemengd, toen die er nog wel zat.
RFC Username: Sapstengel -> Sapstengeltje.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:48 schreef Ethanolic het volgende:
WOW
DIT ESCALEERT VOLLEDIG UIT DE HAND
SNEL EEN BAK POPCORN PAKKE
Of zo'n hippe MPV, lekker handig met al die kinderen. Zo'n wagen dat je die mannen achter het stuur ziet zitten met een blik dat ze het leven al hebben opgegeven.quote:
Ik heb ooit gemeld wat ik rij.quote:
Cool.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
DIT IS ECHT ZIEKE MOTIVATIE
[ afbeelding ]
Mitshubishi Outlander PHEVquote:Op maandag 17 maart 2014 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of zo'n hippe MPV, lekker handig met al die kinderen. Zo'n wagen dat je die mannen achter het stuur ziet zitten met een blik dat ze het leven al hebben opgegeven.
http://www.dafont.com/pirulen.fontquote:Op maandag 17 maart 2014 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
DIT IS ECHT ZIEKE MOTIVATIE
[ afbeelding ]
Ja hoor,. Even werkstruggels van me af bashen in dit topic gedurende de lunchpauze.quote:
Ik merk het. Laat je gvd niet gek maken he!!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja hoor,. Even werkstruggels van me af bashen in dit topic gedurende de lunchpauze.
Waarom?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:54 schreef JackieBrown het volgende:
soms als ik dan echt alweeeer op die fucking crosstrainer sta moet ik een beetje huilen
Lijkt mij ook niks. Trainingsmaatje van me doet altijd nog een half uur cardio na het trainen, zou echt huilen als ik dat moest doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:54 schreef JackieBrown het volgende:
soms als ik dan echt alweeeer op die fucking crosstrainer sta moet ik een beetje huilen
LIF / Crosstrainer schemaquote:Op maandag 17 maart 2014 12:54 schreef JackieBrown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Waarom, waarom...?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De zomer komt er weer aan!!!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks. Trainingsmaatje van me doet altijd nog een half uur cardio na het trainen, zou echt huilen als ik dat moest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De zomer komt er weer aan!!!lol ga jij toch lekker met een dikke pens lopen joh dikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.dutchbodybui(...)shoot-egypte-362472/
dat u cor?
Deathlift or Die.
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol ga jij toch lekker met een dikke pens lopen joh dikke
dat u cor?
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.dafont.com/pirulen.font
Alsjeblieft, nu kun je zelf coole plaatjes maken.
Me too. Zie dat topic.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Me too. Zie dat topic.
+1 ook voor no1uknow.
- die gast is 1.60mquote:Op maandag 17 maart 2014 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol ga jij toch lekker met een dikke pens lopen joh dikke
dat u cor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- die gast is 1.60m
- ik ben niet > 50 jaar
- ik heb geen tattooWeet ik toch Cor. Wel een streefje of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hahha, die syntholdude - met commentaar van McNulty:
http://www.liveleak.com/view?i=a77_1395025658
Deephousequote:Op maandag 17 maart 2014 11:55 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker techno en deephouse toch. Beetje konijnendansje doen op mn vans.
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.dafont.com/pirulen.font
Alsjeblieft, nu kun je zelf coole plaatjes maken.
quote:
Dima is een kloon van Susteren volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:14 schreef fathank het volgende:
LIF / Vrouwen, waar letten jullie op bij mannen?
Fixed.quote:
ik wist niet dat die seto zo een bijdehandte jonge wasquote:Op maandag 17 maart 2014 13:17 schreef Awesome_ het volgende:
zien jullie hoe seto het woord manlet en ethanolic gwn NAADLOOS in elkaar heeft verweve??
knap hoor
komt omdat manlet eindigt op 'et' en ethanolic daar weer mee begint dus zo kun je dat doen. het kan bij nog veel meer woorden ookquote:Op maandag 17 maart 2014 13:17 schreef Awesome_ het volgende:
zien jullie hoe seto het woord manlet en ethanolic gwn NAADLOOS in elkaar heeft verweve??
knap hoor
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
komt omdat manlet eindigt op 'et' en ethanolic daar weer mee begint dus zo kun je dat doen. het kan bij nog veel meer woorden ook
ik begrijp het bijna! heb je miss nog meer vorbeelde?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
komt omdat manlet eindigt op 'et' en ethanolic daar weer mee begint dus zo kun je dat doen. het kan bij nog veel meer woorden ook
Jezus ANDERS TRAP JE EVEN EEN WIJD OPEN DEUR INquote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:
lol ik ken iemand met een tattoeatie in dat lettertypequote:
Heb je nog steeds geen autoquote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja en naar Haefland ga ik vanuit Susteren fietsen.
Welke trein zit je?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:35 schreef G.R.S. het volgende:
Doet de NS gezellig de airco aan want het is ook zo warm hier. Phoe phoe
Er is altijd wel weer een kutsmoes om niet te hoeven trainen.quote:
beter hier dan 't bb-topic vervuilenquote:
Op een vruchtbare vrouw. Kans alleen klein dat zoiets op de verkiezingslijst staat.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Bezig met lijsttrekkersdebat vandaag, voor de verkiezingen. Weten jullie al waarop je gaat stemmen?
Linda Hofman.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op een vruchtbare vrouw. Kans alleen klein dat zoiets op de verkiezingslijst staat.
Hmm. Op de verkiezingsposters hier in de stad lijkt ze 50+quote:
Hier staan er wel een aantal.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op een vruchtbare vrouw. Kans alleen klein dat zoiets op de verkiezingslijst staat.
Huh, alle kleuters zitten toch hier?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:34 schreef Eleiko het volgende:
Heb je die montellyweissmankneus weer met z'n dikke reten chicks in de OP
Kan die kleuter niet ergens anders gaan spelen.
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vannacht zonder onderbroek geslapen; was echt veel beter.
#FreeWilly
lekker hequote:Op maandag 17 maart 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vannacht zonder onderbroek geslapen; was echt veel beter.
#FreeWilly
Ik heb ook zo het idee, maar ik wil het nog niet weten. Nog 1 ep.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Seto weet.
[ afbeelding ]
Heb na de serie de topics doorgelezen en best wel grappig dat jij bij E2 zowat al wist wie de killer was.
Have fun! Maar waarom vind je de serie zweverig?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb ook zo het idee, maar ik wil het nog niet weten. Nog 1 ep.
ik heb ze gelijk geliked op facebookquote:Op maandag 17 maart 2014 15:29 schreef Champy het volgende:
Ray je hoeft helemaal niet te cutten, lees dit maar
http://greatist.com/health/why-it-okay-to-be-overweight
Tja, toch iets te filosofisch denk ik. Lange dromerige gesprekken, etc. Ik vergelijk de serie toch onbedoeld veel met House of Cards, die ik net iets sterker vind.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Have fun! Maar waarom vind je de serie zweverig?
Gewoon frikadelletje eten.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tja, toch iets te filosofisch denk ik. Lange dromerige gesprekken, etc. Ik vergelijk de serie toch onbedoeld veel met House of Cards, die ik toch net iets sterker vind.
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wist je dat je van eiwitten meer energie krijgt dan van koolhydraten?
Yeah, het moet je liggen denk ik. Je moet ze idd niet vergelijken.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tja, toch iets te filosofisch denk ik. Lange dromerige gesprekken, etc. Ik vergelijk de serie toch onbedoeld veel met House of Cards, die ik net iets sterker vind.
99% van de meiden klaagt over kou, jij bent een gelukkig mensquote:Op maandag 17 maart 2014 13:35 schreef G.R.S. het volgende:
Doet de NS gezellig de airco aan want het is ook zo warm hier. Phoe phoe
Nee inderdaad. Welke vind jij beter? Mijn keuze gaat toch naar House of Cards.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, het moet je liggen denk ik. Je moet ze idd niet vergelijken.
Ik kan dit bevestigen - ooit een boek naar die arme jongen opgestuurd.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
n1uknow, jij woont toch in Den Haag of niet?
Ik vind ze beiden goed. Kan ze niet vergelijken.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Welke vind jij beter? Mijn keuze gaat toch naar House of Cards.
Ik ben benieuwd of hij erg veel last zal hebben van de NSS.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen - ooit een boek naar die arme jongen opgestuurd.
Echt? Gekeken naar de verhaallijnen ook echt? Kan me wel voorstellen dat de sfeer en aankleding het leukste is of je het meest aanspreekt maar ik vond Mad Men soms echt frustrerend traagquote:Op maandag 17 maart 2014 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden goed. Kan ze niet vergelijken.Elk heeft z'n eigen charme en uniekheid imo. Maar als ik echt zou moeten vergelijken dan is Mad Men nr 1.
wat kan ik zeggenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Seto weet.
[ afbeelding ]
Heb na de serie de topics doorgelezen en best wel grappig dat jij bij E2 zowat al wist wie de killer was.
Ja ik vind Mad Men prachtig, ongeacht de setting. Ook al heeft Mad Men een langzaam tempo, dat tempo is imo nodig voor de diepe karakterontwikkelingen. Mad Men is heel erg interessant, puur door de personages alleen al. Ontzettend knap staaltje werk.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt? Gekeken naar de verhaallijnen ook echt? Kan me wel voorstellen dat de sfeer en aankleding het leukste is of je het meest aanspreekt maar ik vond Mad Men soms echt frustrerend traag
Hahahahahaha, sick cunt.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:27 schreef seto het volgende:
[..]
wat kan ik zeggen
ik ben een true detective
wat ben je toch weer een hilarische jongenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:27 schreef seto het volgende:
[..]
wat kan ik zeggen
ik ben een true detective
En?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er is trouwens weer een nieuwe B&J smaak; Greek Yoghurt Strawberry Cake.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weenie man. Heb hem net pas gekocht.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef seto het volgende:
[..]Die serie moet ik ook nog kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Rust gaat dood.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef JackieBrown het volgende:
Even ophouden met de true detective spoilers
Nee man. Heb je nog wat referenties brah? Jij bent toch ook een feeder, hihihi.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Weissman het volgende:
Yuri heb je al een feeder voor jezelf gevonden?
Lekker? Pics?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Kerol het volgende:
godsamme net heerlijke eiwitbrownies gemaakt![]()
![]()
niet de beste serie maar het is wel vermakelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die serie moet ik ook nog kijken.
Ik wil Sherlock ook nog kijken. Heb je die toevallig gezien?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:43 schreef seto het volgende:
[..]
niet de beste serie maar het is wel vermakelijk
kostuums etc. zijn wel echt heel goed
Paar afleveringen van gezien. Best wel gaaf. Wel af en toe onrealistisch, dus als dat niet je ding is zou ik het overslaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil Sherlock ook nog kijken. Heb je die toevallig gezien?
Dan moet je Six Feet Under ook tof vinden.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik vind Mad Men prachtig, ongeacht de setting. Ook al heeft Mad Men een langzaam tempo, dat tempo is imo nodig voor de diepe karakterontwikkelingen. Mad Men is heel erg interessant, puur door de personages alleen al. Ontzettend knap staaltje werk.
Het moet je ook liggen om zo diep in een serie te gaan. Ik persoonlijk ben daar van fan i.t.t. series die erg oppervlakkig zijn. Ik hou ervan om 's avonds terwijl ik in bed lig nog over de serie na te denken en hoe alles zich nou heeft afgespeeld.
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
n1uknow, jij woont toch in Den Haag of niet?
heb geen fotos (te lui om naar beneden te lopen) maar heb hem hier vandaan http://passievooretenenli(...)low-carb-veel-eiwit/quote:
Helaas werkt het niet zoquote:Op maandag 17 maart 2014 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
99% van de meiden klaagt over kou, jij bent een gelukkig mens
Hmm, dat is idd niet echt mijn ding.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Paar afleveringen van gezien. Best wel gaaf. Wel af en toe onrealistisch, dus als dat niet je ding is zou ik het overslaan.
Ik zal er eens naar kijken. Thanks brie!quote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan moet je Six Feet Under ook tof vinden.
Ga je veel last van de NSS krijgen?quote:
Haha, Passie voor Eten en Liften, klinkt als een blog van Etha.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:06 schreef Kerol het volgende:
[..]
heb geen fotos (te lui om naar beneden te lopen) maar heb hem hier vandaan http://passievooretenenli(...)low-carb-veel-eiwit/
fking lekker gek
Vind je dat grappig?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef G.R.S. het volgende:
Nuclear Summit wordt waarschijnlijk verstoord door een ongeval met een Boeing 777
Niceee.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
Oh nice, Yellow Claw mixtape is net 6 uurtjes uit. Zit ook Tropkillaz in Yuri.
Mijn vader had net een theorie over dat er een aantal hoge Chinezen in dat vliegtuigen zaten met patenten op hun naam. Amerika zou dat vliegtuig met AWACS 'gekidnapped' hebben ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef G.R.S. het volgende:
Nuclear Summit wordt waarschijnlijk verstoord door een ongeval met een Boeing 777
lijkt eerder op een cover van halflifequote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
Oh nice, Yellow Claw mixtape is net 6 uurtjes uit. Zit ook Tropkillaz in Yuri.
Ojah hilarischquote:
Die theorie is al ontkracht. Ben echt zo benieuwd wat er is gebeurdquote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn vader had net een theorie over dat er een aantal hoge Chinezen in dat vliegtuigen zaten met patenten op hun naam. Amerika zou dat vliegtuig met AWACS 'gekidnapped' hebben ofzo.
Geen idee, denk het niet. Niet met mijn bezigheden vermoedelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga je veel last van de NSS krijgen?
Srs? Heb je misschien linkjes ofzo naar wat info daarover? Ik ben ook benieuwd. Persoonlijk denk ik dat dat ding ergens op een afgelegen plek in de woestijn / jungle / in een hangar staat ofzo. Maar wie weet.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
Die theorie is al ontkracht. Ben echt zo benieuwd wat er is gebeurd
Ik denk ook idd dat het vliegtuig gekaapt is en vermoedelijk op Den Haag gedropt zal worden, maar Den Haag is zo fucking ziekelijk beveiligd dat het moeilijk gaat worden, maar het kan wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn vader had net een theorie over dat er een aantal hoge Chinezen in dat vliegtuigen zaten met patenten op hun naam. Amerika zou dat vliegtuig met AWACS 'gekidnapped' hebben ofzo.
Ah, oké.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet. Niet met mijn bezigheden vermoedelijk.
Volg gewoon dit topic: NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - nieuws en speculatietopic #26quote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs? Heb je misschien linkjes ofzo naar wat info daarover? Ik ben ook benieuwd. Persoonlijk denk ik dat dat ding ergens op een afgelegen plek in de woestijn / jungle / in een hangar staat ofzo. Maar wie weet.
Ik ga wel ff de stad in tijdens die top, ff rondfietsen. Ben wel benieuwd naar de organisatie van dat alles.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk ook idd dat het vliegtuig gekaapt is en vermoedelijk op Den Haag gedropt zal worden, maar Den Haag is zo fucking ziekelijk beveiligd dat het moeilijk gaat worden, maar het kan wel.
[..]
Ah, oké.
Serieus? Lol, als dat gebeurt staat de hele wereld op z'n kop.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk ook idd dat het vliegtuig gekaapt is en vermoedelijk op Den Haag gedropt zal worden, maar Den Haag is zo fucking ziekelijk beveiligd dat het moeilijk gaat worden, maar het kan wel.
[..]
Ah, oké.
Tnx braquote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volg gewoon dit topic: NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - nieuws en speculatietopic #26
No way dat er ongezien een vliegtuig hier het luchtruim binnenkomt dan. Die wordt zonder pardon uit de lucht geschoten. De Yanks hebben niet voor niks een carrier voor de kust liggenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Ah, oké.
Een user uit deze reeks is er niet zo blij mee, want z'n favoriete prostitutie is 2 weken volgeboekt door politieke mannetjesquote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ga wel ff de stad in tijdens die top, ff rondfietsen. Ben wel benieuwd naar de organisatie van dat alles.
Ja, ben er ook wel benieuwd naar. Er worden van die grote radarvliegtuigen ingezet, twee F16's in de lucht en nog wat op de grond die paraat staan, twee van die afweerraketsystemen op de grond en natuurlijk fucking veel politie/beveiliging etc. Wil daar best een docu over zien of zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ga wel ff de stad in tijdens die top, ff rondfietsen. Ben wel benieuwd naar de organisatie van dat alles.
Echt hé. Alle belangrijke mensen van de wereld in één klap dood; chaos.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Serieus? Lol, als dat gebeurt staat de hele wereld op z'n kop.
[..]
Tnx bra
Ja, plus dat het ineens dat toestel is dat dan twee weken kwijt was. Fucking sick zou dat zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt hé. Alle belangrijke mensen van de wereld in één klap dood; chaos.
Hollywood is al met een film bezig.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, plus dat het ineens dat toestel is dat dan twee weken kwijt was. Fucking sick zou dat zijn.
Maar eerlijk, dit interesseert me wel. Ik begrijp dat het normaal is dat het even duurt voor zo'n vliegtuig gevonden is. Maar dat hele gedoe met die apparatuur uitgezet etc. is ook niet normaal.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hollywood is al met een film bezig.
Sorry, ik heb geen directe link maar mijn broertje zei dat de namen van de patenthouders niet op de officiële passagierslijsten staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs? Heb je misschien linkjes ofzo naar wat info daarover? Ik ben ook benieuwd. Persoonlijk denk ik dat dat ding ergens op een afgelegen plek in de woestijn / jungle / in een hangar staat ofzo. Maar wie weet.
Ja is ook fucking interessant man, zeker. Die piloot heeft iets van 18.000 vlieguren en is daarnaast ook nog een hele fanatieke Flight Simulator speler met een gebouwde cockpit in huis. Dus als iemand kennisrijk over vliegtuigen is, is hij het wel. Hij kan die hele route al 200x gevlogen hebben in zijn eigen huis.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar eerlijk, dit interesseert me wel. Ik begrijp dat het normaal is dat het even duurt voor zo'n vliegtuig gevonden is. Maar dat hele gedoe met die apparatuur uitgezet etc. is ook niet normaal.
Wat als de Yanks er zelf achter zitten Hank.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef fathank het volgende:
[..]
No way dat er ongezien een vliegtuig hier het luchtruim binnenkomt dan. Die wordt zonder pardon uit de lucht geschoten. De Yanks hebben niet voor niks een carrier voor de kust liggen
Ja, ik las dus dat er vermoedens zijn dat de taliban het vliegtuig gekaapt heeft en richting Afghanistan oid gevlogen heeft. Dat is echt een false flag-achtig verhaal wat the USA zou kunnen doen imo.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat als de Yanks er zelf achter zitten Hank. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:30 schreef seto het volgende:
alle overlevenden van dat vliegtuig zitten nu gewoon op een tropisch eilandje te chillen ergensSeto, maak je lekkere saté?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het niet. Die zullen wel buiten de territoriale wateren paraat staan maar zullen niet full packed ergens in den haag zitten. Tenzij Nederland om backup heeft gevraagd.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef G.R.S. het volgende:
ik heb gehoord dat Navy Seals ook in Den Haag zullen zijn. Best vet
Mijn broertje moest normaal sociale patrouille doen maar dat was niet meer nodig omdat de Amerikanen er zullen zijn. Dat is wat ik van hem heb gehoordquote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk het niet. Die zullen wel buiten de territoriale wateren paraat staan maar zullen niet full packed ergens in den haag zitten. Tenzij Nederland om backup heeft gevraagd.
Denk niet dat er daarvoor Navy Seals ingezet worden. Dat zal eerder de Secret Service zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn broertje moest normaal sociale patrouille doen maar dat was niet meer nodig omdat de Amerikanen er zullen zijn. Dat is wat ik van hem heb gehoord
WTF is dat voor programma.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef IrCute het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_lul_op_eiland.html
JB & Etha's eerste ontmoeting
Adam zoekt Evaquote:
Wat een idioot programma is dat ookquote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef IrCute het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_lul_op_eiland.html
JB & Etha's eerste ontmoeting
hij een grote lul, zij een grote mondquote:Op maandag 17 maart 2014 20:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat een idioot programma is dat ook
mwehehehehehe bedoel je dit nou letterlijk of figuurlijk!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij een grote lul, zij een grote mond
kan allebeiquote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehehehehe bedoel je dit nou letterlijk of figuurlijk!!!!!!!!!!
met zo'n pik, zekers!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waarom nou weer alleen de vrouw. Die man is net zo goed een manhoer
jij bent egt kinderachtig vriend bah altijd die sekspraatjes.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehehehehe bedoel je dit nou letterlijk of figuurlijk!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
deze dingen bij dominos zijn zo goddelijk
kijk dit bedoel ik nouquote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
deze dingen bij dominos zijn zo goddelijk
lekker manquote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jij bent egt kinderachtig vriend bah altijd die sekspraatjes.
brb 5km hardlopen #conditie #lkkrvandenatuurgenieten #hastags #gym #motorbloempje #fit
bedankt maquote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker man
ik wens je het meest succes van de wereld
succes
ei doe ook cardio treenin but dets benging gurlsquote:Op maandag 17 maart 2014 20:58 schreef seto het volgende:
hoe hersendood moet je zijn om nog TV te kijken?
Hey Sander doe normaal zo doe ik ookquote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef no1uknow het volgende:
De gymmuziek is van die homosuele emo-metal jankmuziek
daar moet ik van
[ afbeelding ]
Ja seto is half turks half taiwaneesquote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
ik geef gewoon m'n ongezouten mening Sanderquote:Op maandag 17 maart 2014 21:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Sander doe normaal zo doe ik ook
Al die tienduizenden Nederlanders zijn vast niet genoeg....quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn broertje moest normaal sociale patrouille doen maar dat was niet meer nodig omdat de Amerikanen er zullen zijn. Dat is wat ik van hem heb gehoord
Goedzo ongezouten is beter dan gezoutenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik geef gewoon m'n ongezouten mening Sander
Gains.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedzo ongezouten is beter dan gezouten
ervaring mee? hahaquote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik nou
hier wordt je echt retedik van jonge
doe t nou niet
True, heb ook al een paar maanden geen TV meer. Alles is op internet te vinden, en ook alles is op het internet te ontwijken.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:58 schreef seto het volgende:
hoe hersendood moet je zijn om nog TV te kijken?
mooi gesproken broertjequote:Op maandag 17 maart 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, heb ook al een paar maanden geen TV meer. Alles is op internet te vinden, en ook alles is op het internet te ontwijken.
TV IS PASSÉ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |