oh dat is wel zieligquote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die hond is lief. ze stoppen hem alleen de hele dag in een bench en gaan zelf weg![]()
Wiens hond is dat?
is dat raar? soms slaap ik wel langer hoorquote:
Ja, inderdaad. Hij krijgt ook nooit aandachtquote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is wel zielig
gewoon, onze hond thuis
ik kan dat echt niet hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat raar? soms slaap ik wel langer hoor
schiet die mensen danquote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hij krijgt ook nooit aandacht
Net als hun kinderen trouwens.
had ik eerst ook, nu niet meerquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kan dat echt niet hoorzo lang slapen.
Vannacht ook pas iets van half 2 gaan slapen en om 8 uur weer wakker
Misschien vrolijk je weer wat op door de vervangende plaatjesquote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
ik dacht serieus dat er een leuke tomboy in de op stond
mja was nog niet helemaal eruit gegroeid geloof ik.quote:
Moet ik naar de gevangenisquote:
pics dan iddquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
oh ik vind mijn haar nu echt leuk
ik zal even foto uploaden
quote:
Ik houd van ijsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien vrolijk je weer wat op door de vervangende plaatjes
en van mijquote:
Geen idee, ik heb nog nooit een gaatje gehad, zou niet weten hoe dat voeltquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja was nog niet helemaal eruit gegroeid geloof ik.
heb eens per 2 maanden gewoon 3 dagen last ervan en dan is t over
of ik heb een gaatje erin, dat kan ookMaar dan zou het elke dag pijn doen lijkt me zo
Die stond alleen andersom op 9gag, dat het meisje een half jaar weg was geweestquote:
Stiekem.quote:
Omdat ik nu gewoon meestal 22.30 alles uit doequote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]Hoezo niet dan?
Ik heb dat ook een periode gehad, maar dat kwam door een hersenschudding
Echt??quote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik nu gewoon meestal 22.30 alles uit doe
Maar even serieus, jullie hebben al gemeet toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stiekem.
Niet doorvertellen hoor, zeker niet aan Rez.
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even serieus, jullie hebben al gemeet toch?
Wat gingen jullie doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal foto die tweede lol
zelf geknipt + met krijt gekleurd
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal foto die tweede lol
zelf geknipt + met krijt gekleurd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
1 is er uit getrokken en hierdoor ben ik panisch geworden voor de tandartsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit een gaatje gehad, zou niet weten hoe dat voelt![]()
Apart wel.
Hebben jullie eigenlijk jullie verstandskiezen of laten trekken?
heb is niet leuk als we beide de gags browsenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die stond alleen andersom op 9gag, dat het meisje een half jaar weg was geweest
Ik kreeg angstaanval bij de kaakchirurg en daarna flauwgevallen op straatquote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1 is er uit getrokken en hierdoor ben ik panisch geworden voor de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg, het is groen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal foto die tweede lol
zelf geknipt + met krijt gekleurdOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Eerst uur door Leiden lopen wat praten, daarna paar uur poolenquote:
Hoezo? Was dat zo erg?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1 is er uit getrokken en hierdoor ben ik panisch geworden voor de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echte qt3.14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal foto die tweede lol
zelf geknipt + met krijt gekleurdWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nicequote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerst uur door Leiden lopen wat praten, daarna paar uur poolen4-2 gewonnen
Vervelend hè als ik je 'originaliteit' doorziequote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb is niet leuk als we beide de gags browsen
Nah anderequote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg angstaanval bij de kaakchirurg en daarna flauwgevallen op straat
grappig tochquote:
neuh niet meteen denk ikquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg angstaanval bij de kaakchirurg en daarna flauwgevallen op straat
origineel is t nietquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend hè als ik je 'originaliteit' doorzie
quote:
AHHAAHAHAH heb niet verder gelezen dan datquote:
Ik heb ook nooit gaatjes, maar wel leuke verhalen over de tandarts en kaakchirurg, maar ik ben ook niet bang.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb nooit gaatjes daarom ook niet bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |