Tijdreizenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, 4-daags college over tijdreizen.
ja ik moet wel, luistertoets ding. Omdat cito te korte pauze had gedaan in het engels audiodeel, mogen we die overnieuw doenquote:
Kedvesemquote:
wat een onzin zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik moet wel, luistertoets ding. Omdat cito te korte pauze had gedaan in het engels audiodeel, mogen we die overnieuw doen
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm'tquote:
mag wel hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een onzin zeg.je gaat toch ook niet aan een engelsman vragen of die ff wil stoppen met praten omdat je ff een lange pauze nodig hebt.
Protocol.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een onzin zeg.je gaat toch ook niet aan een engelsman vragen of die ff wil stoppen met praten omdat je ff een lange pauze nodig hebt.
nou ja, je moet wel vragen maken hequote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Adoratiequote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm't
fijn dat ik je kon helpenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm't
Slaapzequote:
Maar in een gesprek kan je wel even vargen of het wat langzamer kan of duidelijk maken dat je het niet helemaal volgtquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
Washandje al bij de handquote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) Geen idee waar je over hebt.
2) Er is geen we.
Heyy cachie, ja hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey ess
hoe is het er mee?
lekker weekend gehad?
je kunt ook gewoon meteen zeggen dat je in d'r broekje wilt hoorquote:
Nice!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heyy cachie, ja hooreven nog een rustig in mijn eigen holletje weekend.
Vriendje komt bijna terug
Je zin klopt niet, snotaap.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Hoezo negeren jullie LETMEIN niet gewoon? Wel zo makkelijk. Een goede bijdrage heeft toch nooit geleverd.
Bedankt voor je tip.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Hoezo negeren jullie LETMEIN niet gewoon? Wel zo makkelijk. Een goede bijdrage heeft toch nooit geleverd.
doe ik tochquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Winnaar van ons verkiezingenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Er mist een hij, poeh zeg.quote:
Komende vrijdagquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice!
Wanneer is bijna?
Hoe lang is ie weg geweest?
Waar zie je mij niet normaal doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
of je doet gewoon normaal zonder dom te doen
ik snap t nietquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komende vrijdag![]()
En begin september vertrok ie.
Hoe was jouw weekend?
Hihaho die heb ik nog niet eerder gehoord. Op de basisschool ook de lolligste?quote:
jeetje dat is langquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komende vrijdag![]()
En begin september vertrok ie.
Hoe was jouw weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |