oh dat is wel zieligquote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die hond is lief. ze stoppen hem alleen de hele dag in een bench en gaan zelf weg![]()
Wiens hond is dat?
is dat raar? soms slaap ik wel langer hoorquote:
Ja, inderdaad. Hij krijgt ook nooit aandachtquote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is wel zielig
gewoon, onze hond thuis
ik kan dat echt niet hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat raar? soms slaap ik wel langer hoor
schiet die mensen danquote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hij krijgt ook nooit aandacht
Net als hun kinderen trouwens.
had ik eerst ook, nu niet meerquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kan dat echt niet hoorzo lang slapen.
Vannacht ook pas iets van half 2 gaan slapen en om 8 uur weer wakker
Misschien vrolijk je weer wat op door de vervangende plaatjesquote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
ik dacht serieus dat er een leuke tomboy in de op stond
mja was nog niet helemaal eruit gegroeid geloof ik.quote:
Moet ik naar de gevangenisquote:
pics dan iddquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
oh ik vind mijn haar nu echt leuk
ik zal even foto uploaden
quote:
Ik houd van ijsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien vrolijk je weer wat op door de vervangende plaatjes
en van mijquote:
Geen idee, ik heb nog nooit een gaatje gehad, zou niet weten hoe dat voeltquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja was nog niet helemaal eruit gegroeid geloof ik.
heb eens per 2 maanden gewoon 3 dagen last ervan en dan is t over
of ik heb een gaatje erin, dat kan ookMaar dan zou het elke dag pijn doen lijkt me zo
Die stond alleen andersom op 9gag, dat het meisje een half jaar weg was geweestquote:
Stiekem.quote:
Omdat ik nu gewoon meestal 22.30 alles uit doequote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]Hoezo niet dan?
Ik heb dat ook een periode gehad, maar dat kwam door een hersenschudding
Echt??quote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik nu gewoon meestal 22.30 alles uit doe
Maar even serieus, jullie hebben al gemeet toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stiekem.
Niet doorvertellen hoor, zeker niet aan Rez.
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even serieus, jullie hebben al gemeet toch?
Wat gingen jullie doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal foto die tweede lol
zelf geknipt + met krijt gekleurd
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal foto die tweede lol
zelf geknipt + met krijt gekleurd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
1 is er uit getrokken en hierdoor ben ik panisch geworden voor de tandartsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit een gaatje gehad, zou niet weten hoe dat voelt![]()
Apart wel.
Hebben jullie eigenlijk jullie verstandskiezen of laten trekken?
heb is niet leuk als we beide de gags browsenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die stond alleen andersom op 9gag, dat het meisje een half jaar weg was geweest
Ik kreeg angstaanval bij de kaakchirurg en daarna flauwgevallen op straatquote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1 is er uit getrokken en hierdoor ben ik panisch geworden voor de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg, het is groen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal foto die tweede lol
zelf geknipt + met krijt gekleurdOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Eerst uur door Leiden lopen wat praten, daarna paar uur poolenquote:
Hoezo? Was dat zo erg?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1 is er uit getrokken en hierdoor ben ik panisch geworden voor de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echte qt3.14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal foto die tweede lol
zelf geknipt + met krijt gekleurdWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nicequote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst uur door Leiden lopen wat praten, daarna paar uur poolen4-2 gewonnen
Vervelend hč als ik je 'originaliteit' doorziequote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb is niet leuk als we beide de gags browsen
Nah anderequote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg angstaanval bij de kaakchirurg en daarna flauwgevallen op straat
grappig tochquote:
neuh niet meteen denk ikquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg angstaanval bij de kaakchirurg en daarna flauwgevallen op straat
origineel is t nietquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend hč als ik je 'originaliteit' doorzie
quote:
AHHAAHAHAH heb niet verder gelezen dan datquote:
Ik heb ook nooit gaatjes, maar wel leuke verhalen over de tandarts en kaakchirurg, maar ik ben ook niet bang.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb nooit gaatjes daarom ook niet bang
Niet vertellen. Je weet dat ik er niet tegen kanquote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gaatjes, maar wel leuke verhalen over de tandarts en kaakchirurg, maar ik ben ook niet bang.
Uhuhquote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet vertellen. Je weet dat ik er niet tegen kan
Had gister verjaardag, en toen ging m`n oom vertellen dat hij arm uit de kom had. Lekker gedetailleerd ook weer. Ik dacht: oke, even weglopen maarquote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Volgens mij heb ik het de vorige keer gespoilerd en toen geloofde iemand me niet
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had gister verjaardag, en toen ging m`n oom vertellen dat hij arm uit de kom had. Lekker gedetailleerd ook weer. Ik dacht: oke, even weglopen maar![]()
oeiquote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had gister verjaardag, en toen ging m`n oom vertellen dat hij arm uit de kom had. Lekker gedetailleerd ook weer. Ik dacht: oke, even weglopen maar![]()
ik heb er 1 gehad in 2 manaden ofzo kutleefquote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Zo note-aantal is ook weer opgekrikt sinds vandaag.
1 gehad in 1 maand eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb er 1 gehad in 2 manaden ofzo kutleef
Ik heb er nog steeds 2quote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
2?quote:
Goeie omgeving voor je after-rehabquote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
de helft van mijn coworkers snuiven kwam ik gister achter.
mooi man.
Ik heb er 55, 1 positievequote:
Ik heb er nu genoeg 50.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had 60 notes voordat ik ooit een ban kreeg
Staat wel beeteje raar misschienquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik de whatsapp groep verlaten van werk
Zet meldingen dan uitquote:
geen ideequote:
zelf geknipt + met krijt gekleurd![]()
Er is van mijn werk wel een whatsapp groep, maar daar zit ik nooit in.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik de whatsapp groep verlaten van werk
Volgens mij wel.quote:
blijf hier nog wel hoorquote:
ga naar de groepquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar de groep
dan opties
en dan dempen
en je kan bij instellingen van whatsapp ook alle meldingen uitzetten van groepen
quote:
ik ging hem googlen nu heb ik een flinke spoiler te pakken.quote:
HoCquote:
Heb je je haar echt groen/blauw gemaakt?quote:
Ik ben trost op jequote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Jimbo het volgende:
ik heb al meer dan een kwart jaar geen ban gehad.
knap toch
ik ben trots op jequote:Op zondag 16 maart 2014 22:07 schreef Jimbo het volgende:
ik heb al meer dan een kwart jaar geen ban gehad.
knap toch
Ja, trost is een special kind off trotsquote:
gister zijn 2 van mn notes verwijderdquote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Waarom?quote:
nee ik vind jou niet aantrekkelijkquote:
Omg, als we ooit een relatie krijgen dan staat het begin van onze ontmoeting gewoon ergens bevestigd in de database op FOK!quote:
En de mooie periode na de ontmoeting ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, als we ooit een relatie krijgen dan staat het begin van onze ontmoeting gewoon ergens bevestigd in de database op FOK!
Ja maar je bent homo dus je bent niet aantrekkelijk voor mijquote:
Ik dacht dat vrouwen juist op homo's vielen?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar je bent homo dus je bent niet aantrekkelijk voor mij
Ach. Hoort erbij.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de mooie periode na de ontmoeting ook.
Smakeloze vrouwenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen juist op homo's vielen?
Oke, dan moet ik om pics vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen juist op homo's vielen?
Blijf van hem af.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, dan moet ik om pics vragen.
Pics van jou?
Sof sof?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Pics van jou?
Is hij van jou? Hij vroeg zelf of ik hem aan wilde raken he.quote:
hoeft meestal nietquote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
ik zag een blaadje bij de subway dat ze mensen zoeken en je moet je cv inleveren. moet je dan ook nog een briefje ofzo erbij doen? of gewoon zeggen: ik lever mijn cv in voor die en die functie>????
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Is hij van jou? Hij vroeg zelf of ik hem aan wilde raken he.
okequote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoeft meestal niet![]()
Misschien je favo sub-broodje
Appelsap.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
ik heb nu opleidingen, werk en talen op cv
wat zou er nog bij moeten?
je naw-gegevens en dat moet voldoende zijn. Het is maar een bijbaan hequote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
ik heb nu opleidingen, werk en talen op cv
wat zou er nog bij moeten?
Doe eens ff normaal joh, alleen omdat ze niet reageert.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je naw-gegevens en dat moet voldoende zijn. Het is maar een bijbaan he
Ik probeer haar al zeker 3x iets te vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal joh, alleen omdat ze niet reageert.
Doe effe normaalquote:
Ja en volgens mij heeft ze haar punt gemaakt door je te negeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik probeer haar al zeker 3x iets te vragen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Pics van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hallo kanoquote:
Ja hoor!quote:
En waarom zou ze dat doen. Hamvraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en volgens mij heeft ze haar punt gemaakt door je te negeren.
haan was een beetje herrie aan het maken jammer genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo kano
Was de fok film meet leuk?
Haan33 was er heel enthousiast over liet hij vanmiddag weten
Had andere dingen te doen. Volgende keerquote:
quote:
och,quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haan was een beetje herrie aan het maken jammer genoeg.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]Je hebt vlekken daar hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had hij nog kanon mee?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haan was een beetje herrie aan het maken jammer genoeg.
Je, dan plakken ze een post-it op je.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
mogen mods op een fokmeet ook ingrijpen?
Bart deed datquote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
mogen mods op een fokmeet ook ingrijpen?
Herrie aan het maken dusquote:
Nogmaals, dat hoort zo.quote:
Jammerquote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had andere dingen te doen. Volgende keer
Wie is bartquote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bart deed dat
was goed uitgepakt hoorde ik
Niet voor zover ik gezien hebquote:
Binnenkort.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nogmaals, dat hoort zo.Kom maar inspecteren.
[..]ectoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]en nu je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Omdat schoolquote:
Naar de bios geweest met FOK!kersquote:
Ze moest in haar vrije tijd brijen he. Dat vergt veel tijd.quote:
Ja deed toch niks dus beter mod afquote:
hahahahahahquote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je, dan plakken ze een post-it op je.
brijenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moest in haar vrije tijd brijen he. Dat vergt veel tijd.
Brijenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moest in haar vrije tijd brijen he. Dat vergt veel tijd.
Stond gewoon een algemene uitnodiging. Ik heb het denk ik zelfs hier gepost. Ga niet iedereen los uitnodigen, dan blijf ik bezig.quote:
Wie de fuck ben jij.quote:
Ben je verplicht om iets te doen dan? Er zijn genoeg mods die geen reet doen in hun subforum.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja deed toch niks dus beter mod af
Breienquote:
Achjaquote:Op zondag 16 maart 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je verplicht om iets te doen dan? Er zijn genoeg mods die geen reet doen in hun subforum.
Hoi Etsuquote:
Van wie?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
nog vier minuten en dan moet ik naar bed
trusten sofquote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
Ninja-edit gespot.quote:
okequote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
lekker knuffelen met LBquote:
bedanktquote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke
ik geniet nog 3 minuten van je aanwezigheid
erg jammerquote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
Bartquote:
Bart.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]oke, niet aantrekkelijk genoeg om aan te raken. Ik schuif je door naar etsuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij ookquote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
bedanktslaapritme is goed tegenwoordig
echt nice
Je tilde me gewoon opquote:
LBquote:
nicequote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van mij ook
val nu steeds om 11 uur al in slaap
Niet als je ook tv en een serie kijktquote:
Ik zit nog altijd in de KLB-chatquote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
wat is er gebeurd op de meet cachie, lijkt wel alsof jij meer weet
Ik hoef pas 12:00 te beginnenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan geloof ik niet geloven dat ik morgen vrij ben
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker tochquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Essiequote:
ik geloof dat ik niet kan geloven dat jij niet kan geloven dat je gelooft dat je vrij bent morgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik 16.15 pasquote:
Wat is er mis met jou? Ben je ziek? Koorts?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik geloof dat ik niet kan geloven dat jij niet kan geloven dat je gelooft dat je vrij bent morgen.
Ik wel hoor, ik ben vanavond goedgelovigquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik geloof dat ik niet kan geloven dat jij niet kan geloven dat je gelooft dat je vrij bent morgen.
lol die klb whatsappgroepquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd in de KLB-chat
menig KLB'er was erbij
ik kon niet
hou ff lekker op.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Ben je ziek? Koorts?
quote:
Volgens mij zonder h als ik mijn username goed lees.quote:
Fartquote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij zonder h als ik mijn username goed lees.
1 college dus?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
Ik moet om 11 uur beginnen, maar ben om kwart voor 1 al weer klaar.
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze negeert mij niet? Ik zie het als een vorm van adoratie, bedankt sof
Tijdreizenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, 4-daags college over tijdreizen.
ja ik moet wel, luistertoets ding. Omdat cito te korte pauze had gedaan in het engels audiodeel, mogen we die overnieuw doenquote:
Kedvesemquote:
wat een onzin zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik moet wel, luistertoets ding. Omdat cito te korte pauze had gedaan in het engels audiodeel, mogen we die overnieuw doen
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm'tquote:
mag wel hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een onzin zeg.je gaat toch ook niet aan een engelsman vragen of die ff wil stoppen met praten omdat je ff een lange pauze nodig hebt.
Protocol.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een onzin zeg.je gaat toch ook niet aan een engelsman vragen of die ff wil stoppen met praten omdat je ff een lange pauze nodig hebt.
nou ja, je moet wel vragen maken hequote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Adoratiequote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm't
fijn dat ik je kon helpenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm't
Slaapzequote:
Maar in een gesprek kan je wel even vargen of het wat langzamer kan of duidelijk maken dat je het niet helemaal volgtquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
Washandje al bij de handquote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) Geen idee waar je over hebt.
2) Er is geen we.
Heyy cachie, ja hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey ess
hoe is het er mee?
lekker weekend gehad?
je kunt ook gewoon meteen zeggen dat je in d'r broekje wilt hoorquote:
Nice!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heyy cachie, ja hooreven nog een rustig in mijn eigen holletje weekend.
Vriendje komt bijna terug
Je zin klopt niet, snotaap.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Hoezo negeren jullie LETMEIN niet gewoon? Wel zo makkelijk. Een goede bijdrage heeft toch nooit geleverd.
Bedankt voor je tip.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Hoezo negeren jullie LETMEIN niet gewoon? Wel zo makkelijk. Een goede bijdrage heeft toch nooit geleverd.
doe ik tochquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Winnaar van ons verkiezingenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Er mist een hij, poeh zeg.quote:
Komende vrijdagquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice!
Wanneer is bijna?
Hoe lang is ie weg geweest?
Waar zie je mij niet normaal doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
of je doet gewoon normaal zonder dom te doen
ik snap t nietquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komende vrijdag![]()
En begin september vertrok ie.
Hoe was jouw weekend?
Hihaho die heb ik nog niet eerder gehoord. Op de basisschool ook de lolligste?quote:
jeetje dat is langquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komende vrijdag![]()
En begin september vertrok ie.
Hoe was jouw weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |