Badumtssssjjjquote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Of ze geen lelijke ruitjespakken in de kast hebben hangen.
Wow. Wat een goede tips. Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef hoas het volgende:
Voor de mannen, gedraag je hoffelijk beetje humor, drink niet te veel en het liefts iets wat een ander niet drinkt dan weet ze dat je smaak hebt.
Nette en hele niet te opzichtige kleding.
Lekker geurtje van een kwaliteitsmerk, geen Lidl dus.
Mooi horloge
Mooie leren schoenen, dus geen nike's
En heel belangrijk, je tanden en adem daar mag niets aan opvallen.
Verder kennis van eten, dus geen kebab of kapsalon.
En probeer vooral de eerste date's niet meteen het bed in te duiken, zij geeft wel aan
Wanneer.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef hoas het volgende:
Voor de mannen, gedraag je hoffelijk beetje humor, drink niet te veel en het liefts iets wat een ander niet drinkt dan weet ze dat je smaak hebt.
Mooi horloge
En probeer vooral de eerste date's niet meteen het bed in te duiken, zij geeft wel aan
Wanneer.
Dus daarom kan je het bestequote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef Rezania het volgende:
Maar anyway, je zegt het al je OP. De één let op dit, de ander let op dat. Er is geen universeel antwoord.
quote:
Het is 2014.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef hoas het volgende:
Mooi horloge
Wanneer.
Wat een machtig gespierde benen, hoeveel pounds zou zij squatten?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef aequus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus je wilt zeggen dat een kapsalon er niet ingaat bij deze?
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Idd daarom barst het hier van de vrijgezelle fappers die geen zak van vrouwen snappen, en zich stomdronken zuipen, boeren en scheten laten, nee daar zitten de vrouwen op te wachten in 2014.quote:
Nee snap ik, maar ben gewoon benieuwd. Hoeft niet één antwoord te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef Rezania het volgende:
Maar anyway, je zegt het al je OP. De één let op dit, de ander let op dat. Er is geen universeel antwoord.
KLB / Dit moet je lezen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:04 schreef eend112 het volgende:
Nog geen een vrouw die serieus heeft gereageerd in dit topic
Alsof dat 20 jaar geleden anders wasquote:Op zondag 16 maart 2014 19:01 schreef hoas het volgende:
[..]
Idd daarom barst het hier van de vrijgezelle fappers die geen zak van vrouwen snappen, en zich stomdronken zuipen, boeren en scheten laten, nee daar zitten de vrouwen op te wachten in 2014.
Ja de moderne meiden van nu willen succes, een mooi huis, en geld veel geld.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alsof dat 20 jaar geleden anders was
Of je ontmoet gewoon normale vrouwenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja de moderne meiden van nu willen succes, een mooi huis, en geld veel geld.
Dan kom je niet aan in een spijkerbroek en Nike's op een oude fiets.
Dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Stel je komt een knappe vent tegen maar het is een armoedzaaier en dat zal hij altijd blijven,'zou je dan nog voor hem kunnen gaan?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit.
Ik kijk gewoon naar het totaalpakket.
Ik ben niet van plan om m'n leven lang financieel voor een man te gaan zorgen. Ik wil mezelf kunnen redden, dan moet mijn toekomstige levenspartnerquote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef hoas het volgende:
[..]
Stel je komt een knappe vent tegen maar het is een armoedzaaier en dat zal hij altijd blijven,'zou je dan nog voor hem kunnen gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |